In het geval van Rita is het woord gedumpt uitstekend op z'n plaats.quote:
Ok. ik vergat trouwens een t achter afgetreedtquote:Op woensdag 13 december 2006 22:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
In het geval van Rita is het woord gedumpt uitstekend op z'n plaats.
...quote:Een 14-jarig meisje uit New York heeft haar pasgeboren baby het raam uit gegooid. De navelstreng was nog aan de baby verbonden toen deze uit de vijfde verdieping van de flat gegooid werd. De baby heeft het niet overleefd. Dat heeft politie-woordvoerder Carlos Nieves gemeld.
Ja, dit zal de Kamer niet echt bereidwilliger maken...quote:Op woensdag 13 december 2006 22:23 schreef kLowJow het volgende:
De Kamer is boos.
ik zou ook vreselijk boos zijn. Maar dat ben ik al vier jaar op dit vreselijke kabinet.....quote:Op woensdag 13 december 2006 22:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, dit zal de Kamer niet echt bereidwilliger maken...
Nee NOVAquote:Op woensdag 13 december 2006 22:27 schreef du_ke het volgende:nog even een aflevering prisonbreak kijken
.
weer niet goedquote:Op woensdag 13 december 2006 22:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat me veel gaat doen eigenlijk
http://www.wereldomroep.nl/actua/news/international/#5113360quote:China betaalt schoolgeld voor boerenkinderen
Zo'n 150 miljoen plattelandskinderen in China hoeven geen schoolgeld meer te betalen. Dat heeft de regering in Peking besloten.
Met de maatregel probeert China de kloof tussen de rijke kustprovincies en het arme binnenland te verkleinen. Het maakt deel uit van een hervormingsplan voor het Chinese platteland, waar boeren vaak minder dan een dollar per dag verdienen.
De hervormingen moeten een eind maken aan de onrust in de dorpen. Veel boeren leven in onmin met het lokale bestuur en dit resulteert jaarlijks in duizenden protestacties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |