Heb jij ooit een collie pup gezien?quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
knap van je zeg,
angstig kijkende honden hebben de oren namelijk platliggen, niet omhoog....
Dat klopt, ze vertelde mij aan de telefoon dat er onlangs pas 2 meldingen gedaan waren.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:42 schreef biancadebruijn het volgende:
jawel maar volgens de wet moeten ze recente bewijzen hebben niet ouder dan 2 weken zeiden ze mij.KUT WET
bedreig m maar es, moet je es kijken waar zn oren heen gaan.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:45 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Heb jij ooit een collie pup gezien?
Die hebben zelden hun oren plat liggen
Deze hond zal vast niet bang zijn geweest, maar dat betekend niet dat hij niet verwaarloosd is.
De meeste honden die zwaar mishandeld zijn of verwaarloosd kwispelen er flink op los.
Dat wil niks zeggen!
Doe even normaal, 2 dagen kennel werk maakt mij inderdaad geen kenner.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
bedreig m maar es, moet je es kijken waar zn oren heen gaan.
2 dagen kennelwerk maakt je nog geen kenner he
honden op fotos kwispelen trouwens niet..
Het is misschien iets...quote:Bedankt voor je mail Willem, we gaan er naar kijken.
Met vriendelijke groet,
Lotte Vlaar
Reply2All, Sp!ts
Trek jij nog in twijfel of die honden het daar 'goed' hebben?quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
Dankjewel..quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:08 schreef wmml het volgende:
Krijg net een mailtje terug van Spits!
[..]
Het is misschien iets...
Dankjewelquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:35 schreef Dont_Panic het volgende:
Ik heb een ex-collega van mij even benaderd, die is zelf hondebegeleider bij een groot beveiligingsbedrijf en tevens ook honden freak. Ze zegt dat het helaas bijna overal gebeurd, maar zal er een melding van maken op het forum van haar vereniging (hierop zitten veel mensen uit dat wereldje, ook van de dierenbescherming wss)
Kun je dezelfde mail niet ook naar De Telegraaf sturen? Die 'houdt' meestal ook wel van dit soort verhalen. En hoe meer publiciteit, hoe beter.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:08 schreef wmml het volgende:
Krijg net een mailtje terug van Spits!
[..]
Het is misschien iets...
Bedoel je Frappelsien? Daar heb ik al contact mee.Als ze nog wat nodig heeft hoef ze het maar te zeggen.Ik sta achter haarquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:45 schreef FJD het volgende:
Bianca, forward die mail even naar TS als je tijd hebt. Wellicht kan het haar helpen in haar strijd tegen haar opleiding.
Half Fok! wel geloof ikquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:49 schreef biancadebruijn het volgende:
[..]
Bedoel je Frappelsien? Daar heb ik al contact mee.Als ze nog wat nodig heeft hoef ze het maar te zeggen.Ik sta achter haar![]()
nee na 5 minuten weet elk mens dat het een broodfokker is die de honden verwaarloosd.En aangezien ik een kenner ben van de hond waar jullie het over hebben kan ik je verzekeren dat deze werd verwaarloosd.En waar slaat dat op "bedreig m eens".quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
Had al iemand gedaan geloof ik, maar heb het nu ook maar gedaanquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:42 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Kun je dezelfde mail niet ook naar De Telegraaf sturen? Die 'houdt' meestal ook wel van dit soort verhalen. En hoe meer publiciteit, hoe beter.
En wat maakt jou dan een kenner? Niks precies. Als je uberhaupt verstand had gehad van honden had je die debiele reactie niet geplaatst over de oren van een hond. Tis duidelijk dat jij iig geen verstand van honden hebt. Dan had je geweten dat er rassen zijn die zelden tot nooit hun oren plat doen. Ook niet als ze angstig zijn.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:11 schreef MikeyMo het volgende:
[afbeelding]
een spaniel
wat moet die kosten?
moet je een schop?quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:11 schreef MikeyMo het volgende:
[afbeelding]
een spaniel
wat moet die kosten?
Ja en als iedereen zich hier openlijk gaat ergeren aan die opmerking met foto hierboven zal dat niet gebeurenquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:30 schreef biancadebruijn het volgende:
We willen die smeerlappen stoppen.NIET de honden aan te prijzen zodat hij ze kan verkopen![]()
Ik zal MikeyMo een schop onder zn reet geven als hij strax thuis komt van zn werkquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:30 schreef biancadebruijn het volgende:
We willen die smeerlappen stoppen.NIET de honden aan te prijzen zodat hij ze kan verkopen![]()
zeg lees jij wel goed?quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:09 schreef wmml het volgende:
[..]
Trek jij nog in twijfel of die honden het daar 'goed' hebben?
mag ik lachen?quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:02 schreef biancadebruijn het volgende:
[..]
nee na 5 minuten weet elk mens dat het een broodfokker is die de honden verwaarloosd.En aangezien ik een kenner ben van de hond waar jullie het over hebben kan ik je verzekeren dat deze werd verwaarloosd.En waar slaat dat op "bedreig m eens"..dan doe IK je wat.We hebben het hier over een schandalige situatie waar honden zich in bevinden, niet over de stand van de oren
kenner...mmmm even kijken..quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
En wat maakt jou dan een kenner? Niks precies. Als je uberhaupt verstand had gehad van honden had je die debiele reactie niet geplaatst over de oren van een hond. Tis duidelijk dat jij iig geen verstand van honden hebt. Dan had je geweten dat er rassen zijn die zelden tot nooit hun oren plat doen. Ook niet als ze angstig zijn.
En wat betreft over dat bedreigen,zal ik jou eens bedreigen? Ik heb nog wel pizza's voor je.
Eikel.
ik wil wel een calzone. kan dat zo rond vijven bezorgt worden?quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
En wat betreft over dat bedreigen,zal ik jou eens bedreigen? Ik heb nog wel pizza's voor je.
Eikel.
dan heb je in die 10 jaar geen flikker opgestoken over honden dat is wel erg duidelijk.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
kenner...mmmm even kijken..
10 jaar thuis een kennel gehad hebben voldoende voor je?
wil je er ook 3 kuub zand bij voor op je oprit?quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik wil wel een calzone. kan dat zo rond vijven bezorgt worden?
mijn dank is groot!![]()
En jij hebt alle wijsheid in pachtquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
dan heb je in die 10 jaar geen flikker opgestoken over honden dat is wel erg duidelijk.
dat maak jij ervan. Kun je even Quoten waar ik dat heb gezegd?quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En jij hebt alle wijsheid in pacht
die wil je niet. kijk wat vur ne zooi hij van zn hok maakt.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:11 schreef MikeyMo het volgende:
[afbeelding]
een spaniel
wat moet die kosten?
Nee, dat beweer ik ook niet dat je dat hebt gezegd. Zie je mij dat beweren? Nou doei danquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
dat maak jij ervan. Kun je even Quoten waar ik dat heb gezegd?
Ooh,kun je dat niet? hou dan maar verder je mond.
das wat ze denktquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En jij hebt alle wijsheid in pacht
zo jij kan echt stoer bluffen!quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
wil je er ook 3 kuub zand bij voor op je oprit?
idd, ga gewoon niet in op trolls....quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:42 schreef Dont_Panic het volgende:
Blijf es ontopic stelletje wankers...
ja laat je hier bedreigen door iemand die dr eigen hond nog niet in de hand heeft.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:49 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
idd, ga gewoon niet in op trolls....
Oh men, dus Qwea mag FUFR wel aanvallen, maar jezelf verdedigen mag zeker niet.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:49 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
idd, ga gewoon niet in op trolls....
Iddquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:49 schreef Ticootje het volgende:
Kan een modje hier even komen ruimen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |