Z'n leeftijd is het jammerste, maar ik zeik nietquote:Hindrik Kleijn (144775587) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht.
Specialiteit: Snelheid
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 900
Loon: 660 ¤/week
Eigenaar: JHMWMJZMN
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Zit te twijfelen of ik hem zelf nog ff (def) train.quote:Klamer Cromvoort
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Total Skill Index (TSI): 1 070
Loon: 760 ¤/week
Eigenaar: Bonobo11
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
Ja, zoiets dacht ik ook, minstens 3 weken en ik heb geen trainingsplek vrij.quote:Op zondag 17 december 2006 10:56 schreef twi het volgende:
Duurt nog een paar weken eer 'ie stijgt lijkt me. Week of 3 a 4?
quote:Adriaan de Zwaan (144820898) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Total Skill Index (TSI): 710
Loon: 660 ¤/week
Eigenaar: FC Chen
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
quote:Eise Dijkens (144822333)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft niet-bestaand ervaring en is een goed leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 40
Loon: 640 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Conditie: waardeloos Keepen: waardeloos
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
Verder best een kut pull en staat ie op de markt...quote:Titus Suvrijn (144798153)
TSI=590, 18 jaar, redelijk in vorm
Zijn ervaring is onbestaand en zijn leiderschap goed.
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Spelmaken: matig Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: redelijk
gewoon doen...quote:Op zondag 17 december 2006 13:47 schreef TheVulture het volgende:
Zit een beetje in dubio... speel vanavond uit tegen een botteam.. doordat mijn beste middenvelder is weggevallen is mijn midrating rampzalig (zeer hoog).... de rest is wel allemaal op niveau maar ik durf denk toch niet PIC te spelen... hoeveel scheelt dat in ratings?
Niks, hetzelfde als bij een gewone transfer. Je bent dus geld aan makelaarskosten kwijt, that's it.quote:Op zondag 17 december 2006 15:05 schreef Chen het volgende:
Ik heb op me eigen speler geboden, maar wat gebeurt er dan; stel je wint?
Ok, dus het is wel handig als je de prijs wilt opkrikken?quote:Op zondag 17 december 2006 15:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Niks, hetzelfde als bij een gewone transfer. Je bent dus geld aan makelaarskosten kwijt, that's it.
Het kan. Ik heb het nog nooit gedaan, echter.quote:Op zondag 17 december 2006 15:29 schreef Chen het volgende:
[..]
Ok, dus het is wel handig als je de prijs wilt opkrikken?
Het kan inderdaad, maar je moet wel oppassen dat je niet zo hoog door probeert te drijven dat er niemand meer biedt. Want dan zit je met je eigen niet-verkochte speler waar je ook nog eens voor hebt moeten betalen. En hoe hoger de prijs van de speler is, hoe meer geld je ermee wegooit.quote:Op zondag 17 december 2006 15:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het kan. Ik heb het nog nooit gedaan, echter.
Want, stel ik bied 100k en ik win dan gaat er ook 100k bij mij af?quote:Op zondag 17 december 2006 16:06 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Het kan inderdaad, maar je moet wel oppassen dat je niet zo hoog door probeert te drijven dat er niemand meer biedt. Want dan zit je met je eigen niet-verkochte speler waar je ook nog eens voor hebt moeten betalen. En hoe hoger de prijs van de speler is, hoe meer geld je ermee wegooit.
Dan gaat er 100k af en krijg je 100k - 5% Vergoeding spelersmakelaar en andere kosten = 95000. Dus heb je 5000 weggegooid. Bij 100k valt het nog meer, maar bij wat duurdere transfers gaat het toch aardig oplopen...quote:Op zondag 17 december 2006 16:28 schreef Chen het volgende:
[..]
Want, stel ik bied 100k en ik win dan gaat er ook 100k bij mij af?
quote:Bobbie Wijsenbeek (144852177)
17 years, passable form, healthy
A controversial person who is temperamental and honest.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.
Speciality: Head
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 520
Wage: 700 ¤/week
Owner: Brouwhuis '04
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: wretched Goalkeeping: disastrous
Playmaking: poor Passing: poor
Winger: excellent Defending: inadequate
Scoring: wretched Set Pieces: wretched
STERF!quote:Op zondag 17 december 2006 12:31 schreef Chen het volgende:
Godverdomme, ik heb ook elke week wel een goede YP:
[..]
Ik voel precies hetzelfde..quote:Op zondag 17 december 2006 18:19 schreef maniack28 het volgende:
[..]
STERF!
Ik haat je echt.. gewoon al 3 weken op rij een 17 jarige, 2x met goed en 1x met uitstekend.. die YP's zijn zo fucking oneerlijk... KUTLOTERIJ!![]()
zo
Als dat zo is word ik dus al jaren genaaid.. Hattrick pretendeerd eerlijk te zijn, maar in feite naaien ze ons dus net zo hard als de regering, pauperhondenquote:Op zondag 17 december 2006 18:29 schreef roelofjan het volgende:
Je teamid schijnt toch van belang te zijn?
Het ene team zal dus veel vaker een goede speler krijgen dan een andere..
Ze naaien jouquote:Op zondag 17 december 2006 18:34 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als dat zo is word ik dus al jaren genaaid.. Hattrick pretendeerd eerlijk te zijn, maar in feite naaien ze ons dus net zo hard als de regering, pauperhonden
veel doet hij er niet mee. hij speelt 3 maanden langer Hattrick dan ik en mijn team is sterkerquote:Op zondag 17 december 2006 18:19 schreef maniack28 het volgende:
[..]
STERF!
Ik haat je echt.. gewoon al 3 weken op rij een 17 jarige, 2x met goed en 1x met uitstekend.. die YP's zijn zo fucking oneerlijk... KUTLOTERIJ!![]()
zo
Ik weet... heb hem een jaar terug veel geholpen, maar het bleef hopeloos... daarom snap ik het ook niet.. ik verdien dat geld veel meer!quote:Op zondag 17 december 2006 18:47 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
veel doet hij er niet mee. hij speelt 3 maanden langer Hattrick dan ik en mijn team is sterker
Wie niet!quote:Op zondag 17 december 2006 18:52 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik weet... heb hem een jaar terug veel geholpen, maar het bleef hopeloos... daarom snap ik het ook niet.. ik verdien dat geld veel meer!
Ik zou gewoon PIC-en als ik jou wasquote:Op zondag 17 december 2006 19:23 schreef TheVulture het volgende:
Ben eruit, ga toch maar niet PIC-cen vanavond.. ben niet zo gerust op mijn vorm en mijn midrating.... volgende week speel ik thuis tegen weer een botteam en dan PIC ik wel
niet gedaan... bij rust 2-0 voor mijquote:
Hij had zijn aanval maar op 1 plek beter. Ik had hem op 1 plek beter en 1 gelijk..quote:Op zondag 17 december 2006 22:10 schreef nicomart het volgende:
echt genaaid denk ik niet hoor.. middenveld is gelijk en hij had zijn aanval op 2 plekken beter als jouw verdediging en jij maar op 1 plek. Maar 3-0 is misschien wat geflatteerd
quote:FC de Twietjes
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: slecht (hoog)
Rechterverdediging: zwak (laag)
Centrale verdediging: slecht (zeer hoog)
Linkerverdediging: slecht (laag)
Rechteraanval: waardeloos (hoog)
Centrale aanval: matig (laag)
Linkeraanval: goed (heel laag)
HatStats 119
Defence 36
Midfield 33
Attack 50
quote:Dodo's eleven
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: centrumaanval
Tactiekvaardigheid: formidabel
Middenveld: waardeloos (laag)
Rechterverdediging: zwak (zeer hoog)
Centrale verdediging: redelijk (heel laag)
Linkerverdediging: zwak (zeer hoog)
Rechteraanval: slecht (laag)
Centrale aanval: zwak (heel laag)
Linkeraanval: slecht (heel laag)
HatStats 103
Defence 53
Midfield 18
Attack 32
quote:Kristiansund
Type wedstrijd: speel het rustig
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)
Middenveld: redelijk (laag)
Rechterverdediging: matig (heel hoog)
Centrale verdediging: matig (heel hoog)
Linkerverdediging: slecht (heel hoog)
Rechteraanval: goed (hoog)
Centrale aanval: redelijk (heel hoog)
Linkeraanval: waardeloos (heel hoog)
HatStats 177
Verdediging 52
Middenveld 66
Aanval 59
LoddarStats 12.86
quote:Drie goals door Peter Edwards: een hattrick! [.......] Peter Edwards was vandaag niet al te best.
Denk je dat dat daar aan ligt, en dat het ontslaan van zo'n trainer helpt?quote:Op zondag 17 december 2006 23:16 schreef twi het volgende:
Ik heb trouwens ook m'n keeperstrainer ontslagen. Idioot dat de vorm van m'n keeper sinds de aanstelling van hem gedaald is van uitstekend in vorm naar slecht.
tegenquote:Middenveld: slecht (laag)
Rechterverdediging: uitstekend (hoog)
Centrale verdediging: uitstekend (laag)
Linkerverdediging: redelijk (hoog)
Rechteraanval: slecht (hoog)
Centrale aanval: zwak (laag)
Linkeraanval: slecht (hoog)
0-0 is het gewordenquote:Middenveld: rampzalig (zeer hoog)
Rechterverdediging: matig (heel laag)
Centrale verdediging: redelijk (heel laag)
Linkerverdediging: zwak (hoog)
Rechteraanval: zwak (zeer hoog)
Centrale aanval: zwak (hoog)
Linkeraanval: matig (heel laag)
Ik dacht dat het aanstellen van een keeperstrainer, zoals er en der in FAQs wordt beweerd, een positief effect zou hebben op de vorm van keepers. Aangezien hij terug is gedonderd van uitstekend naar slecht klopt die theorie klaarblijkelijk niet, dus is het nutteloos om hem te houden. Dan is die fractie training die een 10e assistent toevoegt me meer waard.quote:Op zondag 17 december 2006 23:22 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Denk je dat dat daar aan ligt, en dat het ontslaan van zo'n trainer helpt?
Ware het niet dat de gemiddelde Fok!Hattricker dat nog steeds denkt bij een 100 tegen 300 hatstats nederlaag als ik het zo doorlees.quote:Op maandag 18 december 2006 01:24 schreef Verbal_Kint het volgende:
conclusie: fok!hattrickers worden stelselmatig genaaid!![]()
En soms laten ze een van ons een keertje onterecht winnen. Het is een grote samenzweringquote:Op maandag 18 december 2006 02:16 schreef Daemon19 het volgende:
Neehoor.. Hij meende het.
Ik had het er net over met VK, en volgens mij staan we op een blacklist in Hattrick.
Alleen we kunnen niet allemaal elke week genaaid worden, dat valt gewoon op.
Daarom is het de ene week de helft van de fed., en de andere week de andere helft..
Ik heb ook nog steeds pas 1x 40k vol gekregen... met 1750 fansquote:Op maandag 18 december 2006 04:25 schreef twi het volgende:
[..]
En soms laten ze een van ons een keertje onterecht winnen. Het is een grote samenzwering
Bouw je verdomme een stadion van 20000 man omdat het de laatste 3 thuiswedstrijden van het seizoen vol heheft gezeten, gaat het (*#&@$( regenen en zitten er nog geen 8000 man
*meldt!quote:Op maandag 18 december 2006 01:24 schreef Verbal_Kint het volgende:
als je zo die berichten over de zondagavondwedstrijden doorleest:
......genaaid! blabla... pic.. ratings.... genaaid!.... matchengine............... hatstats............genaaid!...jadajada................middenveld.....ratings.....ik was beter!....genaaid!!
zelf 2-3 gewonnen, das al 6 uit 2!
BBZ was 73 en 72 voor mij, 140 tegen 111 hatstats, ik heb 2-1 verloren. Gruwelijk genaaid!! Ik had me bedacht dat ik bij een hatstats record wel wat beters zou krijgen dan een deksel op m'n neusquote:Ik:
JHMWMJZMN
Type wedstrijd: normaal
Middenveld: matig (heel laag)
Rechterverdediging: waardeloos (heel hoog)
Centrale verdediging: matig (heel laag)
Linkerverdediging: zwak (heel laag)
Rechteraanval: waardeloos (heel hoog)
Centrale aanval: zwak (hoog)
Linkeraanval: goed (heel hoog)
Tegenstander:
sv .Vietnam
Type wedstrijd: (verborgen)
Middenveld: waardeloos (hoog)
Rechterverdediging: zwak (heel hoog)
Centrale verdediging: zwak (hoog)
Linkerverdediging: slecht (heel hoog)
Rechteraanval: zwak (heel hoog)
Centrale aanval: matig (laag)
Linkeraanval: zwak (heel laag)
nee hoor, ik heb gewoon volkomen terecht heel dik verloren. Het is uiteindelijk 6-0 geworden maar hij was ook gewoon veel beterquote:Op maandag 18 december 2006 01:24 schreef Verbal_Kint het volgende:
als je zo die berichten over de zondagavondwedstrijden doorleest:
......genaaid! blabla... pic.. ratings.... genaaid!.... matchengine............... hatstats............genaaid!...jadajada................middenveld.....ratings.....ik was beter!....genaaid!!
zelf 2-3 gewonnen, das al 6 uit 2!
quote:17-12-2006 (Competitie): FC RKDEO - FC Isokzo 5 - 0![]()
quote:17-12-2006 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 79 275 ¤ aan entreegeld.![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 13:28 schreef Outpost76 het volgende:
![]()
ff lekker picen en dan gewoon nog met 5-0 winnen lekker hoor!!!
![]()
![]()
[..]
[..]
quote:Op maandag 18 december 2006 14:10 schreef -J-D- het volgende:
7-1 VERLOREN
Wonderbaarlijk Keeper 2 weken dood
Briljant verdediger 4 weken dood
Briljant verdediger 2 weken dood
Het was een fijne boel gister...
quote:Op maandag 18 december 2006 13:52 schreef Robar het volgende:
[..]mijn wedstrijd leverde godzijdank ruim 3 ton op
48k levert ongeveer 350k opquote:Op maandag 18 december 2006 14:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoe groot is jou stadion dan wel niet man pffff
![]()
![]()
![]()
ik had gisteren helemaal niets in te brengen dus voel een beetje met je mee.quote:Op maandag 18 december 2006 14:10 schreef -J-D- het volgende:
7-1 VERLOREN
Wonderbaarlijk Keeper 2 weken dood
Briljant verdediger 4 weken dood
Briljant verdediger 2 weken dood
Het was een fijne boel gister...
is dit niks:quote:Op maandag 18 december 2006 14:47 schreef komrad het volgende:
[..]
ik had gisteren helemaal niets in te brengen dus voel een beetje met je mee.
Trouwens, mijn 24 jarige spits naar redelijk ervaring (SN scoren) en afgelopen woensag mijn WC MF naar redelijk ervaring met redelijk leiderschap.![]()
Ik zit nu al dagen te zoeken naar een fatsoenlijke aankoop maar kan niets vinden.
ik wil:
1. WC/SN spits, zwak-redelijk passen met SP en spec of WC/SN spits met redelijk of meer XP en goed LS
2. Uitmuntend/Briljant def, goed wing, zwak-matig passen
45K en 2030 fanclubleden.quote:Op maandag 18 december 2006 14:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoe groot is jou stadion dan wel niet man pffff
![]()
![]()
![]()
op zich wel een aardige speler maar er zit geen rendement op als ik die door ga trainen. Zit er steeds meer aan te denken mijn wingbackposities op te geven op zondag en er gewoon defs neer te zettenquote:Op maandag 18 december 2006 14:55 schreef maniack28 het volgende:
[..]
is dit niks:
Nils van der Lans (80758227) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
21 jaar, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die rustig en oprecht is.
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap slecht.
Total Skill Index (TSI): 13 810
Loon: 5 472 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: Rautapihan Dynamo
Gezondheid: in orde
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: briljant
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
jeugdpull van mij.. gaat zo'n 30k voor me opleveren
quote:Alex Timofejeff
TSI = 12 250, 22 jaar, slecht in vorm
Heeft slecht ervaring en is een matig leider
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: wonderbaarlijk Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: redelijk
500-600k maximaalquote:Op maandag 18 december 2006 16:17 schreef Lennox het volgende:
Wat kan je nou vragen voor:
Formidabel verdedigen
Redelijk passen (+1)
18 jaar en specialiteit [krachtig]
Op de TL vind je ze voor dik over de miljoen, dus ik had hem voor 999k gelist, maar hij werd weer niet verkocht. Te veel geld of niet?
Hij hoeft niet per-se weg, maar een mooi bod sla ik niet af natuurlijk
Pfff. Dat is echt weinig. Voor 480k ingekocht geloof ik. Dan train ik hem wel lekker door tot eind 19 ofzo.quote:Op maandag 18 december 2006 16:57 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
500-600k maximaal
mijn ervaring is dat er voor de relatief lage leeftijd niets extra wordt betaald of het moet een uitzonderlijk jonge speler zijn voor zijn skill die zodoende enige kans op een u20 selectie heeft.
je nogmaals afvragen waarom je zo'n domme actie uit wil gaan halenquote:Op maandag 18 december 2006 16:58 schreef Tazmaniac het volgende:
ff een vraag:
ik heb nu 1keeperstrainer en 9 assistent trainers..
maar ik wil graag dat mijn keeper van redelijk naar goed gaat, hij staat namelijk op redelijk (6.98)
wat kan ik nu het beste doen??
de waardevermeerdering van je keeper weegt niet op tegen het trainingsverlies van al je trainees bij elkaar. maw: aantal trainees * (waardevermeerdering bij pop / aantal weken) = altijd meer dan de waardevermeerdering van je keeperquote:Op maandag 18 december 2006 16:58 schreef Tazmaniac het volgende:
ff een vraag:
ik heb nu 1keeperstrainer en 9 assistent trainers..
maar ik wil graag dat mijn keeper van redelijk naar goed gaat, hij staat namelijk op redelijk (6.98)
wat kan ik nu het beste doen??
Dat is een héél goed advies en ik snap ook totaal niet waarom je dat zou doen.quote:Op maandag 18 december 2006 17:01 schreef komrad het volgende:
[..]
je nogmaals afvragen waarom je zo'n domme actie uit wil gaan halen
Nee hij heeft net zo goed het loon van een goed keeper - 60 euro ofzo... want hij zit immers redelijk hoogquote:Op maandag 18 december 2006 17:24 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Dat is een héél goed advies en ik snap ook totaal niet waarom je dat zou doen.
Hij heeft de kwaliteiten van een goed keeper, maar het loon van een redelijk keeper..
Ik snap het probleem niet..![]()
| 1 2 3 4 5 | / / / / redelijk |
| 1 2 3 4 5 | | | | --- redelijk |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |