quote:Kristiansund
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: speel het rustig
Tactiek: normaal
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)
Middenveld: redelijk (laag)
Rechterverdediging: matig (heel hoog)
Centrale verdediging: matig (heel hoog)
Linkerverdediging: slecht (heel hoog)
Rechteraanval: goed (hoog)
Centrale aanval: redelijk (heel hoog)
Linkeraanval: waardeloos (heel hoog)
HatStats 177
Verdediging 52
Middenveld 66
Aanval 59
LoddarStats 12.86
quote:Drie goals door Peter Edwards: een hattrick! [.......] Peter Edwards was vandaag niet al te best.
Denk je dat dat daar aan ligt, en dat het ontslaan van zo'n trainer helpt?quote:Op zondag 17 december 2006 23:16 schreef twi het volgende:
Ik heb trouwens ook m'n keeperstrainer ontslagen. Idioot dat de vorm van m'n keeper sinds de aanstelling van hem gedaald is van uitstekend in vorm naar slecht.
tegenquote:Middenveld: slecht (laag)
Rechterverdediging: uitstekend (hoog)
Centrale verdediging: uitstekend (laag)
Linkerverdediging: redelijk (hoog)
Rechteraanval: slecht (hoog)
Centrale aanval: zwak (laag)
Linkeraanval: slecht (hoog)
0-0 is het gewordenquote:Middenveld: rampzalig (zeer hoog)
Rechterverdediging: matig (heel laag)
Centrale verdediging: redelijk (heel laag)
Linkerverdediging: zwak (hoog)
Rechteraanval: zwak (zeer hoog)
Centrale aanval: zwak (hoog)
Linkeraanval: matig (heel laag)
Ik dacht dat het aanstellen van een keeperstrainer, zoals er en der in FAQs wordt beweerd, een positief effect zou hebben op de vorm van keepers. Aangezien hij terug is gedonderd van uitstekend naar slecht klopt die theorie klaarblijkelijk niet, dus is het nutteloos om hem te houden. Dan is die fractie training die een 10e assistent toevoegt me meer waard.quote:Op zondag 17 december 2006 23:22 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Denk je dat dat daar aan ligt, en dat het ontslaan van zo'n trainer helpt?
Ware het niet dat de gemiddelde Fok!Hattricker dat nog steeds denkt bij een 100 tegen 300 hatstats nederlaag als ik het zo doorlees.quote:Op maandag 18 december 2006 01:24 schreef Verbal_Kint het volgende:
conclusie: fok!hattrickers worden stelselmatig genaaid!![]()
En soms laten ze een van ons een keertje onterecht winnen. Het is een grote samenzweringquote:Op maandag 18 december 2006 02:16 schreef Daemon19 het volgende:
Neehoor.. Hij meende het.
Ik had het er net over met VK, en volgens mij staan we op een blacklist in Hattrick.
Alleen we kunnen niet allemaal elke week genaaid worden, dat valt gewoon op.
Daarom is het de ene week de helft van de fed., en de andere week de andere helft..
Ik heb ook nog steeds pas 1x 40k vol gekregen... met 1750 fansquote:Op maandag 18 december 2006 04:25 schreef twi het volgende:
[..]
En soms laten ze een van ons een keertje onterecht winnen. Het is een grote samenzwering
Bouw je verdomme een stadion van 20000 man omdat het de laatste 3 thuiswedstrijden van het seizoen vol heheft gezeten, gaat het (*#&@$( regenen en zitten er nog geen 8000 man
*meldt!quote:Op maandag 18 december 2006 01:24 schreef Verbal_Kint het volgende:
als je zo die berichten over de zondagavondwedstrijden doorleest:
......genaaid! blabla... pic.. ratings.... genaaid!.... matchengine............... hatstats............genaaid!...jadajada................middenveld.....ratings.....ik was beter!....genaaid!!
zelf 2-3 gewonnen, das al 6 uit 2!
BBZ was 73 en 72 voor mij, 140 tegen 111 hatstats, ik heb 2-1 verloren. Gruwelijk genaaid!! Ik had me bedacht dat ik bij een hatstats record wel wat beters zou krijgen dan een deksel op m'n neusquote:Ik:
JHMWMJZMN
Type wedstrijd: normaal
Middenveld: matig (heel laag)
Rechterverdediging: waardeloos (heel hoog)
Centrale verdediging: matig (heel laag)
Linkerverdediging: zwak (heel laag)
Rechteraanval: waardeloos (heel hoog)
Centrale aanval: zwak (hoog)
Linkeraanval: goed (heel hoog)
Tegenstander:
sv .Vietnam
Type wedstrijd: (verborgen)
Middenveld: waardeloos (hoog)
Rechterverdediging: zwak (heel hoog)
Centrale verdediging: zwak (hoog)
Linkerverdediging: slecht (heel hoog)
Rechteraanval: zwak (heel hoog)
Centrale aanval: matig (laag)
Linkeraanval: zwak (heel laag)
nee hoor, ik heb gewoon volkomen terecht heel dik verloren. Het is uiteindelijk 6-0 geworden maar hij was ook gewoon veel beterquote:Op maandag 18 december 2006 01:24 schreef Verbal_Kint het volgende:
als je zo die berichten over de zondagavondwedstrijden doorleest:
......genaaid! blabla... pic.. ratings.... genaaid!.... matchengine............... hatstats............genaaid!...jadajada................middenveld.....ratings.....ik was beter!....genaaid!!
zelf 2-3 gewonnen, das al 6 uit 2!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |