STERF!quote:Op zondag 17 december 2006 12:31 schreef Chen het volgende:
Godverdomme, ik heb ook elke week wel een goede YP:
[..]
Ik voel precies hetzelfde..quote:Op zondag 17 december 2006 18:19 schreef maniack28 het volgende:
[..]
STERF!
Ik haat je echt.. gewoon al 3 weken op rij een 17 jarige, 2x met goed en 1x met uitstekend.. die YP's zijn zo fucking oneerlijk... KUTLOTERIJ!![]()
zo
Als dat zo is word ik dus al jaren genaaid.. Hattrick pretendeerd eerlijk te zijn, maar in feite naaien ze ons dus net zo hard als de regering, pauperhondenquote:Op zondag 17 december 2006 18:29 schreef roelofjan het volgende:
Je teamid schijnt toch van belang te zijn?
Het ene team zal dus veel vaker een goede speler krijgen dan een andere..
Ze naaien jouquote:Op zondag 17 december 2006 18:34 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als dat zo is word ik dus al jaren genaaid.. Hattrick pretendeerd eerlijk te zijn, maar in feite naaien ze ons dus net zo hard als de regering, pauperhonden
veel doet hij er niet mee. hij speelt 3 maanden langer Hattrick dan ik en mijn team is sterkerquote:Op zondag 17 december 2006 18:19 schreef maniack28 het volgende:
[..]
STERF!
Ik haat je echt.. gewoon al 3 weken op rij een 17 jarige, 2x met goed en 1x met uitstekend.. die YP's zijn zo fucking oneerlijk... KUTLOTERIJ!![]()
zo
Ik weet... heb hem een jaar terug veel geholpen, maar het bleef hopeloos... daarom snap ik het ook niet.. ik verdien dat geld veel meer!quote:Op zondag 17 december 2006 18:47 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
veel doet hij er niet mee. hij speelt 3 maanden langer Hattrick dan ik en mijn team is sterker
Wie niet!quote:Op zondag 17 december 2006 18:52 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik weet... heb hem een jaar terug veel geholpen, maar het bleef hopeloos... daarom snap ik het ook niet.. ik verdien dat geld veel meer!
Ik zou gewoon PIC-en als ik jou wasquote:Op zondag 17 december 2006 19:23 schreef TheVulture het volgende:
Ben eruit, ga toch maar niet PIC-cen vanavond.. ben niet zo gerust op mijn vorm en mijn midrating.... volgende week speel ik thuis tegen weer een botteam en dan PIC ik wel
niet gedaan... bij rust 2-0 voor mijquote:
Hij had zijn aanval maar op 1 plek beter. Ik had hem op 1 plek beter en 1 gelijk..quote:Op zondag 17 december 2006 22:10 schreef nicomart het volgende:
echt genaaid denk ik niet hoor.. middenveld is gelijk en hij had zijn aanval op 2 plekken beter als jouw verdediging en jij maar op 1 plek. Maar 3-0 is misschien wat geflatteerd
quote:FC de Twietjes
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: slecht (hoog)
Rechterverdediging: zwak (laag)
Centrale verdediging: slecht (zeer hoog)
Linkerverdediging: slecht (laag)
Rechteraanval: waardeloos (hoog)
Centrale aanval: matig (laag)
Linkeraanval: goed (heel laag)
HatStats 119
Defence 36
Midfield 33
Attack 50
quote:Dodo's eleven
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: centrumaanval
Tactiekvaardigheid: formidabel
Middenveld: waardeloos (laag)
Rechterverdediging: zwak (zeer hoog)
Centrale verdediging: redelijk (heel laag)
Linkerverdediging: zwak (zeer hoog)
Rechteraanval: slecht (laag)
Centrale aanval: zwak (heel laag)
Linkeraanval: slecht (heel laag)
HatStats 103
Defence 53
Midfield 18
Attack 32
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |