Maar al wél in door slotjes postenquote:
mijn vriendin, mijn 5 katten en mijn tropische aquarium vol vissen vinden mij al heel lang heeeel liefquote:Op woensdag 13 december 2006 20:33 schreef Bengeltje het volgende:
Das braaf, nu mag je wel even blijven.
Even dan, als je lief bent.![]()
Er is alleen een klein meisje een beetje bang voor je, tochquote:Op woensdag 13 december 2006 20:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
mijn vriendin, mijn 5 katten en mijn tropische aquarium vol vissen vinden mij al heel lang heeeel lief![]()
Die zijn bevooroordeeld, moet het eerst zelf ervaren.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
mijn vriendin, mijn 5 katten en mijn tropische aquarium vol vissen vinden mij al heel lang heeeel lief![]()
Er zijn altijd lui die geen zin hebben.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
en waar is de OP
Oh, die had die fles al niet gemaakt in het vorige topic idd
quote:Op woensdag 13 december 2006 20:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Er is alleen een klein meisje een beetje bang voor je, toch.
Hij heeft vlaai en drank mee, ik ben wel bereid 'm lief te vinden hoor (tot hij het tegendeel bewijst iigquote:Op woensdag 13 december 2006 20:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die zijn bevooroordeeld, moet het eerst zelf ervaren.![]()
dat is nu helemaal goed gekomenquote:Op woensdag 13 december 2006 20:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Er is alleen een klein meisje een beetje bang voor je, toch.
quote:Op woensdag 13 december 2006 20:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat is nu helemaal goed gekomen, ik heb er een heel jip en janneke boek voor moeten voorlezen maar ze vind me nu lief
![]()
Ja kijk, dat vind ik nou weer minder lief, net ff sneller zijnquote:
Nou jij bent lief, ik post wel eens buiten de poorten van GC.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik lees weleens buiten de poorten van GC.
He gelukkigquote:Op woensdag 13 december 2006 20:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou jij bent lief, ik post wel eens buiten de poorten van GC.![]()
hierrrrrblijven jullie, stelletje overspelige snollen!quote:Op woensdag 13 december 2006 20:42 schreef Bengeltje het volgende:
Nou jij bent lief, ik post wel eens buiten de poorten van GC.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |