Jij hebt niet veel kansen meer om inhoudelijk op dingen te reageren.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:35 schreef Servant_of_GOD het volgende:
[..]
de dingen die hierboven staan. weet jij of het een Feit is?
het doet mij niks, het is voor mij minder dan stof op me schouder, en simpeler om weg te halen.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet dat ik voor hem op kom, maar op de user spelen is not-done, en nee hij is geen kloon.
Het heeft te maken met de relatieve beweging tussen de uitzender van het licht en de bronquote:Op woensdag 13 december 2006 21:32 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Dat is hogere Natuurkunde/Scheikunde. Onze zon is geel, er zijn ook rode en helblauwe sterren. De kleur hangt af van de samenstelling van de ster. Als je het spectrum van een ster opneemt krijg je een patroon (fingerprint) die uniek is. Een paar jaar later is dit patroon verschoven naar rood.
(ik ben niet goed in uitleggen)
Het gaat niet om jou, het gaat om het Fok!beleid.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:36 schreef Servant_of_GOD het volgende:
[..]
het doet mij niks, het is voor mij minder dan stof op me schouder, en simpeler om weg te halen.
Is dat te checken dan? Proxy server is kinderlijk makkelijk om mee te connecten.quote:
quote:Op woensdag 13 december 2006 21:36 schreef Servant_of_GOD het volgende:
[..]
het doet mij niks, het is voor mij minder dan stof op me schouder, en simpeler om weg te halen.
De oerknaltheorie is een theorie die veel zaken kan verklaren ( achtergrondstraling, verdeling van lichte elementen, etc )quote:Op woensdag 13 december 2006 21:35 schreef Servant_of_GOD het volgende:
[..]
de dingen die hierboven staan. weet jij of het een Feit is?
voor de mensen die het intreseren wat GOD zegt in de Quran over het uitzetten.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:36 schreef Servant_of_GOD het volgende:
[..]
Er is idd geen overeenkomst met een andere user wat IP betreft.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:39 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Is dat te checken dan? Proxy server is kinderlijk makkelijk om mee te connecten.
Dat gaat over de lucht. Niet over de ruimtetijd of het universum. Willekeur enzo.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:40 schreef Servant_of_GOD het volgende:
[..]
voor de mensen die het intreseren wat GOD zegt in de Quran over het uitzetten.
[51:47] We constructed the sky with our hands, and we will continue to expand it.
heeft God handenquote:Op woensdag 13 december 2006 21:40 schreef Servant_of_GOD het volgende:
[..]
voor de mensen die het intreseren wat GOD zegt in de Quran over het uitzetten.
[51:47] We constructed the sky with our hands, and we will continue to expand it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |