Breezertaalquote:Op woensdag 13 december 2006 20:17 schreef TheJewishGuy het volgende:
Okee ik zal me aan het Fok!-forum taaltje aanpassen:
Woow! Jij Suprtovve 1337 Lolbbqpwner, je hebt me door, je d1zzte me echt lollerpwned!!11!2einszwei![]()
Ik snap toch 1 ding niet.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:29 schreef TheJewishGuy het volgende:
Sander af en toe ben je echt levenloos
Hierbij neem ik afscheid van jullie antisemitische paupertjes.
Shalom!
Mijn allerlaatste reactie dan maar;quote:Op woensdag 13 december 2006 20:30 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik snap toch 1 ding niet.
Als je dan niet joods bent, waarom vind je het dan wel erg als we antisemitistisch zijn
Bedtijd trouwens?
Kutargumentenquote:Op woensdag 13 december 2006 20:35 schreef TheJewishGuy het volgende:
[..]
Mijn allerlaatste reactie dan maar;
Staat er in 1 van mijn voorgaande reacties dat ik het erg vindt dat jullie antisemitisch zijn? Nee. Ik noem jullie alleen bij jullie naam maar dat betekent nog niet dat ik het erg vind dat jullie het zijn. Punt. Klaar.
(En nee geen bedtijd, tijd voor m'n real-life.)
Shalom!![]()
Aber du, ik habe kein antisemitische, ma ik die van jou lenen?quote:Op woensdag 13 december 2006 20:29 schreef TheJewishGuy het volgende:
Sander af en toe ben je echt levenloos
Hierbij neem ik afscheid van jullie antisemitische paupertjes.
Shalom!
Als we dan toch gaan mierenneuken.. Dat laatste wat je zegt klopt geen hol van, het is gewoon antisemitisch en het is ARBEIT MACHT FREI..quote:Op woensdag 13 december 2006 20:46 schreef Devolution het volgende:
[..]
Aber du, ik habe kein antisemitische, ma ik die van jou lenen?![]()
het is antisemitistisch tjapkees.
Gast anders donder je gewoon op met je allerlaatste postquote:Op woensdag 13 december 2006 20:56 schreef TheJewishGuy het volgende:
[..]
Als we dan toch gaan mierenneuken.. Dat laatste wat je zegt klopt geen hol van, het is gewoon antisemitisch en het is ARBEIT MACHT FREI..![]()
Heb ik een keer gelijk, weet je niks zinnigs terug te zeggenquote:Op woensdag 13 december 2006 20:57 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Gast anders donder je gewoon op met je allerlaatste post
klopt tiepfoutquote:Op woensdag 13 december 2006 20:56 schreef TheJewishGuy het volgende:
[..]
Als we dan toch gaan mierenneuken.. Dat laatste wat je zegt klopt geen hol van, het is gewoon antisemitisch en het is ARBEIT MACHT FREI..![]()
hehe ik kende hem al ja, er was nogal ophef overquote:Op woensdag 13 december 2006 22:02 schreef Diemietuhriej het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=6152570685323300448&q=shadowrider
EUWNED!![]()
![]()
![]()
![]()
Dis pas antisemitismequote:Op woensdag 13 december 2006 20:30 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik snap toch 1 ding niet.
Als je dan niet joods bent, waarom vind je het dan wel erg als we antisemitistisch zijn
hehe dat zijden matthijs en ik ook al tegen elkaar hier vanmiddagquote:Op donderdag 14 december 2006 19:21 schreef Ipho het volgende:
Onder het moto verkracht de mooiste brommer terwereld zo hard als je kunt:
http://www.marktplaats.nl(...)xJj3%252B1bfr39zzbZQ
Lollerquote:Op donderdag 14 december 2006 19:22 schreef C2C het volgende:
[..]
hehe dat zijden matthijs en ik ook al tegen elkaar hier vanmiddag![]()
Besteld.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:26 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ipho hoe kom je nou eigk aan die DC sticker?
En waneer komt er een foto van de Derbi?quote:Op donderdag 14 december 2006 19:08 schreef Ipho het volgende:
[afbeelding]
Om de gezeligheid er in te houden.
derbi club.. ik dacht ook dat het over skatemerk gingquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:46 schreef no1uknow het volgende:
Vet man.
Wat is DC naast een skatemerk?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:06 schreef fs180 het volgende:
[..]
derbi club.. ik dacht ook dat het over skatemerk ging![]()
![]()
Ik houd van damesquote:
Hoiquote:Op zaterdag 16 december 2006 10:48 schreef Sloavink het volgende:
Morgen.
Nee er zijn ook mensen die vroeg moeten werken en niet zo levenloos zijn om voor het werken te gaan computeren.quote:Op zaterdag 16 december 2006 09:34 schreef no1uknow het volgende:
Is iedereen z'n roes aan het uitslapen ofzo
Allemaal van die mietjes die pas om 1 uur hun nest uit komen
Gister was ik ook al om 5 uur op 8)
Wauw ik ben een echte bikkel.
Edit je die post wel voordat sander terug is van het werken?quote:
quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:03 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Edit je die post wel voordat sander terug is van het werken?
Dadelijk wordt hij jaloers.
Weet je waar hij voor staat (stond)?quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:31 schreef C2C het volgende:
http://www.nu.nl/news/918(...)eft_geen_kanker.html
ik betrapte mezelf op de eerste gedachte: oh jammer
ben ik nou een slecht mens?
voor een hoop ellendequote:Op zaterdag 16 december 2006 17:14 schreef Devolution het volgende:
[..]
Weet je waar hij voor staat (stond)?
Dat valt nog wel mee hoorquote:
Lollerowners1!quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:49 schreef no1uknow het volgende:
Dit is echt vet:
http://video.google.com/videoplay?docid=6297781268173309822&q=uprock
en dan jumpstyle vet noemenquote:Op zaterdag 16 december 2006 19:49 schreef no1uknow het volgende:
Dit is echt vet:
http://video.google.com/videoplay?docid=6297781268173309822&q=uprock
Ik heb een schijtes hekel aan jumpstyle. Vooral die mongolen die het opschool doen sterpfh snel!quote:
En mensen die het niet kunnen en denken dat ze het kunnen zijn nog erger.quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:12 schreef no1uknow het volgende:
Jumpstyle is tov
En jumpen heet dat 'dansje'
Da's dan wel weer tov om te zien maar zelf kan ik het echt niet
preciesquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:10 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik heb een schijtes hekel aan jumpstyle. Vooral die mongolen die het opschool doen sterpfh snel!
ben pitten, dat moest tochquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:46 schreef fs180 het volgende:
hoi.. iedereen kwijt?
Stond daar gister middenin.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:21 schreef fs180 het volgende:
hardcore pits ja!
en nog geneukt?quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:19 schreef Ipho het volgende:
Ik ga naar me vriendin doei.
Ff van de juiste smering voorzien is gewoon een belangrijk element van het regelmatige onderhoud hequote:
Je haalt de woorden weer uit me mond.quote:Op zondag 17 december 2006 13:35 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ff van de juiste smering voorzien is gewoon een belangrijk element van het regelmatige onderhoud he
jah precies, soms vraag je je weleens af waarom die vrouwen geen smeernippel hebben maar.quote:Op zondag 17 december 2006 13:37 schreef Ipho het volgende:
[..]
Je haalt de woorden weer uit me mond.
Het zijn nare klusjes maar alles moet soepel blijven lopen.
Ivoquote:
quote:Op zondag 17 december 2006 13:43 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ivozegt:
Die man straalde een soort kracht uit waar ik beter van werd in moeilijke tijden. Ik kon tegen hem opkijken, een voorbeeld van wat ik later wil zijn.
![]()
![]()
goeiesmorgensquote:Op zondag 17 december 2006 13:48 schreef Ferrox het volgende:
godverdomme kkhoeren
ik had een bocht besteld, vrijdag middag opgehaald, ik zaterdag na het werk ff kijken.
is de aansluiting om mn demper verdomme 32mm, terwijl dit 30 moet zijn, nu moet ik als een malle schuren en slijpen
hoeren zijn het
chroomlaag van 3 km
quote:Op zondag 17 december 2006 13:48 schreef Ferrox het volgende:
godverdomme kkhoeren
ik had een bocht besteld, vrijdag middag opgehaald, ik zaterdag na het werk ff kijken.
is de aansluiting om mn demper verdomme 32mm, terwijl dit 30 moet zijn, nu moet ik als een malle schuren en slijpen
hoeren zijn het
chroomlaag van 3 km
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo werken
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
Achja gemengde gevoelens hequote:
quote:Op zondag 17 december 2006 13:59 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo werken
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
bratislava, dat ligt in tsjechiequote:Op zondag 17 december 2006 14:00 schreef no1uknow het volgende:
Stelletje kleuters
Check dit:
http://video.google.com/videoplay?docid=6344751796938690354&q=show+must+go+on
Graffiti film
Daar is alles heel goedkoopquote:Op zondag 17 december 2006 14:08 schreef C2C het volgende:
[..]
bratislava, dat ligt in tsjechie
daar ben ik geweest...![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 14:10 schreef Ipho het volgende:
[..]
Daar is alles heel goedkoop
Alleen Snelwagen snapt die grap
Bier.quote:Op zondag 17 december 2006 15:12 schreef Diemietuhriej het volgende:
Zo, ook weer terug
GIsteren hele avond bij vriendin gelegen, was echt leuk..
Alleen net iets minder goed nieuws te horen gekregen, vertel ik vanavond wel.![]()
je hebt een soa?quote:Op zondag 17 december 2006 15:12 schreef Diemietuhriej het volgende:
Zo, ook weer terug
GIsteren hele avond bij vriendin gelegen, was echt leuk..
Alleen net iets minder goed nieuws te horen gekregen, vertel ik vanavond wel.![]()
hij heeft dr echt een?quote:Op zondag 17 december 2006 16:29 schreef C2C het volgende:
[..]
k denk niet dat hij die opmerking zo op prijs steld
fotoquote:Op zondag 17 december 2006 16:54 schreef mister_dog het volgende:
ik heb lekker een nieuwe uitlaat enzo
w00tquote:Op zondag 17 december 2006 16:58 schreef mister_dog het volgende:
klikkerdeklik met een leovince zx kut het rijmt niet
quote:
eetsmacklich!quote:Op zondag 17 december 2006 16:59 schreef Ipho het volgende:
eten
dankje maar het is een maatje van me op mijn scooterquote:Op zondag 17 december 2006 16:59 schreef Ipho het volgende:
mooie schoenen ook trouwens.
quote:
vertel de details ook ff danquote:
Jullie allemaal geld en moeite doen voor 65 loopt mijne standard =Dquote:Op zondag 17 december 2006 21:06 schreef Sloavink het volgende:
Die van mij kan ook wel wat harder, heb hier nog een grotere carb liggen. Maarja ik vind dat hij wel hard genoeg rijd nu.
quote:Op zondag 17 december 2006 21:09 schreef Ferrox het volgende:
kheb nog maar een 10tje uitegegeven![]()
toen ik mijne kocht liep ie al 60 en nu ik een te dikke bocht heb gekocht wil ie harden![]()
verwend nest..quote:Op zondag 17 december 2006 21:10 schreef Ipho het volgende:
Ik heb niet zo verstand van die dingen als dikke bochtenen carb's.
n00b.quote:Op zondag 17 december 2006 21:10 schreef Ipho het volgende:
Ik heb niet zo verstand van die dingen als dikke bochtenen carb's.
Nozem, ik ben een provo swaaquote:Op zondag 17 december 2006 21:12 schreef fs180 het volgende:
[..]
verwend nest..
nep-nozem![]()
echte nozems beunen elke dag dat ze rijden aan hun oldtimert zodat ie lekkerder loopt![]()
jeweetquote:Op zondag 17 december 2006 21:12 schreef fs180 het volgende:
[..]
verwend nest..
nep-nozem![]()
echte nozems beunen elke dag dat ze rijden aan hun oldtimert zodat ie lekkerder loopt![]()
Foto's!quote:Op zondag 17 december 2006 21:16 schreef Ferrox het volgende:
hahaha ja
kheb er al menig uur in gestoken.
speciaal voor jou ipho, les 1 dikke en dunne bochten:
je hebt tussen je cilinder en demper de zogenaamde bocht. Je hebt ze in 2 soorten: dikke en dunnen.
ik had eerst een dunne ( binnenmaat in mijn geval 25mm) nu heb ik een nieuwe, een dikke ( binnen maat 29 mm) en door die 4 extra millimeters ga ik harder
moet je ook uitleggen dat dat ook het verschil maakt in lage en hoge toeren.. dikkebochten zijn voor hoge toene -> meer topsnelheid.. dunnebochten trek je harder op (totdat ze te dun worden.. dnan begrenzen ze)quote:Op zondag 17 december 2006 21:16 schreef Ferrox het volgende:
hahaha ja
kheb er al menig uur in gestoken.
speciaal voor jou ipho, les 1 dikke en dunne bochten:
je hebt tussen je cilinder en demper de zogenaamde bocht. Je hebt ze in 2 soorten: dikke en dunnen.
ik had eerst een dunne ( binnenmaat in mijn geval 25mm) nu heb ik een nieuwe, een dikke ( binnen maat 29 mm) en door die 4 extra millimeters ga ik harder
Ik deed @ inplaats van !quote:Op zondag 17 december 2006 21:23 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een fout maken in het woord ''Foto's!''?![]()
waar brand is.. is een leeg bierglas als ik het gezien hebquote:Op zondag 17 december 2006 21:32 schreef Ipho het volgende:
Waar brand is, is vuur!
Wat voor? Toch wel Hardcore ala Hatebreed en niet ala Neophyte?quote:Op zondag 17 december 2006 21:37 schreef Ipho het volgende:
Ik zit nu hendig sjiek hardcore tegen me zin in te luisteren.
Het leek mij dus wel stoer, omdat achter me msn naam te hebben in het blauw.quote:
geen brommert waardquote:Op zondag 17 december 2006 21:42 schreef Ipho het volgende:
[..]
Het leek mij dus wel stoer, omdat achter me msn naam te hebben in het blauw.![]()
Wat is het voor troep?quote:Op zondag 17 december 2006 21:57 schreef Sloavink het volgende:
[afbeelding]
Ik moet dit gewoon bestellen.
Nieuwe potuitlaat en bocht. Mijn bocht is heul verroest en in me pot zit een deuk. En deze heeft een mooi verflaagje.quote:
boctht zie ik ja.. maar dat andere ding?quote:Op zondag 17 december 2006 22:00 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Nieuwe potuitlaat en bocht. Mijn bocht is heul verroest en in me pot zit een deuk. En deze heeft een mooi verflaagje.
ik denk dat het een nieuwe cilinder wordt, en dan een 2e hands afgetrapt blok, die laat reviceren door een vriend van me. Die cilinder gaat ongeveer 150eurie kosten, dat reviseren, alleen de onderdelen en een fles jenever oidquote:Op zondag 17 december 2006 22:03 schreef Sloavink het volgende:
Ferrox, word trouwens wel een dure grap voor jouw als je die cilinder en blok nieuw wilt.. of wil je ze tweedehands?
Als je het goed doet niet.....quote:Op zondag 17 december 2006 22:26 schreef Ferrox het volgende:
das het leuke van oldtimers, je blijft bezig![]()
Mijn trots van vroegâh:quote:Op zondag 17 december 2006 22:34 schreef Ferrox het volgende:
bhweheh, nee maar het "goed" doen is lastig
probeer de gemiddelde oldtimer maar eens terug te brengen naar zn originele staat.
áls je het lukt, doe je het zeker goed, maar dan ben je ook een godvermogen kwijt ( zelfs met imitatie onderdelen)
geloof me, je bent een poos bezig
maar Snelwagen, wat voor brommer had jij eigk dan?
Zündapp ook donders mooiquote:Op zondag 17 december 2006 22:41 schreef Ferrox het volgende:
![]()
ruige shit
maar doe mij toch maar een Zündapp
Euhm, bij een maatje van me gingen we altijd raggen over het bedrijfsterrein van zn pa. Heel snel rondjes om de fabriek rijden, burn outs (ook soms als de band op was gewoon op de velg) , springen....quote:Op zondag 17 december 2006 22:49 schreef Ferrox het volgende:
hahaha, tsja ik heb ook het nodige meegemaakt op een Puch
ik crosste er mee, waar misbruikte jij em voor dan?
Nee het is dus Forschungszentrum Telekommunikation Wien.quote:Op zondag 17 december 2006 23:34 schreef mister_dog het volgende:
ik zoeken wat FTW nou eigk betekend krijg ik dit:
Forschungszentrum Telekommunikation Wienmaar het is dus for the wheels??
ohquote:Op zondag 17 december 2006 23:54 schreef Diemietuhriej het volgende:
FTW is for the win.
Ik ben weer terug btw..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |