Aber du, ik habe kein stefph, ma ik die van jou lenen?quote:
* Ipho geeft.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:44 schreef TheJewishGuy het volgende:
[..]
Aber du, ik habe kein stefph, ma ik die van jou lenen?![]()
Wowawiewa! Die hebben ze hier niet in Tjardtjikistanquote:
Kun je ook weg gaan?quote:Op woensdag 13 december 2006 18:47 schreef TheJewishGuy het volgende:
[..]
Wowawiewa! Die hebben ze hier niet in Tjardtjikistan![]()
Kanquote:
quote:Op woensdag 13 december 2006 18:42 schreef TheJewishGuy het volgende:
[..]bwheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
brommers zijn mooi, maar er op aftrekken![]()
moet ik weer vlekken van mn zadel afpoetsen enzo
en trouwens, ik waarschuw je, waag het nooit en te nimmer weer te beweren dat ik scooters mooi vind
Glimlachen is de meest elegante manier om je tegenstander je tanden te laten zien
quote:Op woensdag 13 december 2006 18:58 schreef Ferrox het volgende:
[..]
bwhehehe
en trouwens, ik waarschuw je, waag het nooit en te nimmer weer te beweren dat ik scooters mooi vind
// Sander Mode on//quote:Op woensdag 13 december 2006 18:58 schreef Ferrox het volgende:
[..]
bwhehehe
Dan pis je tegen een boom aanquote:Op woensdag 13 december 2006 19:08 schreef Ferrox het volgende:
ga ff lekker buiten spelen/oprotten/opzouten/op flikkeren/what ever, zo lang je maar weg gaat.
ik heb een pest hekel aan die pleepotten
en dan het nog vreemd vinden ook als mensen een hekel aan joden krijgenquote:Op woensdag 13 december 2006 19:09 schreef TheJewishGuy het volgende:
[..]
Dan pis je tegen een boom aan![]()
sander! HELD!quote:Op woensdag 13 december 2006 17:42 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Omdat we een hekel aan geenstijlers hebben
want die geven 1) dit soort domme opmerkingen 2) een boete ervoor meteenquote:Op woensdag 13 december 2006 19:11 schreef Ferrox het volgende:
[..]
en dan het nog vreemd vinden ook als mensen een hekel aan joden krijgen![]()
Hahahahaaquote:Op woensdag 13 december 2006 19:11 schreef Ferrox het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 december 2006 19:14 schreef fs180 het volgende:
[..]
![]()
hij lag in mn schuur.. en nu niet meer..![]()
Wel makkelijk om een bevolkingsgroep meteen over één kam te scherenquote:Op woensdag 13 december 2006 19:11 schreef Ferrox het volgende:
[..]
Dat zijn dan weer andere Jodenquote:Op woensdag 13 december 2006 19:15 schreef fs180 het volgende:
[..]
want die geven 1) dit soort domme opmerkingen 2) een boete ervoor meteen![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 19:32 schreef TheJewishGuy het volgende:
[..]
Dat zijn dan weer andere Joden![]()
(Waar ik zelf ook een stronthekel aan heb)
Zij weten ook wel dat ik Sander heet hoorquote:Op woensdag 13 december 2006 19:36 schreef TheJewishGuy het volgende:
Let op nou komt Sander (no1uknow) met een zwakke Jodengrap
Je zou zo een gedichtenbundel kunnen makenquote:Op woensdag 13 december 2006 19:46 schreef Ferrox het volgende:
jood,
je komt hier in eens binnen, vreemd
je begint mensen te bashen, dom
en je vindt het ook nog vreemd dat mensen je niet zo aardig vinden en je belachelijk maken?
ga ff weg aub
Waar heb ik gezegd dat ik het vreemd vind dat jullie paupertjes hier me niet aardig vinden en belachelijk maken?quote:Op woensdag 13 december 2006 19:46 schreef Ferrox het volgende:
jood,
je komt hier in eens binnen, vreemd
je begint mensen te bashen, dom
en je vindt het ook nog vreemd dat mensen je niet zo aardig vinden en je belachelijk maken?
ga ff weg aub
Onder andere.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:58 schreef TheJewishGuy het volgende:
Lol dus omdat ik mezelf TheJewishGuy noem (nota bene een forumnick) denk je meteen dat ik joods ben?
Gast, ik welke Grot heb jij je hele leven gewoond dan?quote:Op woensdag 13 december 2006 20:09 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Onder andere.
En omdat je het gewoon bent. En ik kan het weten
Ik welke?quote:Op woensdag 13 december 2006 20:11 schreef TheJewishGuy het volgende:
[..]
Gast, ik welke Grot heb jij je hele leven gewoond dan?
quote:Op woensdag 13 december 2006 20:14 schreef Ferrox het volgende:
verkapte-kijk-mij-eens-geenstijl-taal-wannabee-stoer-gebruiken-post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |