nee dusquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:17 schreef rubbereend het volgende:
Arsenalen nu ajb op een woensdag!

kom we gaan toch niet op Carnavals dinsdag spelenquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:18 schreef WooZ het volgende:
[..]
nee dus
dan zit ik wéér om 0.00 zielig in m'n eentje in de trein naar Nijmegen

Ik ga ook proberen om kaartjes te scoren hoor voor iig de thuiswedstrijdquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:18 schreef WooZ het volgende:
[..]
nee dus
dan zit ik wéér om 0.00 zielig in m'n eentje in de trein naar Nijmegen

vanuit de kroeg het stadion in en daarna weer snel de kroeg inquote:

appeltje eitje inderdaadquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:00 schreef Onderbroek het volgende:
ik denk dat psv zich geen illusies hoeft te maken over deze loting

Elfkroegentocht is in Cuijkquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vanuit de kroeg het stadion in en daarna weer snel de kroeg in

ooooo was dat het probleemquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kom we gaan toch niet op Carnavals dinsdag spelen

quote:Zojuist is bekend geworden dat PSV de eerste wedstrijd tegen Arsenal speelt op dinsdag 20 februari (aftrap 20.45 uur). De uitwedstrijd in Londen wordt gespeeld op woensdag 7 maart, zo is bepaald in het Zwitserse Nyon.
Uitwedstrijd 7 maart
Omdat PSV als nummer twee in de loting werd gekoppeld aan een groepswinnaar, was al duidelijk dat het team van Ronald Koeman eerst thuis zou moeten spelen. Nu is dus ook de datum bekend: dinsdag 20 februari. Twee weken later gaat PSV op bezoek in de hoofdstad van Engeland, op woensdag 7 maart. Verdere informatie over de wedstrijd en de kaartverkoop voor het thuisduel volgt zeer snel.

Ligt eraan, als je thuis een doelpunt tegen krijgt is dat uit moeilijker recht te trekken dat wanneer je uit een doelpunt tegen krijgt. Ik begin liever uit, dan kan je met de steun van je eigen publiek in de rug misschien nog boven je eigen kunnen uit stijgen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:33 schreef Zwansen het volgende:
Eerst thuis vind ik altidj een voordeel.

carnavalquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:43 schreef rubbereend het volgende:![]()
![]()
Nou dat wordt dus Carnaval vieren in Eindhoven op dinsdagen de return op mn verjaardag ook lekker

nouja volgens mij heeft dat in Eindhoven nog wel wat te betekenen................quote:

Ik heb dat onderhand sowieso een beetje met die CL. Altijd maar dezelfde ploegen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:13 schreef WooZ het volgende:
die hebben we zeker nog niet gezien de laatste 4 jaar

quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:02 schreef koningdavid het volgende:
Toch maar goed dat je van Liverpool verloren had. Anders had je Barca getroffen. Dat lijkt me nog een treetje hoger dan Arsenal.

quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:02 schreef koningdavid het volgende:
Toch maar goed dat je van Liverpool verloren had. Anders had je Barca getroffen. Dat lijkt me nog een treetje hoger dan Arsenal.

je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:05 schreef koningdavid het volgende:
Wat, er is geen speld tussen te krijgen toch?![]()

Leuk verjaardagscadeauquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:43 schreef rubbereend het volgende:![]()
![]()
Nou dat wordt dus Carnaval vieren in Eindhoven op dinsdagen de return op mn verjaardag ook lekker

ja jaquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:29 schreef rubbereend het volgende:
hee Sientje nu moet je helemaal enorm opschieten met je clubcard!

Ik heb er weinig hoop op. Arsenal draait in de tweede helft van het seizoen altijd op volle toeren. Henry terug tegen die tijd. Maargoed, wie weet kan Gomes z'n kooi weer beheksen en dan gaat er geen bal in dus...quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:02 schreef Urquhart het volgende:
Arsenal is te doen voor PSV. Die volgende ronde zit er wel in

quote:Op donderdag 14 december 2006 19:46 schreef AminBen het volgende:
Ik hoop op Arsenal, die kunnen alleen maar vallen als titelkandidaat![]()
en zijn te pakken![]()

Het nog grotere PSV Topic #199: Met Held Gomes naar de 200quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:29 schreef harmpie1147 het volgende:
ik wil hier samen met een vriend naar toe. Weet iemand hoeveel kaartje je per clubcard kan halen?

Geen idee, het is in ieder geval een 19 euro vak. Ze gaan wel vragen of ze wellicgt andere plaatsen mogen krijgen. Dus als je wat Mexicaans ziet wapperenquote:Op donderdag 14 december 2006 15:31 schreef WooZ het volgende:
[..]
in welk vak zitten ze? dan kan ik ze met wat vlaggen zien wapperen

Bij de kaartverkoop krijgen ze in ieder geval nul op hun recest. Het is uiverkocht namelijk. Misschien dat er mensen zijn die willen ruilen, maar ik denk dat die kans niet groot is.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:30 schreef Smeich het volgende:
[..]
Geen idee, het is in ieder geval een 19 euro vak. Ze gaan wel vragen of ze wellicgt andere plaatsen mogen krijgen. Dus als je wat Mexicaans ziet wapperen![]()

arsenaaal is nikssquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:39 schreef JustJunior het volgende:
Gatver, Arsenal
Waarom zijn mensen hier positief? Het had erger gekund, maar Arsenal is alsnog een paar maten groter dan PSV. De kans dat we doorgaan is gewoon erg klein.

Is niet bekendquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:37 schreef Zyggie het volgende:
De rest van het schema is nu ook bekend? Wie zijn de eventuele volgende tegenstanders?

quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Voor tegen feyenoord
geregeld & geboekt! nr. 376!
haha tot nu toe maar zo weinig kaarten verkocht

Na die wedstrijd komt hij terug als Rob Westerhofquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]jij gaat in het uitvak staan?

quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:19 schreef dndiek het volgende:
[..]
Na die wedstrijd komt hij terug als Rob Westerhof

Bron?quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:28 schreef dndiek het volgende:
Farfan en Koné spelen allebei

www.psv.nlquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:29 schreef Thieske het volgende:
[..]
Bron?![]()
Belangrijk voor m'n competitiemanager.![]()

Zij vroeg er toch naar, of niet?quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:02 schreef twi het volgende:
En Koeman is weer aan het calimero'en tegen Babs

Uiteraard, wanneer Ten Cate iets zegt houdt het jullie ook bezig, dus ik geef de energie een keertje terugquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:08 schreef dndiek het volgende:
Het houdt je wel bezig, hè twi....

een keertje noemt ie datquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:15 schreef twi het volgende:
[..]
Uiteraard, wanneer Ten Cate iets zegt houdt het jullie ook bezig, dus ik geef de energie een keertje terug

vind je het gek met 11 10 van die ten cate's in het veldquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:04 schreef twi het volgende:
Hij hoeft er toch geen antwoord op te geven? Hij lijkt wel meer bezig met Ten Cate en Van Gaal dan met zichzelf.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |