Niets is onmogelijk nee. Maar zoveel geluk als jullie destijds, in '96, zullen wij nooit hebben.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:29 schreef Loserkid het volgende:
Ik bedoel t hele toernooi.
Hoe schatten jullie de kansen in om te winnen?
Ik bedoel niets is onmogelijk

Ik ben eigenlijk al vrij tevreden over het huidige Europese seizoen. PSV hoort een standaardclub te zijn bij de beste 16 van Europa. Vanaf daar is het een beetje afhankelijk wie je loot. Nu heeft PSV een goed Europees avontuur, kwartfinale zou uitstekend zijn. En alles vanaf dan, daar reken ik eigenlijk niet eens op. Winnen kan altijd, maar dan moet echt alles goed vallen. Niet zoals Liverpool-uit en Bordeaux-thuis.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:29 schreef Loserkid het volgende:
Ik bedoel t hele toernooi.
Hoe schatten jullie de kansen in om te winnen?
Ik bedoel niets is onmogelijk

PSV is toch ook een braziliaanse ploeg?quote:Op donderdag 14 december 2006 17:32 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Ik denk dat we nu stranden, omdat we een nummer 1 uit een andere poule loten. Maar goed, da's tegenwoordig al ver boven de Nederlandse standaard.

quote:Op donderdag 14 december 2006 17:36 schreef Loserkid het volgende:
[..]
PSV is toch ook een braziliaanse ploeg?

Met drie Brazilianen, een Braziliaanse ploeg?quote:Op donderdag 14 december 2006 17:36 schreef Loserkid het volgende:
[..]
PSV is toch ook een braziliaanse ploeg?

Weetje, ik denk dat als jullie een andere coach hadden jullie echt nog wel eens zouden kunnen winnen..quote:Op donderdag 14 december 2006 17:36 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk al vrij tevreden over het huidige Europese seizoen. PSV hoort een standaardclub te zijn bij de beste 16 van Europa. Vanaf daar is het een beetje afhankelijk wie je loot. Nu heeft PSV een goed Europees avontuur, kwartfinale zou uitstekend zijn. En alles vanaf dan, daar reken ik eigenlijk niet eens op. Winnen kan altijd, maar dan moet echt alles goed vallen. Niet zoals Liverpool-uit en Bordeaux-thuis.

Nee tuurlijk meende ik dat niet..quote:Op donderdag 14 december 2006 17:38 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Met drie Brazilianen, een Braziliaanse ploeg?

Wat dacht je van AC Milan? Die zijn echt wel te pakkenquote:Op donderdag 14 december 2006 17:55 schreef WooZ het volgende:
ik vrees dat we alleen tegen bayern of valencia een kans hebben, die doen het iig in eigen competitie niet zo best. Dat geldt voor Arsenal ook, maar dan zal de uitwedstrijd wel weer een mislukkig worden. Tegen de rest heb ik niet zoveel hoop

Voor het altijd zo geweldig saaie en slaapverwekkende gezanik, gezever en gezeik er omheen. Ze zouden eens een voorbeeld moeten nemen aan de loting voor de Amstel Cup, dat schiet tenminste op! Wordt er morgen trouwens ook niet meteen geloot voor de UEFA-cup?quote:Op donderdag 14 december 2006 17:56 schreef mcyodogg het volgende:
Morgen trouwens van 12:00-13:00 uur live de loting op Eurosport. Volgens mij wordt er niet eens doorgeloot, dus waar ze een uur voor nodig hebben...

Vergis je niet in AC hoor. Die staan er altijd in europese toernooien.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat dacht je van AC Milan? Die zijn echt wel te pakken.

Die tref ik liever dan Chelsea of Lyon.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
Vergis je niet in AC hoor. Die staan er altijd in europese toernooien.

Dat zeker.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die tref ik liever dan Chelsea of Lyon.

Ja, meteen erachteraan om 13:00. Daar kunnen ze het blijkbaar wel: het dubbele aantal teams, de helft van de tijd loten.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:58 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Voor het altijd zo geweldig saaie en slaapverwekkende gezanik, gezever en gezeik er omheen. Ze zouden eens een voorbeeld moeten nemen aan de loting voor de Amstel Cup, dat schiet tenminste op! Wordt er morgen trouwens ook niet meteen geloot voor de UEFA-cup?

Behalve in de Serie A danquote:Op donderdag 14 december 2006 18:02 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat zeker.
Ach, als je kampioen wilt worden moet je van elke tegenstander winnen.

Nou Lyon hoeft van mij niet hoor. Liever tegen een ploeg waar we vorig jaar niet tegen gespeeld hebben.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die tref ik liever dan Chelsea of Lyon.

Lees nog eensquote:Op donderdag 14 december 2006 18:53 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Nou Lyon hoeft van mij niet hoor. Liever tegen een ploeg waar we vorig jaar niet tegen gespeeld hebben.

Ik ben zeer benieuwd.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:56 schreef mcyodogg het volgende:
Morgen trouwens van 12:00-13:00 uur live de loting op Eurosport. Volgens mij wordt er niet eens doorgeloot, dus waar ze een uur voor nodig hebben...

Het balletje van Lyon zullen ze (uefa kennende) wel even in de vrieskist leggen voor de loting..quote:Op donderdag 14 december 2006 19:22 schreef rubbereend het volgende:
we zullen wel Lyon of Chelsea loten.......

Dus geen reden om boos op de scheidsrechter te zijn.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:04 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik heb nog even die gruwelijke beelden nagekeken, en het was 2 seconde in blessuretijd.

Klopt, als Hiddink dat was, zou het denk ik door emotie komen. Hoe zat het eigenlijk in Milaan? Was die goal van Tomasson binnen de aangegeven tijd? (niet dat het nog iets uitmaakt)quote:Op donderdag 14 december 2006 19:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus geen reden om boos op de scheidsrechter te zijn.

Prima recept voor puntverlies in eigen huis, misschien zelfs een nederlaag. Of zou onze 2e garnituur nu eens wél hun kans pakken?quote:Cocu, Farfán, Koné twijfelgevallen; Da Costa niet van de partij
PSV meldt dat Cocu, Farfán en Koné twijfelgevallen zijn voor de wedstrijd tegen Heracles. Da Costa is er zeker nog niet bij, al valt zijn blessure mee. Mogelijk is hij er volgende week tegen Willem II al wel weer bij.
Phillip Cocu meldde zich donderdag ziek voor de training. De aanvoerder is derhalve ook een twijfelgeval voor de wedstrijd tegen Heracles. Farfán en Koné hebben beide pijntjes, aan respectievelijk hamstring en voet. Van beide is nog onduidelijk of ze vrijdag fit genoeg zullen zijn om te starten. Trainer Koeman schat de kans dat Koné erbij is groter in dan dat Farfán dat zal zijn.

Die viel wel diep in blessuretijd. Maar het maakt natuurlijk niet veel uit. We hadden het daar gewoon af moeten maken, wat een kansen hebben we daar laten liggen.quote:Op donderdag 14 december 2006 19:40 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Klopt, als Hiddink dat was, zou het denk ik door emotie komen. Hoe zat het eigenlijk in Milaan? Was die goal van Tomasson binnen de aangegeven tijd? (niet dat het nog iets uitmaakt)

Hallo, tis wel Heracles die naar Eindhoven komt, die lui verloren onlangs nog met 6-1 van Excelsiorquote:Op donderdag 14 december 2006 19:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Prima recept voor puntverlies in eigen huis, misschien zelfs een nederlaag. Of zou onze 2e garnituur nu eens wél hun kans pakken?

Ik probeer hier de boel weer eens op te schudden voordat we hier vervallen in navelstaren over hoe goed we wel niet zijnquote:

Die hosannastemming is (wat mij betreft in ieder geval) toch al een beetje weggezakt sinds een paar wedstrijden. Want zo geweldig gaat het ook allemaal niet meer de laatste 4 wedstrijden. Maar om nou puntverlies te verwachten thuis tegen Heracles gaat me te ver. Eerder verwacht ik een 1-0 overwinning ofzo.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik probeer hier de boel weer eens op te schudden voordat we hier vervallen in navelstaren over hoe goed we wel niet zijn![]()

Ik voel me KEI goed... Ik voel me KEI goed... Jullie kunnen mij niks makehhh!!! (dat zingt bij Gomes de hele tijd door z'n hoofd)quote:Op donderdag 14 december 2006 20:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik probeer hier de boel weer eens op te schudden voordat we hier vervallen in navelstaren over hoe goed we wel niet zijn![]()

Die moet je mij toch eens uitleggenquote:Op donderdag 14 december 2006 17:33 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Niets is onmogelijk nee. Maar zoveel geluk als jullie destijds, in '96, zullen wij nooit hebben.

Ik verwacht ook wel een overwinning maar als alle 4 de spelers ontbreken die ik aangaf heeft Heracles de meeste kans sinds maanden om punten uit het Philips Stadion mee te nemen. Zonder Farfan, Koné en Cocu is PSV tandeloos. Ik raad Heracles aan lekker voor de goal te gaan hangen met 10 man en dan kunnen Tardelli, Beerens, Affelay etc het lekker uitzoeken hoe ze die bal in het mandje krijgen. Puntverlies is in zo'n scenario absoluut niet ondenkbaar.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:40 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Die hosannastemming is (wat mij betreft in ieder geval) toch al een beetje weggezakt sinds een paar wedstrijden. Want zo geweldig gaat het ook allemaal niet meer de laatste 4 wedstrijden. Maar om nou puntverlies te verwachten thuis tegen Heracles gaat me te ver. Eerder verwacht ik een 1-0 overwinning ofzo.

En misschien wel terecht. Hoevaak wist PSV vorig seizoen te scoren tegen Heracles?quote:

de vrachtwagens met geluk waren niet aan te slepenquote:Op donderdag 14 december 2006 20:53 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Die moet je mij toch eens uitleggen

Noem liever een voorbeeld. Of bedoel je het jaar van de halve finale (1996-1997) ? Daar hadden we over geluk tegen de Grasshoppers en Atlético uit (hoewel die scheids wel erg in het voordeel van Atlético floot ) wel een dosis geluk ja.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
de vrachtwagens met geluk waren niet aan te slepen![]()

Ik hoop dat hij het heeft over jaargangetje 1996-1997, want 1994-1995 & 1995-1996 kán je gewoon geen geluk noemen. Of wordt er soms gedacht dat die fanatieke Madrilenen klapte omdat ze vonden dat Ajax verschrikkelijk veel geluk had in het Bernabeu?quote:Op donderdag 14 december 2006 21:43 schreef Bos81 het volgende:
Moet nou iedere keer weer zo gereageerd worden op een vraag van een ajacied

Zeer zekerquote:Op donderdag 14 december 2006 22:47 schreef defranseslag het volgende:
Lekker PSV, he, lekker PSV!!!!!!!!!!!

inpakken en meenemen die gastquote:

welke?quote:Op donderdag 14 december 2006 23:19 schreef defranseslag het volgende:
Jaloers op Sturing's kwaliteiten?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |