Hmmm... daar heb ik nog niets van gemerkt. De mijne gedragen zich over het algemeen best netjes.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:35 schreef Dagonet het volgende:
Grote borsten zuigen.
Leuker zelfs.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Aan kleine borsten zuigen is ook leuk heur![]()
glimlachtquote:Op woensdag 13 december 2006 16:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hmmm... daar heb ik nog niets van gemerkt. De mijne gedragen zich over het algemeen best netjes.![]()
Groter als in: langere mensen...quote:Op woensdag 13 december 2006 16:38 schreef Napalm het volgende:
![]()
Geniale onderzoeker ook die de % stijging wijt aan de absolute stijging"het steeds groter worden van de bevolking zouden een rol spelen."
![]()
Subtiel.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:39 schreef parselmouth het volgende:
Nou, ik ben blij met m'n b-cup, zou dus echt absoluut niet groter willen hebben
Grootte maakt ook niet uit, als ze maar echt zijn!quote:Op woensdag 13 december 2006 16:39 schreef parselmouth het volgende:
Nou, ik ben blij met m'n b-cup, zou dus echt absoluut niet groter willen hebben
eenschquote:Op woensdag 13 december 2006 16:46 schreef dmace het volgende:
[..]
Grootte maakt ook niet uit, als ze maar echt zijn!
* dmace houdt niet van siliconen-skippyballen.
quote:Op woensdag 13 december 2006 16:46 schreef dmace het volgende:
[..]
Grootte maakt ook niet uit, als ze maar echt zijn!
* dmace houdt niet van siliconen-skippyballen.
Mijn god zeg. Inderdaad.quote:
nee, daar moeten we niet mee blij zijn. Erg slecht nieuws dit.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:30 schreef DjMark het volgende:
de vrouwen worden gewoon steeds dikker.....moeten we daar blij mee zijn dan?
Je zult verbaasd staan hoe moeilijk het is om als Bessie Turf op een FF-cup uit komen.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:38 schreef -skippybal- het volgende:
Ze vreten zich gewoon helemaal de vernieling in. Al die dikzakken met die FF-cuppen tellen hier ook gewoon mee...
het enige juiste antwoord..quote:Op woensdag 13 december 2006 16:30 schreef DjMark het volgende:
de vrouwen worden gewoon steeds dikker.....moeten we daar blij mee zijn dan?
Ah, op die fiets. Maar waarom dan niet gewoon "langer"zeggen? Misschien is het groter als in "dikker"..quote:
Sinds wanneer doen we daaaaarr dan aan op Fok?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |