Ik snap nooit wat mensen met een handtekening moeten. Ernaar kijken ofzo?quote:Op woensdag 13 december 2006 18:07 schreef -Wolf- het volgende:
Als ik in het eerste van AJAX zou spelen nu, dan zou ik zelfs Jaap Stam nog vragen om een handtekening. Lekker boeien!

Was meer bij wijze van spreken. Ikzelf heb er ook weinig mee.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:19 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik snap nooit wat mensen met een handtekening moeten. Ernaar kijken ofzo?![]()

http://teletekst.nos.nlquote:Op woensdag 13 december 2006 18:34 schreef ub40_bboy het volgende:
heeft iemand een linkje naar de punten verdeling uit de poule van ajax?

hahahaahaha dat zou grappig zijn.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:47 schreef denthemen het volgende:
Jorienvdherik van dit forum belt me net dat hij op rijnmond heeft gehoord dat Lindenbergh waarschijnlijk toch richting de havens gaat

quote:Op woensdag 13 december 2006 19:47 schreef denthemen het volgende:
Jorienvdherik van dit forum belt me net dat hij op rijnmond heeft gehoord dat Lindenbergh waarschijnlijk toch richting de havens gaat

Waarschijnlijk omdat hij minder fouten van anderen moet oplossen.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:53 schreef denthemen het volgende:
het valt me btw opeens op dat Jaap al wéken geen geel meer heeft gehad *klopt af*

Jij vind de naam van je cluppie te grabbel gooien ok?quote:Op woensdag 13 december 2006 21:10 schreef Nashje het volgende:
Ach boeie. Kleinigheidjes. Zolang het hier bij blijft..

Kleinigheidjes, kleutergedrag door volwassen, ik heb het gehad met die mongolenquote:Op woensdag 13 december 2006 21:10 schreef Nashje het volgende:
Ach boeie. Kleinigheidjes. Zolang het hier bij blijft..

Door zo'n kleine incidentjes? Ga je alsjeblieft ergens anders druk om maken. Elke supportersgroep doet zoiets (behalve de boeren uit eindhoven).quote:Op woensdag 13 december 2006 21:12 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Jij vind de naam van je cluppie te grabbel gooien ok?

Das echt pure onzin. Wellicht heb je het over nederlandse supporters. Dit is toch niet normaal? Dat je dit goedkeurt zegquote:Op woensdag 13 december 2006 21:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Door zo'n kleine incidentjes? Ga je alsjeblieft ergens anders druk om maken. Elke supportersgroep doet zoiets (behalve de boeren uit eindhoven).

Ach zoiets "hoort" bij een uitwedstrijd.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:16 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Das echt pure onzin. Wellicht heb je het over nederlandse supporters. Dit is toch niet normaal? Dat je dit goedkeurt zeg

De teringquote:Op woensdag 13 december 2006 21:17 schreef TimmyAsd het volgende:
En trouwens, ik maak er er niet druk om. Maar de naam van Ajax wordt hier wel door geschaad. Het is gewoon abnormaal dat je dit zowiezo niet afkeurt

Het is hoe dan ook ongelofelijk. Het zijn een stelletje leeghoofden, dit heeft niets met voetbal te maken en elk gewelddadig incident schaadt de club. Dat jij zowiets goedkeurt/niet wil zien zegt dan ook genoeg over jou.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
De tering. Je naam wordt geschaad als je gaat huishouden net zoals Nancy, niet door een paar ramen in te gooien.

Het hoort gewoon niet. Punt.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:27 schreef Nashje het volgende:
Ongelofelijk? Zoiets gebeurde vroeger al.

Omdat ik geweld afkeur? Omdat ik geen seizoenskaart heb? Sodetiefus een end op zeg.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:56 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je hoeft het er niet zo dik bovenop te leggen dat je een teletekst supporter bent hoor

Ga maar eens mee op zo'n reisje en dan zul je zien dat het A) best mee valt, B) Er soort van bij hoort, C) jij dan net zo hard mee doet.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:11 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik ga het ook niet eens meer uitleggen aan een stelletje internet hooligans..

Nee meer omdat je er geen tyfus van snaptquote:Op woensdag 13 december 2006 22:06 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Omdat ik geweld afkeur? Omdat ik geen seizoenskaart heb? Sodetiefus een end op zeg.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |