abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 december 2006 @ 15:45:52 #176
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_44571043
Ingewikkeld allemaal... het is voor ons de eerste keer dat we zoiets gaan organiseren en we hebben geen flauw idee waar we allemaal rekening mee moeten houden. We hebben een goedkope zaal op het oog, maar idd zonder backline en PA. Ik heb net ook gemaild naar een café waar zoiets waarschijnlijk wel aanwezig is, dus ik wacht hun reactie ook even af. Nadeel van een café: daar kan je geen entree vragen. Maar daarentegen zal je waarschijnlijk weinig tot niets kwijt zijn aan zaalhuur, zodat de kosten daarmee gedrukt kunnen worden.

We hebben ook helemaal geen idee hoeveel bands/artiesten zich gaan aanmelden zoiets en hoeveel bezoekers er op af zouden komen. We storten onzelf wat dat betreft een beetje in het diepe .
pi_44571080
Ze ga eens MSN-en of open een eigen topic, of bel desnoods om iets te fixen!

Dit topic is gewijd (of is het nou geweid?) aan romantiek onder de dom.

Onder de dom ben ik eigenlijk nooit romantisch geweest nu ik er aan denk. Ja het dichtst bij wat ik ooit bent gekomen was dat er iemand op een vol domplein naar mij schreeuwde dat ik haar had verkracht, maar dat was niet bepaald romantisch; ik was eerder bang dat er 10 man bovenop me zouden springen...

(Nee ik had haar niet verkracht, maar in een stomdronken bui had ik haar een biertje aangeboden, en haar gevraagd wat ik er voor terug zou krijgen. Daarop wilde zij mij gaan zoenen en heb ik haar uiteindelijk buiten gevingerd. Niet meer, dus de enige die nog plezier had was zij... (ja het was behoorlijk kansloos, maar ja daar ben je 16 voor....) Niet veel later heb ik trouwens de persoon die zijn verjaardag daar aan het vieren was ondergekotst, dus het was erg gezellig!)
pi_44572299
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 15:47 schreef zatoichi het volgende:

Onder de dom ben ik eigenlijk nooit romantisch geweest nu ik er aan denk. Ja het dichtst bij wat ik ooit bent gekomen was dat er iemand op een vol domplein naar mij schreeuwde dat ik haar had verkracht, maar dat was niet bepaald romantisch; ik was eerder bang dat er 10 man bovenop me zouden springen...

(Nee ik had haar niet verkracht, maar in een stomdronken bui had ik haar een biertje aangeboden, en haar gevraagd wat ik er voor terug zou krijgen. Daarop wilde zij mij gaan zoenen en heb ik haar uiteindelijk buiten gevingerd. Niet meer, dus de enige die nog plezier had was zij... (ja het was behoorlijk kansloos, maar ja daar ben je 16 voor....) Niet veel later heb ik trouwens de persoon die zijn verjaardag daar aan het vieren was ondergekotst, dus het was erg gezellig!)
.
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_44572644
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 15:45 schreef Christine het volgende:
Ingewikkeld allemaal... het is voor ons de eerste keer dat we zoiets gaan organiseren en we hebben geen flauw idee waar we allemaal rekening mee moeten houden. We hebben een goedkope zaal op het oog, maar idd zonder backline en PA. Ik heb net ook gemaild naar een café waar zoiets waarschijnlijk wel aanwezig is, dus ik wacht hun reactie ook even af. Nadeel van een café: daar kan je geen entree vragen. Maar daarentegen zal je waarschijnlijk weinig tot niets kwijt zijn aan zaalhuur, zodat de kosten daarmee gedrukt kunnen worden.

We hebben ook helemaal geen idee hoeveel bands/artiesten zich gaan aanmelden zoiets en hoeveel bezoekers er op af zouden komen. We storten onzelf wat dat betreft een beetje in het diepe .
Ik wil m'n versterker wel beschikbaar stellen voor gratis toegang en 'n biertje

Moet 't wel een klein zaaltje zijn, anders kom je er niet. Als je PA hebt maakt 't niet zoveel uit natuurlijk, ga je toch over de mengtafel.
  dinsdag 19 december 2006 @ 18:17:04 #180
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_44575547
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 15:47 schreef zatoichi het volgende:

Zo lees je nog eens wat
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_44575602
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 15:45 schreef Christine het volgende:

En Hofman dan? Van de HKU hebben ze daar regelmatig dingen.
pi_44575656
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 15:31 schreef Sjoewe het volgende:

Verder wat altijd handig is, een beetje band heeft een 'rider' of 'priklijst' waarin precies staat wat de band on-stage en off-stage nodig heeft.
De bekendere bands maken graag misbruik van een rider.
  dinsdag 19 december 2006 @ 22:50:36 #183
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_44584644
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 18:18 schreef Twisted_fok het volgende:

[..]

En Hofman dan? Van de HKU hebben ze daar regelmatig dingen.
Die heb ik dus aangeschreven .
pi_44599020
's middags trainen is okay.
  woensdag 20 december 2006 @ 14:56:06 #185
85962 ioko
I Appear Missing
pi_44599073
Op een druilerige dag naar Schiphol gaan om een vriendin op het vliegtuig te zetten is ook leuk , al die toeristen. En het is nog maar 33 minuten per directe trein!! Leve de NS!!
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_44621501
quote:
Op donderdag 21 december 2006 07:20 schreef Hugster het volgende:
[TK] Apple Wireless keyboard

Au3, Q?
Niet centjes. En niet nodig.
For great justice!
pi_44624146
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 18:20 schreef Twisted_fok het volgende:

[..]

De bekendere bands maken graag misbruik van een rider.
nog effe off-topic; je zou die van Iggy Pop eens moeten lezen, altijd goed voor een goed kwartier schuddebuiken tijdens het lezen. Staat wel ergens op internet.

edit; en wel hier:
ik ben niet gevaarlijk, dat lijkt maar zo.
pi_44637937
Wat is dat toch voor schijnwerper die de hele tijd deze kant (lees: Transwijk) op schijnt?
pi_44641988
quote:
Op donderdag 21 december 2006 07:20 schreef Hugster het volgende:
[TK] Apple Wireless keyboard

Au3, Q?
Ik heb er ook al eentje, met snoer.
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_44642640
oki.
  donderdag 21 december 2006 @ 22:40:34 #192
46254 MewBie
Uitstellen is een gave.
pi_44642668
Vanaf morgen heeft Utrecht CS weer een nieuw speeltje hangen
pi_44642745
Oh, en dat romantiek onder de Dom tof is.
pi_44644926
quote:
Op donderdag 21 december 2006 20:20 schreef _Floddertje_ het volgende:
Wat is dat toch voor schijnwerper die de hele tijd deze kant (lees: Transwijk) op schijnt?
Ja, ik zag hem net ook toen ik over de Croeselaan fietste en hier valt ie ook goed op. Lijkt uit de richting van de Mariaplaats te komen.
For great justice!
pi_44645591
quote:
Op donderdag 21 december 2006 22:43 schreef AudreyHepburn het volgende:
Oh, en dat romantiek onder de Dom tof is.
Romantiek in Utrecht
pi_44645621
quote:
Op donderdag 21 december 2006 23:41 schreef Q. het volgende:

[..]

Ja, ik zag hem net ook toen ik over de Croeselaan fietste en hier valt ie ook goed op. Lijkt uit de richting van de Mariaplaats te komen.
Ben zojuist nog in de stairway geweest, maar niks gezien...
  vrijdag 22 december 2006 @ 00:14:49 #197
85962 ioko
I Appear Missing
pi_44645934
quote:

[..]

De enige schijnwerper die ik zag staat op het Janskerkhof, in een hoek van het plein waar geen cafe's staan.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  vrijdag 22 december 2006 @ 00:16:27 #198
85962 ioko
I Appear Missing
pi_44645977
Trouwens erg leuk om ff bij de Neude te kijken, heb Acda en de Munnik nog gezien, en Tanja Jess. Erg veel volk vandaag daar.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_44649612
quote:

Heeft 't niet te maken met dat glazen huis? Staat toch op de Neude enzo?
quote:
Op donderdag 21 december 2006 22:40 schreef MewBie het volgende:
Vanaf morgen heeft Utrecht CS weer een nieuw speeltje hangen
Wat? .
pi_44649650
Bij The Jam, beneden aan de werf bij de achterkant van het postkantoor, onder Broodje Mario, hebben ze ook een grote schijnwerper die aanstaat op donderdagen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')