Als dat op het podium gebeurd lijken we teveel op rockbitchquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:10 schreef TMan het volgende:
Vleesfuit spelen alleen backstage heh.
Mogen we niet optreden in de biblebelt. Niet dat we daar veel aan zullen missenquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:28 schreef ioko het volgende:
[..]
Als dat op het podium gebeurd lijken we teveel op rockbitch
Misschien mogen we wel meespelen in een reclame voor Unox.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:28 schreef ioko het volgende:
[..]
Als dat op het podium gebeurd lijken we teveel op rockbitch
Ik zou 'ns informeren bij DB's, ik heb daar ook wel eens mics en versterkers gehuurd.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:44 schreef Christine het volgende:
Weet trouwens iemand waar je in Utrecht goedkoop een drumstel zou kunnen huren? We gaan een bandjesavond organiseren met de studievereniging, alleen in de zaal die we op het oog hebben is geen drums aanwezig.
Gaan we doen. Het UCK staat ook op het lijstje van waar we prijzen gaan opvragen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:03 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik zou 'ns informeren bij DB's, ik heb daar ook wel eens mics en versterkers gehuurd.
Dat is het makkelijkste om te doen, één van de bands vragen of ze voor een backline willen zorgen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Gaan we doen. Het UCK staat ook op het lijstje van waar we prijzen gaan opvragen.
Of misschien via-via iets proberen te regelen, of hopen dat er een band is met eigen drumstel.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat is het makkelijkste om te doen, één van de bands vragen of ze voor een backline willen zorgen.
Ik probeer alleen te helpen, heb lang de roadie uitgehangen dus ik ken het probleemquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:23 schreef Christine het volgende:
Nouja, zo goed weet ik het ook weer niet hoor.
Voor zover ik het begrepen heb, is er geen backline aanwezig. En iemand anders zei dat er geen PA aanwezig was, maar er staan wel versterkers in de zaal en een mengtafel. Wellicht dat er alleen geen monitoren aanwezig zijn?
Dat moeten we dus nog eens goed informeren.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:47 schreef zatoichi het volgende:
Ze ga eens MSN-en of open een eigen topic, of bel desnoods om iets te fixen!
Dit topic is gewijd (of is het nou geweid?) aan romantiek onder de dom.
Onder de dom ben ik eigenlijk nooit romantisch geweest nu ik er aan denk. Ja het dichtst bij wat ik ooit bent gekomen was dat er iemand op een vol domplein naar mij schreeuwde dat ik haar had verkracht, maar dat was niet bepaald romantisch; ik was eerder bang dat er 10 man bovenop me zouden springen...
(Nee ik had haar niet verkracht, maar in een stomdronken bui had ik haar een biertje aangeboden, en haar gevraagd wat ik er voor terug zou krijgen. Daarop wilde zij mij gaan zoenen en heb ik haar uiteindelijk buiten gevingerd. Niet meer, dus de enige die nog plezier had was zij... (ja het was behoorlijk kansloos, maar ja daar ben je 16 voor....) Niet veel later heb ik trouwens de persoon die zijn verjaardag daar aan het vieren was ondergekotst, dus het was erg gezellig!)
Ik wil m'n versterker wel beschikbaar stellen voor gratis toegang en 'n biertjequote:Op dinsdag 19 december 2006 15:45 schreef Christine het volgende:
Ingewikkeld allemaal... het is voor ons de eerste keer dat we zoiets gaan organiseren en we hebben geen flauw idee waar we allemaal rekening mee moeten houden. We hebben een goedkope zaal op het oog, maar idd zonder backline en PA. Ik heb net ook gemaild naar een café waar zoiets waarschijnlijk wel aanwezig is, dus ik wacht hun reactie ook even af. Nadeel van een café: daar kan je geen entree vragen. Maar daarentegen zal je waarschijnlijk weinig tot niets kwijt zijn aan zaalhuur, zodat de kosten daarmee gedrukt kunnen worden.
We hebben ook helemaal geen idee hoeveel bands/artiesten zich gaan aanmelden zoiets en hoeveel bezoekers er op af zouden komen. We storten onzelf wat dat betreft een beetje in het diepe.
Zo lees je nog eens watquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:47 schreef zatoichi het volgende:
Ze ga eens MSN-en of open een eigen topic, of bel desnoods om iets te fixen!
Dit topic is gewijd (of is het nou geweid?) aan romantiek onder de dom.
Onder de dom ben ik eigenlijk nooit romantisch geweest nu ik er aan denk. Ja het dichtst bij wat ik ooit bent gekomen was dat er iemand op een vol domplein naar mij schreeuwde dat ik haar had verkracht, maar dat was niet bepaald romantisch; ik was eerder bang dat er 10 man bovenop me zouden springen...
(Nee ik had haar niet verkracht, maar in een stomdronken bui had ik haar een biertje aangeboden, en haar gevraagd wat ik er voor terug zou krijgen. Daarop wilde zij mij gaan zoenen en heb ik haar uiteindelijk buiten gevingerd. Niet meer, dus de enige die nog plezier had was zij... (ja het was behoorlijk kansloos, maar ja daar ben je 16 voor....) Niet veel later heb ik trouwens de persoon die zijn verjaardag daar aan het vieren was ondergekotst, dus het was erg gezellig!)
En Hofman dan? Van de HKU hebben ze daar regelmatig dingen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:45 schreef Christine het volgende:
Ingewikkeld allemaal... het is voor ons de eerste keer dat we zoiets gaan organiseren en we hebben geen flauw idee waar we allemaal rekening mee moeten houden. We hebben een goedkope zaal op het oog, maar idd zonder backline en PA. Ik heb net ook gemaild naar een café waar zoiets waarschijnlijk wel aanwezig is, dus ik wacht hun reactie ook even af. Nadeel van een café: daar kan je geen entree vragen. Maar daarentegen zal je waarschijnlijk weinig tot niets kwijt zijn aan zaalhuur, zodat de kosten daarmee gedrukt kunnen worden.
We hebben ook helemaal geen idee hoeveel bands/artiesten zich gaan aanmelden zoiets en hoeveel bezoekers er op af zouden komen. We storten onzelf wat dat betreft een beetje in het diepe.
De bekendere bands maken graag misbruik van een rider.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:31 schreef Sjoewe het volgende:
Verder wat altijd handig is, een beetje band heeft een 'rider' of 'priklijst' waarin precies staat wat de band on-stage en off-stage nodig heeft.
Die heb ik dus aangeschrevenquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
En Hofman dan? Van de HKU hebben ze daar regelmatig dingen.
Niet centjes. En niet nodig.quote:Op donderdag 21 december 2006 07:20 schreef Hugster het volgende:
[TK] Apple Wireless keyboard
Au3, Q?
nog effe off-topic; je zou die van Iggy Pop eens moeten lezen, altijd goed voor een goed kwartier schuddebuiken tijdens het lezen. Staat wel ergens op internet.quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:20 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
De bekendere bands maken graag misbruik van een rider.
Ik heb er ook al eentje, met snoer.quote:Op donderdag 21 december 2006 07:20 schreef Hugster het volgende:
[TK] Apple Wireless keyboard
Au3, Q?
Ja, ik zag hem net ook toen ik over de Croeselaan fietste en hier valt ie ook goed op. Lijkt uit de richting van de Mariaplaats te komen.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:20 schreef _Floddertje_ het volgende:
Wat is dat toch voor schijnwerper die de hele tijd deze kant (lees: Transwijk) op schijnt?
quote:Op donderdag 21 december 2006 22:43 schreef AudreyHepburn het volgende:
Oh, en dat romantiek onder de Dom tof is.
Ben zojuist nog in de stairway geweest, maar niks gezien...quote:Op donderdag 21 december 2006 23:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, ik zag hem net ook toen ik over de Croeselaan fietste en hier valt ie ook goed op. Lijkt uit de richting van de Mariaplaats te komen.
De enige schijnwerper die ik zag staat op het Janskerkhof, in een hoek van het plein waar geen cafe's staan.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, ik zag hem net ook toen ik over de Croeselaan fietste en hier valt ie ook goed op. Lijkt uit de richting van de Mariaplaats te komen.
Heeft 't niet te maken met dat glazen huis? Staat toch op de Neude enzo?quote:Op donderdag 21 december 2006 23:41 schreef Q. het volgende:
Wat?quote:Op donderdag 21 december 2006 22:40 schreef MewBie het volgende:
Vanaf morgen heeft Utrecht CS weer een nieuw speeltje hangen
Weet ik veel. Maar, ik moet zo werken, dus ik kijk wel even.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:39 schreef TMan het volgende:
Zeg Audrey, zijn er eigenlijk nog kaartjes voor O&N Tivoli?
jep, gister was het weer raak bij de jam, met hun baklicht, die andere komt van het glazen huis.quote:Op vrijdag 22 december 2006 07:52 schreef AudreyHepburn het volgende:
Bij The Jam, beneden aan de werf bij de achterkant van het postkantoor, onder Broodje Mario, hebben ze ook een grote schijnwerper die aanstaat op donderdagen.
Het grote zoeklicht dat ik zag stond zeker niet bij het glazen huis, dat stond op het Janskerkhof......quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:09 schreef Tha_Butcha het volgende:
[..]
jep, gister was het weer raak bij de jam, met hun baklicht, die andere komt van het glazen huis.
Nog gecheckt?quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Weet ik veel. Maar, ik moet zo werken, dus ik kijk wel even.
Tenks enniewee, np.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nee. Sorry.
Bel anders Tivoli even; 0900-tivoli.
Klopt. Jammer, er was een leuke dame die nog wilde gaanquote:Op zondag 24 december 2006 15:00 schreef Joesse het volgende:
volgens de site ist uitverkocht
is volgens mij niet van leidse veer, maar ik hoorde dat het iets te maken had met controle of metingen van de luchtkwaliteit ofzo? al snap ik dan niet hoe dat moet werken met groen licht maar tochquote:Op zondag 24 december 2006 18:00 schreef zatoichi het volgende:
En die groene lichten boven het centrum? Komt dat van die bank nabij het centraal station ofzo?
Le:en vind ik een leuk eettentje. Kan je ook heel romantisch op lage loungebanken gaan liggen saampjesquote:Op dinsdag 26 december 2006 01:24 schreef Fatality het volgende:
he Utrechters. Even een vraagje voor de romantici onder jullie.
ik ben van plan om komende donderdag iets leuks te gaan doen voor óf na dat we uit eten zijn geweest in Utrecht. Weet iemand zo 1,2,3.. leuke eettentjes, waar ik niet direct op hordes jaarclubstudenten en bralapen stuit?
En wat voor leuke dingen zijn er nog meer in Utrecht te doen om zo even met je vriendinnetje naar toe te gaan? Ik ken de stad niet bijzonder goed op dat gebied, vandaar dat ik een beetje hulp van de echte insiders wel kan gebruiken.
kijk daar heb ik alvast wat aan,quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
Le:en vind ik een leuk eettentje. Kan je ook heel romantisch op lage loungebanken gaan liggen saampjesBestel je allebei 4 gerechtjes oid, heb je veel afwisseling
http://www.leen-restaurant.nl/leen_content.html
Yep, bij het smakkelaarsveld (naast het station).quote:Op zondag 24 december 2006 18:00 schreef zatoichi het volgende:
En die groene lichten boven het centrum? Komt dat van die bank nabij het centraal station ofzo?
Ik zou snel zijn, voor ze daar een busbaan doorheen hebben gelegd.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
Le:en vind ik een leuk eettentje. Kan je ook heel romantisch op lage loungebanken gaan liggen saampjesBestel je allebei 4 gerechtjes oid, heb je veel afwisseling
http://www.leen-restaurant.nl/leen_content.html
Casa di Davidquote:Op dinsdag 26 december 2006 13:38 schreef Fatality het volgende:
ik ben niet zo'n chinees/japans-eter.
hou meer van goed frans/italiaans voedsel. Iemand daar nog leuke tentjesvoor?
Luce!quote:Op dinsdag 26 december 2006 13:38 schreef Fatality het volgende:
ik ben niet zo'n chinees/japans-eter.
hou meer van goed frans/italiaans voedsel. Iemand daar nog leuke tentjesvoor?
visscher(s)plein is dat toch?quote:Op woensdag 27 december 2006 09:17 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Luce!
Misschien wel het beste restaurant van Utrecht...
Is dat niet de Fortis bank aan het randje van Utrecht (aan de kant van de Bilt)quote:Op zondag 24 december 2006 18:50 schreef Joesse het volgende:
[..]
is volgens mij niet van leidse veer, maar ik hoorde dat het iets te maken had met controle of metingen van de luchtkwaliteit ofzo? al snap ik dan niet hoe dat moet werken met groen licht maar toch
Nee, dat is te ver weg van de binnenstad. We hebben er wel een artikeltje over in het AD/Utrechts Zeurblad: http://www.ad.nl/utrecht/stad/article934702.ecequote:Op woensdag 27 december 2006 19:27 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Is dat niet de Fortis bank aan het randje van Utrecht (aan de kant van de Bilt)
Als ik namelijk uit mijn raam kijk, zie ik nog net dat de bovenkant van het gebouw groen gekleurd is.
Eten is bij mij persoonlijk de Zakkendrager in de Zakkendragerssteeg erg favoriet. Veel mensen vinden het Winterhuis ook erg leuk.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:24 schreef Fatality het volgende:
he Utrechters. Even een vraagje voor de romantici onder jullie.
ik ben van plan om komende donderdag iets leuks te gaan doen voor óf na dat we uit eten zijn geweest in Utrecht. Weet iemand zo 1,2,3.. leuke eettentjes, waar ik niet direct op hordes jaarclubstudenten en bralapen stuit?
En wat voor leuke dingen zijn er nog meer in Utrecht te doen om zo even met je vriendinnetje naar toe te gaan? Ik ken de stad niet bijzonder goed op dat gebied, vandaar dat ik een beetje hulp van de echte insiders wel kan gebruiken.
Ja, daar kun je erg leuk en lekker eten, maar het heeft als heel groot nadeel dat je er niet kunt reserveren en dat je er dus altijd eerst een half uur aan de bar moet gaan hangen. Is mijn ervaring althans.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:07 schreef kwib het volgende:
Eten is bij mij persoonlijk de Zakkendrager in de Zakkendragerssteeg erg favoriet. Veel mensen vinden het Winterhuis ook erg leuk.
Even aan de bar hangen is toch niet zo ergquote:Op woensdag 27 december 2006 21:47 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Ja, daar kun je erg leuk en lekker eten, maar het heeft als heel groot nadeel dat je er niet kunt reserveren en dat je er dus altijd eerst een half uur aan de bar moet gaan hangen. Is mijn ervaring althans.
Nijmegen hier. Vorig jaar was wel leuk, we zaten toen in een zijstraat van de Biltstraat. Het enige wat minder was waren de grote explosies en de in de fik gestoken banken op straat, verderquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:49 schreef The6thgate het volgende:
wat gaan jullie met oud en nieuw doen in utrecht? ik ga iig naar maastricht
Helaas doet de "klik hier" het nietquote:In 2006 zullen de blauwe containers zo veel mogelijk vervangen worden door de donkergroene ReShare-containers. Voor de locaties van de containers klik hier of bel: 0900 99 000 99 (¤ 0.01 per minuut). Het legen van de kledingcontainers is afhankelijk van het aanbod aan kleding. Kledingcontainers worden normaliter een à twee keer per week geleegd. Maar dit kan per seizoen worden aangepast.
humanitas heeft er een stel staan bij de flessen ophaal dingen (die "in de grond" zitten). die staan o.a. bij het griftpark, maar da's geloof ik niet echt in de buurt bij jou.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:19 schreef AudreyHepburn het volgende:
Weet iemand hier toevallig waar er ergens zo'n Leger des Heils kledingdumpbox staat ? Ik heb eindelijk een vuilniszak gevuld met kleren die ik nooit meer aan ga doen, en die in de weg staat en best naar het Leger des Heils mag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |