Cafe Jan de WInterquote:Op zondag 17 december 2006 01:44 schreef Christine het volgende:
Is er in Utrecht een karaokebar?
Was leuk, maar een beetje rustig idd.quote:Op zondag 17 december 2006 16:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
Eindeloos in bed liggen is okay.
Oh, en komt allen naar de Out Of Sight!-60s-mod-orgeltjes-dansavond in de ACU op 13 januari. Gegarandeerd tof. Ikzelf zit dan helaas in Berlijn, maar het is echt aan te raden. Gisteravond een slecht georganiseerd slap aftreksel in de Ksjot, maar de muziek was briljant. (Onniedan, Sjoe ?). Out Of Sight!
.
quote:Op zondag 17 december 2006 16:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Was leuk, maar een beetje rustig idd.
quote:Op zondag 17 december 2006 16:38 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
.
Lees: er waren 30 mensen.
Blijf ademen.quote:
Wat ik al zei, Sjoe. Ik wil gewoon een baan waarbij ik geld kan verdienen met bier, goeie muziek en seks.quote:
Strippen is ook een carrierequote:Op zondag 17 december 2006 16:53 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wat ik al zei, Sjoe. Ik wil gewoon een baan waarbij ik geld kan verdienen met bier, goeie muziek en seks.
Beter laat dan nooitquote:Op zondag 17 december 2006 17:29 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik wist wel dat ik nog wat miste in myat. Ik merk nu al dat al m'n verstandskiezen eruit zijn..
Ach, ik zou het niet zo erg vinden. Beetje aan een paal hangen, biertje erbij, The Clash op de achtergrond. Net zolang tot ik dat zat ben, en dan ga ik weer verder studeren.quote:
Nou, wat houd je tegenquote:Op zondag 17 december 2006 18:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ach, ik zou het niet zo erg vinden. Beetje aan een paal hangen, biertje erbij, The Clash op de achtergrond. Net zolang tot ik dat zat ben, en dan ga ik weer verder studeren.
Je vergeet leuke jurkjes uitzoeken en lichaamsbeweging Au3quote:Op zondag 17 december 2006 18:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ach, ik zou het niet zo erg vinden. Beetje aan een paal hangen, biertje erbij, The Clash op de achtergrond. Net zolang tot ik dat zat ben, en dan ga ik weer verder studeren.
Ik ben met nieuw op je werkquote:Op maandag 18 december 2006 09:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
Waar gaat iedereen hier eigenlijk heen met oud en nieuw ?
Ik moet werken, dus voor mij niks bijzonders, maar hebben er mensen plannen ?
Ik ga naar Bruxelles. Chocola en wafels eten en champagne drinken op La Grande Place.quote:Op maandag 18 december 2006 09:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ben hierquote:Op maandag 18 december 2006 09:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik zit in Nijmegen bij mijn zusje met twee goede vrienden en aanhang, en vast nog meer mensen. Ik kreeg hier in Utrecht ook nog wat uitnodigingen, maar niets speciaals....quote:Op maandag 18 december 2006 09:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ben een van de weinige meisjes met bruin haar daar. En ik heb ook het langste haar van allemaal, altijd vast in een staart als ik werk. En nou niet meer naar mijn collega's gluren, he ?quote:Op maandag 18 december 2006 12:25 schreef TMan het volgende:
Decadent doen is sowieso mooi natuurlijk.
Volgens mij kan ik niet meer in de Tivoli komen zonder elk meisje dat er werkt ontzettend dom aan te kijken omdat ik me afvraag of 't Audrey is
O&N staat bij mij vooral voor veel gezelligheid, wat meestal neerkomt op champagne, bier en veel vriendenEn daarna een week nodig hebben om je ritme weer enigszins normaal te krijgen.
Nu zal ik alleen nog naar jou gluren hoorquote:Op maandag 18 december 2006 12:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik ben een van de weinige meisjes met bruin haar daar. En ik heb ook het langste haar van allemaal, altijd vast in een staart als ik werk. En nou niet meer naar mijn collega's gluren, he ?
Daar krijg ik dus egwel een natte poes van, he, als mensen dat doen.quote:Op maandag 18 december 2006 12:47 schreef Hugster het volgende:
En als je haar spot gewoon keihard blèren "Hey! Jij bent toch Au3 van Fok!?!![]()
"
Fokkers die mij in het wild spotten krijgen een biertje van mequote:Op maandag 18 december 2006 12:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik ben een van de weinige meisjes met bruin haar daar. En ik heb ook het langste haar van allemaal, altijd vast in een staart als ik werk. En nou niet meer naar mijn collega's gluren, he ?
Ja, en dan heel hard wegrennen omdat je je gezicht de rest van de avond niet meer durft te laten zien (en terecht).quote:Op maandag 18 december 2006 12:47 schreef Hugster het volgende:
En als je haar spot gewoon keihard blèren "Hey! Jij bent toch Au3 van Fok!?!![]()
"
Wapenveld.quote:Op maandag 18 december 2006 09:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
Met terugwerkende kracht?quote:Op maandag 18 december 2006 12:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Fokkers die mij in het wild spotten krijgen een biertje van me.
Goede dealquote:Op maandag 18 december 2006 12:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Fokkers die mij in het wild spotten krijgen een biertje van me.
Ik ook niet van jou.quote:Op maandag 18 december 2006 13:22 schreef ioko het volgende:
[..]
Ja, Christine, ik heb geen bier gekregen zaterdag!![]()
klopt, maar ik was ook niet zo onverstandig om iedere fokker die me spot een biertje te beloven!quote:
Waar was je gisteren?! Je had een biertje kunnen verdienen in Hofmanquote:Op maandag 18 december 2006 14:06 schreef TMan het volgende:
Ik ken voor zover ik weet geen actieve fokkers in Utrecht, maar iedereen die me spot met O&N in de Tivoli krijgt van mij 'n biertje hoor
Mja, ik wilde wel. Ik weet niet wat ze bij de efteling in die schnitzels stoppen, maar ik was er gisteren nog niet bepaald overheen. Om nou met darmkrampen naar theatersport te gaan kijken leek me niet zo'n heel strak planquote:Op maandag 18 december 2006 14:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Waar was je gisteren?! Je had een biertje kunnen verdienen in Hofman.
Joh, ik was er zelf met een gigantische kater. Leuk gezelschap, btw.quote:Op maandag 18 december 2006 14:13 schreef TMan het volgende:
[..]
Mja, ik wilde wel. Ik weet niet wat ze bij de efteling in die schnitzels stoppen, maar ik was er gisteren nog niet bepaald overheen. Om nou met darmkrampen naar theatersport te gaan kijken leek me niet zo'n heel strak plan![]()
Ha, dat was vast heel gezellig geweest dan. Gemiste kans, volgende keer beterquote:Op maandag 18 december 2006 14:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Joh, ik was er zelf met een gigantische kater. Leuk gezelschap, btw..
'N Duvel als je Cristine in de Hofman spot?quote:Op maandag 18 december 2006 16:13 schreef Christine het volgende:
Ze hebben er Duvel.
Laatste zondag van januari.quote:Op maandag 18 december 2006 16:17 schreef TMan het volgende:
[..]
'N Duvel als je Cristine in de Hofman spot?
Wanneer ga je weer?![]()
Je krijgt ook wel 'n Duvel terug hoorquote:Op maandag 18 december 2006 16:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Laatste zondag van januari.
Moet ik al gaan sparen?.
Oja, gaaf!quote:Op maandag 18 december 2006 16:43 schreef Christine het volgende:
En we gaan afspreken met de fok!Utrechttopic band.
Wat gaan we eigenlijk spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |