Jep.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:33 schreef Litpho het volgende:
Was dat niet die gitarist waarvan jij en V. van mening waren dat het niet erg was dat hij maar hooguit half op het affiche stond?
Feest!! Bier!!quote:Op donderdag 14 december 2006 19:32 schreef Q. het volgende:
Ik woon morgen precies een jaar in Utrecht..
En dat is waar?quote:Op donderdag 14 december 2006 22:09 schreef Christine het volgende:
Zaterdag vanaf tien uur in onze stamkroeg.
Vertel het dan maar tegen me zaterdagquote:Op donderdag 14 december 2006 22:21 schreef Christine het volgende:
Als ik dat hier vertel, staat straks half fok op de stoep.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 02:54 schreef Hugster het volgende:
tvp
Wie?quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:32 schreef Christine het volgende:
Wat is dbs toch fijn, relaxed, leuk, etc..
quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:02 schreef Christine het volgende:
Romatische gitaarafspraakjes zijn ook oké.
Cafe Jan de WInterquote:Op zondag 17 december 2006 01:44 schreef Christine het volgende:
Is er in Utrecht een karaokebar?
Was leuk, maar een beetje rustig idd.quote:Op zondag 17 december 2006 16:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
Eindeloos in bed liggen is okay.
Oh, en komt allen naar de Out Of Sight!-60s-mod-orgeltjes-dansavond in de ACU op 13 januari. Gegarandeerd tof. Ikzelf zit dan helaas in Berlijn, maar het is echt aan te raden. Gisteravond een slecht georganiseerd slap aftreksel in de Ksjot, maar de muziek was briljant. (Onniedan, Sjoe ?). Out Of Sight!
.
quote:Op zondag 17 december 2006 16:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Was leuk, maar een beetje rustig idd.
quote:Op zondag 17 december 2006 16:38 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
.
Lees: er waren 30 mensen.
Blijf ademen.quote:
Wat ik al zei, Sjoe. Ik wil gewoon een baan waarbij ik geld kan verdienen met bier, goeie muziek en seks.quote:
Strippen is ook een carrierequote:Op zondag 17 december 2006 16:53 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wat ik al zei, Sjoe. Ik wil gewoon een baan waarbij ik geld kan verdienen met bier, goeie muziek en seks.
Beter laat dan nooitquote:Op zondag 17 december 2006 17:29 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik wist wel dat ik nog wat miste in myat. Ik merk nu al dat al m'n verstandskiezen eruit zijn..
Ach, ik zou het niet zo erg vinden. Beetje aan een paal hangen, biertje erbij, The Clash op de achtergrond. Net zolang tot ik dat zat ben, en dan ga ik weer verder studeren.quote:
Nou, wat houd je tegenquote:Op zondag 17 december 2006 18:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ach, ik zou het niet zo erg vinden. Beetje aan een paal hangen, biertje erbij, The Clash op de achtergrond. Net zolang tot ik dat zat ben, en dan ga ik weer verder studeren.
Je vergeet leuke jurkjes uitzoeken en lichaamsbeweging Au3quote:Op zondag 17 december 2006 18:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ach, ik zou het niet zo erg vinden. Beetje aan een paal hangen, biertje erbij, The Clash op de achtergrond. Net zolang tot ik dat zat ben, en dan ga ik weer verder studeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |