quote:Op woensdag 13 december 2006 15:16 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat scheelt dan weer, anders zit je mooi ff 16 wk zonder inkomen...
Bij mijn collega was het ook al foutgegaan, na 6 weken kreeg ze het. Daar zit ik dus alweer overheen geloof ik. Malle instanties![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 15:25 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
Joh toen ik zwanger was van Benthe toen moest ik bewijzen dat ik vrouw ben. Ik stond geregistreerd als man![]()
Moest helemaal naar de Burgelijke Stand van de Gemeente toe. Gelukkig werd gewoon mijn salaris vanuit werk overgemaakt en kreeg het werk het gewoon wat later....
Deze keer geloofden ze me wel in ene keer trouwens![]()
Ja ik had toen wel zoiets van uhhh......... laat maarquote:Op woensdag 13 december 2006 15:36 schreef Mwanatabu het volgende:
Whahaha Stiekemurd, moest je je rok ook optillen bij de burgerlijke stand of zag je er zo ook wel wulps genoeg uit?
Oooh nu zie ik het pas haha. Ik snapte PM al niet.....quote:Op woensdag 13 december 2006 15:55 schreef Brighteyes het volgende:
Zooo, haakjes eromheen en het belegen deel kan ook weer mee doen.
haha misschien kun je 'm als barometer in gaan zetten en de nieuwe weervrouw worden.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:44 schreef PM-girl het volgende:
Ik voel sinds gisteren mijn knip ineens weer, door het koude weer wellicht. Hmmm.
Waarom ben jij overigens nog blauw?quote:
Nope, gelukkig niet.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:14 schreef PM-girl het volgende:
Jaja, nu is mijn fantasie wel weer genoeg geprikkeld met jullie! Niemand anders heeft dit fenomeen, kou=knippijn?
quote:Op woensdag 13 december 2006 17:11 schreef dutchie het volgende:
"En voor het weer schakelen we nu over naar de knip van PM-girl"
En dan zo'n fijn beeld erbij....
Ik ga vaker aan jou denken als ik er even doorheen zit. Dan kan ik alles wel weer relativeren en in het juiste perspectief zetten....tenzij ik zooooo moe ben dat me dat zelfs niet meer lukt.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:29 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
![]()
Daar ging mn soep (ik vind dat ik niet sociaal aan tafel hoeft te eten met een aso-peuter die eerst de plee blank zet, dan een kwartier loopt te blčren omdat hij zijn natte kleren niet uitwil en als klapstuk zijn sokken in zijn soep parkeert: toedeledokie!)
Gefeliquote:Op donderdag 14 december 2006 13:42 schreef Neuk het volgende:
Ik ben al 6 weken mama!
![]()
omg wat een treurige tvp
Jeetje wat vervelend zegquote:Op woensdag 13 december 2006 19:31 schreef YPPY het volgende:
Voor de positiviteit: uwv heeft mij nog steeds niet betaald. Ik heb wel al twee bevestigingen gehad, maar sta/stond niet als zwanger geregistreerd.![]()
Welnee, een hartstikke blije tvp toch!quote:Op donderdag 14 december 2006 13:42 schreef Neuk het volgende:
Ik ben al 6 weken mama!
![]()
omg wat een treurige tvp
Vandaag weer gebeld. Gelukkig maar dat het voor mij extra is en dat ik er niet afhankelijk van ben. Ik krijg ook via mijn werkgever doorbetaald, maar daarnaast had ik een ww uitkering omdat ik afgelopen april ontslagen ben (lpf in Rotterdam, bezuinigingen), dat zou worden omgezet in een zwangerschaps/bevalling uitkering. Ja inderdaad, al twee bevestigingen, maar verder niks op mijn rekening.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:10 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jeetje wat vervelend zeg
Ik ga vanaf de 15e ook met verlof maar omdat mijn werkgever de aanvarag indient bij het UWV krijg ik gewoon doorbetaald door mijn werk. (althans, volgens het scenario zoals ik het heb begrepen *afklopt*)
[leek-modus]zou kunnen toch? Ik dacht dat vlees een goede bron van ijzer is. Appelstroop, dat is ook goed! Met een glas jus 'd orange voor de opname [/leek-modus]quote:Op donderdag 14 december 2006 14:34 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Met moeder zijn gaat het allemaal prima. Ik kan me over grieperig voelen heen zetten en me inzetten voor Kendahl. Ik ben alleen zo MOE. Mijn moeder denkt dat het komt omdat ik weinig vlees eet, paplief is een vegaboy.
Even ter verduidelijking, we letten heus op, maar ja, je weet het niet, straks ben ik die 0.01% bij wie het condoom niet werkt ofzoquote:Op donderdag 14 december 2006 15:29 schreef PM-girl het volgende:
O, dan is een menstruatie heel welkom Linda!
daar hebben we elkaar toch voorquote:Op donderdag 14 december 2006 17:15 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik wil hier bij deze nog iedereen bedanken voor de steun en het meeleven met Arwen, echt het greep me vanmiddag echt naar de keel, zo lief zo mooi en zo bijzonder![]()
Dank jullie![]()
Omdat ze licht was bij de geboorte (3005 gram) en dus ver onder de grafiek hangt, willen ze graag dat ze iets meer aankomt. Zeg maar een soort van veiligheidsmarge extra inbouwen. Ze weegt nu 3200 gram. Dat is dus in de eerste maand 200 gram aangekomen. En of dat veel of weinig is weet ik zelf eigenlijk niet eens.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:13 schreef bixister het volgende:
ik snap het van die voeding niet zo goed chacama. 75 g sinds dinsdag is toch genoeg?
sterkte met de rest, niet zo streng zijn voor jezelf, je zit in feite nog in je kraamperiode!!!
[edit]dat zeg je zelf dus al, zie ik, maar verdorie zo is het ook! sterkte. en je doet wat je kunt, die eerste tijd is gewoon echt hartstikke lastig qua verdelen van tijd, energie en aandacht. en ook nog eens aan je eigen herstel toekomen. [/edit]
quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:22 schreef Belana het volgende:
chaca, joehoe, ga je ff kalm aan doen! jij staat ook op instorten zo! daar heeft niemand wat aan. dat gevoel van falen snap ik helemaal, maar zul je van je af moeten zetten. als je daarin blijft hangen kan je alleen nog maar huilen meid. en bovendien faal je niet, gewoon echt niet.
Grafiekenquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:29 schreef chacama het volgende:
Omdat ze licht was bij de geboorte (3005 gram) en dus ver onder de grafiek hangt, willen ze graag dat ze iets meer aankomt. Zeg maar een soort van veiligheidsmarge extra inbouwen. Ze weegt nu 3200 gram. Dat is dus in de eerste maand 200 gram aangekomen. En of dat veel of weinig is weet ik zelf eigenlijk niet eens.
Precies!quote:En daarom schrijf ik het hier neer. Want als ik het nog eens van jullie lees, gaat mijn gevoel het misschien ook wel geloven. Het lijkt wel alsof ik het overal op een briefje moet gaan schrijven, maar goed. Ik WEET dat ik niet faal. ik WEET dat ik voor mezelf moet zorgen!!! En nu moet ik het allemaal nog gaan voelen ook. DOEN DUS!!
Je moet niet tellen vanuit het geboortegewicht maar het gewicht wat ze woog toen ze was afgevallen, wat alle baby's doen. Merlijn woog 3050 gram bij de geboorte, dus erg licht vind ik die 3005 gram niet. Hij zit nu nog steeds op het onderste lijntje gerekend van de 2800 die hij woog op dag 4 nadat hij was afgevallen. Alleen vandaar uit kun je naar het gewicht kijken of een kindje goed aankomt. Dus niet die 200 gram maar .... Dan valt het allemaal wel mee, want 75 gram in 4 dagen is erg netjes hoor. 90 gram in een week in het min. dus dat haalt ze wel.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:29 schreef chacama het volgende:
[..]
Omdat ze licht was bij de geboorte (3005 gram) en dus ver onder de grafiek hangt, willen ze graag dat ze iets meer aankomt. Zeg maar een soort van veiligheidsmarge extra inbouwen. Ze weegt nu 3200 gram. Dat is dus in de eerste maand 200 gram aangekomen. En of dat veel of weinig is weet ik zelf eigenlijk niet eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |