Relaxed!quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:32 schreef linda856763 het volgende:
Maar nu lig () ik te werken met de laptop op schoot.
Ik mail je vanavond nog even daarover, goed?quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:15 schreef Moonah het volgende:
[..]
PM, als je een goede haptonoom/-therapeut treft, weet ik bijna zeker dat je daar echt heel veel aan kunt hebben.
vind ik ook!!quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:54 schreef PM-girl het volgende:
Overigens vroeg mijn werkgever of ik nog bv gaf, ivm de hormonen. Ben toch echt niet van plan dat op te geven!
quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:02 schreef Smirre het volgende:
BE, om met jou te filosoferen over de toekomst; werkt Stinky ook onregelmatig of is hij niet de gelegenheid om de helder ogende baby op te halen bij de gastouder?
luca was bij zijn vader.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:54 schreef PM-girl het volgende:
Lady-wrb, was Luca bij iemand anders ten tijde van zijn 1e stapjes?
Overigens vroeg mijn werkgever of ik nog bv gaf, ivm de hormonen. Ben toch echt niet van plan dat op te geven!
Nee, die werkt gewoon vaste tijden, maar het gaat dan natuurlijk ook een beetje afhangen van wie brengt 's ochtends enzo. Iig denk ik dat gewoon de creche dan geen oplossing gaat zijn.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:02 schreef Smirre het volgende:
BE, om met jou te filosoferen over de toekomst; werkt Stinky ook onregelmatig of is hij niet de gelegenheid om de helder ogende baby op te halen bij de gastouder?
Ok, just curious!quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:32 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
luca was bij zijn vader.
ik ben 4 maanden opgenomen geweest.
Niets natuurlijk. Het was de verzuimcoordinator, ze vroeg het meer ter informatie en verduidelijking van mijn klachten. Ik heb ook direct uitgelegd dat het me nu veel te dierbaar was, de bv, na de moeizame start ervan.quote:wat heeft jouw werkgever met jouw hormonen te maken?
haha natuurlijk. maar het stond er voor mij een beetje vreemd. vandaar mijn verbazing.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:43 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ok, just curious!![]()
[..]
Niets natuurlijk. Het was de verzuimcoordinator, ze vroeg het meer ter informatie en verduidelijking van mijn klachten. Ik heb ook direct uitgelegd dat het me nu veel te dierbaar was, de bv, na de moeizame start ervan.
Al was in de vraagstelling (geef je nog bv?)te horen dat ze wrs iets anders dacht, ze hield het wel voor zich! En van haar kan ik het hebben.
De opvang tegenwoordig vind ik zoiezo al veel flexibeler BE, je zou tegen die tijd, of ervoor al eens in de rondte moeten kijken...quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
Neuk, even persoonlijke nieuwsgierigheid, hoewel het natuurlijk van de gastouder afhangt, maar heb jij bijvoorbeeld ook af kunnen spreken dat je flexibel bent qua ophaaltijd?
Mocht ik ooit een baan in de uitvaart krijgen en mocht ik ooit een kindje krijgen dan zou het zomaar kunnen zijn dat ik ineens om 5 uur nog ergens heen moet. Zo ben ik dus nooit helemaal zeker van hoe laat ik mijn kindje op zou kunnen halen en zou ik dus iets zoeken waarbij ik zou kunnen bellen 'ik ben een half uurtje later'.
Heb ik dan een goed idee in mijn hoofd als ik denk dat op te kunnen lossen met een gastoudergezin?
Ik weet dat Trias zorgverzekering mensen met coeliakie (gv dieet) een vergoeding heeft van ¤50,00 per maand geeft.. hoe dat precies met andere zorgverzekeringen zit weet ik nuetquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:12 schreef _evenstar_ het volgende:
iemand enig idee of je ergens subsidie aan kunt vragen voor dieetvoeding? daar arwen als ze weer bijvoeding mag , toch met name reformwinkelprodutcen e.d moet die uiteraard rete duur zijn.
had al eens zorgmakelaar gebeld maar die wist het ook niet te vertellen..quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:25 schreef Bar_en_Mar het volgende:
dan zou ik het brutaal ga weg gewoon eens vragen bij iemand die daar verstand van heeft Evenstar
Kun je tot tien tellen?quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:37 schreef Mwanatabu het volgende:
Oh ja, ik moet zeggen dat het UWV zichzelf toch weer weet te overtreffen: week 6 van mn verlof, maar...waar is mijn inkomen?
3 telefoontjes and counting... [afbeelding]
Misschien heb je iets aan deze stichting? Stichting Patientenbelangen Vergoeding Dieetpreparatenquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:12 schreef _evenstar_ het volgende:
iemand enig idee of je ergens subsidie aan kunt vragen voor dieetvoeding? daar arwen als ze weer bijvoeding mag , toch met name reformwinkelprodutcen e.d moet die uiteraard rete duur zijn.
Geloof dat je om een TZ formulier moet vragen bij de belasting heb er toevallig van de week 1 onder ogen gehad.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:39 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
had al eens zorgmakelaar gebeld maar die wist het ook niet te vertellen..
loezzie ik ga morgen eens even het CZ bellen![]()
Ik ook nog steeds niet, en mijn 15 weken zijn nu zelfs bijna om.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:37 schreef Mwanatabu het volgende:
Oh ja, ik moet zeggen dat het UWV zichzelf toch weer weet te overtreffen: week 6 van mn verlof, maar...waar is mijn inkomen?
3 telefoontjes and counting... [afbeelding]
Onze gastouder aan huis is daar wel flexibel in. ik kan in een trein vast komen te zitten, Nick kan in de file staan, dus dat zal wel een beetje flexibel moeten zijn. daareentegen gaat ze ook regelmatig vroeg naar huis omdat 1 van ons vroeger thuis is. magoe, dat hebben we dus vantevoren besproken. das wel handig juist aan een gastouder vind ikquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
Neuk, even persoonlijke nieuwsgierigheid, hoewel het natuurlijk van de gastouder afhangt, maar heb jij bijvoorbeeld ook af kunnen spreken dat je flexibel bent qua ophaaltijd?
Mocht ik ooit een baan in de uitvaart krijgen en mocht ik ooit een kindje krijgen dan zou het zomaar kunnen zijn dat ik ineens om 5 uur nog ergens heen moet. Zo ben ik dus nooit helemaal zeker van hoe laat ik mijn kindje op zou kunnen halen en zou ik dus iets zoeken waarbij ik zou kunnen bellen 'ik ben een half uurtje later'.
Heb ik dan een goed idee in mijn hoofd als ik denk dat op te kunnen lossen met een gastoudergezin?
Jeuzus...ik ben hier dus de voornaamste kostwinner.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:17 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik ook nog steeds niet, en mijn 15 weken zijn nu zelfs bijna om.
Moet ik daarvoor 1000 formulieren invullen...![]()
Ik had hetzelfdequote:Op woensdag 13 december 2006 11:43 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Jeuzus...ik ben hier dus de voornaamste kostwinner.
Dát worden leuke feestdagen...![]()
![]()
Na de lunch maar weer eens bellen. Helpt het als je doet alsof je heel hard huilt aan de foon?
Joepie! Dan kan ik toch die beeldige jute zak kopen om aan te doen met de kerst!quote:Op woensdag 13 december 2006 13:30 schreef Neuk het volgende:
je krijgt de volle 100% mwana, dus misschien wel 50 cent!!!
Dat scheelt dan weer, anders zit je mooi ff 16 wk zonder inkomen...quote:Op woensdag 13 december 2006 15:06 schreef cattie het volgende:
Zo, daar ben ik weer.
Ik ben de afgelopen dagen ziek geweest. Voor het eerst in 15 jaar griep. Ik ben nu gelukkig bijna beter. Mijn man en Ive waren ook ziek, dus het was gezellig thuis.
Ze zijn echt supertraag bij het UWV mbt zwangerschapsuitkeringen e.d.! Ik kreeg een brief dat ze mijn aanvraag in behandeling hadden genomen, nadat mijn verlof al afgelopen was! En een week later dat de aanvraag geaccepteerd was. Gelukkig kreeg ik wel mijn inkomen ondertussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |