Hoe gaat het nu met de moeders deel 29De disclaimer:
Wat is de (oorspronkelijke) bedoeling van dit topic?
Omdat ik overal verspreid over het forum berichten vind over terugplooien ( ! ), slaapgebrek, ontzwangeren en nog veel meer besloot ik het maar een beetje in 1 topic te verzamelen.
Als je zwanger bent kun je al je zorgen en kwaaltjes kwijt in het Z&G topic, je leuke verhalen over de baby in het babytopic, maar echt een topic voor ontzwangerende dames en moeders is er nog niet.
Vandaar deze dus, een spotlichtje op de moeders, een topic om even lekker ervaringen uit te wisselen over alles wat er met je gebeurd als je eenmaal moeder bent.
We willen graag dat jullie het "hoe gaat het met de moeders" topic weer gebruiken waar het voor bedoeld was nl hoe voel je je als moeder en hoe regel je alle dingen.
Niet een klaagbankje voor alle ziek en zeer.
(we vertrouwen hierbij op het zelfregulerend vermogen van iedereen, en als het nodig is wordt er verwezen naar Klaagbaak of R&P)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
En hier weer verder!
Laatste post van Tex:
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 08:12 schreef texelonia het volgende:Luchtbel wat naar dat je je nog steeds zo rot voelt. Maar ik vind het echt zo knap zoals ermee om probeert te gaan! Ik weet zeker dat het over een tijdje weer helemaal goed gaat komen! Sterkte
![]()
Ik heb idd iets minder gepost de laatste tijd, maar dat was vooral vanwege drukte. Het gaat eigenlijk wel z'n gangetje hier. Volgende begin ik zelfs aan een nieuwe baan
![]()
Het is maar tijdelijk, voor de kerstperiode, maar toch. Het is in een winkel en daarin had ik tot nu toe nog geen ervaring, dus wie weet vind ik hierna wel makkelijker iets anders. Bovendien zeiden ze zelf dat als ik het leuk vond ik dat gewoon aan moest geven, zodat ze konden kijken of er tegen die tijd een nieuwe opening was, of eventueel op een andere afdeling.
In elk geval een wat leukere afsluiting van 2006, en wat 2007 gaat brengen zien we dan wel weer
![]()
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 10:02 schreef Luchtbel het volgende:Gelukkig maar Tex. Wel druk meteen, kerstperiode in een winkel. Geeft wel een vertekend beeld soms maar aan de andere kant, meteen in het diepe heeft soms ook wel wat
![]()
Hoop voor je dat het bevalt en dat je er nog wat aan over zult houden. Als zoiets nu leuk is, alleen maar fijn toch. Heb je meteen weer meer energie vaak ook om in jezelf en Noah en in je studie te steken, als je wat beter in je vel zit weer. Succes
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 10:04 schreef Githa het volgende:Tex
![]()
wat goed hé... fijn joh! en extra geld voor de feestdagen is natuurlijk ook heel lekker
![]()