abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44397756
quote:
Op woensdag 13 december 2006 16:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

We hebben geen respect van je nodig hoor, want omgekeerd krijg jij het ook niet.
er bestaat ook zoiets als zelfrespect, (veel) belangrijker dan respect van anderen.
pi_44397803
quote:
ik bid niet maar sport gewoon, ik geloof niet in denkbeelden van een ander.
Free people own guns! Slaves do not!
pi_44397864
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:12 schreef Ringo het volgende:
Noem het bekrompenheid. Ik verbaas me over het type mens dat zich op zijn geloof laat voorstaan vanwege de beheersing van de regels en geboden. Zoveel opgelegde voorschriften, dat lijkt haast een dekmantel voor een gebrek aan individueel moreel besef.
Typerend hoe je die dergelijke verbanden legt die er uiteindelijk niet zijn. Een mens blijft altijd een mens, hoeveel regels en voorschriften die ook voor zn kiezen krijgt. Ons hele land is gebaseerd op voorschriften en regels, ondanks dat heeft een ieder van ons moreel besef. Het hele dekmantel-principe is dan ook uit de duim gezogen, iets wat je alleen al kan zien aan de verscheidenheid onder religieuzen onderling.
quote:
"Zolang iemand anders maar zegt hoe het moet, hoef ik me geen zorgen te maken." Ik hou niet van die religieuze kadaverdiscipline. En ik vraag me ernstig af of die manier van geloofsbeleving bij iedere zichzelf respecterende moslim in de smaak valt.

Maar goed. De vijfmaal daagse gymnastiek. Efficiënt middel tegen ouderdomskwaaltjes!
Je denkt te weten hoe een gelovige denkt? Immers hoe kom je anders aan de zin "zolang iemand anders maar zegt hoe....etc". Het is nog altijd je individuele keuze of je je zorgen maakt of niet, of je je aan die regels houdt of niet en hoe je die regels invult. Voor de een is het een absolute regel van bovenaf, en maakt dan een keuze om deze te volgen. Wellicht doet dat hem persoonlijk veel goeds en vind diegene het een verrijking voor zijn leven. De ander hoeft dat niet te vinden, maar wie ben jij om dergelijke uitspraken te doen over anderen?
Allah Al Watan Al Malik
pi_44397899
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:15 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

er bestaat ook zoiets als zelfrespect, (veel) belangrijker dan respect van anderen.
De mate van zelfrespect die een persoon heeft, is af te lezen aan de wijze waarop hij met anderen omgaat.
Allah Al Watan Al Malik
pi_44397936
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:00 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je kan het inderdaad zelf bepalen. Je bepaalt zelf of je die regels volgt of niet. Je bepaalt zelf of je moslim wil zijn of niet. Als mensen ervoor kiezen om moslim te zijn, is dat hun keuze, ........
ik vermoed toch echt dat jij je religie van je ouders hebt geerfd, net zoals zij het geerfd hebben van hun ouders, enz enz. Religies hebben weinig te maken met keuzevrijheid, maar alles met dwang, erfelijkheid en sociale druk. De één uiteraard wat meer dan de ander.
  woensdag 13 december 2006 @ 17:20:12 #106
3542 Gia
User under construction
pi_44397945
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:17 schreef Mutant01 het volgende:
wie ben jij om dergelijke uitspraken te doen over anderen?
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:11 schreef Mutant01 het volgende:
Accepteer je dergelijke regels niet, dan kan je het beste geen aanhanger zijn van een dergelijke religie.
pi_44397987
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:20 schreef Gia het volgende:

[..]

[..]
Daar is niets tegenstrijdigs aan, goed lezen Gia.
Allah Al Watan Al Malik
pi_44398122
Mijn God (om maar in de sfeer te blijven ), wat een figuren hier.....

Men weet een gewoon grappig berichtje/topic nog te verkrachten tot een topic vol generalisatie en over en weer pogingen tot beledigen...

dit is een prestatie op zich

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_44398124
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:19 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

ik vermoed toch echt dat jij je religie van je ouders hebt geerfd, net zoals zij het geerfd hebben van hun ouders, enz enz. Religies hebben weinig te maken met keuzevrijheid, maar alles met dwang, erfelijkheid en sociale druk. De één uiteraard wat meer dan de ander.
Nee, het heeft uiteindelijk NIETS te maken met dwang. Want vertel mij eens godslasteraar, hoeveel Marokkaanse jongeren zullen uiteindelijk dagelijks bidden? En hoe vaak doen hun ouders dat? Het enige wat je als jonger persoon meekrijgt is een bepaalde lading aan informatie, die stroom is aan het begin eenzijdig. Naarmate je naar school gaat en meerdere soorten mensen tegenkomt en meerdere soorten informatiestromen krijgt, ga je keuzes maken. Keuzes maak je dan ook vaak op latere leeftijd, en die keuzes gaan altijd gepaart met belangenafwegingen. In je familiekring zullen ook heel wat gelovers hebben gezeten, toch heeft de sociale druk je ouders of jezelf bijv er niet van weerhouden om niet-gelovig te zijn.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 13 december 2006 @ 17:28:21 #110
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_44398216
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:17 schreef Mutant01 het volgende:
maar wie ben jij om dergelijke uitspraken te doen over anderen?
Zodat jij ze kan weerleggen, mocht je daar behoefte aan hebben. Zoiets noemt men intellectueel debat.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_44398262
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:28 schreef Ringo het volgende:

[..]

Zodat jij ze kan weerleggen, mocht je daar behoefte aan hebben. Zoiets noemt men intellectueel debat.
Vaak genoeg met je hierover in discussie geweest dacht ik zo.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 13 december 2006 @ 17:32:40 #112
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_44398364
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:29 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Vaak genoeg met je hierover in discussie geweest dacht ik zo.
Ik blijf me verbazen.
  woensdag 13 december 2006 @ 17:33:41 #113
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_44398404
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:25 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, het heeft uiteindelijk NIETS te maken met dwang. Want vertel mij eens godslasteraar, hoeveel Marokkaanse jongeren zullen uiteindelijk dagelijks bidden? En hoe vaak doen hun ouders dat? Het enige wat je als jonger persoon meekrijgt is een bepaalde lading aan informatie, die stroom is aan het begin eenzijdig. Naarmate je naar school gaat en meerdere soorten mensen tegenkomt en meerdere soorten informatiestromen krijgt, ga je keuzes maken. Keuzes maak je dan ook vaak op latere leeftijd, en die keuzes gaan altijd gepaart met belangenafwegingen. In je familiekring zullen ook heel wat gelovers hebben gezeten, toch heeft de sociale druk je ouders of jezelf bijv er niet van weerhouden om niet-gelovig te zijn.
Dit lijkt mij niet bepaald een egale verdeling.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  woensdag 13 december 2006 @ 17:34:42 #114
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_44398437
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:33 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

[afbeelding]
Maar dat is uiteraard geheel toevallig, ik heb geen repsect voor de islam, ben rassies, jada jada jada.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_44398455
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:32 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ik blijf me verbazen.
Ik blijf me verbazen hoe je je daarover kunt verbazen. (Zelfs na 100 keer uitleg).
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 13 december 2006 @ 17:35:04 #116
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_44398456
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:34 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Maar dat is uiteraard geheel toevallig, ik heb geen repsect voor de islam, ben rassies, jada jada jada.
en schuld van de joden uiteraard.
  woensdag 13 december 2006 @ 17:36:41 #117
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_44398516
quote:
De opmerkelijke snelheid van de religieuze expansie van de islam kan worden toegeschreven aan het feit dat die voornamelijk werd bereikt met militaire middelen. Mohammed dreef de Arabieren van het Arabische Schiereiland naar de islam, mogelijk mede vanwege zijn krachtige persoonlijkheid, de belofte van redding voor hen die sterven voor de islam en het lokaas van fortuin voor hen die overwinnen in de strijd. De karavaanovervallen uit de vroege jaren van de islam werden spoedig oorlogen op grote schaal, en koninkrijken en naties bogen zich voor de macht van dit nieuwe religieuze, militaire, politieke, economische en sociale fenomeen. [1]
Maar het is wel goed voor je rug
pi_44398542
quote:

[..]

[afbeelding]
Zou dat te maken hebben met de informatiestromen waarover ik het had? Is het nu zo dat je het niet begrijpt of niet WIL begrijpen. Moslims in moslimlanden leven veelal met moslims en niet met Christenen of Joden of andersoortige mensen. Dat zorgt voor een eenzijdige informatiestroom, je krijgt alleen islamitische dingen mee. Dit geldt niet voor de moslims in Amerika of Europa, die krijgen op school bij Godsdienstles, les over alle geloven en niet 1, etc etc. Vandaar ook dat het een "blok" is. Dit zie je ook in Zuid-Afrika, en Amerika. Hoeveel moslims wonen daar? Geen enkele religie is EGAAL verdeelt, neem het budhisme, hindoeisme en jodendom anders als voorbeeld. Of het Christendom.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 13 december 2006 @ 17:38:54 #119
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_44398598
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:37 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Zou dat te maken hebben met de informatiestromen waarover ik het had? Is het nu zo dat je het niet begrijpt of niet WIL begrijpen. Moslims in moslimlanden leven veelal met moslims en niet met Christenen of Joden of andersoortige mensen. Dat zorgt voor een eenzijdige informatiestroom, je krijgt alleen islamitische dingen mee. Dit geldt niet voor de moslims in Amerika of Europa, die krijgen op school bij Godsdienstles, les over alle geloven en niet 1, etc etc. Vandaar ook dat het een "blok" is. Dit zie je ook in Zuid-Afrika, en Amerika. Hoeveel moslims wonen daar?
Islamitische scholen, universiteiten, sociale segregatie, geen kennis van de NLse taal,
pi_44398648
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:38 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Islamitische scholen, universiteiten, sociale segregatie, geen kennis van de NLse taal,
Je geeft geen antwoord op mijn vraag. Op Islamitische scholen wordt gewoon de Nederlandse taal gegeven, bovendien heb je buiten contact met niet-moslims etc.
Allah Al Watan Al Malik
pi_44398869
quote:

[..]

[afbeelding]
Krijg nou tieten.

Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 13 december 2006 @ 17:48:42 #122
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_44398925
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:35 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik blijf me verbazen hoe je je daarover kunt verbazen. (Zelfs na 100 keer uitleg).
Tja, dat zal wel een verschil in persoonlijkheid zijn. Of misschien juist niet. Jij hebt immers het bijltje er ook nog niet bij neergelegd. (anders was je wel in dit hopeloze topic weggebleven)

Zie het als een vorm van nieuwsgierigheid.
pi_44398964
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:48 schreef Ringo het volgende:

[..]

Tja, dat zal wel een verschil in persoonlijkheid zijn. Of misschien juist niet. Jij hebt immers het bijltje er ook nog niet bij neergelegd. (anders was je wel in dit hopeloze topic weggebleven)

Zie het als een vorm van nieuwsgierigheid.
Mwah, het bijltje erbij neerleggen doe ik langzaam maar zeker hoor. Wellicht is het beter om mensen in hun leugens te laten wanen namelijk. Afgezien daarvan irriteert mij de manier waarop mensen discussieren behoorlijk. (Wat ervoor zorgt dat ik ook in niveau ga dalen)
Allah Al Watan Al Malik
pi_44399003
Als het jou hetzelfde blijft, ga ik wel effe een stukkie joggen in het park.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_44404779
Edit: Niet flamen

[ Bericht 89% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2006 21:00:42 ]
pi_44405026
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:08 schreef Gia het volgende:
Nee hoor, niet elke religie legt haar volgelingen achterlijke regeltjes op.
uhm, jij was toch katholiek .. ?
moet jij dan niet heel snel je mond houden over de "achterlijke" gewoontes van een ander geloof .. als ik het goed herinner gaan de katholieken namelijk ook heel devoot op hun knieën ?
pleased to meet you
pi_44405572
edit: Flame

[ Bericht 97% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2006 21:39:16 ]
pi_44406620
quote:
Op woensdag 13 december 2006 21:14 schreef Youssef het volgende:

[..]

edit
oh oh .. ghehe .. maar da's een ander verhaal hoor .. laten we daar maar niet over beginnen ..

nee nu even puur voor dat op je knieën gaan om te bidden .. zeker een katholiek zou zich in deze terug moeten houden met raar commentaar over zweepjes en naaldhakken ed omdat die zelf ook op z'n knietjes hoort te gaan ..

in de katholieke kerk hoef je btw niet op de vloer, daarvoor is er zo'n plankje aangebracht op de achterkant van het bankje voor je .. saillant detail is dat in de voorste rijen, daar waar de rijke stinkerds zaten daar een gepolsterd kussen op zat terwijl het gewone volk achterin het moest doen met een houten plankje

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2006 21:39:33 ]
pleased to meet you
  woensdag 13 december 2006 @ 22:03:07 #129
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_44407800
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:46 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Krijg nou tieten.

[afbeelding]
Ja, dat is bij andere religies ook Ik denk dat jij eerder geschapen bent voor het schoonmaken van wc's dan voor het argument.
  woensdag 13 december 2006 @ 22:13:25 #130
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_44408279
quote:
Op woensdag 13 december 2006 22:03 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Ja, dat is bij andere religies ook Ik denk dat jij eerder geschapen bent voor het schoonmaken van wc's dan voor het argument.
Krik jij je niveau ff op.
  woensdag 13 december 2006 @ 22:20:28 #131
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_44408645
quote:
Op woensdag 13 december 2006 22:13 schreef Ringo het volgende:

[..]

Krik jij je niveau ff op.
Ga lekker voor je zwarte school staan, joh. Hoe gaat het multi-culti-idealen, die ben je snel kwijtgeraakt, he?
  donderdag 14 december 2006 @ 07:32:55 #132
3542 Gia
User under construction
pi_44415935
quote:
Op woensdag 13 december 2006 21:02 schreef moussie het volgende:

[..]

uhm, jij was toch katholiek .. ?
moet jij dan niet heel snel je mond houden over de "achterlijke" gewoontes van een ander geloof .. als ik het goed herinner gaan de katholieken namelijk ook heel devoot op hun knieën ?
Echt niet, al jaren en jaren niet meer. Daarbij hingen daar vroeger heel handige matjes voor in de kerkbanken, zodat dat niet zo zeer deed aan je knieën. Maar goed, dat hoeft dus al zeker 30 jaar niet meer.

(En die matjes hingen niet alleen voorin, maar overal)
pi_44415987

[ Bericht 100% gewijzigd door Youssef op 15-12-2006 07:24:02 ]
  donderdag 14 december 2006 @ 07:56:33 #134
3542 Gia
User under construction
pi_44416060
quote:
Op donderdag 14 december 2006 07:44 schreef Youssef het volgende:

[..]

Waarom hoeft dit dan niet meer? Kan er met mijn hoofd niet bij dat regels aangepast worden naar gelang de wensen van de gelovigen
Het katholieke geloof is gewoon altijd in beweging. Die houden niet halsstarrig vast aan regeltjes die verzonnen zijn ergens in de 4de eeuw. (Nicea) Biechten was vroeger ook verplicht. Mijn moeder moest elke week biechten, ook als ze niks te biechten had. Dat is gelukkig ook afgeschaft. Het van buiten leren van de katechismus, ook al weer zoiets, hoeft ook al niet meer. Uhm, vroeger mocht je niet voor de kerk trouwen als je het vormsel niet gedaan had. Ook daar kijken ze niet meer zo naar.

M.a.w. er is gewoon heel veel veranderd. Meer vrijheid voor de gelovigen. Wie wil biechten, kan gaan biechten, wie wil bidden, kan bidden (overal en wanneer je maar wilt) en mensen die toch nog graag knielen, mogen dat uiteraard doen.
pi_44416085
quote:
Op donderdag 14 december 2006 07:44 schreef Youssef het volgende:

[..]

Waarom hoeft dit dan niet meer? Kan er met mijn hoofd niet bij dat regels aangepast worden naar gelang de wensen van de gelovigen
anders verliezen ze te veel collecte-geld
pi_44416152

[ Bericht 100% gewijzigd door Youssef op 15-12-2006 07:24:10 ]
pi_44423251
Zo heel erg gezond lijkt het me dus ook niet weer......

Hamas-rechter
Gisteren executeerden gewapende Palestijnen een lid van de Hamas-beweging, kennelijk uit wraak voor de moord op de kinderen. De gedode Hamas-activist was rechter van een islamistische rechtbank en een vooraanstaand lid van de gewapende tak van Hamas. Hij werd in Kahn Younis uit een taxi gesleept, moest op zijn knieën gaan zitten en werd doodgeschoten.
pi_44424962
De wijze waarop dit bericht wordt gepresenteerd, vind ik nogal dubieus. In hoeverre Islamitisch bidden voor 'geestelijke gezondheid' zorgt, lijkt me ERG subjectief. En wat er lichamelijk (kennelijk) goed is voor de gezondheid is niet het bidden, maar de houding die daarbij wordt ingenomen.
pi_44425019
quote:
Op donderdag 14 december 2006 14:16 schreef dVTB het volgende:
De wijze waarop dit bericht wordt gepresenteerd, vind ik nogal dubieus. In hoeverre Islamitisch bidden voor 'geestelijke gezondheid' zorgt, lijkt me ERG subjectief. En wat er lichamelijk (kennelijk) goed is voor de gezondheid is niet het bidden, maar de houding die daarbij wordt ingenomen.
Zonder de houding die men aanneemt noemen we het geen bidden
pi_44425070
quote:
Op donderdag 14 december 2006 14:18 schreef Triggershot het volgende:
Zonder de houding die men aanneemt noemen we het geen bidden
Leuk, maar aan de andere kant kun je best ook in die houding gaan zitten zonder dat je (islamitisch) aan het bidden bent. Het goede hieraan is de houding, niet het bidden.
pi_44425170
quote:
Op donderdag 14 december 2006 14:20 schreef dVTB het volgende:

[..]

Leuk, maar aan de andere kant kun je best ook in die houding gaan zitten zonder dat je (islamitisch) aan het bidden bent. Het goede hieraan is de houding, niet het bidden.
Jij kiest ervoor de houding te scheiden van het bidden, voor een moslim is het 1 geheel, snap je dat? Voor een moslim die sport en nog het gebed verricht is het dus extra goed
  donderdag 14 december 2006 @ 14:25:39 #142
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_44425223
Je moet wel erg wanhopig zijn om goed nieuws te presenteren om dit nog te menen ook Trigger. Zeg dan gewoon dat lichaamsbeweging goed is en deze houding.
mai pen rai
pi_44425434
quote:
Op donderdag 14 december 2006 14:25 schreef niet_links het volgende:
Je moet wel erg wanhopig zijn om goed nieuws te presenteren om dit nog te menen ook Trigger. Zeg dan gewoon dat lichaamsbeweging goed is en deze houding.

dat zeg ik toch ook. Niets met wanhopig te maken, het is een nieuwsdump, gelieve te discussieren op de inhoud en niet op de man, zou jij ook wel beter moeten weten
pi_44425480
quote:
Op donderdag 14 december 2006 14:20 schreef dVTB het volgende:

[..]

jemig !! waar heb jij last van

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  donderdag 14 december 2006 @ 14:38:22 #145
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_44425640
quote:
Op donderdag 14 december 2006 14:32 schreef Triggershot het volgende:

[..]

dat zeg ik toch ook. Niets met wanhopig te maken, het is een nieuwsdump, gelieve te discussieren op de inhoud en niet op de man, zou jij ook wel beter moeten weten
Ik speelde dit niet op de man. Anders had ik wel wat denigrerends neergezet. Laat eigenlijk maar bidden is goed voor je. Golf ook omdat je loopt. Voetbal ook omdat je loopt. Beweging is gewoon goed voor je. Maar zoals jij het bracht zou je haast denken dat je zou doodgaan als je niet bad
mai pen rai
pi_44426854
Wat een onzin om een religieus tintje aan gezondheid toe te voegen. Het bewegen op zich is al gezond.
Copuleren is ook goed voor de spieren en je valt er nog vanaf ook, bovendien geestelijk vele malen gezonder dan dat suffige bidgedoe!
  donderdag 14 december 2006 @ 15:57:26 #147
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_44428065
quote:
Op woensdag 13 december 2006 14:42 schreef moussie het volgende:

[..]

hehe, vraag maar aan een willekeurige fysiotherapeut hoe belangrijk een goed ruggengraat is .. wat voor ziektes er allemaal kunnen voortkomen uit een slechte lichaamshouding dankzij te slappe rugspieren ..
zal best....maar trigje weet wel waar ik t over heb
Oh yes i did!
pi_44428639
quote:
Op donderdag 14 december 2006 14:38 schreef niet_links het volgende:

[..]

Ik speelde dit niet op de man. Anders had ik wel wat denigrerends neergezet. Laat eigenlijk maar bidden is goed voor je. Golf ook omdat je loopt. Voetbal ook omdat je loopt. Beweging is gewoon goed voor je. Maar zoals jij het bracht zou je haast denken dat je zou doodgaan als je niet bad
Neeh, geef alleen aan het met stukje dat het meer is dan "dogmatische" verplichting
pi_44466838
De islam is doodeng.
INBURGEREN IN NEDERLAND I.P.V. EIGEN LAND
pi_44539652
Ik ken ook een beweging. Vijf maal daags pak je de koran of de bijbel, strekt je arm met het boek en met je andere hand geef je het boek de middelvinger, op een neer. Hierna pak je je klysmaset, sla je het boek open en vang je je "inhoud" ermee op..

Ja, en laat ik er een topic over openen.
pi_44646225
vandaar dat moslims meer dan andere een slechtere gezondheid hebben
pi_44646243
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 00:27 schreef Mordrid het volgende:
vandaar dat moslims meer dan andere een slechtere gezondheid hebben
waar baseer je dat op?
pi_44646281
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 00:27 schreef Triggershot het volgende:

[..]

waar baseer je dat op?
ik heb een tijdje in een ziekenhuis gewerkt.

en zoal op straat, al die dikke moslim vrouwen, die kunnen niet eens 1 meter rennen.
pi_44646296
Kappen

[ Bericht 52% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2006 00:43:30 ]
pi_44646310
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 00:29 schreef Mordrid het volgende:

[..]

ik heb een tijdje in een ziekenhuis gewerkt.

en zoal op straat, al die dikke moslim vrouwen, die kunnen niet eens 1 meter rennen.
Zo heb ik ook wel een aantal voorbeelden.
pi_44646509
wegwezen.

[ Bericht 94% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2006 00:41:13 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')