Krijg nou tieten.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:33 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Dit lijkt mij niet bepaald een egale verdeling.
[afbeelding]
Tja, dat zal wel een verschil in persoonlijkheid zijn. Of misschien juist niet. Jij hebt immers het bijltje er ook nog niet bij neergelegd. (anders was je wel in dit hopeloze topic weggebleven)quote:Op woensdag 13 december 2006 17:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen hoe je je daarover kunt verbazen. (Zelfs na 100 keer uitleg).
Mwah, het bijltje erbij neerleggen doe ik langzaam maar zeker hoor. Wellicht is het beter om mensen in hun leugens te laten wanen namelijk. Afgezien daarvan irriteert mij de manier waarop mensen discussieren behoorlijk. (Wat ervoor zorgt dat ik ook in niveau ga dalen)quote:Op woensdag 13 december 2006 17:48 schreef Ringo het volgende:
[..]
Tja, dat zal wel een verschil in persoonlijkheid zijn. Of misschien juist niet. Jij hebt immers het bijltje er ook nog niet bij neergelegd. (anders was je wel in dit hopeloze topic weggebleven)
Zie het als een vorm van nieuwsgierigheid.
uhm, jij was toch katholiek .. ?quote:Op woensdag 13 december 2006 17:08 schreef Gia het volgende:
Nee hoor, niet elke religie legt haar volgelingen achterlijke regeltjes op.
oh oh .. ghehe .. maar da's een ander verhaal hoor .. laten we daar maar niet over beginnen ..quote:
Ja, dat is bij andere religies ookquote:
Krik jij je niveau ff op.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:03 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ja, dat is bij andere religies ookIk denk dat jij eerder geschapen bent voor het schoonmaken van wc's dan voor het argument.
Ga lekker voor je zwarte school staan, joh. Hoe gaat het multi-culti-idealen, die ben je snel kwijtgeraakt, he?quote:
Echt niet, al jaren en jaren niet meer. Daarbij hingen daar vroeger heel handige matjes voor in de kerkbanken, zodat dat niet zo zeer deed aan je knieën. Maar goed, dat hoeft dus al zeker 30 jaar niet meer.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:02 schreef moussie het volgende:
[..]
uhm, jij was toch katholiek .. ?
moet jij dan niet heel snel je mond houden over de "achterlijke" gewoontes van een ander geloof .. als ik het goed herinner gaan de katholieken namelijk ook heel devoot op hun knieën ?
Het katholieke geloof is gewoon altijd in beweging. Die houden niet halsstarrig vast aan regeltjes die verzonnen zijn ergens in de 4de eeuw. (Nicea) Biechten was vroeger ook verplicht. Mijn moeder moest elke week biechten, ook als ze niks te biechten had. Dat is gelukkig ook afgeschaft. Het van buiten leren van de katechismus, ook al weer zoiets, hoeft ook al niet meer. Uhm, vroeger mocht je niet voor de kerk trouwen als je het vormsel niet gedaan had. Ook daar kijken ze niet meer zo naar.quote:Op donderdag 14 december 2006 07:44 schreef Youssef het volgende:
[..]
Waarom hoeft dit dan niet meer? Kan er met mijn hoofd niet bij dat regels aangepast worden naar gelang de wensen van de gelovigen![]()
anders verliezen ze te veel collecte-geldquote:Op donderdag 14 december 2006 07:44 schreef Youssef het volgende:
[..]
Waarom hoeft dit dan niet meer? Kan er met mijn hoofd niet bij dat regels aangepast worden naar gelang de wensen van de gelovigen![]()
Zonder de houding die men aanneemt noemen we het geen biddenquote:Op donderdag 14 december 2006 14:16 schreef dVTB het volgende:
De wijze waarop dit bericht wordt gepresenteerd, vind ik nogal dubieus. In hoeverre Islamitisch bidden voor 'geestelijke gezondheid' zorgt, lijkt me ERG subjectief. En wat er lichamelijk (kennelijk) goed is voor de gezondheid is niet het bidden, maar de houding die daarbij wordt ingenomen.
Leuk, maar aan de andere kant kun je best ook in die houding gaan zitten zonder dat je (islamitisch) aan het bidden bent. Het goede hieraan is de houding, niet het bidden.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:18 schreef Triggershot het volgende:
Zonder de houding die men aanneemt noemen we het geen bidden![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |