ik heb jou toch als bitch?quote:Op woensdag 13 december 2006 16:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat heb jij aan dit nieuws, als je toch geen vriendin kan krijgen![]()
Te klein denk ik. Ik denk dat het echt heel serieus wordt bij E of meer....quote:Op woensdag 13 december 2006 16:43 schreef Monidique het volgende:
[..]
70 C/D (of was het noui B/C of gewoon. Zeg C). Althans, zo werd het mij verteld. Als er werd gezegd 180 F, dan had ik het net zo goed geloofd.
Brrr...quote:Op woensdag 13 december 2006 16:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Te klein denk ik. Ik denk dat het echt heel serieus wordt bij E of meer....![]()
Ja, je hebt gelijk. Ik kijk eigenlijk nooit meer naar de eigenschappen van foto's, nu iedereen gebruik schijnt te maken van Photobucket en dergelijke faciliteiten.quote:
in de cel moet je toch watquote:
quote:Op woensdag 13 december 2006 16:49 schreef Napalm het volgende:
[..]
in de cel moet je toch wat
een gat is een gat.
Het licht dimmen
en het feest kan beginnen
Ik krijg meteen associaties met FET.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:03 schreef Aoristus het volgende:
Bill Gates' house is one of the most expensive houses in the world, and is a modern 21st century earth-sheltered home in the side of a hill overlooking Lake Washington in Medina, Washington.
[afbeelding]
Die man woont gewoon in een soort grot![]()
aaarrrrdddstralen.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:03 schreef Aoristus het volgende:
Bill Gates' house is one of the most expensive houses in the world, and is a modern 21st century earth-sheltered home in the side of a hill overlooking Lake Washington in Medina, Washington.
[afbeelding]
Die man woont gewoon in een soort grot![]()
one cannot enprison a great mindquote:Op woensdag 13 december 2006 16:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
![]()
In welke gevangenis zit jij?![]()
Bah bah het idee al![]()
Hoe groot zou mijn penis wel niet kunnen worden?quote:
moet een bijzonder gezicht zijn, die ogen, al kan ik mij voorstellen er enigzins duizelig van te wordenquote:
Om nog maar te zwijgen over de steeds lagere opkomst als er meer referenda gehouden worden. Als referenda slechts een schreeuwende minderheid gaan vertegenwoordigen is het zinloos geworden.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:34 schreef Reya het volgende:
Nah, ik ben niet echt voor referenda. Ten eerste omdat er alleen maar 'ja' of 'nee' c.q. 'plan A' of 'plan B' kan worden gezegd, en de uitkomst uiteindelijk op veel manieren kan worden geinterpreteerd, en daarnaast omdat populistische bewegingen of politici referenda kunnen kapen om hun eigen agenda te promoten, en de referenda dus sterk kunnen worden beinvloed door de waan van de dag.
quote:Op woensdag 13 december 2006 17:07 schreef Aoristus het volgende:
het wordt nog mooier:
Gates's e-mail address has been widely publicized and he received as many as 4,000,000 e-mails per day in 2004, most of which were spam. He has almost an entire department devoted to filtering out junk emails. Gates says that most of this junk mail "offers to help [him] get out of debt or get rich quick", which "would be funny if it weren't so irritating"
waarom?quote:Op woensdag 13 december 2006 18:23 schreef problematiQue het volgende:
Vrouw weer terug achter het aanrecht!
hopelijk een geintje.
In de kern meent 'ie het.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:23 schreef problematiQue het volgende:
Vrouw weer terug achter het aanrecht!
hopelijk een geintje.
Stel je voor dat Sigme ons wasgoed zou opvouwen, zou koken, etc. Zou dat niet geweldig zijn?quote:
ze kookt vast niet vegatarischquote:Op woensdag 13 december 2006 18:36 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Stel je voor dat Sigme ons wasgoed zou opvouwen, zou koken, etc. Zou dat niet geweldig zijn?
lamsvlees is exclusief, eikelquote:Op woensdag 13 december 2006 18:37 schreef problematiQue het volgende:
[..]
ze kookt vast niet vegatarisch![]()
Krijg je ook een keer gezond voedsel binnen.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:37 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Voor wie vegetarisch eet natuurlijk welquote:Op woensdag 13 december 2006 18:37 schreef problematiQue het volgende:
[..]
oke, ik ben voor.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Voor wie vegetarisch eet natuurlijk wel. Zoals ik ook de was opvouw zoals je 'm hebben wil.
Bron?quote:Op woensdag 13 december 2006 18:45 schreef Monidique het volgende:
Wat is Loesewies toch een fijne vrouw, alleen beetje jammer van dat internationale schoolaccent.
de bezemkastquote:
Eén vanaag. Tenenkrommend optreden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |