abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44388170
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:36 schreef FJD het volgende:

[..]

Als je met 20cm sneeuw zo hard rijdt in een woonerf dat een sneeuwbal tot een zwaar ongeluk leidt dan ben je sowieso je rijbewijs niet waard
Juist
It's a growing flame, using fear as fuel.
Website
Flicker!
pi_44388183
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:36 schreef FJD het volgende:

[..]

Als je met 20cm sneeuw zo hard rijdt in een woonerf dat een sneeuwbal tot een zwaar ongeluk leidt dan ben je sowieso je rijbewijs niet waard
zie mijn reactie op vanDekaart
Ik zeg ook niet dat het goed is, maar ik kan me voorstellen dat een agent je erop aanspreekt als je sneeuwballen op auto's gooit, daar zijn ze immers ook voor
pi_44388195
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:36 schreef Originele_Naam het volgende:

[..]

Ik weet dat ik em niet ga krijgen, dus kan ik dat wel schrijven
Je snapt het echt niet he?
pi_44388252
De tijd zal het wel leren vriend
pi_44388288
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:40 schreef Originele_Naam het volgende:
De tijd zal het wel leren vriend
Ik wens je veel succes Probeer je toestemming te krijgen voor video-opnames?
pi_44388355
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:37 schreef addie het volgende:
Ik zeg ook niet dat het goed is, maar ik kan me voorstellen dat een agent je erop aanspreekt als je sneeuwballen op auto's gooit, daar zijn ze immers ook voor
Aanspreken zeker. Als kinderen het idee krijgen dat het is toegestaan dan doen ze het straks ook op sneller rijdende auto's (buiten t woonerf) en dat kan zeker gevaarlijk zijn maar een boete geven gaat wel erg ver
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_44388503
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:32 schreef Originele_Naam het volgende:
Over dat ik niet studeer?
Ik vat dat op als een belediging en ga daar niet op reageren. Bovendien ga ik niet in discussie met mensen die niet willen lezen en wat gaan roepen. Kost me teveel tijd, ik heb wel betere dingen te doen. Maar zodra ik een boete heb zal ik wel een topic openen ofz.
Bijvoorbeeld van mensen die aannemen dat ik auto rijd . IK heb geen autorijbewijs
Bedoelde bij nader inzien - mijn fout dus - ook niet jou, maar honderd.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_44388691
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:22 schreef honderd het volgende:

[..]

Ja dat is leuk.
Ja he

Weet je wat nog leuker is? Mensen met zo'n kinderachtige stelling die denken dat ze het helemaal gaan maken in het leven

There's a fine line between fishing and just standing on the shore like an idiot
pi_44388701
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:48 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Bedoelde bij nader inzien - mijn fout dus - ook niet jou, maar honderd.
Jongen, als ik wil studeren ga ik studeren als ik daar geen zin in heb doe ik het niet. Kan al meer geld verdienen dan menig afgestuurd persoon kan verdienen. Maar ik laat me leven nooit zon beïnvloeden door waar ik het meest geld kan verdienen. Ik denk er serieus over naar om naar het buitenland te gaan en daar op strandtenten/hotels te gaan werken van paar vrienden van me ouders. Je hebt me er echt niet mee.
pi_44390333
quote:
Op woensdag 13 december 2006 11:21 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Wat blijkbaar niemend had gemeld ? ,en al zeker niemand bij had ingegrepen .....(of niemand in de buurt gaf er ook maar 1 fuck om )
Maar dit aanvoeren, als bewijs dat de politie alleen maar onzinnige dingen doet ,en niet ' achter boeven aangaat ' vind ik ronduit treurig
Ja om 3 uur 's nachts was het zo ontzettend druk op straat, iedereen stond te kijken...en denk je nou echt dat ze tegen die kerel zei : Wacht even, eerst even de politie bellen!.

Ook probeer ik hier helemaal niet mee aan te tonen dat ze alleen maar onzinnige dingen doen dan achter boeven aan gaan. Ik geef aan dat dit wel het geval kan zijn soms, en dat gewoon frustratie brengt. (hoewel ze op dat moment dus wel onzinnige dingen aan het doen waren ipv achter boeven aan gaan )
pi_44390576
Waarom doen ze niets aan dit imagoprobleem?
pi_44390909
quote:
Op woensdag 13 december 2006 13:50 schreef Oksel het volgende:
Waarom doen ze niets aan dit imagoprobleem?
Omdat het imageprobleem niet bij de politie zelf ligt, maar bij de instelling van mensen zoals in dit topic
There's a fine line between fishing and just standing on the shore like an idiot
pi_44391022
quote:
Op woensdag 13 december 2006 14:00 schreef maaikevis het volgende:
Omdat het imageprobleem niet bij de politie zelf ligt, maar bij de instelling van mensen zoals in dit topic
Vergeet daarbij ook de beeldvorming uit de politiek niet.
pi_44391049
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:53 schreef honderd het volgende:

[..]

Jongen, als ik wil studeren ga ik studeren als ik daar geen zin in heb doe ik het niet. Kan al meer geld verdienen dan menig afgestuurd persoon kan verdienen. Maar ik laat me leven nooit zon beïnvloeden door waar ik het meest geld kan verdienen. Ik denk er serieus over naar om naar het buitenland te gaan en daar op strandtenten/hotels te gaan werken van paar vrienden van me ouders. Je hebt me er echt niet mee.
Gelukkig ging dat studeren ook helemaal niet om jou, dus is jouw reactie onboeiend. Maar evengoed bedankt
pi_44391052
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:53 schreef maaikevis het volgende:

[..]

Ja he

Weet je wat nog leuker is? Mensen met zo'n kinderachtige stelling die denken dat ze het helemaal gaan maken in het leven

Dat heet ambitite

Gefrustreerd dat het jou niet gelukt is?

triest figuur
I love 180 km/h
pi_44391098
quote:
Op woensdag 13 december 2006 14:05 schreef PumpingsoaB het volgende:

[..]

Dat heet ambitite

triest figuur
pi_44391180
quote:

[..]

Dat heet ambitite

triest figuur
ok Vlak voordat ik achter de pc weg moest, toch nog in de lach geschoten
pi_44391591
quote:

[..]

Dat heet ambitite

triest figuur
ach wat schattig, maak je maar geen zorgen over mij en mijn ambities hoor
pi_44394133
quote:
Op woensdag 13 december 2006 10:33 schreef Originele_Naam het volgende:

[..]

Jij mag echt van mij sterven, maarja gelukkig studeer ik rechten dus ik schrijf wel een bezwaarschrift
maar effe serieus officier van justitie heeft wel betere dingen te doen dan bezopen jongens achterna jagen

Nee, daar zal de Officier van onder de indruk zijn.
Een snotneus die rechten studeert die een bezwaarschrift schrijft..
pi_44394215
quote:
Op woensdag 13 december 2006 15:37 schreef kevin85 het volgende:

[..]

Nee, daar zal de Officier van onder de indruk zijn.
Een snotneus die rechten studeert die een bezwaarschrift schrijft..
Toch erg dat je ze met je 21 jaar als snotneus gaat zien

ik heb het ook
pi_44394345
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:06 schreef Originele_Naam het volgende:
Aan Tommy
Ik had 3x de toegestane hoeveelheid alcohol op. Ik was zo lam, die agent zag ook heus wel dat ik niet meer nuchter was. Toch houdt hij mij aan voor geen fietslicht. Dus hij vindt dat zwaardere tellen dan mijn dronkenschap. Vervolgens gaat hij mij de les lezen over dat ik dronken ben. Geeft me gelijk een blaastest of zeg er niks van. Vervolgens zeg ik er wat van, krijg ik een blaastest en moet mee naar het bureau. Is dit de normale gang van zaken?
Zoals al eerder gezegd die agent wilde je niet het vel over de oren trekken en je gewoon even toespreken om je daarna met een waarschuwing heen te zenden en misschien een boete voor geen verlichting voeren. Dat is namelijk een schijntje in vergelijk met de schikking die je nu gaat krijgen.
quote:
Als je iets van rechten zou weten, zou je ook weten dat een rechter een wet mag interpreteren naar zijn eigen wil in speciefieke gevallen, waar niks in de wet over staat. Als ik iets beledigend over de agent gezegd heb, waarom heb ik dan nog niet een extra proces verbaal gekregen voor het beledigen van agenten. Meneer de agent wist dondersgoed dat de enige manier om mij te pakken voor mijn opmerking was door mij te laten blazen.......
Tja ik weet er niets van af... Denk dat die 4 jaar die ik heb doorgebracht op de KuB destijds nog voor niets is geweest... Maar voor je begint, daar ben ik toen mee moeten stoppen omdat ik een hersentumor kreeg (voor je gaat lopen zeiken met domme opmerkingen als "je bent te dom om het af te maken")
quote:
Ik ging niet moeilijk doen, die agent gaan mij dingen uitleggen. Hij is me fakin moeder niet ofzo. Ik ben lam, ga dan alsjeblieft niet zeiken. Geef die blaastest maar ga niet lopen zeiken dat ik lam ben.
Hoe weet ik als ik stomdronken ben dat iemand tegen me zegt dat je niet verplicht bent tot antwoorden, ik zat toch al in een cel. Hij had me net zo goed kunnen laten ontnuchteren en dan ondervragen, maar dat doet hij niet. Is niet echt netjes
Je studeert toch rechten? Je hebt toch wel je eerste college strafrecht gehad? Daar is dat bij vermeld hoor! En de agent meldt dat ook nog tegen je en jij kan dan van dat recht afzien! Hij had je ook kunnen laten ontnuchteren, maar jij had dus 1,5 promille... Dan moet je ongeveer 10 tot 12 uur blijven zitten... Had je denk ik ook niet gewild en die agenten ook niet!
quote:
Ik ga hier niet verder niet in discussie. Jullie zijn blijkbaar zo dom dat jullie denken dat ik tegen de rechter ga zggen, wat ik op het Fok forum roep en schrijf. En trouwens ik heb gymnasium gedaan
Goed gedaan jochie! Heb je klassiek gymnasium gedaan of deed je gewoon VWO met een klassiek taal erbij?
  woensdag 13 december 2006 @ 16:17:40 #122
102800 PallominnoXIII
Ik haat mijn nickname.
pi_44395666
Dames, Dames, rustig aan

Ik ben op school en meteen neemt het topic een eigen gang,

Even opheldering

Mijn brommer is niet opgevoert, rijd 60..
En eenieder snapt natuurlijk gewoon dat, als je op een weg moet rijden waar auto's 50 rijden, jij 30 MOET rijden levensgevaarlijk is, hier heb ik ook al een bon voor gehad(ik reed natuurlijk 50?)20 te hard, hoppa, katsjieng..

En ik erger me ook dood aan die bosmongolen die met 80 langs me heen sjeesen, maar die rijden zichzelf meestal wel invalide dus dat is geen enkel probleem

Overigens zijn niet alle agenten zo hoor, vaak genoeg meegemaakt dat ik gewoon 60 reed waar ik 30 mocht midden in de nacht, en een politieagent in een auto de duim naar mij opstak, dat is dan wel weer tof

[ Bericht 9% gewijzigd door PallominnoXIII op 13-12-2006 16:24:09 ]
pi_44396310
quote:
Op woensdag 13 december 2006 15:40 schreef addie het volgende:

[..]

Toch erg dat je ze met je 21 jaar als snotneus gaat zien

ik heb het ook
Ach jaah..

Ik heb overigens zelden een student rechten horen praten met zo weinig verstand van zaken.
Mijn complimenten hoe je het domme geneuzel van hem pareerde
pi_44399970
quote:
Op woensdag 13 december 2006 16:17 schreef PallominnoXIII het volgende:
Dames, Dames, rustig aan

Ik ben op school en meteen neemt het topic een eigen gang,

Even opheldering

En eenieder snapt natuurlijk gewoon dat, als je op een weg moet rijden waar auto's 50 rijden, jij 30 MOET rijden levensgevaarlijk is, hier heb ik ook al een bon voor gehad(ik reed natuurlijk 50?)20 te hard, hoppa, katsjieng..

En ik erger me ook dood aan die bosmongolen die met 80 langs me heen sjeesen, maar die rijden zichzelf meestal wel invalide dus dat is geen enkel probleem

Overigens zijn niet alle agenten zo hoor, vaak genoeg meegemaakt dat ik gewoon 60 reed waar ik 30 mocht midden in de nacht, en een politieagent in een auto de duim naar mij opstak, dat is dan wel weer tof
als je 50 rijd vind ik het idd ook flauw om een boete te geven, maar ze staan wel in hun recht en bij een grootscheepse controle is iedereen de spreekwoordelijke lul
quote:
Op woensdag 13 december 2006 16:34 schreef kevin85 het volgende:

[..]

Ach jaah..

Ik heb overigens zelden een student rechten horen praten met zo weinig verstand van zaken.
Mijn complimenten hoe je het domme geneuzel van hem pareerde
thnx
  woensdag 13 december 2006 @ 19:53:48 #125
102800 PallominnoXIII
Ik haat mijn nickname.
pi_44402605
quote:
Op woensdag 13 december 2006 18:25 schreef addie het volgende:

[..]

als je 50 rijd vind ik het idd ook flauw om een boete te geven, maar ze staan wel in hun recht en bij een grootscheepse controle is iedereen de spreekwoordelijke lul
[..]

thnx
Juh in dat opzicht neem ik het ze ook niet kwalijk, ze moeten het doen, maar ze kunnen beter actief naar andere dingen zoeken vind ik dan.

Laat de regering maar dat soort onbenullige regeltjes aanpassen
pi_44407849

het is maar goed dat ik altijd gewaarschuwd word als ik zonder lichten rijd
heel ijmuiden helpt elkaar tegen de politie. Tegenwoordig zeggen ze tegen elke fietser zonder licht "let op, bij (bijv.) de Hema staat de politie.

Dank je!
Dus lekker ergens afslaan, stukje omrijden en weer verder rijden! Vandaag ook gedaan trouwens. Ze stonden eerst bij een paar flatten.. zag er raar uit maar iig zag ik zwak volkswagenlichten schijnen.. Dus linksafgeslagen en verderop zaten ze ook bij een snoepwinkel. Ben ik inmiddels tegelijkertijd ook omheen gereden.

Wat ook geweldig is dat ze wel eens met 5 man mensen aanhouden. Dus staan ze daar met een enorme groep leerlingen en ik rij er vrolijk langs Alleen moest ik wel sprinten voor me leven (kilometerteller @ 45 km/h gewoonlijk. Mn wtf record is 56.6 km/h... Ja hij stond goed )

Maar ik probeer ze dus altijd te ontwijken en als het niet lukt sprint ik hard weg op mn lollermountainbike. Tevens hebben ze hier gezegd dat fietsers niet onder gemotoriseerde voertuigen worden gezien dus is er totaal geen snelheidslimiet of wat dan ook

Iig heb ik kak aan de politie. Het zijn alleen melkkoeien. Het is ook goed dat ze ook domme homo's/hoeren aannemen die geen strategie bedenken om omrijders op te pakken of ff bij een school staan om ze op te pakken maar er een kilometer vandaan staan.
We hadden ook wel vaak een hoertje die in een straatje van een oprit stond. Elke leerling rijdt dus de oprit op zo de stoep op omdat 10 meter verder het hek is. Triest... ipv dat ze even vlakbij het hek een aparte oprit maken voor ons. Bah! Als ze ballen hebben staan ze wel bij het hek waar de meeste fietsers binnenkomen om daar een dikke rij voor boetes te maken. Omdat leerlingen toch naar school moeten.
En ze moeten toch wel een beetje toestaan dat scooters die 55 km/h gaan gewoon op de wegen mogen zodat ze niet te hard op het fietspad gaan. En zo'n kutlollerbank zit ook vaak dik over de snelheid heen omdat je ook wel langzamer gaat door je eigen gewicht en luchtweerstand, pure natuurkunde.

Maar ik begrijp jullie ook een beetje niet. Sommigen van jullie zeggen dat ze juist bij die disco's moeten staan om dronken mensen tegen te houden. Maar wat denk je dat ze doen als de politie voor de deur staat. Die gaan echt niet fietsen hoor

De politie verneukt de maatschappij alleen maar en geeft een slecht voorbeeld.. Ik zie ze alleen als hoeren en een terreur voor fietsers, brommers en scooters. Geen kind dat er bestaat dat er geen trauma aan heeft overgehouden

Ik hou hier maar op, geen zin om verder te tikken en mn tijd is ook op
iig dat die kuthoeren nergens anders van kunnen genieten en een leven zoeken.
Dikte van de lul voor hoeren = De inhoud van de portemonnee voor de hoeren
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_44416028
Zeg Sjibble..
Zegt men jou wel eens dat je overkomt als een ontzettend domme rukker?
Ik kan mij namelijk niet aan die indruk onttrekken na dat ongelofelijk puberale (dat kan haast niet anders) domme geblaat van jou..
pi_44416196
quote:
Op donderdag 14 december 2006 07:51 schreef kevin85 het volgende:
Zeg Sjibble..
Ik kan mij namelijk niet aan die indruk onttrekken na dat ongelofelijk puberale (dat kan haast niet anders) domme geblaat van jou..
Los daarvan komen er ook nog een heleboel onwaarheden en pure onzin uit
pi_44416270
quote:
Op donderdag 14 december 2006 07:51 schreef kevin85 het volgende:
Zeg Sjibble..
Ik wou deze opmerkingen editen als geflame.. maar ik kan me er niet toe zetten zo'n waarheid te verwijderen.

Maar goed, lieve luitjes, zouden jullie alstjeblieft kunnen proberen het geflame bij deze te beeindigen? Dank u..
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_44416290
quote:
Op woensdag 13 december 2006 04:47 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ja jongetje(van 16 ) dat word een boete die bepaald word door de officier van justitie!
quote:
Op woensdag 13 december 2006 16:17 schreef PallominnoXIII het volgende:
Neem aan dat dat jongetje waar je het over hebt dan iemand anders was en niet jijzelf? Als je boete nml. bepaald wordt door de officier dan wordt het erg lastig om vol te houden dat je scooter niet opgevoerd was
pi_44416302

[ Bericht 100% gewijzigd door Youssef op 15-12-2006 19:28:02 ]
pi_44416316
quote:
Op donderdag 14 december 2006 08:12 schreef addie het volgende:

[..]

Los daarvan komen er ook nog een heleboel onwaarheden en pure onzin uit
Tjah..
Dat is het erge..
Het slaat vaak werkelijk nergens op..

Ik heb vannacht (ben net terug van m'n nachtdienst) nog een klap voor mn smoel moeten incasseren van een autodief die ervandoor ging..
Ze waren met z'n 3en in totaal, andere collega hield er 2 onder schot in een steeg, en uiteindelijk alle drie op heterdaad aangehouden!
Ik heb het er graag voor over, het geeft gerust voldoening om die gasten te pakken!, maar als ik dat het commentaar lees van dat figuur dat boven mij post dan is er bij mij, logischerwijs, wel enige frustratie..

Nee..
De politie schrijft alleen maar bonnen zegt men dan..
pi_44416332
quote:
Op donderdag 14 december 2006 08:20 schreef Janetje het volgende:

[..]

Ik wou deze opmerkingen editen als geflame.. maar ik kan me er niet toe zetten zo'n waarheid te verwijderen.

Maar goed, lieve luitjes, zouden jullie alstjeblieft kunnen proberen het geflame bij deze te beeindigen? Dank u..
Dankje

En ik zal er inderdaad mee stoppen, het moest mij alleen even van het hart
pi_44416338
quote:
Op donderdag 14 december 2006 08:20 schreef Janetje het volgende:

[..]

Deal
  donderdag 14 december 2006 @ 09:48:18 #135
102800 PallominnoXIII
Ik haat mijn nickname.
pi_44417631
quote:
Op donderdag 14 december 2006 08:22 schreef FJD het volgende:

[..]

[..]

Neem aan dat dat jongetje waar je het over hebt dan iemand anders was en niet jijzelf? Als je boete nml. bepaald wordt door de officier dan wordt het erg lastig om vol te houden dat je scooter niet opgevoerd was
Nee dat was ik dus ook niet

(Wel gehad overigens )
pi_44417660
quote:
Op donderdag 14 december 2006 09:48 schreef PallominnoXIII het volgende:
Nee dat was ik dus ook niet

(Wel gehad overigens )
Met dezelfde niet opgevoerde scooter?

Ik weet dat rollerbanken zuigen en dan bedoel ik niet omdat ze geld kosten maar omdat ze slecht functioneren maar zo erg slecht zullen ze niet zijn toch
  donderdag 14 december 2006 @ 09:54:32 #137
102800 PallominnoXIII
Ik haat mijn nickname.
pi_44417737
quote:
Op donderdag 14 december 2006 09:50 schreef FJD het volgende:

[..]

Met dezelfde niet opgevoerde scooter?

Ik weet dat rollerbanken zuigen en dan bedoel ik niet omdat ze geld kosten maar omdat ze slecht functioneren maar zo erg slecht zullen ze niet zijn toch
Toch wel.

Tegenwoordig is 1.1 al officier van Jusitie

Je mag 0.7 ongeveer hebben

0.7 = 50 kmh ongeveer, nou reken maar uit.

Ik reed volgens die rollerbank ineens 70 Hoppa, 75 euro armer
pi_44418640
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:00 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Bewijs het tegendeel, namelijk dat de politie wel met nuttige dingen bezig is.
Dat kan ik in dit geval (voorbeeld van de bekeuring en de verkraqchting) natuurlijk niet maar (jij kan in dit geval het tegendeel ook niet bewijzen

In het algemeen hoor je heel vaak ...kan de politie nu niet wat anders doen dan...
Dus als ze iemand pakken voor te hard rijden is het , ga inbrekers pakken
Vervolgens pakken ze een paar jongens op voor inbraak en is het : heeft de politie niets beters te doen dan een paar jochies lastig te vallen ?
Dan pakken ze een moordenaar en begint iedereen te zeiken dat ze 100- man erop zetten maar alle inbrekers latebn gaan
M.a.w als het in jouw (dit bedoel ik niet speciaal naar jou toe mmaar in het algemeen ) ' nadeel ' is wordt altijd dit argument gebruikt : ' heeeft de politie niets anders te doen '

Hoezo moet het bijvoorbeeld 3 weken duren tot ze een gevaarlijke TBSer hebben opgepakt?
Omdat de familie en de vrienden van zo'n figuur de dader onderdak geeft ,de gemiddelde burger de ander kant op kijkt als de persoon in kwestie langskomt (maar dat is natuurlijk OOK de schuld van de politie ) , De meeste mensen toch al gaan zeuren dat er TE veel agenten bij betrokken worden
quote:
Kijk ik ben er helemaal niet op tegen dat ze bekeuringen uitschrijven. Dat moet ook zeker gebeuren maar dat ze een quotum hebben voor het aantal te behalen bekeuringen zegt mij alleen al genoeg. Ze gaan dan liever mensen op de meest zinloze dingen bekeuren dan dat ze daadwerkelijk criminelen oppakken want dat kost alleen maar geld, en bekeuren levert geld op.
Is dat de schuld van de agent of van de politiek die die quota's opleggen ?
quote:
De Politie wil zo graag serieus genomen worden, maar de politie in Nederland is 1 grote circus voorstelling en dat hebben ze zelf veroorzaakt dat de burgers hier zo over denken. Natuurlijk wordt er ook wel goed werk verricht maar ik (en velen zullen dat beamen) vind dat ze hun prioriteiten bij de verkeerde dingen leggen.
Wat in de regel betekend ...de politie mag alleen dingen in MIJN voordeel doen anders ziojn het klootzakken
quote:
Die naakte studente toen die geen vlieg kwaad deed werd met 3 man opgepakt! Dat is toch overdreven of niet dan? En hoezo krijgen we een bekeuring als we onze vuil container te vroeg aan de straat zetten omdat jongeren er kattekwaad mee uithalen? Is het niet HUN taak om dat te voorkomen?
Het is net zo goed de taak van burgers om op te letten en het te melden
Tegen de politie zijn maar wel vinden dat ze overal op moeten letten is vrij hypocriet
quote:
Aangifte van diefstal oid? Ja meneer, daar doen we niet meer aan, ga maar naar www.politie.nl... om vervolgens er nooit meer wat van te horen.
Ja ,en als jij je buurman 50 radio's 's nachts naar binnen ziet dragen meld ook niemand het
Maar het is wel onbegrijpelkijk dat de politie zo'n man / vrouw nooit pakt
quote:
Als er geen files zijn, zijn ze op radio alsnog 10 minuten bezig om alle flitsers op te noemen. Vind het best dat jullie controleren maar OP de weg gaat nog meer fout dan alleen het harde rijden hoor. Tuurlijk is het makkelijker en goedkoper om langs de weg je krantje te lezen met een cup-a-soup en een thermos koffie maar de echte hardrijders heb je er niet mee, die doen het de volgende keer gewoon weer. De mensen die je er wel mee hebt zijn de mensen die 10KM harder reden om even iemand in te halen of omdat ze met het verkeer mee reden... maar goed, na een half jaar als die bekeuring eindelijk eens op de mat valt zijn ze toch allang weer vergeten wat de situatie was dus echt indruk maken doet het ook niet.
Een half jaar is wel erg lang idd...dus je zegt dus dat we boetes voor te hard rijden maar moeten laten want die leren er toch niets van en doen het toch wel ?
Misschien voor diegene die het vaak doen de boetes verdubbelen of is dat ook niets ?
quote:
Maar goed, als ze dan eindelijk eens een crimineel oppakken issie toch zo weer vrij omdat die straffen hier zo laag liggen.
Helemaal mee eens maar dat is niet de schuld van de Politie maar van de wet en de politiek
quote:
Nee sorry, de politie hoeft van mij geen respect te verwachten.
Dan verwacht je ook geen respect van hun ?
pi_44418909
quote:
Op woensdag 13 december 2006 13:41 schreef Tommeh het volgende:

[..]

Ja om 3 uur 's nachts was het zo ontzettend druk op straat, iedereen stond te kijken...en denk je nou echt dat ze tegen die kerel zei : Wacht even, eerst even de politie bellen!.

Ook probeer ik hier helemaal niet mee aan te tonen dat ze alleen maar onzinnige dingen doen dan achter boeven aan gaan. Ik geef aan dat dit wel het geval kan zijn soms, en dat gewoon frustratie brengt. (hoewel ze op dat moment dus wel onzinnige dingen aan het doen waren ipv achter boeven aan gaan )
Hun computergestuurde boevendetector stond misschien uit
Hoe had de politie volgens jou moeten weten dat er enkele straten verderop een verkrachting gaande was (en nog 2 straten verder een inbraak en 2 berovingen ) ?
pi_44418973
quote:
Op donderdag 14 december 2006 09:54 schreef PallominnoXIII het volgende:

[..]

Toch wel.

Tegenwoordig is 1.1 al officier van Jusitie

Je mag 0.7 ongeveer hebben

0.7 = 50 kmh ongeveer, nou reken maar uit.

Meting van een rollerbank klopt sowieso niet. Hoe harder je trekt hoe hoger de boete. Dus als jij in 5 sec naar de 45 zou trekken en niet harder kunnen, zou je een grotere boete krijgen dan als jij 5 min erover doet om 110 te rijden.
pi_44419644
quote:
Op donderdag 14 december 2006 10:39 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Dat kan ik in dit geval (voorbeeld van de bekeuring en de verkraqchting) natuurlijk niet maar (jij kan in dit geval het tegendeel ook niet bewijzen

In het algemeen hoor je heel vaak ...kan de politie nu niet wat anders doen dan...
Dus als ze iemand pakken voor te hard rijden is het , ga inbrekers pakken
Vervolgens pakken ze een paar jongens op voor inbraak en is het : heeft de politie niets beters te doen dan een paar jochies lastig te vallen ?
Dan pakken ze een moordenaar en begint iedereen te zeiken dat ze 100- man erop zetten maar alle inbrekers latebn gaan
M.a.w als het in jouw (dit bedoel ik niet speciaal naar jou toe mmaar in het algemeen ) ' nadeel ' is wordt altijd dit argument gebruikt : ' heeeft de politie niets anders te doen '
Daar ben ik het wel mee eens hoor. Als politie doe je het toch nooit goed en ja mij zal je echt niet horen zeiken als ze mij pakken op flink te hard rijden. Dat doe je zelf en je weet dat het niet mag. Maar als ik hun nodig heb wil ik ook dat ze daar gewoon de tijd voor nemen, iets waar ik een hele slechte ervaring mee heb. Ik kon aangifte doen van diefstal, vernieling en noem maar op, maar feedback kreeg ik bijna niet.

Uiteindelijk heb ik het zelf maar opgelost door naar een andere buurt te verhuizen.
quote:
Omdat de familie en de vrienden van zo'n figuur de dader onderdak geeft ,de gemiddelde burger de ander kant op kijkt als de persoon in kwestie langskomt (maar dat is natuurlijk OOK de schuld van de politie ) , De meeste mensen toch al gaan zeuren dat er TE veel agenten bij betrokken worden
Allemaal fout, hoezo komt een TBSer überhaupt buiten? Daar gaat het namelijk al fout.
quote:
Is dat de schuld van de agent of van de politiek die die quota's opleggen ?
Ik geef de agent ook niet de schuld, die doet ook gewoon zijn werk. Degene die die mensen aansturen, die zijn het probleem. Maar goed, dat het is bekende "Don't shoot the messenger" verhaal.
quote:
Wat in de regel betekend ...de politie mag alleen dingen in MIJN voordeel doen anders ziojn het klootzakken
Zo zou je het wel kunnen stellen. Als ze namelijk dingen ook in mijn voordeel zouden doen zou ik het niet erg vinden als ze er ook nog bij gaan controleren of iets dergelijks maar naar mijn mening zijn ze alleen maar bezig met controleren en bekeuren in plaats van de burgers te helpen.
quote:
Het is net zo goed de taak van burgers om op te letten en het te melden
Tegen de politie zijn maar wel vinden dat ze overal op moeten letten is vrij hypocriet
Ik heb nergens gezegd dat ik tegen de politie ben maar zoals ik al eerder gezegd heb, als ik iets meldde werd er niks aan gedaan en dan stop je daar wel mee.
quote:
Ja ,en als jij je buurman 50 radio's 's nachts naar binnen ziet dragen meld ook niemand het
Maar het is wel onbegrijpelijk dat de politie zo'n man / vrouw nooit pakt
Ze horen gewoon te voorkomen dat iemand dat doet. En daarmee bedoel ik niet dat er op iedere hoek een agent staat, maar dat er hogere straffen komen.
quote:
Een half jaar is wel erg lang idd...dus je zegt dus dat we boetes voor te hard rijden maar moeten laten want die leren er toch niets van en doen het toch wel ?
Misschien voor diegene die het vaak doen de boetes verdubbelen of is dat ook niets ?
Je moet boetes niet laten, boetes moet je gewoon houden maar dan wel op een manier dat het eerlijk gebeurd en dat mensen ook weten waarom ze een bekeuring krijgen. Niet van "Het mag gewoon niet" nee "Het mag niet omdat...". Dat onbegrip krijg je vaak van de burgers omdat ze niet snappen waarom je op een bepaalde weg maar 50 mag (ik noem maar iets). En inderdaad als mensen herhaaldelijk in de fout gaan met te hard rijden, verhoog iedere keer de boete bij die persoon. Daarbij is het gewoon flauw om meteen een boete uit te delen bij de eerste de beste keer dat je 10KM te hard rijdt op een snelweg. Een waarschuwing de eerste 2 keren ofzo is al genoeg.
quote:
Helemaal mee eens maar dat is niet de schuld van de Politie maar van de wet en de politiek
True.
quote:
Dan verwacht je ook geen respect van hun ?
Ik verwacht wel respect van hun, tenslotte zijn ze in dienst van de burger en horen ze er ook voor de burger te zijn (tenminste, dat was de bedoeling ervan), dat ik geen respect voor hun heb komt niet voor niks. Dat de overheid de oorzaak ervan is hoef ik niet te weten, ik heb contact met de politie op het moment van een conflict en niet met de overheid.

Wat ik eigenlijk probeer te zeggen is dat hun prioriteit gewoon verkeerd liggen ze meer bezig zijn met genezen dan dat ze bezig zijn het te voorkomen. Maar ja, dat is typisch Nederlands: achter de feiten aan hollen.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_44419767
quote:
Op donderdag 14 december 2006 09:54 schreef PallominnoXIII het volgende:
WTF Dat was in mijn tijd pas bij 2.0, verder ging die rollenbank niet. Sowieso een kansloos apparaat. Ja anders gaan we even vermogen omrekenen naar snelheid Fucking amateurs. Ik heb er na een tijdje maar een begrenzer op laten zetten. Dat deden meer mensen alleen die hadden van die cheap ones, ging de accu eruit werkte de begrenzer niet meer.

Jaja mooie tijden. Maar goed, het blijft stout. Foei enzo!

[ Bericht 14% gewijzigd door FJD op 14-12-2006 11:45:59 ]
pi_44420248
quote:
Op donderdag 14 december 2006 10:50 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Hun computergestuurde boevendetector stond misschien uit
Hoe had de politie volgens jou moeten weten dat er enkele straten verderop een verkrachting gaande was (en nog 2 straten verder een inbraak en 2 berovingen ) ?
Niet maar ook daar heb ik niets van gezegd. Lees eens goed voordat je reageert.

frus·tra·tie (de ~ (v.), ~s)
emotionele toestand van iem. die belemmerd wordt in de verwezenlijking van zijn verwachtingen of behoeften

Ik heb nergens gezegd dat ik verwacht dat ze dat weten.
pi_44423473
Scooters controleren op snelheid is gewoon goed, die lui rijden soms alsof het gewoon motors zijn waar ze op zitten
pi_44427202
quote:
Op donderdag 14 december 2006 11:45 schreef Tommeh het volgende:

[..]

Niet maar ook daar heb ik niets van gezegd. Lees eens goed voordat je reageert.

frus·tra·tie (de ~ (v.), ~s)
emotionele toestand van iem. die belemmerd wordt in de verwezenlijking van zijn verwachtingen of behoeften

Ik heb nergens gezegd dat ik verwacht dat ze dat weten.
Dan heb ik jou verkeerd begrepen maar je hoeft niet gefrustreerd te raken hoor ,dat doe ik ook niet

Ik haalde dat uit deze regel die jij schreef
quote:
Op woensdag 13 december 2006 13:41 schreef Tommeh het volgende:

[.. (hoewel ze op dat moment dus wel onzinnige dingen aan het doen waren ipv achter boeven aan gaan )

daaruit dacht ik af te leiden dat de politie het had kunnen weten, want hoe kunnen ze achter iemand aan gaan als ze nergens van weten ?

Maar dat was dus gewoon een foutje ,sorry
pi_44427315
Ik zit op Titus College maar heb er nog nooit 1 gezien.
pi_44430042
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:30 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Dan heb ik jou verkeerd begrepen maar je hoeft niet gefrustreerd te raken hoor ,dat doe ik ook niet

Ik haalde dat uit deze regel die jij schreef
[..]

daaruit dacht ik af te leiden dat de politie het had kunnen weten, want hoe kunnen ze achter iemand aan gaan als ze nergens van weten ?

Maar dat was dus gewoon een foutje ,sorry
Geen probleem.
De definitie van frustratie sloeg op mijn eerste post, waar ik dit woord gebruikte, niet op de vorige.
  donderdag 14 december 2006 @ 18:19:12 #148
102800 PallominnoXIII
Ik haat mijn nickname.
pi_44432447
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:34 schreef Snever het volgende:
Ik zit op Titus College maar heb er nog nooit 1 gezien.
Kijk maar eens goed, ze staan er best vaak.

Ze hebben er toen zelfs een motor-scooter op gezet, hoe dom kan je zijn als agent zijnde
pi_44434011
Dat jullie het eigenlijk ook wel serieus nemen
Maar ik hoorde wel van iemand die had het thuis helemaal niet goed (zware ruzie met ouders enzo)
De agenten durfden niet eens naar binnen, stonden maar bij de deur enzo
En het enige wat ze hier doen is bonnen en bekeuringen uitdelen. Als er wat is is er zeker 6 man voor nodig.

Hier helaas wel

[ Bericht 56% gewijzigd door Sjibble op 14-12-2006 19:20:20 ]
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')