Bedanktquote:Op woensdag 13 december 2006 05:09 schreef timmeeeh het volgende:
topic nr 2432098123847610
Precies! Want ook de fietsers rijden veels te hard.quote:Op woensdag 13 december 2006 07:54 schreef Netsplitter het volgende:
Hoe meer ze dan die scooters van de weg halen hoe beter het is.
Straks mogen ze de fietsers gaan aanpakken.
Idd en ze houden zich ook altijd aan de verkeersregels ...quote:Op woensdag 13 december 2006 08:01 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Precies! Want ook de fietsers rijden veels te hard.
Hoe dom is diegene dan wel niet die zich niet aan de regels/wet houdt??quote:Op woensdag 13 december 2006 08:03 schreef EvilWasp het volgende:
Idd. Het zijn echt van die mensen die niks gedaan hebben in het leven. Dan denken ze, hoe krijg ik macht? Juistem, ik word een polititeagent!
Daarom reageren ze ook zo kansloos op sommige momenten. Omdat ze gewoon teringdom zijn.
Voor 1 km/h te hard krijg je geen bonquote:Op woensdag 13 december 2006 04:47 schreef PallominnoXIII het volgende:
...
die 1 km/h te hard rijden, want dat is een GROOTS misdrijf dames!
...
Je scooter gaat standaard al 50 op de teller dus dat is natuurlijk een kul-argument en dat weet je stiekem zelf ook wel. Ga niet huilen als je gepakt wordt met een opgevoerde scooter, je weet wat het risico is. Take it like a man.quote:Op woensdag 13 december 2006 04:47 schreef PallominnoXIII het volgende:
NEE 30 RIJDEN WAAR AUTO'S 50 RIJDEN IS VEILIG![]()
![]()
![]()
Me 2quote:Op woensdag 13 december 2006 09:39 schreef veldmuis het volgende:
Goed dat ze die klotebrommers aanpakken. I (L) LOLLERBANKS
Vroegah was t nog stoerquote:Op woensdag 13 december 2006 09:33 schreef Camplo het volgende:
Hou je bek gewoon scooter nerd.
Akkoord!quote:Op woensdag 13 december 2006 09:39 schreef veldmuis het volgende:
Goed dat ze die klotebrommers aanpakken. I (L) LOLLERBANKS
komt nog! En terecht trouwensquote:Op woensdag 13 december 2006 10:30 schreef Originele_Naam het volgende:
Ik heb een proces verbaal omdat ik dronken om me fiets reed![]()
Overigens na 2 maanden nog steeds niks gehoord![]()
de bedoeling is dan ook dat de betreffende jonge knaap of dame gigantisch op zijn of haar lazer krijgt van de oudersquote:Op woensdag 13 december 2006 10:30 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind het toch wel een beetje gaar om 16 jarige te bekeuren...
Als de jonge knaap of dame de boete niet kan betalen dan kunnen de ouders er toch voor opdraaien. Wie wordt er dan gestraft??
Jij mag echt van mij sterven, maarja gelukkig studeer ik rechten dus ik schrijf wel een bezwaarschriftquote:
Dan zou jij al helemaal beter moeten weten kneus...quote:Op woensdag 13 december 2006 10:33 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Jij mag echt van mij sterven, maarja gelukkig studeer ik rechten dus ik schrijf wel een bezwaarschrift![]()
maar effe serieus officier van justitie heeft wel betere dingen te doen dan bezopen jongens achterna jagen
Ach, meestal komen die dingen wel.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:38 schreef Originele_Naam het volgende:
Dude op je fakin fiets om 3 uur 's nachts, zijn ze nou helemaal gek geworden, kunnen ze gelijk bij de discotheek gaan staan en alle jongeren/studenten een proces verbaal geven, omdat ze dronken op de fiets rijden![]()
En goed lezen is aan jouw niet besteed, ik heb nog geen boete gehad![]()
Ah! Een begenadigd schrijver, die met enkele simpele woorden zijn ongenoegen kenbaar kan makenquote:Op woensdag 13 december 2006 10:33 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Jij mag echt van mij sterven, maarja gelukkig studeer ik rechten dus ik schrijf wel een bezwaarschrift![]()
maar effe serieus officier van justitie heeft wel betere dingen te doen dan bezopen jongens achterna jagen
De ouders, voor een slechte opvoeding. Volkomen terechtquote:Op woensdag 13 december 2006 10:30 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind het toch wel een beetje gaar om 16 jarige te bekeuren...
Als de jonge knaap of dame de boete niet kan betalen dan kunnen de ouders er toch voor opdraaien. Wie wordt er dan gestraft??
quote:Op woensdag 13 december 2006 10:43 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
De ouders, voor een slechte opvoeding. Volkomen terecht![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 10:47 schreef Originele_Naam het volgende:
Dit is fakin fok. BovendienI weet ik er genoeg van om te zeggen dat ik die boete niet ga krijgen......
Ooit gehoord van het gelijkheidsbeginsel? En ik ben niet opgepakt omdat de politie zag dat ik dronken was, maar omdat ik geen licht had
Gozer, doe normaal.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:47 schreef Originele_Naam het volgende:
Dit is fakin fok. BovendienI weet ik er genoeg van om te zeggen dat ik die boete niet ga krijgen......
Ooit gehoord van het gelijkheidsbeginsel? En ik ben niet opgepakt omdat de politie zag dat ik dronken was, maar omdat ik geen licht had
Het principe van gelijke behandeling is negatief. Dat wil zeggen dat een ieder gelijkelijk behandeld dient te worden als elk ander in dezelfde situatie. Het negatieve aspect ervan wil zeggen dat men gelijkgesteld wordt aan de meest gunstige situatie die in dezelfde situatie mogelijk is. Dit gaat voor jou dus niet opquote:Op woensdag 13 december 2006 11:01 schreef Originele_Naam het volgende:
Neej luister effe
De agent in kwestie wilde in eerste instantie geen bon uitschrijven voor dronkenschap. Ik bedoel WTF geef me gelijk een boete of niet dit is nu willekeurig en dat is volgens mij niet de bedoeling van het rechtssysteem. Ik wil hetzelfde behandeld worden als de rest.
Het geldt niet als bekentenis, maar een verklaring mag wel degelijkquote:Ten tweede heb ik in een bezopen toestand een verklaring afgelegd, wat ook niet mag. Stel dat ik iemand dood had aangereden met me auto, helemaal lam moet ik dan een verklaring afleggen. Dat kan niet..............
Als je inderdaad rechten studeert, weet je dat dit er niet toe doetquote:Ten derde op een fiets dronken rijden op een weg waar geen enkele persoon is.
In benevelde toestand kun jij niks eisenquote:Als ze mij nu een boete geven, kan ik net zo goed eisen dat ze naast een studentenvereniging gaan staan en elke bezopen student die op een fiets stapt aanhouden wegens rijden onder invloed. Dan zijn ze lang bezig als er gemiddeld zo'n 500 man naar buiten komen waarvan meer dan de helft de toegestane hoeveelheid gedronken heeft. Dus het is gewoon niet haalbaar......
"Hoe zet ik mezelf voor gek voor de rechter" Het is een ervaring, kloptquote:edit:
Als ik voor de rechter kom, zie ik et ook als een praktijkervaring. Dus een win-win situatie voor mij![]()
wie? waar?quote:Op woensdag 13 december 2006 11:17 schreef arneaux het volgende:
Waarom blijven mensen zelfstandige naamwoorden in zinnen met hoofdletters schrijven?!
'Politie' is een eigennaam.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:17 schreef arneaux het volgende:
Waarom blijven mensen zelfstandige naamwoorden in zinnen met hoofdletters schrijven?!
och, als ze 55 kunnen en daardoor niet het verkeer ophouden, vind ik het ook prima, maar als ik rechts ingehaald wordt, terwijl ik al 60 rij waar je 50 mag..quote:Op woensdag 13 december 2006 11:19 schreef A_L_N_F het volgende:
tja je wilt niet weten hoeveel ongelukken er gebeuren met van die stoere jochies op opgevoerde scootertjes.
45 is hard zat voor die kutdingen, anders ga je maar met de bus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |