abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 december 2006 @ 04:47:45 #1
102800 PallominnoXIII
Ik haat mijn nickname.
pi_44381575
..God wat ben ik trots op onze heldhaftige dienaars in het blauw!

Juist, want die bosmongolen hebben hun prioriteiten helemaal fout liggen, geld geld geld, daar draait het enkel om tegenwoordig..

Een heel simpel voorbeeld

In Velp staan de afgelopen 2/3 weken bijna elke dag wel rollerbanken verspreidt over het gehele kutdorp,
het liefste nog wel bij scholen waar veel jongeren op zitten(Titus, is een goed voorbeeld)

M.a.w. ze wachten gewoon iedereen op en hoppa, op de drollenbank maar!*grimas*

Ja jongetje(van 16 ) dat word een boete die bepaald word door de officier van justitie!

Geweldig..en dat dan zo'n 50 keer per dag, dag in dag uit, staan onze grote vrienden verspreidt over Arnhem, Velp, Duiven etc. om de gewone burger leeg te zuigen met boetes.

Waar heb je in godsnaam je prioriteiten liggen als je jongens van 16 gaat pakken op constructiesnelheid, of uberhaupt snelheid
NEE 30 RIJDEN WAAR AUTO'S 50 RIJDEN IS VEILIG
Idioten, en dan ook gewoon een bon geven, want ja, brommertjes bijten niet, criminelen wel
Hier trouwens een filmpje van het geklungel van een van onze grote vriendjes
Beste agent snapte niet dat het een schakelbrommer was(''Is het een automaat? ")

Maar dan, er is een vrij fikse ruzie voor je deur, je belt de politie..

''Ja Meneer, u kunt er beter niet heen gaan, anders krijgt u zelf misschien wat tikken''
''Dat begrijp ik, maar daar zijn jullie toch voor?''
''Ze gaan vanzelf wel weg''
''Ze staan er al 20 minuten''
''Nou ja, ik zal er een melding van maken maar verwacht niet dat er iemand komt, het is erg druk op het moment''
''O. ''

Zo gaat dat dan, en waar zijn ze druk mee?
Vanzelfsprekend, de burger uitzuigen, lekker in je zwarte astra met flitsaparatuur, pik in de hand en donut in de mond geilen op andere kantoorpikkie's in blauwe astra's die 1 km/h te hard rijden, want dat is een GROOTS misdrijf dames!

Ik kots op de politie, en daar zou je eigenlijk ontzag voor moeten hebben?
Nooit van mijn leven.

* Disclaimer, ik vind opgevoerde scooter(sjonnies)ook ergerlijk en die zouden in principe ook dood moeten, maar om mensen actief te gaan bekeuren omdat de brommer wel 5 kmh te hard KAN vind ik wel in en in triest..
Ga dan actief op te snel RIJDEN controleren, want daar breng je immers wel anderen mee in gevaar, evenals met 30 rijden waar auto's 50 rijden.

[ Bericht 6% gewijzigd door PallominnoXIII op 13-12-2006 04:55:05 ]
  woensdag 13 december 2006 @ 04:52:39 #2
102800 PallominnoXIII
Ik haat mijn nickname.
pi_44381582
En voor alle blauw petten in (koos)spee, ik heb niet recent een boete gehad dat ik erom loop te huilen, wel het voorbeeld van de ruzie in de OP.

Als ik een boete krijg omdat ik 10 kmh te hard rijd, ja jammer dan, eigen schuld.
  woensdag 13 december 2006 @ 05:09:21 #3
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_44381599
topic nr 2432098123847610
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
  woensdag 13 december 2006 @ 05:10:43 #4
102800 PallominnoXIII
Ik haat mijn nickname.
pi_44381601
quote:
Op woensdag 13 december 2006 05:09 schreef timmeeeh het volgende:
topic nr 2432098123847610
Bedankt

Hoe is de politie daar eigenlijk in Amerika, ook zoals hier?
pi_44381603
Eens...ja echt, meer kan ik er niet over zeggen....
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  Moderator woensdag 13 december 2006 @ 06:51:48 #6
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_44381740
amen
F.K.A. SuperwormJim
pi_44381886
Nou soms doet de pelissie wel goed werk hoor.... Dan gaan ze parkeerbekeuringen schrijven!

Op zich vind ik die controles op scooters niet eens zo slecht! Die dingen zijn wel levensgevaarlijk soms, maar inderdaad iedere dag is overdreven, maar van die scooters die 90-100 rijden word je ook niet vrolijk natuurlijk! Zelfde geld voor de controles op fietsen zonder licht! Zeker met dit weer zie je fietser bijna niet hoor! Zeker aangezien ze dan verzinnen om extra donkere kleding aan te trekken om extra "op te vallen"!
  woensdag 13 december 2006 @ 07:49:54 #8
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_44381974
Neem eens een cursus verkeersveiligheid knaap, dat lucht vast op
Accept you're dead and start living
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 13 december 2006 @ 07:54:03 #9
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_44381995
Hoe meer ze dan die scooters van de weg halen hoe beter het is.
Straks mogen ze de fietsers gaan aanpakken.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 13 december 2006 @ 08:01:53 #10
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_44382052
quote:
Op woensdag 13 december 2006 07:54 schreef Netsplitter het volgende:
Hoe meer ze dan die scooters van de weg halen hoe beter het is.
Straks mogen ze de fietsers gaan aanpakken.
Precies! Want ook de fietsers rijden veels te hard.
Hope for the best, prepare for the worst.
pi_44382058
Idd. Het zijn echt van die mensen die niks gedaan hebben in het leven. Dan denken ze, hoe krijg ik macht? Juistem, ik word een polititeagent!

Daarom reageren ze ook zo kansloos op sommige momenten. Omdat ze gewoon teringdom zijn.
pi_44382155
quote:
Op woensdag 13 december 2006 08:01 schreef cyberstalker het volgende:

[..]

Precies! Want ook de fietsers rijden veels te hard.
Idd en ze houden zich ook altijd aan de verkeersregels ...
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 13 december 2006 @ 08:17:30 #13
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_44382168
quote:
Op woensdag 13 december 2006 08:03 schreef EvilWasp het volgende:
Idd. Het zijn echt van die mensen die niks gedaan hebben in het leven. Dan denken ze, hoe krijg ik macht? Juistem, ik word een polititeagent!

Daarom reageren ze ook zo kansloos op sommige momenten. Omdat ze gewoon teringdom zijn.
Hoe dom is diegene dan wel niet die zich niet aan de regels/wet houdt??
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_44382209
quote:
Op woensdag 13 december 2006 04:47 schreef PallominnoXIII het volgende:
...
die 1 km/h te hard rijden, want dat is een GROOTS misdrijf dames!
...
Voor 1 km/h te hard krijg je geen bon
pi_44382273
quote:
Op woensdag 13 december 2006 04:47 schreef PallominnoXIII het volgende:
NEE 30 RIJDEN WAAR AUTO'S 50 RIJDEN IS VEILIG
Je scooter gaat standaard al 50 op de teller dus dat is natuurlijk een kul-argument en dat weet je stiekem zelf ook wel. Ga niet huilen als je gepakt wordt met een opgevoerde scooter, je weet wat het risico is. Take it like a man.

Dat rollerbanken voor geen meter kloppen is een tweede maar als je boete bepaald gaat worden door de officier dan ging je scooter erg hard. Ja volgens de rollerbank is dat tussen de 60/80kmh maar in realiteit gaan die dingen dan al snel tegen de 100 aan. Doe dan niet alsof dat ding maar 5kmh te hard kan
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  woensdag 13 december 2006 @ 09:02:47 #16
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_44382770
Ze proberen zoals altijd aan het eind van het jaar hun boetelimiet te halen. Als je als agent daar onder zit dan krijg je vaak dit soort acties
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_44382894
Mensen die echt helemaal niets anders kunnen dan kontlikken en aarsbonken worden aangenomen bij de politie!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_44382908
Als je eenmaal je (grote-mensen-) rijbewijs hebt en te maken krijgt met je vriendelijke scooter en brommer medeweggebruikers piep je wel anders.

Zo'n controle wordt op verzoek van de gemeente gedaan en meestal is daar een goede aanleiding voor (veel bijna ongelukken, klachten uit de buurt). Dat ze niet meteen bij je op de stoep staan als er een fikse ruzie wordt uitgevochten is echt niet vreemd. Ze zitten niet met z'n allen op het bureau te wachten op telefoontjes, de kans is groot dat ze ergens anders bezig zijn. Een ruzie is geen prioriteit. Als er iemand met een pistool staat te zwaaien zullen ze echt wel snel ter plaatse zijn.

Ga trouwens klagen bij de politiek die prestatiecontracten hebben gemaakt en het beleid voeren. Poltie voert alleen maar uit.
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
pi_44382909
pi_44382921
Ook wel eens zoiets irritants gehad. Om 3 uur 's nachts op een dinsdag werd er iemand hier tegenover bekeurd omdat hij met een wiel (!) van zijn auto op de stoep stond en tegelijkertijd werd er iemand een paar straten verder verkracht.

Frustratie enzo.
  woensdag 13 december 2006 @ 09:28:30 #21
150345 Reemster
De broer van Sinterklaas.
pi_44383231
politie
ik uit me daar niet eens over
Sinterhenk!
pi_44383297
Hou je bek gewoon scooter nerd.

Zouden ze allemaal op de rollerbank moeten zetten.
En nog leren ze het dan niet.
JOHNNY HEITINGA
pi_44383422
Goed dat ze die klotebrommers aanpakken. I (L) LOLLERBANKS
pi_44383441
quote:
Op woensdag 13 december 2006 09:39 schreef veldmuis het volgende:
Me 2
JOHNNY HEITINGA
pi_44383573
quote:
Op woensdag 13 december 2006 09:33 schreef Camplo het volgende:
Hou je bek gewoon scooter nerd.
Vroegah was t nog stoer Toen lag je er zelf nog de hele dag onder om t ding fatsoenlijk rijdend te krijgen. Ook die tijden verdwijnen helaas.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_44383691
Scooters zijn meestal gewoon levensgevaarlijk in het verkeer. Opvoeren tot zo'n 60 om fatsoenlijk mee te rijden, ok! Maar als de boete bepaald wordt door de officier van justitie, kan de scooter wel ff harder
pi_44383716
Alleen een grote ramp zoals een oorlog in Nederland zou iets kunnen doen tegen deze handhavingsterreur.
pi_44384134
quote:
Op woensdag 13 december 2006 09:39 schreef veldmuis het volgende:
Akkoord!
Van mij mogen ze al die bontkraag dragende mannetjes, met scooters die iedereen uit hun slaap halen gewoon een standaard boeten van ¤100 geven wegens het irriteren van mede weggebruikers.
pi_44384622
Ik heb een proces verbaal omdat ik dronken om me fiets reed
Overigens na 2 maanden nog steeds niks gehoord
pi_44384630
Ik vind het toch wel een beetje gaar om 16 jarige te bekeuren...

Als de jonge knaap of dame de boete niet kan betalen dan kunnen de ouders er toch voor opdraaien. Wie wordt er dan gestraft??
pi_44384669
quote:
Op woensdag 13 december 2006 10:30 schreef Originele_Naam het volgende:
Ik heb een proces verbaal omdat ik dronken om me fiets reed
Overigens na 2 maanden nog steeds niks gehoord
komt nog! En terecht trouwens
quote:
Op woensdag 13 december 2006 10:30 schreef Ticootje het volgende:

Als de jonge knaap of dame de boete niet kan betalen dan kunnen de ouders er toch voor opdraaien. Wie wordt er dan gestraft??
de bedoeling is dan ook dat de betreffende jonge knaap of dame gigantisch op zijn of haar lazer krijgt van de ouders
pi_44384711
quote:
Op woensdag 13 december 2006 10:31 schreef addie het volgende:
komt nog! En terecht trouwens
Jij mag echt van mij sterven, maarja gelukkig studeer ik rechten dus ik schrijf wel een bezwaarschrift
maar effe serieus officier van justitie heeft wel betere dingen te doen dan bezopen jongens achterna jagen
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 13 december 2006 @ 10:35:40 #33
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_44384768
quote:
Op woensdag 13 december 2006 10:33 schreef Originele_Naam het volgende:

[..]

Jij mag echt van mij sterven, maarja gelukkig studeer ik rechten dus ik schrijf wel een bezwaarschrift
maar effe serieus officier van justitie heeft wel betere dingen te doen dan bezopen jongens achterna jagen
Dan zou jij al helemaal beter moeten weten kneus...
Dronken rijden is dronken rijden, dus terecht dat je een boete hebt gehad.
pi_44384833
Dude op je fakin fiets om 3 uur 's nachts, zijn ze nou helemaal gek geworden, kunnen ze gelijk bij de discotheek gaan staan en alle jongeren/studenten een proces verbaal geven, omdat ze dronken op de fiets rijden
En goed lezen is aan jouw niet besteed, ik heb nog geen boete gehad
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 13 december 2006 @ 10:41:00 #35
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_44384900
quote:
Op woensdag 13 december 2006 10:38 schreef Originele_Naam het volgende:
Dude op je fakin fiets om 3 uur 's nachts, zijn ze nou helemaal gek geworden, kunnen ze gelijk bij de discotheek gaan staan en alle jongeren/studenten een proces verbaal geven, omdat ze dronken op de fiets rijden
En goed lezen is aan jouw niet besteed, ik heb nog geen boete gehad
Ach, meestal komen die dingen wel.
Het kan even duren...
Ben eigenlijk wel benieuwd naar het bedrag wat er voor staat...
pi_44384909
quote:
Op woensdag 13 december 2006 10:33 schreef Originele_Naam het volgende:

[..]

Ah! Een begenadigd schrijver, die met enkele simpele woorden zijn ongenoegen kenbaar kan maken
Ik mag hopen dat je de Officier van Justitie iets anders gaat benaderen. Als je rechten studeert, behoor je te weten dat openbare dronkenschap al een boete op kan leveren, daar komt dan nog deelnemen aan het verkeer in benevelde toestand bij.

Wees blij met je boete en schep niet zo op over een studie waar je blijkbaar niks van weet
pi_44384950
Mensen die zeiken op de politie
There's a fine line between fishing and just standing on the shore like an idiot
pi_44384963
quote:
Op woensdag 13 december 2006 10:30 schreef Ticootje het volgende:

De ouders, voor een slechte opvoeding. Volkomen terecht
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_44384999
quote:
Op woensdag 13 december 2006 10:43 schreef lurf_doctor het volgende:

[..]

De ouders, voor een slechte opvoeding. Volkomen terecht
There's a fine line between fishing and just standing on the shore like an idiot
pi_44385073
Dit is fakin fok. BovendienI weet ik er genoeg van om te zeggen dat ik die boete niet ga krijgen......
Ooit gehoord van het gelijkheidsbeginsel? En ik ben niet opgepakt omdat de politie zag dat ik dronken was, maar omdat ik geen licht had
pi_44385134
quote:
Op woensdag 13 december 2006 10:47 schreef Originele_Naam het volgende:
Dit is fakin fok. BovendienI weet ik er genoeg van om te zeggen dat ik die boete niet ga krijgen......
Ooit gehoord van het gelijkheidsbeginsel? En ik ben niet opgepakt omdat de politie zag dat ik dronken was, maar omdat ik geen licht had
! Nu ben ik wel erg benieuwd hoe jij het gelijkheidsbeginsel wil gaan aanvoeren in een bezwaarschirft betreffende de ontvangen boete

Leg uit? Please?

Oh! En de reden waarom je bent aangehouden doet er helaas voor jou niet toe
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 13 december 2006 @ 10:50:31 #42
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_44385136
quote:
Op woensdag 13 december 2006 10:47 schreef Originele_Naam het volgende:
Gozer, doe normaal.
Er worden zat bonnen uitgeschreven voor iets waarvoor iemand niet is aangehouden maar wel bekeurbaar is en moet.
Dus wanneer iemand is aangehouden die te hard rijd mag diegene niet bekeurd worden omdat hij dronken achter het stuur zit???
pi_44385399
Neej luister effe
De agent in kwestie wilde in eerste instantie geen bon uitschrijven voor dronkenschap. Ik bedoel WTF geef me gelijk een boete of niet dit is nu willekeurig en dat is volgens mij niet de bedoeling van het rechtssysteem. Ik wil hetzelfde behandeld worden als de rest. Ten tweede heb ik in een bezopen toestand een verklaring afgelegd, wat ook niet mag. Stel dat ik iemand dood had aangereden met me auto, helemaal lam moet ik dan een verklaring afleggen. Dat kan niet..............
Ten derde op een fiets dronken rijden op een weg waar geen enkele persoon is. Als ze mij nu een boete geven, kan ik net zo goed eisen dat ze naast een studentenvereniging gaan staan en elke bezopen student die op een fiets stapt aanhouden wegens rijden onder invloed. Dan zijn ze lang bezig als er gemiddeld zo'n 500 man naar buiten komen waarvan meer dan de helft de toegestane hoeveelheid gedronken heeft. Dus het is gewoon niet haalbaar......

edit:
Als ik voor de rechter kom, zie ik et ook als een praktijkervaring. Dus een win-win situatie voor mij
pi_44385663
ok, stukje voor stukje:
quote:
Op woensdag 13 december 2006 11:01 schreef Originele_Naam het volgende:
Neej luister effe
De agent in kwestie wilde in eerste instantie geen bon uitschrijven voor dronkenschap. Ik bedoel WTF geef me gelijk een boete of niet dit is nu willekeurig en dat is volgens mij niet de bedoeling van het rechtssysteem. Ik wil hetzelfde behandeld worden als de rest.
Het principe van gelijke behandeling is negatief. Dat wil zeggen dat een ieder gelijkelijk behandeld dient te worden als elk ander in dezelfde situatie. Het negatieve aspect ervan wil zeggen dat men gelijkgesteld wordt aan de meest gunstige situatie die in dezelfde situatie mogelijk is. Dit gaat voor jou dus niet op
quote:
Ten tweede heb ik in een bezopen toestand een verklaring afgelegd, wat ook niet mag. Stel dat ik iemand dood had aangereden met me auto, helemaal lam moet ik dan een verklaring afleggen. Dat kan niet..............
Het geldt niet als bekentenis, maar een verklaring mag wel degelijk Het wetboek heeft het alleen over verbintenisscheppende situaties waarin dit niet mag, een verklaring voor je gedrag valt daar, helaas voor jou, niet onder.
quote:
Ten derde op een fiets dronken rijden op een weg waar geen enkele persoon is.
Als je inderdaad rechten studeert, weet je dat dit er niet toe doet
quote:
Als ze mij nu een boete geven, kan ik net zo goed eisen dat ze naast een studentenvereniging gaan staan en elke bezopen student die op een fiets stapt aanhouden wegens rijden onder invloed. Dan zijn ze lang bezig als er gemiddeld zo'n 500 man naar buiten komen waarvan meer dan de helft de toegestane hoeveelheid gedronken heeft. Dus het is gewoon niet haalbaar......
In benevelde toestand kun jij niks eisen De locatie van controle is geheel willekeurig en daarover hoeft een politieagent geen verantwoording af te leggen.
quote:
edit:
Als ik voor de rechter kom, zie ik et ook als een praktijkervaring. Dus een win-win situatie voor mij
"Hoe zet ik mezelf voor gek voor de rechter" Het is een ervaring, klopt

[ Bericht 1% gewijzigd door addie op 13-12-2006 11:21:34 ]
pi_44385680
Owja, wat studeer je nou precies dan?
  woensdag 13 december 2006 @ 11:17:30 #46
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44385826
Waarom blijven mensen zelfstandige naamwoorden in zinnen met hoofdletters schrijven?!
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  woensdag 13 december 2006 @ 11:19:34 #47
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_44385896
tja je wilt niet weten hoeveel ongelukken er gebeuren met van die stoere jochies op opgevoerde scootertjes.

45 is hard zat voor die kutdingen, anders ga je maar met de bus.
ik ben lief :)
pi_44385920
quote:
Op woensdag 13 december 2006 11:17 schreef arneaux het volgende:
Waarom blijven mensen zelfstandige naamwoorden in zinnen met hoofdletters schrijven?!
wie? waar?
pi_44385949
quote:
Op woensdag 13 december 2006 11:17 schreef arneaux het volgende:
'Politie' is een eigennaam.
pi_44385950
quote:
Op woensdag 13 december 2006 11:19 schreef A_L_N_F het volgende:
tja je wilt niet weten hoeveel ongelukken er gebeuren met van die stoere jochies op opgevoerde scootertjes.

45 is hard zat voor die kutdingen, anders ga je maar met de bus.
och, als ze 55 kunnen en daardoor niet het verkeer ophouden, vind ik het ook prima, maar als ik rechts ingehaald wordt, terwijl ik al 60 rij waar je 50 mag..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')