Bedanktquote:Op woensdag 13 december 2006 05:09 schreef timmeeeh het volgende:
topic nr 2432098123847610
Precies! Want ook de fietsers rijden veels te hard.quote:Op woensdag 13 december 2006 07:54 schreef Netsplitter het volgende:
Hoe meer ze dan die scooters van de weg halen hoe beter het is.
Straks mogen ze de fietsers gaan aanpakken.
Idd en ze houden zich ook altijd aan de verkeersregels ...quote:Op woensdag 13 december 2006 08:01 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Precies! Want ook de fietsers rijden veels te hard.
Hoe dom is diegene dan wel niet die zich niet aan de regels/wet houdt??quote:Op woensdag 13 december 2006 08:03 schreef EvilWasp het volgende:
Idd. Het zijn echt van die mensen die niks gedaan hebben in het leven. Dan denken ze, hoe krijg ik macht? Juistem, ik word een polititeagent!
Daarom reageren ze ook zo kansloos op sommige momenten. Omdat ze gewoon teringdom zijn.
Voor 1 km/h te hard krijg je geen bonquote:Op woensdag 13 december 2006 04:47 schreef PallominnoXIII het volgende:
...
die 1 km/h te hard rijden, want dat is een GROOTS misdrijf dames!
...
Je scooter gaat standaard al 50 op de teller dus dat is natuurlijk een kul-argument en dat weet je stiekem zelf ook wel. Ga niet huilen als je gepakt wordt met een opgevoerde scooter, je weet wat het risico is. Take it like a man.quote:Op woensdag 13 december 2006 04:47 schreef PallominnoXIII het volgende:
NEE 30 RIJDEN WAAR AUTO'S 50 RIJDEN IS VEILIG![]()
![]()
![]()
Me 2quote:Op woensdag 13 december 2006 09:39 schreef veldmuis het volgende:
Goed dat ze die klotebrommers aanpakken. I (L) LOLLERBANKS
Vroegah was t nog stoerquote:Op woensdag 13 december 2006 09:33 schreef Camplo het volgende:
Hou je bek gewoon scooter nerd.
Akkoord!quote:Op woensdag 13 december 2006 09:39 schreef veldmuis het volgende:
Goed dat ze die klotebrommers aanpakken. I (L) LOLLERBANKS
komt nog! En terecht trouwensquote:Op woensdag 13 december 2006 10:30 schreef Originele_Naam het volgende:
Ik heb een proces verbaal omdat ik dronken om me fiets reed![]()
Overigens na 2 maanden nog steeds niks gehoord![]()
de bedoeling is dan ook dat de betreffende jonge knaap of dame gigantisch op zijn of haar lazer krijgt van de oudersquote:Op woensdag 13 december 2006 10:30 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind het toch wel een beetje gaar om 16 jarige te bekeuren...
Als de jonge knaap of dame de boete niet kan betalen dan kunnen de ouders er toch voor opdraaien. Wie wordt er dan gestraft??
Jij mag echt van mij sterven, maarja gelukkig studeer ik rechten dus ik schrijf wel een bezwaarschriftquote:
Dan zou jij al helemaal beter moeten weten kneus...quote:Op woensdag 13 december 2006 10:33 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Jij mag echt van mij sterven, maarja gelukkig studeer ik rechten dus ik schrijf wel een bezwaarschrift![]()
maar effe serieus officier van justitie heeft wel betere dingen te doen dan bezopen jongens achterna jagen
Ach, meestal komen die dingen wel.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:38 schreef Originele_Naam het volgende:
Dude op je fakin fiets om 3 uur 's nachts, zijn ze nou helemaal gek geworden, kunnen ze gelijk bij de discotheek gaan staan en alle jongeren/studenten een proces verbaal geven, omdat ze dronken op de fiets rijden![]()
En goed lezen is aan jouw niet besteed, ik heb nog geen boete gehad![]()
Ah! Een begenadigd schrijver, die met enkele simpele woorden zijn ongenoegen kenbaar kan makenquote:Op woensdag 13 december 2006 10:33 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Jij mag echt van mij sterven, maarja gelukkig studeer ik rechten dus ik schrijf wel een bezwaarschrift![]()
maar effe serieus officier van justitie heeft wel betere dingen te doen dan bezopen jongens achterna jagen
De ouders, voor een slechte opvoeding. Volkomen terechtquote:Op woensdag 13 december 2006 10:30 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind het toch wel een beetje gaar om 16 jarige te bekeuren...
Als de jonge knaap of dame de boete niet kan betalen dan kunnen de ouders er toch voor opdraaien. Wie wordt er dan gestraft??
quote:Op woensdag 13 december 2006 10:43 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
De ouders, voor een slechte opvoeding. Volkomen terecht![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 10:47 schreef Originele_Naam het volgende:
Dit is fakin fok. BovendienI weet ik er genoeg van om te zeggen dat ik die boete niet ga krijgen......
Ooit gehoord van het gelijkheidsbeginsel? En ik ben niet opgepakt omdat de politie zag dat ik dronken was, maar omdat ik geen licht had
Gozer, doe normaal.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:47 schreef Originele_Naam het volgende:
Dit is fakin fok. BovendienI weet ik er genoeg van om te zeggen dat ik die boete niet ga krijgen......
Ooit gehoord van het gelijkheidsbeginsel? En ik ben niet opgepakt omdat de politie zag dat ik dronken was, maar omdat ik geen licht had
Het principe van gelijke behandeling is negatief. Dat wil zeggen dat een ieder gelijkelijk behandeld dient te worden als elk ander in dezelfde situatie. Het negatieve aspect ervan wil zeggen dat men gelijkgesteld wordt aan de meest gunstige situatie die in dezelfde situatie mogelijk is. Dit gaat voor jou dus niet opquote:Op woensdag 13 december 2006 11:01 schreef Originele_Naam het volgende:
Neej luister effe
De agent in kwestie wilde in eerste instantie geen bon uitschrijven voor dronkenschap. Ik bedoel WTF geef me gelijk een boete of niet dit is nu willekeurig en dat is volgens mij niet de bedoeling van het rechtssysteem. Ik wil hetzelfde behandeld worden als de rest.
Het geldt niet als bekentenis, maar een verklaring mag wel degelijkquote:Ten tweede heb ik in een bezopen toestand een verklaring afgelegd, wat ook niet mag. Stel dat ik iemand dood had aangereden met me auto, helemaal lam moet ik dan een verklaring afleggen. Dat kan niet..............
Als je inderdaad rechten studeert, weet je dat dit er niet toe doetquote:Ten derde op een fiets dronken rijden op een weg waar geen enkele persoon is.
In benevelde toestand kun jij niks eisenquote:Als ze mij nu een boete geven, kan ik net zo goed eisen dat ze naast een studentenvereniging gaan staan en elke bezopen student die op een fiets stapt aanhouden wegens rijden onder invloed. Dan zijn ze lang bezig als er gemiddeld zo'n 500 man naar buiten komen waarvan meer dan de helft de toegestane hoeveelheid gedronken heeft. Dus het is gewoon niet haalbaar......
"Hoe zet ik mezelf voor gek voor de rechter" Het is een ervaring, kloptquote:edit:
Als ik voor de rechter kom, zie ik et ook als een praktijkervaring. Dus een win-win situatie voor mij![]()
wie? waar?quote:Op woensdag 13 december 2006 11:17 schreef arneaux het volgende:
Waarom blijven mensen zelfstandige naamwoorden in zinnen met hoofdletters schrijven?!
'Politie' is een eigennaam.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:17 schreef arneaux het volgende:
Waarom blijven mensen zelfstandige naamwoorden in zinnen met hoofdletters schrijven?!
och, als ze 55 kunnen en daardoor niet het verkeer ophouden, vind ik het ook prima, maar als ik rechts ingehaald wordt, terwijl ik al 60 rij waar je 50 mag..quote:Op woensdag 13 december 2006 11:19 schreef A_L_N_F het volgende:
tja je wilt niet weten hoeveel ongelukken er gebeuren met van die stoere jochies op opgevoerde scootertjes.
45 is hard zat voor die kutdingen, anders ga je maar met de bus.
Wat blijkbaar niemend had gemeld ?quote:Op woensdag 13 december 2006 09:11 schreef Tommeh het volgende:
Ook wel eens zoiets irritants gehad. Om 3 uur 's nachts op een dinsdag werd er iemand hier tegenover bekeurd omdat hij met een wiel (!) van zijn auto op de stoep stond en tegelijkertijd werd er iemand een paar straten verder verkracht.
Frustratie enzo.
Je hebt helemaal niks begrepen van mijn stukquote:Op woensdag 13 december 2006 11:32 schreef Originele_Naam het volgende:
Ik probeer het effe uit te leggen. Met quoten ben ik niet zo goed dus doe ik et zo maar.
Iedereen dient gelijk te worden behandeld in dezelfde situatie. Dus in feite moet de agent mij in kwestie OF een boete geven OF geen boete geven voor dronken op fiets rijden. Zijn we het daar mee eens? Stel ik zeg mijn mening over de agent, die niet beledigend is. Gaat hij me opeens wel boete geven, meneer de agent is daartoe niet bevoegd, zijn taak is om mij gelijk een boete te geven en niet te gaan oordelen of ik wel of niet terecht is. Daarvoor heeft dit land rechters. Hij gaat hier zelf rechter spelen en volgens mij is dat zijn taak niet. En wat betreft de meest gunstige situatie in dit geval is toch dat hij geen boete geeft. Want anders zou hij mij gelijk aanhouden voor dronken fietsen. Ik ben aangehouden voor zonder licht fietsen, en de agent zag ook wel dat ik na 3x teveel gezopen te hebben straalbezopen was. Hij pakte me echter op zonder licht fietsen.
Nu dan over de verklaring. Is het wenselijk dat de politie mij gaat ondervragen terwijl ik in beschonken toestand ben? Het gaat niet alleen om de verklaring, maar in het geheel. Ik moest op het bureau blazen, prima maar daarna wil ik wel ontnuchteren voordat ik verder iets ga zeggen. Stel ik had bekend dat ik een moord erbij heb gepleegd, wat zou er dan zijn gebeurd?
Ik weet ook wel dat fietsen op een rustige weg niet er toe doet, maar ik vind het een omstandigheid waar rekening mee gehouden moet worden. In feite gaat het het rechtsysteem niet aan wat ik aan het doen ben, maar of ik een gevaar ben voor anderen ben. Hier is dat in mindere mate het geval.
Over het eisen, ik eis niks in beschonken toestand, maar in een nuchtere.
Bovendien ga ik me niet voor schut zetten bij de rechter, wees maar daar niet bang voor. Effe vraagje wat studeer jij
quote:Op woensdag 13 december 2006 11:41 schreef Originele_Naam het volgende:
HBO dus..... dat is geen studeren man
Maar effe OT:JIj bent geen rechter dus is het wel degelijk jouw mening. Dus zeggen dat ingaan op mijn stuk doe je niet, omdat je ook wel weet dat ik gelijk hebben wat betreft sommige punten. Ik geef toe dat ik dronken was, maar ik wil niet gestraft worden door willekeur. Jouw mening is hier eigenlijk niet relevant, want je studeert managment, economie en recht, dan ben je niet eens 2e jaar rechten als je klaar bent met je studie ofzo
Veel zal het niet zijn, hij snapt zelfs niets van quoten, en als er iets makkelijk te begrijpen isquote:Op woensdag 13 december 2006 11:45 schreef addie het volgende:
En je hebt nog geen antwoord gegeven wat jij dan studeert en welk jaar
De agent ziet dat jij zonder licht rijdt en doet daarvoor een staande houding... Dan merkt hij aan jouw waarschijnlijk dubbele tong, wazige blik en al dan niet omvallen dat je niet nuchter bent... Je bent dan op 2 manieren de pineut:quote:Op woensdag 13 december 2006 11:32 schreef Originele_Naam het volgende:
Ik probeer het effe uit te leggen. Met quoten ben ik niet zo goed dus doe ik et zo maar.
Iedereen dient gelijk te worden behandeld in dezelfde situatie. Dus in feite moet de agent mij in kwestie OF een boete geven OF geen boete geven voor dronken op fiets rijden. Zijn we het daar mee eens? Stel ik zeg mijn mening over de agent, die niet beledigend is. Gaat hij me opeens wel boete geven, meneer de agent is daartoe niet bevoegd, zijn taak is om mij gelijk een boete te geven en niet te gaan oordelen of ik wel of niet terecht is.
Waarschijnlijk wilde de agent je dus matsen door te zeggen: "Hey jongen, ga ff lopen, je licht doet het niet en je hebt wat veel gedronken.", maar begon jij zo moeilijk te doen dat hij ook lullig ging doen! Klinkt heel typisch dit namelijk!quote:Daarvoor heeft dit land rechters. Hij gaat hier zelf rechter spelen en volgens mij is dat zijn taak niet. En wat betreft de meest gunstige situatie in dit geval is toch dat hij geen boete geeft. Want anders zou hij mij gelijk aanhouden voor dronken fietsen. Ik ben aangehouden voor zonder licht fietsen, en de agent zag ook wel dat ik na 3x teveel gezopen te hebben straalbezopen was. Hij pakte me echter op zonder licht fietsen.
Dan was je een dag later daar nog een keer voor gevraagd en hadden ze wel even gekeken of je dat wel of niet had gedaan. Een agent zal iedere ondervraging beginnen met dat je niet tot antwoorden bent verplicht, maar dat wist je waarschijnlijk wel...quote:Nu dan over de verklaring. Is het wenselijk dat de politie mij gaat ondervragen terwijl ik in beschonken toestand ben? Het gaat niet alleen om de verklaring, maar in het geheel. Ik moest op het bureau blazen, prima maar daarna wil ik wel ontnuchteren voordat ik verder iets ga zeggen. Stel ik had bekend dat ik een moord erbij heb gepleegd, wat zou er dan zijn gebeurd?
2 minuten later kan er wel iemand aankomen die jou dan over het hoofd ziet! Dronken rijden op een lege weg is zeker wel goed?quote:Ik weet ook wel dat fietsen op een rustige weg niet er toe doet, maar ik vind het een omstandigheid waar rekening mee gehouden moet worden. In feite gaat het het rechtsysteem niet aan wat ik aan het doen ben, maar of ik een gevaar ben voor anderen ben. Hier is dat in mindere mate het geval.
Denk dat als je dit soort dingen roept en dan paar termen gebruikt die wel goed zijn, maar niet echt van toepassing... Je echt een flater slaat en als je tegen de rechter zegt: "Edelachtbare, ik studeer rechten dus ik weet wel waar ik het over heb" je een flinke veeg strafrechtleer om je oren krijgt van zowel rechter als OvJ!quote:Over het eisen, ik eis niks in beschonken toestand, maar in een nuchtere.
Bovendien ga ik me niet voor schut zetten bij de rechter, wees maar daar niet bang voor. Effe vraagje wat studeer jij
Eigenlijk zou ik daar wel eens bij willen zijn, staat leuk in mijn rijtje praktijkervaringenquote:Op woensdag 13 december 2006 11:49 schreef -_Tommy_- het volgende:
Denk dat als je dit soort dingen roept en dan paar termen gebruikt die wel goed zijn, maar niet echt van toepassing... Je echt een flater slaat en als je tegen de rechter zegt: "Edelachtbare, ik studeer rechten dus ik weet wel waar ik het over heb" je een flinke veeg strafrechtleer om je oren krijgt van zowel rechter als OvJ!
Maar veel plezier ermee!
Waarschijnlijk heb je wel op een punt ergens gelijk, maar je de dingen die er omheen hangen denk ik niet dat je er benadigd vanaf gaat komen! Besef ook dat het laten voorkomen van het schikkingsvoorstel wat je krijgt van OvJ (neem aan dat je de afkorting kent btw) ook tot een verzwaring van de sanctie kan leiden!quote:Op woensdag 13 december 2006 11:41 schreef Originele_Naam het volgende:
Dus zeggen dat ingaan op mijn stuk geen zin heeft, doe je omdat je ook wel weet dat ik gelijk hebben wat betreft sommige punten.
Yeps zoals ik al zei, nog lopen schermen met de termen: "Ik studeer rechten" en "Ik ben jurist (want ben in opleiding)"quote:
Ik ben niet gelijk overgestapt omdat ik een juridische studie wil doen met economische achtergrond, dit had ik in 2 stappen kunnen doen, maar dit scheelde me een aantal jaartjesquote:Op woensdag 13 december 2006 11:52 schreef Originele_Naam het volgende:
Dude ik heb wel betere dingen, dan leren quoten van ingewikkelde postste, te doen in me leven. Ik ben geen noob die geen leven heeft ofzo.
Ik ben 2e jaars rechtenJij kan wel master gaan doen na je studie, maar de praktijk leert dat mensen dat niet zo snel doen. Overstappen naar uni. Want waarom ben je niet gelijk na je propedeuse gelijk overgestapt. Scheelt je paar jaartjes
OT: we kunnen hier lang blijven discussieren, maar jij gaat niet in op mijn argumenten het zij zo. De tijd zal wel leren of ik gelijk heb of niet. Zoals ik net schreef ben ik niet de beroerdste, als ik een boete krijg zal ik het wel posten in klaagbaak
Jong, je typt als iemand die van de HAVO getrapt is omdat z'n Nederlands te verneukt was.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:52 schreef Originele_Naam het volgende:
Dude ik heb wel betere dingen, dan leren quoten van ingewikkelde postste, te doen in me leven. Ik ben geen noob die geen leven heeft ofzo.
Ik ben 2e jaars rechtenJij kan wel master gaan doen na je studie, maar de praktijk leert dat mensen dat niet zo snel doen. Overstappen naar uni. Want waarom ben je niet gelijk na je propedeuse gelijk overgestapt. Scheelt je paar jaartjes
OT: we kunnen hier lang blijven discussieren, maar jij gaat niet in op mijn argumenten het zij zo. De tijd zal wel leren of ik gelijk heb of niet. Zoals ik net schreef ben ik niet de beroerdste, als ik een boete krijg zal ik het wel posten in klaagbaak
Dat ook.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:56 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Jong, je typt als iemand die van de HAVO getrapt is omdat z'n Nederlands te verneukt was.
Bewijs het tegendeel, namelijk dat de politie wel met nuttige dingen bezig is. Hoezo moet het bijvoorbeeld 3 weken duren tot ze een gevaarlijke TBSer hebben opgepakt?quote:Op woensdag 13 december 2006 11:21 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Wat blijkbaar niemend had gemeld ?,en al zeker niemand bij had ingegrepen .....(of niemand in de buurt gaf er ook maar 1 fuck om
)
![]()
Maar dit aanvoeren, als bewijs dat de politie alleen maar onzinnige dingen doet ,en niet ' achter boeven aangaat ' vind ik ronduit treurig![]()
Ik zeg nieuw KLB-topic waardig! Vraag me af of zulke mensen het echt niet kunnen of dat ze het niet willen omdat het niet stoer is om fatsoenlijke volzinnen te maken op internet.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:56 schreef veldmuis het volgende:
Jong, je typt als iemand die van de HAVO getrapt is omdat z'n Nederlands te verneukt was.
En in het laatste geval, of hun schrijfwijze dan niet dermate is vernaggeld, dat hun verslagen ook treurig zijn om te lezen..quote:Op woensdag 13 december 2006 12:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zeg nieuw KLB-topic waardig! Vraag me af of zulke mensen het echt niet kunnen of dat ze het niet willen omdat het niet stoer is om fatsoenlijke volzinnen te maken op internet.
Zo zie je maar weer, dat zegt ook niet altijd allesquote:Op woensdag 13 december 2006 12:06 schreef Originele_Naam het volgende:
En trouwens ik heb gymnasium gedaan![]()
Dat moet je toch wel wetenquote:Op woensdag 13 december 2006 12:06 schreef Originele_Naam het volgende:
Ik had 3x de toegestane hoeveelheid alcohol op. Ik was zo lam, die agent zag ook heus wel dat ik niet meer nuchter was. Toch houdt hij mij aan voor geen fietslicht. Dus hij vindt dat zwaardere tellen dan mijn dronkenschap. Vervolgens gaat hij mij de les lezen over dat ik dronken ben. Geeft me gelijk een blaastest of zeg er niks van. Vervolgens zeg ik er wat van, krijg ik een blaastest en moet mee naar het bureau. Is dit de normale gang van zaken?
en daarom is het ook zo dom om bijdehand te doen tegen de politie als je nog geen boete hebt ontvangen voor iets waar je wel schuldig aan bent. Je weet dat openbaar dronkenschap verboden is, net zoals fietsen als je dronken bent. Juist als student (als student ben je immers geregeld dronkenquote:Als ik iets beledigend over de agent gezegd heb, waarom heb ik dan nog niet een extra proces verbaal gekregen voor het beledigen van agenten. Meneer de agent wist dondersgoed dat de enige manier om mij te pakken voor mijn opmerking was door mij te laten blazen.......
Laten we hopen dat je argumentatie dan iets beter is dan hetgeen je hier laat zien. Anders sta je binnen 5 minuten weer buiten en heeft de rechter een lachbuiquote:Ik ga hier niet verder niet in discussie. Jullie zijn blijkbaar zo dom dat jullie denken dat ik tegen de rechter ga zggen, wat ik op het Fok forum roep :S
Nou weet ik dat rechten een poepstudie is wat betreft werkstukken en papers, maar als je zo schrijft en typt komt het er bij mij niet in dat je studeert. Sorry.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:52 schreef Originele_Naam het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |