quote:Op woensdag 13 december 2006 00:43 schreef PLAE@ het volgende:
die hoerevoorzitster liet de microfoon van JP een beetje openstaan
quote:Op woensdag 13 december 2006 00:43 schreef PLAE@ het volgende:
die hoerevoorzitster liet de microfoon van JP een beetje openstaan
Ja en nee. Het ligt allemaal niet zo zwart/wit. Zeker niet als er sprake is van een demissionair kabinet.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:42 schreef teamlead het volgende:
zeg.. snap ik het nu niet meer? De kamer heeft toch gewoon het recht om wet en regelgeving aan te passenWaar zeurt Balkenende dan nu over?
Is volgens mij hetzelfdequote:Op woensdag 13 december 2006 00:43 schreef Argento het volgende:
Nee Ferry, AFKEURING!
linksquote:Op woensdag 13 december 2006 00:42 schreef nikk het volgende:
Dit is echt één grote grap. Werkelijk de 10e keer dat politiek links dreigt met het wegsturen van Verdonk en als 'leeuw' wilt optreden (). En dan houden ze het op een motie van afkeuring. Triest.
Vind je het gek dat Verdonk de kamer niet meer serieus neemt, ze maken het er zelf naar.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:42 schreef nikk het volgende:
Dit is echt één grote grap. Werkelijk de 10e keer dat politiek links dreigt met het wegsturen van Verdonk en als 'leeuw' wilt optreden (). En dan houden ze het op een motie van afkeuring. Triest.
volgens mij nietquote:
Ik hoorde het ookquote:Op woensdag 13 december 2006 00:43 schreef Stereotomy het volgende:
JP: "Gerrit, kom even naar de ministerkamer"
Kinky
Nou.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:44 schreef Joesse het volgende:
hehe balkie is chagrijnig
Je vindt een motie van afkeuring niet krachtig genoeg? De uitspraak is luid en duidelijk hoor, het beleid van Verdonk wordt afgekeurd.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:42 schreef nikk het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |