quote:Op woensdag 13 december 2006 17:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
Sjors de biergooier
quote:Op woensdag 13 december 2006 17:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ow kan wel.. was op vakantie toen
zeker weten! ´s ochtends als het nog donker is en ik loop met de honden dan zijn de lichten van het stadion (niet de masten) ook aan, onwijs gaaf gezicht.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:40 schreef gitaarsnaar het volgende:
zometeen naar de Kuip[en in het donker is ie nog veel mooier
]
kinderen van overlevenden uit WOII, zaten er genoegquote:Op woensdag 13 december 2006 17:52 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.wislakrakow.com/www/page.php?pageid=99
ajax publiek![]()
Nee, dit moet een grapje zijn.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:53 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik hoorde net iets over Lindenbergh zo goed als zeker naar Feyenoord op Rijnmond..................ik zeg weg met Bosz!!!
Lathspell I call you!!quote:Op woensdag 13 december 2006 19:53 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik hoorde net iets over Lindenbergh zo goed als zeker naar Feyenoord op Rijnmond..................ik zeg weg met Bosz!!!
Hehe die zullen straks raar op hun neus kijken als ze daar staan en alles is dichtquote:Op woensdag 13 december 2006 17:52 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.wislakrakow.com/www/page.php?pageid=99
ajax publiek![]()
Idd, op meerdere forums zeggen mensen het gehoord te hebben.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:04 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik zweer het je Emile Schelvis zei het!!
Volgens mij is er nog niets bevestigd.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:26 schreef Maikalo het volgende:
Waarom hebben ze het niet door dat het geldverspilling is om een afgeserveerde AZ/A'dam-er te halen![]()
Dat stond allang op de site hoor... Ik heb 't zelfs in de OP gezet van mn UEFA topic.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
Die biergooiert mot zich melden anders komt zijn foto helemaal goed op het net te staan !!
De site ligt er nu ook uit![]()
sorry , overheen gelezenquote:Op woensdag 13 december 2006 20:44 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Dat stond allang op de site hoor... Ik heb 't zelfs in de OP gezet van mn UEFA topic.
Gelukkig wel!quote:Op woensdag 13 december 2006 20:48 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
sorry , overheen gelezen![]()
Feyenoord doet er nu ook in het stadion alles aan goed te laten verlopen , zie die stewards naast het uitvak , volgensmij nog meer dan bij Feyenoord- Ajax , al zie je het nu beter omdat er niemand zit
En buiten het stadion doet de ME en de andere blauwe mannetje goed werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |