Spurs zou wel leuk zijnquote:Op woensdag 13 december 2006 12:01 schreef Erasmusch het volgende:
Als we doorgaan dus sowieso tegen de nr1, waarvan 3 vd 7 uit de UK komen![]()
Newcastle en uit Schotland de Rangersquote:Op woensdag 13 december 2006 12:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wie is er nog meer 1 van engeland
Lol Rangers is makkelijke ploegquote:Op woensdag 13 december 2006 12:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Newcastle en uit Schotland de Rangers
Doe je dat samen met een Rotterdams bedrijfje?quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Kan nu met een programma berichten sturen naar telefoon
ons aller Leo
[afbeelding]
in het midden
nee gewoon zo gratis programma..quote:Op woensdag 13 december 2006 12:22 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Doe je dat samen met een Rotterdams bedrijfje?
Die foto komt uit Hard Gras
Ik zit dan in Birmingham, dus hoop op Spurs![]()
Op je mobiel zetten, kan je als de bluetooth bij iemand aan staat, berichten sturen naar hemquote:Op woensdag 13 december 2006 12:31 schreef TerroRobbie het volgende:
En wat heb je daar aan?
quote:Op woensdag 13 december 2006 12:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Op je mobiel zetten, kan je als de bluetooth bij iemand aan staat, berichten sturen naar hem
dus een paar mensen meer weten vanavond van het bestaan van mijn website![]()
En ze zien niet dat jij het ben?quote:Op woensdag 13 december 2006 12:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Op je mobiel zetten, kan je als de bluetooth bij iemand aan staat, berichten sturen naar hem
dus een paar mensen meer weten vanavond van het bestaan van mijn website![]()
Genoeg mensen die het accepteren als je het PRIJSVRAAG oid noemt.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En ze zien niet dat jij het ben?
is niet te zien neequote:Op woensdag 13 december 2006 13:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En ze zien niet dat jij het ben?
is freeware inmiddels hoorquote:Op woensdag 13 december 2006 13:14 schreef TerroRobbie het volgende:
en daar heb je 4 dollar voor betaald. blij
Krijgen jullie ook een dak.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Kuip met cabrio-dak
Feyenoord heeft afgelopen maandag de eerste conceptplannen voor een nieuwe Kuip gepresenteerd. Het nieuwe Stadion, gepland voor 2016, krijgt een capaciteit van 70.000 toeschouwers, zowel zit- als staanplaatsen.
In en om het Stadion komt ruimte voor 100 businessunits, 2.500 businessseats en 10.000 parkeerplaatsen. Mocht er een dak komen, dan zal dit een ‘cabrio-dak’ worden. Daarmee kan het hele speelveld ‘open’ worden gelegd en niet slechts gedeeltelijk zoals in andere Stadions.
ik wil Feyenoordquote:Op woensdag 13 december 2006 13:20 schreef BiMeWet het volgende:
ik wil geen dak, ik wil geen pauper business seats, ik wil geen 70.000 zitplaatsen, ik wil geen 10.000 parkeerplaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |