Daarnet was de verhouding 75/72.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:15 schreef Pool het volgende:
Misschien gaat de CU wel verdeeld stemmen!
Jammer dat het tegelijkertijd over de toekomst van mensenlevens gaat...quote:Op woensdag 13 december 2006 00:16 schreef Schanulleke het volgende:
Dit is echt een soap. mooi man, lekker leuke politiek!
zielig he..quote:Op woensdag 13 december 2006 00:17 schreef reconnect het volgende:
Het gaat al lang niet meer over de asielzoekers..is gewoon een prestigekwestie
dat zou een mooie actie zijnquote:Op woensdag 13 december 2006 00:17 schreef Pool het volgende:
Als Rutte trouwens echt van die bitch af wil die in zijn nek hijgt, dan steunt hij de motie.
![]()
Is het wel ooit daadwerkelijk over asielzoekers gegaan dan?quote:Op woensdag 13 december 2006 00:17 schreef reconnect het volgende:
Het gaat al lang niet meer over de asielzoekers..is gewoon een prestigekwestie
misschien de eerste 15 minutenquote:Op woensdag 13 december 2006 00:18 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Is het wel ooit daadwerkelijk over asielzoekers gegaan dan?
Dat is inderdaad de vraag. Maar ik denk dat de koningin dat verzoek niet zal doen, wanneer de meerderheid van de kamer daar tegen is.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:17 schreef Argento het volgende:
Maar zou het niet zo zijn dat indien Verdonk met een motie wordt weggestuurd en de VVD-ministers er achteraan hobbelen, de koningin hen (nogmaals?) ontslag verleent, met het verzoek un ambt waar te nemen totdat het nieuwe kabinet is gevormd en er de facto dus niks gebeurt met deze motie? Ik weet het niet, ik kom net pas binnenvallen.
quote:Op woensdag 13 december 2006 00:17 schreef Pool het volgende:
Als Rutte trouwens echt van die bitch af wil die in zijn nek hijgt, dan steunt hij de motie.
![]()
alweer...quote:Op woensdag 13 december 2006 00:19 schreef Argento het volgende:
nou, dat is een beetje een sisser dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |