zal wel weer gezamenlijk worden.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:08 schreef golfer het volgende:
Kijken of nu de PvdA het aandurft om die motie van afkeuring/wantrouwen in te dienen, of het overlaat aan de SP.
quote:Op woensdag 13 december 2006 00:10 schreef Joesse het volgende:
ik denk idd dat PvdA het laat afweten met het oog op de formatie
Dat zou me echt van ze tegenvallen.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:10 schreef Joesse het volgende:
Politiek eigen. Door alle procedures en nauwkeurigheid doen ze altijd 3 maal zo lang over dingen die al zo helder als glas zijn voor iedere hulpeloze kijker.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:07 schreef Tirion het volgende:
Voor de meeste mensen komt het vast als een "volslagen verrassing".
Politiek gezien is het nogal belangrijk wie de motie indient en de PvdA heeft natuurlijk nog een andere agenda (formatie).quote:
Ik denk dat de PvdA de motie steunt.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:10 schreef Joesse het volgende:
Dat is toch baasquote:Op woensdag 13 december 2006 00:09 schreef Gimmick het volgende:
Wel slim om het Balkenende te laten zeggen ipv Verdonk.
Ferry roept nu dat het pvda zelf gaat worden.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Politiek gezien is het nogal belangrijk wie de motie indient en de PvdA heeft natuurlijk nog een andere agenda (formatie).
Na de verkiezingen van 7 maart.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:12 schreef PLAE@ het volgende:
Ferry roept nu dat het pvda zelf gaat worden.
En het is al overduidelijk dat we eerst weer nieuwe verkiezingen krijgen voordat we ooit weer met een regering zitten.
Ik hoop het, want anders laat hij zijn kiezers imo behoorlijk in de kou staan.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:11 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik denk dat de PvdA de motie steunt.
Tot hoelang duurt de schorsing eik?
wieeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 13 december 2006 00:13 schreef Argento het volgende:
Here we go....
Daarnet was de verhouding 75/72.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:15 schreef Pool het volgende:
Misschien gaat de CU wel verdeeld stemmen!
Jammer dat het tegelijkertijd over de toekomst van mensenlevens gaat...quote:Op woensdag 13 december 2006 00:16 schreef Schanulleke het volgende:
Dit is echt een soap. mooi man, lekker leuke politiek!
zielig he..quote:Op woensdag 13 december 2006 00:17 schreef reconnect het volgende:
Het gaat al lang niet meer over de asielzoekers..is gewoon een prestigekwestie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |