Ja, werd ook door de VVD gesteund.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:57 schreef multatuli het volgende:
[..]
Dus wie wil me vertellen of de VVD ook het SGP voorstel steunde?
quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:58 schreef Bruce117 het volgende:
Wat gebeurde er nu ?
Hm?quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:58 schreef Aoristus het volgende:
wat een dierentuinWat zitten Verhagen en Balkenende nou uit te dagen ?
Ja.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap het nietDe MP is ook tweede kamerlid?
75 is meer dan 72. En ook nog eens de meerderheid van de 147 aanwezige Kamerleden.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:00 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
75-72, is dat niet de weinig? 150/2+1 is toch een meerderheid...
ze gooiden volgens mij met propjes naar de linkerzijdequote:
Ojee, haantjesgevecht om wie de motie van wantrouwen mag indienen!quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:01 schreef Arcee het volgende:
Marijnissen gaat motie van wantrouwen tegen Verdonk indienen, zo klinkt het uit zijn mond.
wtfquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:02 schreef Aoristus het volgende:
[..]
ze gooiden volgens mij met propjes naar de linkerzijde
Ik heb nog een stapeltje liggenquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:01 schreef SCH het volgende:
Wordt weer een kort nachtje - als ik nog eens oververmoeid raak, gaat de rekening naar Rita
Dat is volgens mij echt onzin.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:02 schreef Aoristus het volgende:
[..]
ze gooiden volgens mij met propjes naar de linkerzijde
Alvast gefeliciteerdquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:03 schreef venomsnake het volgende:
Wat een verjaardags kado![]()
![]()
psies om 24.00 ook
quote:
Nee, het hakkelen van de stream ligt aan mijn heel slechte internet verbinding.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Heb je hier iets aan?
http://www.allekanalen.nl/live/tweede-kamer-2001.html
Gefeliciteerd man.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:03 schreef venomsnake het volgende:
![]()
psies om 24.00 ook
VVD was het er mee eens.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:05 schreef multatuli het volgende:
[..]
Nee, het hakkelen van de stream ligt aan mijn heel slechte internet verbinding.
Ik hoorde de meeste partijen instemmen met het SGP voorstel om NU te stemmen en het kabinet vanavond een oordeel te vragen, maar weet niet wat de VVD er van vond.
Dat is wel een mooie iddquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:03 schreef venomsnake het volgende:
![]()
psies om 24.00 ook
hehe inderdaadquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:03 schreef venomsnake het volgende:
![]()
psies om 24.00 ook
Dat móét opnieuw zoenen worden met Wouter en Femke.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:03 schreef venomsnake het volgende:
![]()
psies om 24.00 ook
Hoe bedoel je: "politiek is soap voor hoogopgeleiden"....quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat móét opnieuw zoenen worden met Wouter en Femke.![]()
Kijken via Nederland 2, kun je ze allemaal ook zienquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:06 schreef Ludacriss het volgende:
Is dit niet live te horen op radio 1? Die stream neemt niet veel kb in.
Zou hij net zo stipt zijn met cijfertjes als wijquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:11 schreef Arcee het volgende:
Ferry: "Als het kabinet morgen verdeeld zou zijn"
Hoezo morgen? Of bedoelt-ie 0:00 uur met morgen?
Hij haalt de immigratieproblematiek en de asielproblematiek bewust door elkaar. Beetje misselijk makend, ook als je je bedenkt dat Fortuyn zich destijds uitsprak voor een generaal pardon.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:11 schreef gday het volgende:
Pardon Rutte? Begin je nu over Fortuyn? Was Fortuyn ook niet degene die genoeg had van de sorry-cultuur in de overheid? En is Verdonk niet degene die keer op keer sorry zei en daar keer op keer mee weg kwam?
Het boegbeeld van objectieve en vooral niet linkse journalistiek.quote:
Vorige keer ze hij ook nog eens toen D66 Tweede Kamer-fractie de motie van afkeuring van een tijdje terug steunde: "Nou, als dit dualisme is, dan mag dat wat mij betreft een stuk minder."quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:13 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Hij haalt de immigratieproblematiek en de asielproblematiek bewust door elkaar. Beetje misselijk makend, ook als je je bedenkt dat Fortuyn zich destijds uitsprak voor een generaal pardon.
En dat was me nog ontschotenquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:13 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Hij haalt de immigratieproblematiek en de asielproblematiek bewust door elkaar. Beetje misselijk makend, ook als je je bedenkt dat Fortuyn zich destijds uitsprak voor een generaal pardon.
Ja, toen was er ook al een meerderheid voor een GP, maar het kwam er niet.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:14 schreef SCH het volgende:
Fortuyn was notabe voor een GP
Jee nog een fanquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het boegbeeld van objectieve en vooral niet linkse journalistiek.![]()
Ferry maakt politiek cool.![]()
Ja, in tegenstelling tot Paul Witteman met z'n uitgestreken rooie VARA-smoel.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:14 schreef koningdavid het volgende:
Het boegbeeld van objectieve en vooral niet linkse journalistiek.![]()
Ferry maakt politiek cool.![]()
Fortuyn zat niet in de Kamer.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, toen was er ook al een meerderheid voor een GP, maar het kwam er niet.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:16 schreef Dwersdriever het volgende:
Het blijft natuurlijk boeiend dat dit hele debat overbodig was geweest als de PvdA een paar jaar geleden anders had gestemd.
Goed puntquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:16 schreef Dwersdriever het volgende:
Het blijft natuurlijk boeiend dat dit hele debat overbodig was geweest als de PvdA een paar jaar geleden anders had gestemd.
Witteman.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, in tegenstelling tot Paul Witteman met z'n uitgestreken rooie VARA-smoel.
En daar gaan we weerquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goed puntMensen lijken nogal eens te vergeten dat de PvdA een zwabberpartij is...
Beter nog dus.quote:
Misschien blijft Verdonk gewoon zitten, aangezien ze blijkbaar geen moties aanneemtquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:16 schreef multatuli het volgende:
Dank voor de antwoorden.
Is het stappenplan nu:
Verdonk overlegt met kabinet, verdonk keert terug met kabinetsstandpunt, kamer neemt motie van wantrouwen aan (gesteld dat kabinet voet bij stuk houdt) en dan meldt de VVD uit het kabinet te stappen of is de verwachting dat de kamer gepasseerd wordt en de VVD dat nu sowieso doet op basis van de liggende motie?
Een paar jaar geleden is de kwestie van een generaal pardon ook al aan de orde geweest in de kamer. Toen stemde de PvdA tegen en ging het feestje niet door.quote:
Nopes, toen lag het totaal anders, dat weet je toch wel?quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:16 schreef Dwersdriever het volgende:
Het blijft natuurlijk boeiend dat dit hele debat overbodig was geweest als de PvdA een paar jaar geleden anders had gestemd
Jij vindt het niet raar dat een partij op zo'n essentieel punt in een paar jaar van mening verandert? Echt standvastig kun je ze qua punten in ieder geval niet noemen...quote:
Leg het allemaal maar eens uit, deskundige.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Nopes, toen lag het totaal anders, dat weet je toch wel?
Leuk en aardig, maar de Kamer kan eigenlijk weinig anders op het moment dat Verdonk weigert de motie uit te voeren.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:19 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Toch legt Mingelen uit waarom de motie vreemd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |