Ik beschuldig nog niks. Ik hou gewoon mijn hart vast. Noem je dat sneu? Dan ben je zelf net zo sneu bezig geweest de afgelopen tijd. Its your callquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Met de afgelopen paar kabinetten links ervan te beschuldigen een puinhoop te maken is wel erg sneu natuurlijk.
Kan het zijn dat ik me destijds nauwelijks met politiek bezighield?quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Owja, en natuurlijk je oneliners
Nee hoor, maar vindt je zelf niet dat je het nu een beetje.......raar brengt? "Ow daar weet ik niet zoveel meer van, dus ik ga er niet over oordelen". Het zou je sieren als je dan tenminste nog de moeite neemt om het je te herrinneren![]()
Maar ach, vechten tegen de bierkaai hiero.
Ik heb net gezien dat je wel inhoudelijk kunt reageren. Maar dit is natuurlijk altijd het makkelijkst. Een 'grappige' vergelijking en een smillie en dan maar hopen dat mensen denken dat jij weet hoe het zit.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Man, dat is al 60 x aan de orde geweest in deze topicreeks. Als je die situatie met deze vergelijkt, dan is Wilders de beste vriend van Femke zeker![]()
![]()
Dus je weet eigenlijk weinig van de historie van partijen, alleen waar ze nu voor staan? Oke, dan weten we dat ook weer.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:28 schreef gday het volgende:
[..]
Kan het zijn dat ik me destijds nauwelijks met politiek bezighield?Sorry hoor, maar dat is best kortzichtig.
Net zoals ik niet oordeel over de vergelijking tussen de huidige situatie en de situatie waar jij naar refereert, zou het jou sieren als je niet zou oordelen over wat ik heb meegekregen van partijstandpunten van jaren geleden.
Kozzmic heeft het net weer goed uitgelegd, die heeft het beter in zijn hoofd dan ik, maar hij heeft dat dan ook pas 15 x gepost ofzoquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:29 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ik heb net gezien dat je wel inhoudelijk kunt reageren. Maar dit is natuurlijk altijd het makkelijkst. Een 'grappige' vergelijking en een smillie en dan maar hopen dat mensen denken dat jij weet hoe het zit.
Je stelt van tevoren al dat links er een puinhoop van gaat maken. Had de hele wereld jouw inzicht maar, of op z'n minst de intentie om jouw profetie aan te hangen, of niet?quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik beschuldig nog niks. Ik hou gewoon mijn hart vast. Noem je dat sneu? Dan ben je zelf net zo sneu bezig geweest de afgelopen tijd. Its your call![]()
Herhaling van zetten. Laat maar verder. Je weet niet waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Kozzmic heeft het net weer goed uitgelegd, die heeft het beter in zijn hoofd dan ik, maar hij heeft dat dan ook pas 15 x gepost ofzo
Reageer er verdomme dan eens inhoudelijk op manquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:32 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Herhaling van zetten. Laat maar verder. Je weet niet waar je het over hebt.
Ik stel niks mien jong, ik spreek mijn verwachting uit.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:31 schreef gday het volgende:
[..]
Je stelt van tevoren al dat links er een puinhoop van gaat maken. Had de hele wereld jouw inzicht maar, of op z'n minst de intentie om jouw profetie aan te hangen, of niet?
Stoer hoorquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:33 schreef Gimmick het volgende:
Rutte trekt alle ministers terug als motie van wantrouwen gesteund wordt (ook radio 1).
Hij zei sterkte, niet succes. Toch wat anders heh.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:32 schreef Ericr het volgende:
Witteman![]()
'Veel succes bij het steunen van een motie van wantrouwen'
Ik ben zelf ook voor zo'n motie, maar die Witteman moet gewoon zijn muil houden.
Jammer dat je weer met een nutteloze one-liner komt, want als je echt zo deskundig en op de hoogte bent als je insinueert dat je bent, zou je best een nuttige bijdrage kunnen leveren aan dit soort topics.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Reageer er verdomme dan eens inhoudelijk op man
Pot... ketel... je beschuldigde mij daarvoor al, vrind. En dat jij niet de eerste was die de vergelijking maakt, betekent niet dat jij de vergelijking niet maakte of wel?quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus je weet eigenlijk weinig van de historie van partijen, alleen waar ze nu voor staan? Oke, dan weten we dat ook weer.
Daarnaast moet je nog even heel goed lezen wie de eerste vergelijking maakte. Dat was ik namelijk niet![]()
Verder oordeel ik nergens over, ik constanteer dat jij gewoon geen moeite hebt gedaan om die situatie uit het verleden wel te begrijpen en te lezen.
En kap eens met dat beschuldigende vingertje, dat is niet netjes in dit topic![]()
Ben benieuwd wat Hirsch Ballin dan zou doen.. het is dan immers zijn portefeuille.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:33 schreef Gimmick het volgende:
Rutte trekt alle ministers terug als motie van wantrouwen gesteund wordt (ook radio 1).
Dan moet je voortaan een andere woordkeuze gebruiken, mien jong:quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik stel niks mien jong, ik spreek mijn verwachting uit.
Begrijpend lezen is een kunst. Daarnaast merk je totaal geen sarcasme op uit posts, is dat een sociaal handicap dat je vaker hebt of komt het gewoon niet over hier op het forum? Anders moet ik mijn manier van sarcasme tentoonspreiden maar eens aanpassen, misschien dat je het dan wel snapt.
Einde verhaal. Nu weer over tot het onderwerp van vandaag.quote:Ach, over 2 jaar weer verkiezingen omdat links er een puinhoop van gaat maken, een schrale troost, maar het volk krijgt wat het toekomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |