abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44376617
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 23:25 schreef du_ke het volgende:

[..]

Met de afgelopen paar kabinetten links ervan te beschuldigen een puinhoop te maken is wel erg sneu natuurlijk .
Ik beschuldig nog niks. Ik hou gewoon mijn hart vast. Noem je dat sneu? Dan ben je zelf net zo sneu bezig geweest de afgelopen tijd. Its your call
pi_44376641
Rouvoet heeft nu het lot van die asielzoekers in handen. Hij kan het nu voorgoed bij mij verpesten.
  dinsdag 12 december 2006 @ 23:28:30 #228
10710 gday
propria cures
pi_44376657
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 23:26 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Owja, en natuurlijk je oneliners

Nee hoor, maar vindt je zelf niet dat je het nu een beetje.......raar brengt? "Ow daar weet ik niet zoveel meer van, dus ik ga er niet over oordelen". Het zou je sieren als je dan tenminste nog de moeite neemt om het je te herrinneren

Maar ach, vechten tegen de bierkaai hiero.
Kan het zijn dat ik me destijds nauwelijks met politiek bezighield? Sorry hoor, maar dat is best kortzichtig. Net zoals ik niet oordeel over de vergelijking tussen de huidige situatie en de situatie waar jij naar refereert, zou het jou sieren als je niet zou oordelen over wat ik heb meegekregen van partijstandpunten van jaren geleden.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
  dinsdag 12 december 2006 @ 23:29:25 #229
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_44376688
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 23:21 schreef SCH het volgende:

[..]

Man, dat is al 60 x aan de orde geweest in deze topicreeks. Als je die situatie met deze vergelijkt, dan is Wilders de beste vriend van Femke zeker
Ik heb net gezien dat je wel inhoudelijk kunt reageren. Maar dit is natuurlijk altijd het makkelijkst. Een 'grappige' vergelijking en een smillie en dan maar hopen dat mensen denken dat jij weet hoe het zit.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_44376718
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 23:28 schreef gday het volgende:

[..]

Kan het zijn dat ik me destijds nauwelijks met politiek bezighield? Sorry hoor, maar dat is best kortzichtig. Net zoals ik niet oordeel over de vergelijking tussen de huidige situatie en de situatie waar jij naar refereert, zou het jou sieren als je niet zou oordelen over wat ik heb meegekregen van partijstandpunten van jaren geleden.
Dus je weet eigenlijk weinig van de historie van partijen, alleen waar ze nu voor staan? Oke, dan weten we dat ook weer.
Daarnaast moet je nog even heel goed lezen wie de eerste vergelijking maakte. Dat was ik namelijk niet
Verder oordeel ik nergens over, ik constanteer dat jij gewoon geen moeite hebt gedaan om die situatie uit het verleden wel te begrijpen en te lezen.
En kap eens met dat beschuldigende vingertje, dat is niet netjes in dit topic
pi_44376721
krijgen we nou de EO?
pi_44376723
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 23:29 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Ik heb net gezien dat je wel inhoudelijk kunt reageren. Maar dit is natuurlijk altijd het makkelijkst. Een 'grappige' vergelijking en een smillie en dan maar hopen dat mensen denken dat jij weet hoe het zit.
Kozzmic heeft het net weer goed uitgelegd, die heeft het beter in zijn hoofd dan ik, maar hij heeft dat dan ook pas 15 x gepost ofzo
  dinsdag 12 december 2006 @ 23:30:54 #233
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_44376733
Huizinga-Heeringa (CU) spreekt zich op radio 1 nog niet duidelijk uit over een motie van wantrouwen.
I am a black hole shitting into the void
  dinsdag 12 december 2006 @ 23:31:22 #234
10710 gday
propria cures
pi_44376744
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 23:27 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik beschuldig nog niks. Ik hou gewoon mijn hart vast. Noem je dat sneu? Dan ben je zelf net zo sneu bezig geweest de afgelopen tijd. Its your call
Je stelt van tevoren al dat links er een puinhoop van gaat maken. Had de hele wereld jouw inzicht maar, of op z'n minst de intentie om jouw profetie aan te hangen, of niet?
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
pi_44376746
Harde botsing Kamer en Verdonk over generaal pardon

DEN HAAG - Minister Rita Verdonk (Vreemdelingenzaken) wil per direct de uitzetting hervatten van asielzoekers die mogelijk in aanmerking komen voor een pardonregeling. Dat zei de minister dinsdag in reactie op een motie van de Tweede Kamer om de opschorting van de uitzetting van deze groep asielzoekers te verlengen.

De PvdA is nu bereid een motie van wantrouwen tegen Verdonk te steunen. Dat zei PvdA-leider Wouter Bos dinsdagavond. Als het kabinet de aangenomen PvdA-motie naast zich neerlegt en direct de uitzettingen van uitgeproceerde asielzoekers hervat, zit er niets anders op dan 'de hardst mogelijke confrontatie'.

Het spoeddebat is dinsdagavond tegen 23.00 uur geschorst zodat het kabinet kan vergaderen over de PvdA-motie. Tegen middernacht gaat het debat verder. SP-leider Jan Marijnissen zei dinsdagavond dat hij een motie van wantrouwen gaat indienen als het kabinet de motie niet wil uitvoeren.

De linkse oppositie wil een oordeel van het kabinet over het besluit van minister Verdonk om de uitzettingen van uitgeprocedeerden uit de oude groep asielzoekers direct te hervatten. De linkse partijen, samen een nipte Kamermeerderheid, drongen eerder in het debat juist aan op een verlenging van de tijdelijke opschorting. Verdonk zei dat ze de uitzetting zal hervatten, ook als een dinsdagavond ingediende motie van de PvdA over een verlenging wordt aangenomen. CDA, VVD en de Partij voor de Vrijheid (PVV) steunen haar daarin. Ze vindt dat ze zich moet houden aan het kabinetsbeleid en dat ze de wet moet handhaven, precies zoals de VVD en PVV hadden verzocht.

De minister herhaalde dat de oppositie asielzoekers die Nederland inmiddels hebben verlaten, uitnodigt om weer terug te komen. Uit de zogeheten groep van '26.000' die Verdonk heeft omschreven, zijn inmiddels 8000 asielzoekers vertrokken met onbekende bestemming. 'Als die allemaal terugkomen, kost dat ruim 200 miljoen euro.' Die kostenraming gaat er vanuit dat de asielzoekers procederen tot aan de Hoge Raad en een jaar moeten worden opgevangen.

Verdonk waarschuwde ook andermaal dat de motie van de oppositie ertoe kan leiden dat 200.000 vreemdelingen die voor april 2001 asiel hebben aangevraagd, terugkomen naar Nederland. In dat geval lopen volgens haar alle overheidsinstanties die zich met vreemdelingen bezighouden vast, inclusief de Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) en het Centraal Orgaan Opvang Asielzoekers (COA).

http://www.volkskrant.nl/(...)over_generaal_pardon
  dinsdag 12 december 2006 @ 23:32:13 #236
79262 Dwersdriever
pi_44376763
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 23:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Kozzmic heeft het net weer goed uitgelegd, die heeft het beter in zijn hoofd dan ik, maar hij heeft dat dan ook pas 15 x gepost ofzo
Herhaling van zetten. Laat maar verder. Je weet niet waar je het over hebt.
We Came A Long Time Ago
pi_44376787
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 23:32 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Herhaling van zetten. Laat maar verder. Je weet niet waar je het over hebt.
Reageer er verdomme dan eens inhoudelijk op man
pi_44376793
Witteman

'Veel succes bij het steunen van een motie van wantrouwen'

Ik ben zelf ook voor zo'n motie, maar die Witteman moet gewoon zijn muil houden.
  dinsdag 12 december 2006 @ 23:33:28 #239
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_44376809
Rutte trekt alle ministers terug als motie van wantrouwen gesteund wordt (ook radio 1).
I am a black hole shitting into the void
pi_44376833
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 23:31 schreef gday het volgende:

[..]

Je stelt van tevoren al dat links er een puinhoop van gaat maken. Had de hele wereld jouw inzicht maar, of op z'n minst de intentie om jouw profetie aan te hangen, of niet?
Ik stel niks mien jong, ik spreek mijn verwachting uit.
Begrijpend lezen is een kunst. Daarnaast merk je totaal geen sarcasme op uit posts, is dat een sociaal handicap dat je vaker hebt of komt het gewoon niet over hier op het forum? Anders moet ik mijn manier van sarcasme tentoonspreiden maar eens aanpassen, misschien dat je het dan wel snapt.
pi_44376849
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 23:33 schreef Gimmick het volgende:
Rutte trekt alle ministers terug als motie van wantrouwen gesteund wordt (ook radio 1).
Stoer hoor
pi_44376850
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 23:32 schreef Ericr het volgende:
Witteman

'Veel succes bij het steunen van een motie van wantrouwen'

Ik ben zelf ook voor zo'n motie, maar die Witteman moet gewoon zijn muil houden.
Hij zei sterkte, niet succes. Toch wat anders heh.
  dinsdag 12 december 2006 @ 23:34:51 #243
79262 Dwersdriever
pi_44376853
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 23:32 schreef SCH het volgende:

[..]

Reageer er verdomme dan eens inhoudelijk op man
Jammer dat je weer met een nutteloze one-liner komt, want als je echt zo deskundig en op de hoogte bent als je insinueert dat je bent, zou je best een nuttige bijdrage kunnen leveren aan dit soort topics.
We Came A Long Time Ago
  dinsdag 12 december 2006 @ 23:35:09 #244
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_44376863
Mocht de VVD eruit stappen en er dus opnieuw een (demisionair) kabinet valt en Balkenende doorgaat met alleen CDA-ministers, heeft hij toch wel een uniek record in handen:
4 kabinetten Balkenende in 4 jaar tijd.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_44376864
Op naar Balkenende 18
  dinsdag 12 december 2006 @ 23:35:13 #246
10710 gday
propria cures
pi_44376865
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 23:30 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dus je weet eigenlijk weinig van de historie van partijen, alleen waar ze nu voor staan? Oke, dan weten we dat ook weer.
Daarnaast moet je nog even heel goed lezen wie de eerste vergelijking maakte. Dat was ik namelijk niet
Verder oordeel ik nergens over, ik constanteer dat jij gewoon geen moeite hebt gedaan om die situatie uit het verleden wel te begrijpen en te lezen.
En kap eens met dat beschuldigende vingertje, dat is niet netjes in dit topic
Pot... ketel... je beschuldigde mij daarvoor al, vrind. En dat jij niet de eerste was die de vergelijking maakt, betekent niet dat jij de vergelijking niet maakte of wel?

Ik weet wel wat van de historie, maar ik weet niet álles. Ik vind het nogal knap als jij durft te beweren dat jij wél alle partijstandpunten weet sinds de instelling van de parlementaire democratie.

Maar goed, ik hou me bezig met het huidige generaal pardon. Zou jij ook moeten proberen.
  dinsdag 12 december 2006 @ 23:35:15 #247
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_44376867
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 23:33 schreef Gimmick het volgende:
Ben benieuwd wat Hirsch Ballin dan zou doen.. het is dan immers zijn portefeuille.
  dinsdag 12 december 2006 @ 23:36:11 #248
10710 gday
propria cures
pi_44376891
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 23:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik stel niks mien jong, ik spreek mijn verwachting uit.
Begrijpend lezen is een kunst. Daarnaast merk je totaal geen sarcasme op uit posts, is dat een sociaal handicap dat je vaker hebt of komt het gewoon niet over hier op het forum? Anders moet ik mijn manier van sarcasme tentoonspreiden maar eens aanpassen, misschien dat je het dan wel snapt.
Dan moet je voortaan een andere woordkeuze gebruiken, mien jong:
quote:
Ach, over 2 jaar weer verkiezingen omdat links er een puinhoop van gaat maken, een schrale troost, maar het volk krijgt wat het toekomt.
Einde verhaal. Nu weer over tot het onderwerp van vandaag.

En oja, ga nou niet alsnog zo kortzichtig doen door op basis van enkele posts direct conclusies te trekken omtrent mijn karakter en zogenaamde 'sociale handicaps' bij mij in de schoenen te schuiven. Daar is niemand bij gebaat, en dat doe ik bij jou toch ook niet? Dat is werkelijk wanstaltig en zelfgenoegzaam gedrag...
pi_44376892
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 23:34 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Kijk in de spiegel.
Kom met argumenten!
  dinsdag 12 december 2006 @ 23:37:01 #250
66825 Reya
Fier Wallon
pi_44376916
Hmmm, uiterst complexe situatie. In de situatie dat Verdonk wordt weggestuurd, zal de verantwoordelijkheid voor dit beleidsterrein waarschijnlijk doorschuiven naar Hirsch Ballin. De vraag is echter of Hirsch Ballin wel zomaar bereid is de al aangenomen motie-Dijsselbloem uit te voeren. Wanneer dat niet het geval blijkt te zijn krijg je een onwerkbare - en mijn insziens onwenselijke - situatie. Alles is er mijn inziens aangelegen een politiek compromis te bereiken, maar dat lijkt nu verder weg dan ooit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')