Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:53 schreef sigme het volgende:
Had de SGP de vorige motie eigenlijk ondertekend?
Nee, de SGP vind alles goed wat het kabinet voorstelt. Die laten zich graag regeren.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:53 schreef sigme het volgende:
Had de SGP de vorige motie eigenlijk ondertekend?
Dat is volgens mij de zespartijencoalitie 'over links'. Waarom het hagelslag wordt genoemd weet ik niet, wellicht vanwege de kleine brokjes.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:53 schreef TNA het volgende:
Een hagelslagcoalitie?
Nummer twee van de SGP.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:54 schreef Fir3fly het volgende:
Wie spreekt er nu?
v/d Staaij, SGPquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:54 schreef Fir3fly het volgende:
Wie spreekt er nu?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kees_van_der_Staaijquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:54 schreef Fir3fly het volgende:
Wie spreekt er nu?
Ik ben niet aan het luisteren, maar WTF is een hagelslagcoalitie!!????quote:
Als de motie wordt aangenomen dan zijn ze er toch uitgekomen ?quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:53 schreef kreischer2000 het volgende:
Waag het niet er vanavond niet uit te komen! Ik heb morgen geen tijd om te kijken.
Ik denk dat ze het er gewoon mee eens zijn. Als er één partij principes heeft is het de SGP.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:54 schreef Toad het volgende:
Nee, de SGP vind alles goed wat het kabinet voorstelt. Die laten zich graag regeren.
Ik vind bijv het vervroegen van de toegang van Poolse arbeiders naar 1 januari ook zo'n punt. Maar dat zul jij waarschijnlijk niet vinden..quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:46 schreef Agravaine het volgende:
[..]
welke punten heeft het demissionaire kabinet in die paar weken dat ze demissionair zijn er nog even doorgeracht? naar mijn weten niets, enkelt beleid verder uitgevoerd.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:56 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Ik ben niet aan het luisteren, maar WTF is een hagelslagcoalitie!!????
quote:Uw zoekbewerking - hagelslagcoalitie - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Leuke principes ja... Vrouwen niet op hoge posities accepteren...quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:56 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het er gewoon mee eens zijn. Als er één partij principes heeft is het de SGP.
Huurliberalisatie wilden ze er ook doordrukken.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:56 schreef gday het volgende:
[..]
Ik vind bijv het vervroegen van de toegang van Poolse arbeiders naar 1 januari ook zo'n punt. Maar dat zul jij waarschijnlijk niet vinden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |