Nee, hij hoeft zich nergens bij neer te leggen, want hij is geen bestuurder. Er is geen macht in het parlement die een volksvertegenwoordiger dwingt zich ergens bij neer te leggen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:54 schreef JJasperO het volgende:
[..]
Hij mag zijn mening hebben, maar moet zich neerleggen bij een democratisch genomen besluit.
Hij heeft inderdaad geen keus.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, hij hoeft zich nergens bij neer te leggen, want hij is geen bestuurder. Er is geen macht in het parlement die een volksvertegenwoordiger dwingt zich ergens bij neer te leggen.
Het lijken slechts streberige kamerleden omdat het niet op TV word uitgezonden. Anders had je nu wel zo'n beetje alle fractievoorzitters langs zien komen...quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zijn dit nu allemaal nieuwe streberige kamerleden die zich meteen menen te moeten bewijzen?![]()
Als er een kamermeerderheid was voor opschorting van belastingplicht had je een punt.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:55 schreef Supersymmetry het volgende:
Kijk dat is nou fijn aan de uitspraak "geen beslissingen meer te nemen over individuen"
Geen belasting meer dus de komende tijd voor deze jongen...
Nog even en je mag nooit meer naar live executies kijkenquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:57 schreef JJasperO het volgende:
Landsbesturing draait om INHOUD, het is geen VERMAAK. Vergeet niet dat we het hier hebben over de toekomst van duizenden mensen die er niet zo warmpjes bijzitten, zoals wij.
Van der Vlies.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:57 schreef venomsnake het volgende:
Hij begint al net zo'n stem te krijgen als Bas van der Vlies.![]()
Ok point taken, alleen vind ik het wel jammer dat *alleen* een generaal pardon het waard is om onmiddelijk-direct-na-de-verkiezingen een spoeddebat over te beginnen. Omdat de "kiezer" het zo gewild heeft. Alsof de verkiezingen alleen over de 26k gingen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Als er een kamermeerderheid was voor opschorting van belastingplicht had je een punt.
Klopt, maar hoe slecht het ook gepresenteerd wordt (wat in dit geval overigens een sterk subjectief oordeel is) moet toch uiteindelijk louter naar de inhoud worden gekeken.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Presentatie is minstens zo belangrijk om een boodschap over te brengen.
Idemquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:03 schreef digispeed het volgende:
ik vind trouwens die nieuwe voorzitter tot nu toe erg goed.
Ja, so far, so good.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:03 schreef digispeed het volgende:
ik vind trouwens die nieuwe voorzitter tot nu toe erg goed.
Ach ja, hij is geen type dat voor vuurwerk zorgt waardoor het allemaal zeer bijzonder lijkt maar ik heb toch echt een andere indruk.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:04 schreef sigme het volgende:
Pechtold slaat flaters.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:04 schreef sigme het volgende:
Pechtold slaat flaters.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:05 schreef Visitor1982 het volgende:
Pechtold blijft het sterk doen!
Moties die onverkort moeten worden uitgevoerd? Is klinkklare onzin - en er een gesloten vraag van maken was heel onverstandig.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:06 schreef Tirion het volgende:
[..]
Ach ja, hij is geen type dat voor vuurwerk zorgt waardoor het allemaal zeer bijzonder lijkt maar ik heb toch echt een andere indruk.![]()
Over welke motie heb je het nu?quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:09 schreef sigme het volgende:
Denken dat een kabinet een niet-aangenomen motie niet mag uitvoeren is bizar.
De motie die Wilders zojuist indiende.quote:
Je hebt feitelijk helemaal gelijk, ik ben dan ook van mening dat Pechtold verbaal nog niet helder en sterk genoeg, hij mist ervaring in de kamer denk ik, is om te discussiëren met mensen die lijnrecht tegenover hem staan. Komt nog wel, liever iemand met goede ideeën en weinig ervaring dan andersom.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Moties die onverkort moeten worden uitgevoerd? Is klinkklare onzin - en er een gesloten vraag van maken was heel onverstandig.
Denken dat Wilders zich moet neerleggen bij afwijzing van moties was parlementair belachelijk.
Denken dat een kabinet een niet-aangenomen motie niet mag uitvoeren is bizar.
Mwhoa, ik heb betere momenten van hem gezien. Nu moet hij zijn stem verheffen wanneer hem een kritisch vraag wordt gesteld.quote:
Frans Weekers is helaas een plaatsgenoot van mequote:
Nou, ik vind de ideeën die hij hierin toont niet best, en hij is toch geen nieuwkomer in de regering.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:18 schreef Tirion het volgende:
[..]
Je hebt feitelijk helemaal gelijk, ik ben dan ook van mening dat Pechtold verbaal nog niet helder en sterk genoeg, hij mist ervaring in de kamer denk ik, is om te discussiëren met mensen die lijnrecht tegenover hem staan. Komt nog wel, liever iemand met goede ideeën en weinig ervaring dan andersom.![]()
doen ze altijd...quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:25 schreef gday het volgende:
Jammer dat er weer bijgehaald moet worden dat Cohen aan het begin stond van deze wetgeving.
Het is ook een beetje onzin. Want nieuwe asielzoekers worden getoest op deze wet. De mensen waar het nu om gaat zijn voor deze wet naar Nederland gekomen. Beetje kortzichtig altijd, dat argument.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:25 schreef gday het volgende:
Jammer dat er weer bijgehaald moet worden dat Cohen aan het begin stond van deze wetgeving.
Schreeuwt hij ook zo hard als ie bij de lokale frietboer een patatje met besteld?quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:23 schreef gday het volgende:
[..]
Frans Weekers is helaas een plaatsgenoot van me
Dat doet mij alleen maar sterker vermoeden dat hij wat sneller moet leren formuleren. Ach...quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:25 schreef sigme het volgende:
Ik vond hem in zijn eigen spreektijd wél goed, maar de interrupties waren niet best.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:29 schreef venomsnake het volgende:
Schreeuwt hij ook zo hard als ie bij de lokale frietboer een patatje met besteld?![]()
1 PATAT MET GRAAG, EN 2 FRIKANDELLEN SPECIAAL!!!
Echt he, of bij de kermislotto.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:29 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Schreeuwt hij ook zo hard als ie bij de lokale frietboer een patatje met besteld?![]()
[afbeelding] 1 PATAT MET GRAAG, EN 2 FRIKANDELLEN SPECIAAL!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |