500 er bij denk ik maarquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:20 schreef Yurithemaster het volgende:
Maar hoe zit het met de ranglijst moet ik nu de punten tot 250 bij de punten tot deel 500 erbij op tellen?
En de punten uit deel 500 moet ik die nu hierin plaatsen?
nee, maar bijnaquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:26 schreef Nembrionic het volgende:
angst voor noten?
Ohjaquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:29 schreef Asmodian het volgende:
Vrees dat pindakaas aan je gehemelte blijft plakken
Dan mag je me gelijk vertellen hoe de fobie heet waarbij je bang bent dat er een satelliet op je hoofd valtquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:30 schreef Asmodian het volgende:
Hoi weer iedereen
Ik wil trouwens wel het lastige werk doen om alle scores bij elkaar op te tellen (1-250 en 251-500)
En if you're wondering: ik heb 2 jaar lang een quiz gerund waarbij ik bij elke editie naar een -fobie vroeg, vandaar
Hee! Ik zeur normaal niet, maar Arachibutyrofobie is toch echt niet angst voor pindakaas! Arachibutyrofoben zijn niet bang van pindakaas zelf maar van het plakken aan het gemelte. Vrees van pindakaas heeft vast een andere naamquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:31 schreef Soempie het volgende:
Ik vind angst voor pindakaas goed genoeg
Oh sjips, die bestaat wel... Cholera, ik weet 'm echt nietquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan mag je me gelijk vertellen hoe de fobie heet waarbij je bang bent dat er een satelliet op je hoofd valt
Dat is dus vervelendquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:35 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Oh sjips, die bestaat wel... Cholera, ik weet 'm echt nietIk kan je wel wat andere bizarre fobieen noemen
quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:40 schreef Asmodian het volgende:
Ga je gang hoor, Nem(ik vind toch dat ik het punt verdien, maar ach
)
Mijn favoriet, waar ik toch zeker aan lijd: Lupuslapisslipophobia - de vrees dat je uit zal glijden als je achternagezeten wordt door een roedel wolven
betweterquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:33 schreef Asmodian het volgende:
Hee! Ik zeur normaal niet, maar Arachibutyrofobie is toch echt niet angst voor pindakaas! Arachibutyrofoben zijn niet bang van pindakaas zelf maar van het plakken aan het gemelte. Vrees van pindakaas heeft vast een andere naam
Natuurlijk hoef je het niet terug te draaien, lieverd, ik ben al lang blij dat Nem ook puntjes scoortquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
betweter![]()
Maar jij hebt het eigenlijk ook niet goed, want het is doodsangst voor plakkerig eten. Hoeft niet eens per se pindakaas te zijn (is wel vaak pindakaas).
Maargoed, ehm..ik heb Nem al een punt gegeven...moet ik dit nu echt terugdraaien?![]()
Hij zat ook in de buurtEn met 'angst voor pindakaas' had ik ook eigenlijk de plakkerigheid in m'n hoofd...
![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:45 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Natuurlijk hoef je het niet terug te draaien, lieverd, ik ben al lang blij dat Nem ook puntjes scoort. Ik wilde alleen van je horen dat ik gelijk had, daar ging het me om
Moet ik je de ranglijst mailen dan?quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:30 schreef Asmodian het volgende:
Hoi weer iedereen
Ik wil trouwens wel het lastige werk doen om alle scores bij elkaar op te tellen (1-250 en 251-500)
En if you're wondering: ik heb 2 jaar lang een quiz gerund waarbij ik bij elke editie naar een -fobie vroeg, vandaar
quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oh dank u grote Alwetendheid. Dank u voor uwen kruimels!
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:45 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Natuurlijk hoef je het niet terug te draaien, lieverd, ik ben al lang blij dat Nem ook puntjes scoort. Ik wilde alleen van je horen dat ik gelijk had, daar ging het me om
Is niet nodig tenzij je het in XLS formaat hebt. 1-250 staat op Schaap's site of ik kan terug naar topic 250/251 gaan. 251-500 staat gewoon in het vorige topic. Maar bedanktquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Moet ik je de ranglijst mailen dan?
quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oh dank u grote Alwetendheid. Dank u voor uwen kruimels!
![]()
![]()
![]()
En anatidaephobia? (Niet spieken!)quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:40 schreef Asmodian het volgende:
Ga je gang hoor, Nem(ik vind toch dat ik het punt verdien, maar ach
)
Mijn favoriet, waar ik toch zeker aan lijd: Lupuslapisslipophobia - de vrees dat je uit zal glijden als je achternagezeten wordt door een roedel wolven
Het is in Rotterdam he?quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je bent geboren in Rijksdag, en een paar straten verderop was de straat Paleis?
Ik heb echt geen idee, viel het op?quote:
Neen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
een zeekat
Ook niet...tel armen (zo ongeveerquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
een pijlinktvis dan?
Dumbo ja...en dus is het beest een???quote:
Nou..ik reken hem maar goedquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:25 schreef Gatalin het volgende:
Domboctopus?
Om te lopen ja, maar in totaal dus...quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:29 schreef Nembrionic het volgende:
8
Krabben behoren tot de decapoda, 10 dusquote:
Correctquote:
In ieder geval een hoofd en geen kop.quote:
Klopt, sinds een paar maanden is Spijkerman een vaste afnemer.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:42 schreef S-Two het volgende:
Hun filmpjes komen toch ook bij Spijkerman? Maar kan me niet voorstellen dat hij het brein is achter de filmpjes..
Ook niet.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:42 schreef Yurithemaster het volgende:
van konings brugge?
Iedereen die deel 500 heeft gedaan is AKQ moequote:Op dinsdag 12 december 2006 19:46 schreef Nesle het volgende:
Wauw, al 45 minuten geen kip te bekennen hiero.
zag het inderdaad (maar te laat)quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
psst, hij heeft het antwoord zelf gegeven. PieterJouke
Jayhawk + 1quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:22 schreef Jayhawk het volgende:
The Big Lebowski
Hoe vaak is daar wel nit een vraag over gesteld
Nee het gaat om Maude Lebowski, de kunstenares, die graag het zaad van the Dude wil hebben.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:23 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik denk het ook, bij het zwembad, dat wijffie ligt iig haar teennagels te lakken, en dan moet hij blazen.
En heel veel lol.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Misschien toch maar es gaan kijken dan, kan me blijkbaar veel extra punten opleveren
quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:04 schreef RoofingBurner het volgende:
Peter Frampton toch niet hé.
Dat leek me nog moeilijkerquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:13 schreef RoofingBurner het volgende:
Als je nou had gevraagd de complete songtekst op te schrijven.
zijn naam is blijkbaar niet blijven hangen, maar uiteraard moet ik de naam wel kennen. Hintje is welkom.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:18 schreef doeka het volgende:
[..]
Dat leek me nog moeilijker![]()
Wil je nog een hint of weet je het gewoon niet?
quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:33 schreef RoofingBurner het volgende:
I wanna die with you Wendy on the streets tonight in an everlasting kiss.Maar het antwoord moet ik je helaas schuldig blijven.
![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:42 schreef RoofingBurner het volgende:
Dave Edmonds dan misschien?
Its-Jojo-4you +1quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Alcoa
joah joah...Je zit een beetje in de goede richtingquote:Op woensdag 13 december 2006 00:11 schreef doeka het volgende:
dat is toch een groeistoornis?
en iets van onvruchtbaarheid.
Dat is het juiste antwoord Hawaii_Tim +1quote:Op woensdag 13 december 2006 00:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
1 X-chromosoom bij meisjes ipv de gebruikelijke 2?
Je zei het zelf alquote:Op woensdag 13 december 2006 01:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Obvious gok: Las Vegas.
Zal wel niets van kloppen
Erkel +1quote:Op woensdag 13 december 2006 01:06 schreef erkel het volgende:
Monte Carlo
juistem. Heb lang nagedacht hoe ik deze vraag moest formulerenquote:Op woensdag 13 december 2006 01:16 schreef S-Two het volgende:
Kompany?
Erkel +1quote:Op woensdag 13 december 2006 01:24 schreef erkel het volgende:
Michael Laudrup
Kompany is geblesseerd op dit moment trouwens
Stage loop je meestal als je een jong talent bent, en Youri Mulder is dat niet.quote:Op woensdag 13 december 2006 01:24 schreef Nembrionic het volgende:
Youri Mulder?
Dat wist ik nietquote:Op woensdag 13 december 2006 01:26 schreef S-Two het volgende:
[..]
Stage loop je meestal als je een jong talent bent, en Youri Mulder is dat niet.
Juistem, hij is zelfs al gestopt.
Goed in je opgekomtquote:Op woensdag 13 december 2006 01:32 schreef S-Two het volgende:
Het enige wat in me opkomt is Damian Marley...
Dat is zijn andere zoonquote:
Juist, ook nog een naam? Anders gaan over 5 minuten de punten sowieso naar jou.quote:Op woensdag 13 december 2006 01:38 schreef Terreros85 het volgende:
De politieagent uit Allo Allo
Volgens mij is dat alleen een naamgenoot...quote:
Nembrionic +1quote:
Volgens mij is Damian een naamgenoot, Ziggy is zijn zoon...maar ik zoek het ff naquote:Op woensdag 13 december 2006 01:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij is dat alleen een naamgenoot...
Doe datquote:Op woensdag 13 december 2006 01:41 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Volgens mij is Damian een naamgenoot, Ziggy is zijn zoon...maar ik zoek het ff na
wel degelijk een zoon van bronquote:Op woensdag 13 december 2006 01:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij is dat alleen een naamgenoot...
OKquote:Op woensdag 13 december 2006 01:42 schreef S-Two het volgende:
Volgens wikipedia zijn het beide zonen.
Terreros85 +1quote:Op woensdag 13 december 2006 01:44 schreef Terreros85 het volgende:
donkerblauw volgens mij
achternaam is goed, ook al is de spelling iets anders..nu de voornaam nog. Nog vijf minuten de punten zijn voor jou..quote:Op woensdag 13 december 2006 01:49 schreef Nembrionic het volgende:
Mona Crabapple
Inderdaad..maar die 5 minuten zijn voorbijquote:Op woensdag 13 december 2006 01:58 schreef Gatalin het volgende:
Edna
Huey (Huebert) , Dewey (Deuteronomy) and Louie (Louis)quote:Op woensdag 13 december 2006 02:14 schreef Nembrionic het volgende:
Huey, Duey, Luey
Nou ja...fonetisch dan
Sorry Erkel, maar Gatalin maakt het af.quote:Op woensdag 13 december 2006 02:22 schreef Gatalin het volgende:
Dora
Bliksem!!quote:Op woensdag 13 december 2006 02:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sorry Erkel, maar Gatalin maakt het af.
Laten we lekker link gaan doenquote:Op woensdag 13 december 2006 02:40 schreef Nembrionic het volgende:
Darkwing Duck
Was idd a maffen. Maar het antwoord is goed.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hm, was wel iets vreemds met aluminium-ionen... 3+ dan?
Jawelquote:Op woensdag 13 december 2006 10:16 schreef doeka het volgende:
Nestle?
Het Pantheon staat in Rome.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:08 schreef WooZ het volgende:
pantheon van athene?
quote:Op woensdag 13 december 2006 12:51 schreef SaskiaR het volgende:
Het Parthenon dan dus op de Akropolis in Athene.
Ook hoi.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:53 schreef QCC het volgende:
Goedemiddag samen
ik weet 't, ik wist dat er iets niet klopte maar kwam niet op de goede naamquote:Op woensdag 13 december 2006 12:46 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Het Pantheon staat in Rome.
[afbeelding]
Die bedoelde ik.Kijk maarquote:
Ben je leraar of dominee ?quote:Op woensdag 13 december 2006 13:47 schreef QCC het volgende:
Je had al 2 andere foute namen gegeven en Mcinterry zonder voornaam is te vaag.. Volgende keer iets duidelijker graag
![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 13:45 schreef SaskiaR het volgende:
Wat een naam![]()
We zagen net het Pantheon in Rome; in wiens opdracht werd dit gebouwd?
quote:Op woensdag 13 december 2006 13:48 schreef QCC het volgende:
Lastige vraag Saskia, ik ben bang dat er niet veel geluidstechnici aanwezig zijn hier
Bij mij ook. Maar allemaal puur vanwege Gladiatorquote:Op woensdag 13 december 2006 14:09 schreef QCC het volgende:
Aurelius?
Volgens mij fout maar dat schiet me het eerste binnen
Niets mis meequote:Op woensdag 13 december 2006 14:11 schreef Jojoortje het volgende:
Kwaliteit van de vragen gaan echt wel omhoog...![]()
sarcasme of niet?quote:Op woensdag 13 december 2006 14:11 schreef Jojoortje het volgende:
Kwaliteit van de vragen gaan echt wel omhoog...![]()
jaja, die laatste regel nogquote:Op woensdag 13 december 2006 14:17 schreef Nembrionic het volgende:
got no place to go
there's a woman waiting down in mexico
she's got bottles full tequila and bottles of gin
shit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |