abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44362514

Welkom bij alweer het vijfhonderd en eerste deel van de Algemene Kennis Quiz. En dit is natuurlijk een speciaal deel!
Je mag elkaar alles vragen, over politiek, sport, literatuur, muziek, film enz. Als het spel vastloopt kunnen
hints gegeven worden.

Opzoeken is verboden!

Het spreekt voor zich dat er geen gebruik gemaakt wordt van hulpmiddelen als Google, Wikipedia en dergelijke. Zou het wel erg makkelijk maken. We letten hier goed op dus kijk uit wat je hier doet.

De vraagsteller zegt of het antwoord goed is. Daarna stelt degene met het goede antwoord de nieuwe vraag in bold.[/b] Als er na een goed antwoord niet binnen 10 minuten een nieuwe vraag gesteld wordt kan iemand anders een vraag stellen om het spel door te laten gaan.

Als de vragensteller vraagt naar een opsomming en de vragensteller wil alle leden van de opsomming in één antwoord zien alvorens hij het antwoord goedkeurt, dan dient de vragensteller dit in zijn of haar vraag te vermelden

De 10 minuten-regel wordt niet aangepast

Eén antwoord per keer

Per vraag raad je één keer, totdat de vraagsteller zegt dat het fout is, dan mag je weer verder raden. Het is dus niet de bedoeling dat je een paar keer achter elkaar een antwoord post, dat is niet eerlijk naar de anderen toe. Zet ook niet meerdere antwoorden in één post als er maar om één ding gevraagd wordt (in het geval van meerdere vragen mag je uiteraard meerdere antwoorden in een post zetten)
Uitzondering op de regel: iedereen heeft wel eens een plotselinge ingeving. Je post iets en meteen komt het juiste antwoord in je op. In dat geval mag je nog een keer posten.

Punten

De vraagsteller beslist wie het punt toebedeeld krijgt. Doorgaans is het zo dat het punt gaat naar degene die het antwoord compleet maakt (vooral met meerdere vragen ineen). Maar de vraagsteller neemt de uiteindelijke beslissing. Het spreekt voor zich dat degene die het antwoord als eerst goed heeft het punt krijgt. Als je een punt uitdeelt doe je dit door de naam neer te zetten van degene die het goed had, gevolgd door +1 en dit dikgedrukt. Op deze manier kan het makkelijker geteld worden. In elk tiende topic worden er 2 punten uitgedeeld.

Spelling

Ook beslist de vraagsteller of een antwoord helemaal perfect gespeld moet zijn of niet. Wees daar alsjeblieft een beetje soepel in, in de snelheid wil je nog wel eens een letter vergeten. Ook bij buitenlandse namen mag best wat soepeler met spelling omgegaan worden.

Editen

Edit je post niet, ook al heb je een spelfout. Post dan gewoon een nieuw bericht waarin je je eerdere antwoord aanvult. Anders kunnen mensen denken dat je een bericht ge-edit hebt na het zien van een ander antwoord. Doe dat dus niet!

Voor AKQ newbies is het verplicht om te luisteren naar Grauzone met het prachtige Eisbär . Daarna mag je meedoen.

Omdat er teveel geslowchat werd is er nu een speciaal slowchattopic voor geopend: AKQ Slowchat #14: Over topic 500 en vijgeblaadjes

Voor elk goed antwoord krijg je een punt dat wordt uitgedeeld door de vragensteller. Zo krijgen we een mooie ranglijst van de beste spelers.

Vanaf topic 251 zijn we begonnen met een schone lei, iedereen staat weer op 0. De score t/m topic 250 is hier te vinden (met dank aan schaapje )

Ranglijst: is gereset

betekent dat die persoon punten heeft gehaald in het vorige topic
betekent dat die persoon ook nog eens gestegen is in de ranglijst
betekent een nieuwe speler in de ranglijst

Voorgaande delen:
Algemene Kennis Quiz
Algemene Kennis Quiz Deel 100 !!!
Algemene Kennis Quiz Deel 200
Algemene Kennis Quiz Deel 300
Algemene Kennis Quiz Deel 400
Algemene Kennis Quiz Deel 500!!!!! Een mijlpaal, een feest!

MEETING GRONINGEN 10-02-2007

Laat weten of je er bij bent.

Eerste rondje in El Rubio

Verdere info volgt

De volgende mensen zullen er zijn:

Daffodil31LE
Nembrionic
Gooitzen
Stanley_Climbfall
Soempie
Neleos
Homdeck
Asmodian (waarvoor hulde)
Jojoortje?

Vragen, opmerkingen, aanmeldingen kunnen worden doorgegeven aan Soempie: keetepeet@hotmail.com.

[ Bericht 19% gewijzigd door Yurithemaster op 12-12-2006 17:46:05 ]
pi_44362544
superbedankt Yuri
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_44362577
Yurithemaster terug gezet op 0 wegens voorzeggen

Soempie +2
pi_44362611
en ik mag ineens niet meer op de meet komen
pi_44362638
Maar hoe zit het met de ranglijst moet ik nu de punten tot 250 bij de punten tot deel 500 erbij op tellen?

En de punten uit deel 500 moet ik die nu hierin plaatsen?
pi_44362646
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 17:20 schreef Yurithemaster het volgende:
Maar hoe zit het met de ranglijst moet ik nu de punten tot 250 bij de punten tot deel 500 erbij op tellen?

En de punten uit deel 500 moet ik die nu hierin plaatsen?
500 er bij denk ik maar
  dinsdag 12 december 2006 @ 17:22:01 #8
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44362661
500 er nog bij..501 is nieuw
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_44362702
gelukkig is het 'persoonlijke vragen' topic voorbij nu ik een vraag moet stellen..
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_44362779
Oeh toch wel een persoonlijke vraag...

Ik drink m'n koffie altijd uit dezelfde mok. Aan de binnenkant staat 'Arachibutyrofobia'.

Wat is Arachibutyrofobia?
  dinsdag 12 december 2006 @ 17:26:34 #11
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44362784
Ik wilde er eigenlijk wel één stellen
  dinsdag 12 december 2006 @ 17:26:50 #12
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44362789
angst voor noten?
pi_44362794
mag ook
pi_44362812
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 17:26 schreef Nembrionic het volgende:
angst voor noten?
nee, maar bijna Heeft wel met noten te maken..
  dinsdag 12 december 2006 @ 17:28:05 #15
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44362826
Angst voor pindakaas?
pi_44362871
Vrees dat pindakaas aan je gehemelte blijft plakken
Sorry jongens, tegen Tazmanian Devil kan niemand op :D -MaJo
Iedereen weet gewoon dat de Asmoclopedie niet is in te halen -Daffodil31LE
  dinsdag 12 december 2006 @ 17:30:42 #17
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44362903
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 17:29 schreef Asmodian het volgende:
Vrees dat pindakaas aan je gehemelte blijft plakken
Ohja
Dat was het. Erg man...

Aan het werk jij!
pi_44362910
Hoi weer iedereen

Ik wil trouwens wel het lastige werk doen om alle scores bij elkaar op te tellen (1-250 en 251-500)

En if you're wondering: ik heb 2 jaar lang een quiz gerund waarbij ik bij elke editie naar een -fobie vroeg, vandaar
pi_44362917
Nembrionic +1

pi_44362934
Ik vind angst voor pindakaas goed genoeg
  dinsdag 12 december 2006 @ 17:31:50 #21
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44362935
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 17:30 schreef Asmodian het volgende:
Hoi weer iedereen

Ik wil trouwens wel het lastige werk doen om alle scores bij elkaar op te tellen (1-250 en 251-500)

En if you're wondering: ik heb 2 jaar lang een quiz gerund waarbij ik bij elke editie naar een -fobie vroeg, vandaar
Dan mag je me gelijk vertellen hoe de fobie heet waarbij je bang bent dat er een satelliet op je hoofd valt
pi_44362970
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 17:31 schreef Soempie het volgende:
Ik vind angst voor pindakaas goed genoeg
Hee! Ik zeur normaal niet, maar Arachibutyrofobie is toch echt niet angst voor pindakaas! Arachibutyrofoben zijn niet bang van pindakaas zelf maar van het plakken aan het gemelte. Vrees van pindakaas heeft vast een andere naam
pi_44363027
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 17:31 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Dan mag je me gelijk vertellen hoe de fobie heet waarbij je bang bent dat er een satelliet op je hoofd valt
Oh sjips, die bestaat wel... Cholera, ik weet 'm echt niet Ik kan je wel wat andere bizarre fobieen noemen
  Redactie Frontpage dinsdag 12 december 2006 @ 17:36:43 #24
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_44363066
ik ga er vandoor
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_44363082
Leuk als je zo'n fobie hebt!
Noot noot.
  dinsdag 12 december 2006 @ 17:37:31 #26
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44363090
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 17:35 schreef Asmodian het volgende:

[..]

Oh sjips, die bestaat wel... Cholera, ik weet 'm echt niet Ik kan je wel wat andere bizarre fobieen noemen
Dat is dus vervelend
Ik weet dat het bestaat (heb het in een boekje gelezen onlangs) maar ik weet het antwoord niet totdat ik het zie

Vervelend is dat ik met Google niets kan vinden wbt deze fobie.

Zal ik mijn persoonlijke vraag samenstellen?
  dinsdag 12 december 2006 @ 17:38:11 #27
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44363106
Overigens mag je van mij elke bizarre fobie opnoemen die je wilt. Die vind ik reuze interessant
pi_44363176
Ga je gang hoor, Nem (ik vind toch dat ik het punt verdien, maar ach )

Mijn favoriet, waar ik toch zeker aan lijd: Lupuslapisslipophobia - de vrees dat je uit zal glijden als je achternagezeten wordt door een roedel wolven
pi_44363191
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 17:40 schreef Asmodian het volgende:

Mijn favoriet, waar ik toch zeker aan lijd: Lupuslapisslipophobia - de vrees dat je uit zal glijden als je achternagezeten wordt door een roedel wolven
Noot noot.
pi_44363239
Ik wil trouwens natuurlijk wel erg graag die persoonlijke vraag van je zien
  dinsdag 12 december 2006 @ 17:42:42 #31
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44363242
Ik ben "thuis" geboren. Thuis was een huisje in een straat. Maar de straat is vrij uniek.
Het is een straat maar ook een gebouw. Voor zover mij bekend is is er maar één ander gebouw ter wereld dat vergelijkbaar is en dat is in Duitsland.

Als ik NIET in deze straat geboren was...maar enkele straten verderop, dan zou ik van koninklijk bloed zijn. De locatie noem ik X (De omschrijving is een beetje cryptisch dus)

Ik wil dus weten: welke straat ben ik geboren?
Wat is X?
pi_44363262
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 17:33 schreef Asmodian het volgende:

Hee! Ik zeur normaal niet, maar Arachibutyrofobie is toch echt niet angst voor pindakaas! Arachibutyrofoben zijn niet bang van pindakaas zelf maar van het plakken aan het gemelte. Vrees van pindakaas heeft vast een andere naam
betweter

Maar jij hebt het eigenlijk ook niet goed, want het is doodsangst voor plakkerig eten. Hoeft niet eens per se pindakaas te zijn (is wel vaak pindakaas).

Maargoed, ehm..ik heb Nem al een punt gegeven...moet ik dit nu echt terugdraaien?
Hij zat ook in de buurt En met 'angst voor pindakaas' had ik ook eigenlijk de plakkerigheid in m'n hoofd...
pi_44363287
Potvert, ik heb deel 500 gemist!
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
  dinsdag 12 december 2006 @ 17:44:37 #34
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44363290
Ik zal overigens de stad verklappen waar ik geboren ben. Dat is misschien iets gemakkelijker

Rotterdam.
pi_44363336
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 17:43 schreef Soempie het volgende:

[..]

betweter

Maar jij hebt het eigenlijk ook niet goed, want het is doodsangst voor plakkerig eten. Hoeft niet eens per se pindakaas te zijn (is wel vaak pindakaas).

Maargoed, ehm..ik heb Nem al een punt gegeven...moet ik dit nu echt terugdraaien?
Hij zat ook in de buurt En met 'angst voor pindakaas' had ik ook eigenlijk de plakkerigheid in m'n hoofd...
Natuurlijk hoef je het niet terug te draaien, lieverd, ik ben al lang blij dat Nem ook puntjes scoort . Ik wilde alleen van je horen dat ik gelijk had, daar ging het me om
pi_44363355
Ik weet het echt niet, Nem, maar vind het wel bijzonder intrigerend!
  dinsdag 12 december 2006 @ 17:46:54 #37
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44363364
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 17:45 schreef Asmodian het volgende:

[..]

Natuurlijk hoef je het niet terug te draaien, lieverd, ik ben al lang blij dat Nem ook puntjes scoort . Ik wilde alleen van je horen dat ik gelijk had, daar ging het me om
Oh dank u grote Alwetendheid. Dank u voor uwen kruimels!

dinsdag 12 december 2006 @ 17:47:26 #38
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_44363384
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 17:30 schreef Asmodian het volgende:
Hoi weer iedereen

Moet ik je de ranglijst mailen dan?
pi_44363395
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 17:46 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

pi_44363416
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 17:45 schreef Asmodian het volgende:

[..]

'ik ben al lang blij dat Nem ook puntjes scoort'
pi_44363420
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 17:47 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

Moet ik je de ranglijst mailen dan?
Is niet nodig tenzij je het in XLS formaat hebt. 1-250 staat op Schaap's site of ik kan terug naar topic 250/251 gaan. 251-500 staat gewoon in het vorige topic. Maar bedankt
pi_44363427
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 17:46 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

pi_44363430
F***, een vergadering en jullie zijn door de 500 heen

Op naar de 1000
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  dinsdag 12 december 2006 @ 17:49:51 #44
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_44363461
Volgens mij hebben we inderdaad nog nooit zo snel een topic vol gespamt
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 12 december 2006 @ 17:50:53 #45
39237 crew  H_T
2733
pi_44363488
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 17:40 schreef Asmodian het volgende:

En anatidaephobia? (Niet spieken!)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 12 december 2006 @ 17:52:21 #46
39237 crew  H_T
2733
pi_44363524
Je bent geboren in Rijksdag, en een paar straten verderop was de straat Paleis?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 12 december 2006 @ 17:53:04 #47
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44363541
Het van M. Brinkman uit 1921 was een experiment voor moderne achitectonische vormgeving. Het rekende af met de tot dan toe veel toegepaste alkoofwoningen

Het staat overigens ook op de monumentenlijst.
  dinsdag 12 december 2006 @ 17:53:25 #48
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44363556
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 17:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je bent geboren in Rijksdag, en een paar straten verderop was de straat Paleis?
Het is in Rotterdam he?
  dinsdag 12 december 2006 @ 17:54:21 #49
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44363581
Ik denk eigenlijk dat het te moeilijk gaat zijn voor het selecte gezelschap dat nu aanwezig is
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 12 december 2006 @ 17:56:53 #50
39237 crew  H_T
2733
pi_44363662
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 17:53 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Het is in Rotterdam he?
Ik heb echt geen idee, viel het op?
Ik ben de kleur MAGENTA
  dinsdag 12 december 2006 @ 18:00:30 #51
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44363797
Hier een bovenaanzicht.
Als het goed is is het rode cirkeltje de woning waar ik ter wereld kwam.

Het is dus de Justus van Effenstraat in Spangen.
Juist..de grootste pauperbuurt uit Rotterdam
Maar gelukkig zijn mijn ouders na 3 maanden verhuisd en toen was er nog weinig pauperisme

Als ik enkele straten verder geboren was geweest..had ik op de middenstip van Het Kasteel gelegen

Het gebouw is overigens gerestaureerd en wordt in een TV reclame van UPC gebruikt.
  dinsdag 12 december 2006 @ 18:08:24 #52
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44364012
Tot zover dus mijn persoonlijke vraag

Wat is dit?

pi_44364122
een zeekat
  dinsdag 12 december 2006 @ 18:14:07 #54
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44364158
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 18:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
een zeekat
Neen.
Wel een zelfde iets...
pi_44364173
een pijlinktvis dan?
  dinsdag 12 december 2006 @ 18:15:54 #56
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44364211
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 18:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
een pijlinktvis dan?
Ook niet...tel armen (zo ongeveer )

Maar veel belangrijker: het beestje lijkt op een ander dier. En zijn uiterlijke kenmerken geven hem een "nickname" die een beetje spotten is.

Waar lijkt het op?
  dinsdag 12 december 2006 @ 18:19:51 #57
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44364298
Als je van die 8 armen er nou één maakt. Waar lijkt het dan op?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 12 december 2006 @ 18:20:21 #58
39237 crew  H_T
2733
pi_44364314
Ik vind em lijken op een walvis, en lijkt 8 armen te hebben.

Een walvisoctopus?
Ik ben de kleur MAGENTA
  dinsdag 12 december 2006 @ 18:22:33 #59
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44364364
pi_44364377
Een octopotvis?
pi_44364388
Een octoslurf?
  dinsdag 12 december 2006 @ 18:23:52 #62
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44364408
Wat zie je nou hierboven?
pi_44364430
Dombo
  dinsdag 12 december 2006 @ 18:25:13 #64
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44364436
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 18:24 schreef ChrisJX het volgende:
Dombo
Dumbo ja...en dus is het beest een???
pi_44364444
Domboctopus?
pi_44364457
olifants inktvis
  dinsdag 12 december 2006 @ 18:27:23 #67
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44364486
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 18:25 schreef Gatalin het volgende:
Domboctopus?
Nou..ik reken hem maar goed

Dumbo Octopus

Gatalin +1

Punten behaald:

Nembrionic 1
Soempie 2
Gatalin 1
pi_44364531
Hoeveel poten hebben krabben?
  dinsdag 12 december 2006 @ 18:29:32 #69
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44364540
8
pi_44364556
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 18:29 schreef Nembrionic het volgende:
8
Om te lopen ja, maar in totaal dus...
  dinsdag 12 december 2006 @ 18:30:25 #71
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44364567
10 dan
pi_44364568
10
  dinsdag 12 december 2006 @ 18:30:59 #73
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44364584
Erg flauw overigens...8 poten en 2 scharen.

Dat is zoiets vragen als: hoeveel benen heeft een mens. En dan 4 rekenen met de armen erbij
pi_44364589
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 18:30 schreef Nembrionic het volgende:
10 dan
Krabben behoren tot de decapoda, 10 dus

Nembrionic +1

Punten behaald:

Nembrionic 2
Soempie 2
Gatalin 1
  dinsdag 12 december 2006 @ 18:33:09 #75
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44364642
Ik moet er zo vandoor...

Hoeveel poten heeft een paard?
pi_44364674
Nul want een paard heeft benen!
  dinsdag 12 december 2006 @ 18:35:47 #77
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44364707
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 18:34 schreef Gatalin het volgende:
Nul want een paard heeft benen!
Correct

Gatalin +1

Nembrionic 2
Soempie 2
Gatalin 2
  dinsdag 12 december 2006 @ 18:37:59 #78
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_44364790
maar ze maken er toch kroketten van als ze dood zijn
  dinsdag 12 december 2006 @ 18:38:46 #80
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44364796
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 18:37 schreef Yurithemaster het volgende:
En ook een mond zeker
In ieder geval een hoofd en geen kop.
Maar volgens mij heeft een paard gewoon een snuit met een bek.
pi_44364856
Welke tv-presentator is 1 van de breinen achter Buro Renkema?
pi_44364868
edens?
  dinsdag 12 december 2006 @ 18:42:42 #83
82589 S-Two
barba macacu
pi_44364904
Hun filmpjes komen toch ook bij Spijkerman? Maar kan me niet voorstellen dat hij het brein is achter de filmpjes..
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_44364905
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 18:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
edens?
Nee
  dinsdag 12 december 2006 @ 18:42:50 #85
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_44364921
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 18:42 schreef S-Two het volgende:
Hun filmpjes komen toch ook bij Spijkerman? Maar kan me niet voorstellen dat hij het brein is achter de filmpjes..
Klopt, sinds een paar maanden is Spijkerman een vaste afnemer.
pi_44364932
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 18:42 schreef Yurithemaster het volgende:
van konings brugge?
Ook niet.
pi_44365095
Volgens mij gaat hier niemand het antwoord geven... Hint?
pi_44365180
Staat van verwarring
pi_44365384
En het is niet Ronald Snijders
pi_44365506
Het ging om Pieter Jouke.

Ik ben eten!
pi_44367199
Wauw, al 45 minuten geen kip te bekennen hiero.
pi_44367829
ik gok op jensen, aangezien hij regelmatig filmpjes laat zien van die site?
Kom eens langs op #fokwhatpulse op irc! (irc.fok.nl)
pi_44367867
robert jensen dus
pi_44368112
psst, hij heeft het antwoord zelf gegeven. PieterJouke
pi_44368143
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 19:46 schreef Nesle het volgende:
Wauw, al 45 minuten geen kip te bekennen hiero.
Iedereen die deel 500 heeft gedaan is AKQ moe
pi_44368211
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 20:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
psst, hij heeft het antwoord zelf gegeven. PieterJouke
zag het inderdaad (maar te laat)
  dinsdag 12 december 2006 @ 20:30:31 #98
41006 Flitspaal
De achtervolger
pi_44369148
Wat was de eindstand van de reeks van 251 tot en met 500 nou?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 12 december 2006 @ 20:55:32 #99
39237 crew  H_T
2733
pi_44370197
In welke film zit de Romein Biggus Dickus?
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_44370783
Life of Brian
Unox, the worst operating system.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 12 december 2006 @ 21:14:44 #101
39237 crew  H_T
2733
pi_44371017
Schorpioen +1

Zo, we kunnen weer door
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_44371228
Welke film?

- Do you like sex, Mr. XXX?
- 'Scuse me?
- Sex. The physical act of love. Coitus. Do you like it?
- I was talking about my rug.
- You're not interested in sex?
- You mean coitus?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 12 december 2006 @ 21:20:45 #103
39237 crew  H_T
2733
pi_44371272
Klinkt James Bonderig...

The Living Daylights?
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_44371331
The Big Lebowski

Hoe vaak is daar wel nit een vraag over gesteld
pi_44371340
Nee.
pi_44371378
Ik denk het ook, bij het zwembad, dat wijffie ligt iig haar teennagels te lakken, en dan moet hij blazen.
Single ply roofing, pay less, worthless.
pi_44371398
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 21:22 schreef Jayhawk het volgende:
The Big Lebowski

Hoe vaak is daar wel nit een vraag over gesteld
Jayhawk + 1
pi_44371444
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 21:23 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik denk het ook, bij het zwembad, dat wijffie ligt iig haar teennagels te lakken, en dan moet hij blazen.
Nee het gaat om Maude Lebowski, de kunstenares, die graag het zaad van the Dude wil hebben.
pi_44371657
OH, ja, dat vliegende mens.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 12 december 2006 @ 21:29:34 #110
39237 crew  H_T
2733
pi_44371670
Misschien toch maar es gaan kijken dan, kan me blijkbaar veel extra punten opleveren
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_44371793
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 21:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Misschien toch maar es gaan kijken dan, kan me blijkbaar veel extra punten opleveren
En heel veel lol.
pi_44371809
Wat is de naam van de linker acteur en wie speelt hij? Van de rechter wil ik alleen de naam van het personage.

pi_44371853
Houden we nog even een tussenstand bij?
  dinsdag 12 december 2006 @ 21:50:12 #114
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_44372657
John Thaw, Inspector Morse, Sergeant Lewis
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_44372886
doeka +1

Tussenstand 501

Nembrionic 2
Soempie 2
Gatalin 2
Schorpioen 1
Jayhawk 1
Doeka 1
pi_44372914
  dinsdag 12 december 2006 @ 22:01:16 #117
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_44373155
Wie zong er over "Girls Talk"?
pi_44373253
there are some things you can't cover up with lipstick and powder...

tjah, wie was dat ook alweer.
pi_44373271
Peter Frampton toch niet hé.
  dinsdag 12 december 2006 @ 22:06:11 #120
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_44373377
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 22:04 schreef RoofingBurner het volgende:
Peter Frampton toch niet hé.
die kan helemaal niet zingen; dit is 1 van mijn favoriete liedjes; ik word er altijd heel vrolijk van

Het is geschreven door Elvis Costello.
pi_44373648
Als je nou had gevraagd de complete songtekst op te schrijven.
  dinsdag 12 december 2006 @ 22:18:36 #122
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_44373840
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 22:13 schreef RoofingBurner het volgende:
Als je nou had gevraagd de complete songtekst op te schrijven.
Dat leek me nog moeilijker

Wil je nog een hint of weet je het gewoon niet?
pi_44373907
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 22:18 schreef doeka het volgende:

[..]

Dat leek me nog moeilijker

Wil je nog een hint of weet je het gewoon niet?
zijn naam is blijkbaar niet blijven hangen, maar uiteraard moet ik de naam wel kennen. Hintje is welkom.
  dinsdag 12 december 2006 @ 22:27:40 #124
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_44374207
Ik heb net zijn biografie er op na geslagen; maar wat heeft-ie veel gedaan zeg; samengewerkt met David Essex, Nick Lowe, Elvis Costello, Graham Parker, The Stray Cats, Status Quo amo.

(born April 15, 1944) is a singer, guitarist and producer from Cardiff, Wales. Though he was primarily associated with pub rock and New Wave, and had numerous hits in the late 70's and early 80's, he was steadfastly devoted to pre-Beatles rock and roll. An infrequent songwriter, has largely relied on cover songs or custom-written material to sustain his career.
pi_44374422
I wanna die with you Wendy on the streets tonight in an everlasting kiss. Maar het antwoord moet ik je helaas schuldig blijven.
  dinsdag 12 december 2006 @ 22:39:05 #126
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_44374672
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 22:33 schreef RoofingBurner het volgende:
I wanna die with you Wendy on the streets tonight in an everlasting kiss. Maar het antwoord moet ik je helaas schuldig blijven.
Dat is niet zo mooi, Roof; ik doe nog 1 poging: D..e E.....s
pi_44374823
Dave Edmonds dan misschien?
  dinsdag 12 december 2006 @ 22:48:02 #128
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_44375037
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 22:42 schreef RoofingBurner het volgende:
Dave Edmonds dan misschien?
Dave Edmunds it is.
Zo snel ook

RoofingBurner +1

Tussenstand 501

Nembrionic 2
Soempie 2
Gatalin 2
Schorpioen 1
Jayhawk 1
Doeka 1
RoofingBurner +1
pi_44375205
Die naam ken ik dus wel. Geen naam die blijft hangen blijkt.

Welk bedrijf is de grootste aluminium producent ter wereld?
pi_44375467
Alcoa
pi_44375662
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 22:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Alcoa
Its-Jojo-4you +1

Tussenstand 501

Nembrionic 2
Soempie 2
Gatalin 2
Schorpioen 1
Jayhawk 1
Doeka 1
RoofingBurner 1
Its-Jojo-4you 1
pi_44375838
hmm, wilde net naar bed gaan, maar deze was te makkelijk

Wat is de lading van Al ?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 12 december 2006 @ 23:10:15 #133
39237 crew  H_T
2733
pi_44376061
Helemaal niets, Al is een gewoon atoom
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 12 december 2006 @ 23:10:40 #134
39237 crew  H_T
2733
pi_44376077
Aluminium-ionen zijn 1+
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_44376100
nee en nee
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 12 december 2006 @ 23:17:55 #136
39237 crew  H_T
2733
pi_44376333
Hm, was wel iets vreemds met aluminium-ionen... 3+ dan?
Ik ben de kleur MAGENTA
  dinsdag 12 december 2006 @ 23:54:05 #137
75556 erkel
back from Dagestan
pi_44377390
Jojo is vast al op bed:

Wat houdt het syndroom van Turner in?
Weisst
  woensdag 13 december 2006 @ 00:11:23 #138
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_44377904
dat is toch een groeistoornis?
en iets van onvruchtbaarheid.
  woensdag 13 december 2006 @ 00:17:52 #139
75556 erkel
back from Dagestan
pi_44378110
quote:
Op woensdag 13 december 2006 00:11 schreef doeka het volgende:
dat is toch een groeistoornis?
en iets van onvruchtbaarheid.
joah joah...Je zit een beetje in de goede richting
Weisst
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 13 december 2006 @ 00:25:51 #140
39237 crew  H_T
2733
pi_44378364
1 X-chromosoom bij meisjes ipv de gebruikelijke 2?
Ik ben de kleur MAGENTA
  woensdag 13 december 2006 @ 00:30:55 #141
75556 erkel
back from Dagestan
pi_44378513
quote:
Op woensdag 13 december 2006 00:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
1 X-chromosoom bij meisjes ipv de gebruikelijke 2?
Dat is het juiste antwoord Hawaii_Tim +1

Nembrionic 2
Soempie 2
Gatalin 2
Schorpioen 1
Jayhawk 1
Doeka 1
RoofingBurner 1
Its-Jojo-4you 1
Hawaii _Tim 1
Weisst
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 13 december 2006 @ 00:35:36 #142
39237 crew  H_T
2733
pi_44378670
Het was óf te weinig, óf te veel chromosomen. Als dit antwoord niet goed was geweest was ik voor 3 keer X gegaan

Internetcultuur: welke 3 figuren zien we hier?

Als het derde figuur te lang op zich laat wachten neem ik genoegen met 2 van de 3.
Ik ben de kleur MAGENTA
  woensdag 13 december 2006 @ 00:38:15 #143
82589 S-Two
barba macacu
pi_44378751
Weeble en Bob.
  woensdag 13 december 2006 @ 00:38:17 #144
75556 erkel
back from Dagestan
pi_44378754
Lijken southpark figuurtjes...
Weisst
  woensdag 13 december 2006 @ 00:38:41 #145
82589 S-Two
barba macacu
pi_44378766
En die derde ken ik niet
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 13 december 2006 @ 00:41:10 #146
39237 crew  H_T
2733
pi_44378835
Weebl en Bob zijn goed. Suggesties voor nummer 3 mogen gedaan worden tot 00:53, daarna krijg je de punten
Ik ben de kleur MAGENTA
  woensdag 13 december 2006 @ 00:43:49 #147
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44378930
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 13 december 2006 @ 00:56:07 #148
39237 crew  H_T
2733
pi_44379325
S-Two +1

Het derde figuurtje heet Chris the Ninja Pirate

Nembrionic 2
Soempie 2
Gatalin 2
Schorpioen 1
Jayhawk 1
Doeka 1
RoofingBurner 1
Its-Jojo-4you 1
Hawaii _Tim 1
S-Two 1
Ik ben de kleur MAGENTA
  woensdag 13 december 2006 @ 01:03:56 #149
82589 S-Two
barba macacu
pi_44379519
Waar wordt de finale van de EPT Poker FInal gehouden?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 13 december 2006 @ 01:05:16 #150
39237 crew  H_T
2733
pi_44379554
Obvious gok: Las Vegas.

Zal wel niets van kloppen
Ik ben de kleur MAGENTA
  woensdag 13 december 2006 @ 01:06:18 #151
82589 S-Two
barba macacu
pi_44379581
quote:
Op woensdag 13 december 2006 01:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Obvious gok: Las Vegas.

Zal wel niets van kloppen
Je zei het zelf al

klopt dus niet
  woensdag 13 december 2006 @ 01:06:27 #152
75556 erkel
back from Dagestan
pi_44379587
Monte Carlo
Weisst
  woensdag 13 december 2006 @ 01:06:55 #153
75556 erkel
back from Dagestan
pi_44379596
oftewel Monaco
Weisst
  woensdag 13 december 2006 @ 01:08:25 #154
82589 S-Two
barba macacu
pi_44379627
quote:
Op woensdag 13 december 2006 01:06 schreef erkel het volgende:
Monte Carlo
Erkel +1

Nembrionic 2
Soempie 2
Gatalin 2
Schorpioen 1
Jayhawk 1
Doeka 1
RoofingBurner 1
Its-Jojo-4you 1
Hawaii _Tim 1
S-Two 1
Erkel 1
  woensdag 13 december 2006 @ 01:13:49 #155
75556 erkel
back from Dagestan
pi_44379728
Dit seizoen was op een gegeven moment het verdedigingskoppel van HSV van Belgische en Nederlandse nationaliteit. Dit was vorig seizoen hetzelfde geval, maar toen stonden er 2 andere spelers. Wie is voor wie ingeruild?
Weisst
  woensdag 13 december 2006 @ 01:16:12 #156
82589 S-Two
barba macacu
pi_44379774
Vorig jaar Boularouz en Van Buijten, nu Mathijsen en ???
  woensdag 13 december 2006 @ 01:16:29 #157
82589 S-Two
barba macacu
pi_44379783
Kompany?
  woensdag 13 december 2006 @ 01:19:09 #158
75556 erkel
back from Dagestan
pi_44379832
quote:
Op woensdag 13 december 2006 01:16 schreef S-Two het volgende:
Kompany?
juistem. Heb lang nagedacht hoe ik deze vraag moest formuleren Hij had er al een minuut na mijn goede antwoord kunnen staan.

S-Two +1

Nembrionic 2
Soempie 2
Gatalin 2
Schorpioen 1
Jayhawk 1
Doeka 1
RoofingBurner 1
Its-Jojo-4you 1
Hawaii _Tim 1
S-Two 2
Erkel 1
Weisst
  woensdag 13 december 2006 @ 01:22:53 #159
82589 S-Two
barba macacu
pi_44379897
Ik wist niet dat Kompany daar speelde, maar hij was eigenlijk de enige die ik me kon bedenken..

De zoon van welke bekende oud-voetballer loopt nu stage bij Ajax? Ik zoek dus de oud-voetballer.
  woensdag 13 december 2006 @ 01:24:09 #160
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44379918
Youri Mulder?
  woensdag 13 december 2006 @ 01:24:19 #161
75556 erkel
back from Dagestan
pi_44379923
Michael Laudrup

Kompany is geblesseerd op dit moment trouwens
Weisst
  woensdag 13 december 2006 @ 01:24:20 #162
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44379924
Jan Mulder dan dus
  woensdag 13 december 2006 @ 01:24:57 #163
82589 S-Two
barba macacu
pi_44379935
quote:
Op woensdag 13 december 2006 01:24 schreef erkel het volgende:
Michael Laudrup

Kompany is geblesseerd op dit moment trouwens
Erkel +1

Ah, vandaar dat ik hem niet in de samenvatting laatst zag.

Nembrionic 2
Soempie 2
Gatalin 2
Schorpioen 1
Jayhawk 1
Doeka 1
RoofingBurner 1
Its-Jojo-4you 1
Hawaii _Tim 1
S-Two 2
Erkel 2
  woensdag 13 december 2006 @ 01:26:14 #164
82589 S-Two
barba macacu
pi_44379949
quote:
Op woensdag 13 december 2006 01:24 schreef Nembrionic het volgende:
Youri Mulder?
Stage loop je meestal als je een jong talent bent, en Youri Mulder is dat niet.

Juistem, hij is zelfs al gestopt .
  woensdag 13 december 2006 @ 01:29:22 #165
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44380006
quote:
Op woensdag 13 december 2006 01:26 schreef S-Two het volgende:

[..]

Stage loop je meestal als je een jong talent bent, en Youri Mulder is dat niet.

Juistem, hij is zelfs al gestopt .
Dat wist ik niet
  woensdag 13 december 2006 @ 01:30:31 #166
75556 erkel
back from Dagestan
pi_44380024
Wie is deze reggae man?

Weisst
  woensdag 13 december 2006 @ 01:32:37 #167
82589 S-Two
barba macacu
pi_44380062
Het enige wat in me opkomt is Damian Marley...
pi_44380073
quote:
Op woensdag 13 december 2006 01:30 schreef erkel het volgende:
Wie is deze reggae man?

[afbeelding]
ziggy Marley?
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  woensdag 13 december 2006 @ 01:34:48 #169
75556 erkel
back from Dagestan
pi_44380094
quote:
Op woensdag 13 december 2006 01:32 schreef S-Two het volgende:
Het enige wat in me opkomt is Damian Marley...
Goed in je opgekomt S-Two +1

Nembrionic 2
Soempie 2
Gatalin 2
Schorpioen 1
Jayhawk 1
Doeka 1
RoofingBurner 1
Its-Jojo-4you 1
Hawaii _Tim 1
S-Two 3
Erkel 2
quote:
Op woensdag 13 december 2006 01:33 schreef Terreros85 het volgende:

ziggy Marley?
Dat is zijn andere zoon
Weisst
  woensdag 13 december 2006 @ 01:36:27 #170
82589 S-Two
barba macacu
pi_44380124
Wie is de man in mijn avatar?

Als het niet goed te zien is, zeg het, dan post ik een ander plaatje..
  woensdag 13 december 2006 @ 01:37:46 #171
75556 erkel
back from Dagestan
pi_44380144
van "The Thin Blue Line" ?
Weisst
pi_44380159
De politieagent uit Allo Allo
  woensdag 13 december 2006 @ 01:39:17 #173
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44380175
Office Crabtree
  woensdag 13 december 2006 @ 01:39:18 #174
82589 S-Two
barba macacu
pi_44380176
quote:
Op woensdag 13 december 2006 01:38 schreef Terreros85 het volgende:
De politieagent uit Allo Allo
Juist, ook nog een naam? Anders gaan over 5 minuten de punten sowieso naar jou.
  woensdag 13 december 2006 @ 01:39:28 #175
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44380180
officer natuurlijk
  woensdag 13 december 2006 @ 01:40:14 #176
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44380183
quote:
Op woensdag 13 december 2006 01:34 schreef erkel het volgende:
Dat is zijn andere zoon
Volgens mij is dat alleen een naamgenoot...
  woensdag 13 december 2006 @ 01:41:16 #177
82589 S-Two
barba macacu
pi_44380199
quote:
Op woensdag 13 december 2006 01:39 schreef Nembrionic het volgende:
Office Crabtree
Nembrionic +1

Nembrionic 3
Soempie 2
Gatalin 2
Schorpioen 1
Jayhawk 1
Doeka 1
RoofingBurner 1
Its-Jojo-4you 1
Hawaii _Tim 1
S-Two 3
Erkel 2
pi_44380201
quote:
Op woensdag 13 december 2006 01:40 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Volgens mij is Damian een naamgenoot, Ziggy is zijn zoon...maar ik zoek het ff na
  woensdag 13 december 2006 @ 01:42:22 #179
82589 S-Two
barba macacu
pi_44380215
Volgens wikipedia zijn het beide zonen.
  woensdag 13 december 2006 @ 01:42:30 #180
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44380219
quote:
Op woensdag 13 december 2006 01:41 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Volgens mij is Damian een naamgenoot, Ziggy is zijn zoon...maar ik zoek het ff na
Doe dat
Ziggy was op Lowlands en ik herinner me dat iemand riep dat 'ie alleen die naam aangenomen had of een neefje was ofso.
Maar die kan het natuurlijk ook hebben omgedraaid
  woensdag 13 december 2006 @ 01:43:36 #181
75556 erkel
back from Dagestan
pi_44380229
quote:
Op woensdag 13 december 2006 01:40 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

wel degelijk een zoon van bron

Ziggy (David) is de oudste en Damian de jongste bron2
Weisst
  woensdag 13 december 2006 @ 01:43:43 #182
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44380233
quote:
Op woensdag 13 december 2006 01:42 schreef S-Two het volgende:
Volgens wikipedia zijn het beide zonen.
OK

Welke kleur heeft het jasje van de burgemeester van Springfield?
pi_44380243
donkerblauw volgens mij
  woensdag 13 december 2006 @ 01:45:09 #184
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44380254
quote:
Op woensdag 13 december 2006 01:44 schreef Terreros85 het volgende:
donkerblauw volgens mij
Terreros85 +1

Nembrionic 3
Soempie 2
Gatalin 2
Schorpioen 1
Jayhawk 1
Doeka 1
RoofingBurner 1
Its-Jojo-4you 1
Hawaii _Tim 1
S-Two 3
Erkel 2
Terreros 1
pi_44380282
Hoe heet de lerares van Bart Simpson (voor en achternaam)?
  woensdag 13 december 2006 @ 01:49:27 #186
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44380306
Mona Crabapple
  woensdag 13 december 2006 @ 01:49:48 #187
75556 erkel
back from Dagestan
pi_44380311
Ik kijk het eigenlijk te weinig, want vind het een geniale serie. Maar weet het dus niet...
Weisst
pi_44380323
quote:
Op woensdag 13 december 2006 01:49 schreef Nembrionic het volgende:
Mona Crabapple
achternaam is goed, ook al is de spelling iets anders..nu de voornaam nog. Nog vijf minuten de punten zijn voor jou..
  woensdag 13 december 2006 @ 01:51:56 #189
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44380339
Ik probeer me Skinner voor te stellen die het zegt..maar nee
pi_44380411
Edna
  woensdag 13 december 2006 @ 01:59:39 #191
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44380420
quote:
Op woensdag 13 december 2006 01:58 schreef Gatalin het volgende:
Edna
Inderdaad..maar die 5 minuten zijn voorbij
pi_44380468
Lastig gevalletje.....zat ff ergens anders te posten, maar Gatalin de punten. Je kwam er echt niet op..

Gatalin +1

Nembrionic 3
Soempie 2
Gatalin 3
Schorpioen 1
Jayhawk 1
Doeka 1
RoofingBurner 1
Its-Jojo-4you 1
Hawaii _Tim 1
S-Two 3
Erkel 2
Terreros 1

Sorry Nembrionic . Ik ga slapen trouwens
  woensdag 13 december 2006 @ 02:05:27 #193
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44380498

pi_44380542
Wat zijn de Engelse namen van Kwik, Kwek en Kwak?
  woensdag 13 december 2006 @ 02:14:36 #195
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44380589
Huey, Duey, Luey

Nou ja...fonetisch dan
pi_44380609
quote:
Op woensdag 13 december 2006 02:14 schreef Nembrionic het volgende:
Huey, Duey, Luey

Nou ja...fonetisch dan
Huey (Huebert) , Dewey (Deuteronomy) and Louie (Louis)

Nembrio +1

Nembrionic 4
Soempie 2
Gatalin 3
Schorpioen 1
Jayhawk 1
Doeka 1
RoofingBurner 1
Its-Jojo-4you 1
Hawaii _Tim 1
S-Two 3
Erkel 2
Terreros 1
  woensdag 13 december 2006 @ 02:19:54 #197
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44380636
Wat is de voornaam van Oma Duck en van wie is zij een kleindochter?
  woensdag 13 december 2006 @ 02:21:33 #198
75556 erkel
back from Dagestan
pi_44380646
Gretta? kleindochter van Cornelis Prul?
Weisst
pi_44380658
Dora
  woensdag 13 december 2006 @ 02:24:57 #200
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44380671
quote:
Op woensdag 13 december 2006 02:22 schreef Gatalin het volgende:
Dora
Sorry Erkel, maar Gatalin maakt het af.

Ik zit de familiegeschiedenis eens door te lezen en dat is echt grappig

Gatalin +1

Nembrionic 4
Soempie 2
Gatalin 4
Schorpioen 1
Jayhawk 1
Doeka 1
RoofingBurner 1
Its-Jojo-4you 1
Hawaii _Tim 1
S-Two 3
Erkel 2
Terreros 1
  woensdag 13 december 2006 @ 02:27:49 #201
75556 erkel
back from Dagestan
pi_44380693
quote:
Op woensdag 13 december 2006 02:24 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Sorry Erkel, maar Gatalin maakt het af.
Bliksem!!
Weisst
pi_44380721
Turbo McKwek is niet alleen de piloot van Dagobert, maar ook van welke superheld?
  woensdag 13 december 2006 @ 02:40:07 #203
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44380765
Darkwing Duck
pi_44380776
quote:
Op woensdag 13 december 2006 02:40 schreef Nembrionic het volgende:
Darkwing Duck
Laten we lekker link gaan doen

Nembrionic +1

Nembrionic 5
Soempie 2
Gatalin 4
Schorpioen 1
Jayhawk 1
Doeka 1
RoofingBurner 1
Its-Jojo-4you 1
Hawaii _Tim 1
S-Two 3
Erkel 2
Terreros 1
  woensdag 13 december 2006 @ 02:45:17 #205
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44380811
Hoe heet de tweelingzus van Donald Duck en hoe heten hun ouders?

Dat is ondertussen al lang opgezocht natuurlijk

Ik ga naar bed. Dus ik ga geen nieuwe vraag stellen
pi_44380814
Truste Nem!
pi_44381922
Geud meurning
pi_44381954
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 23:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hm, was wel iets vreemds met aluminium-ionen... 3+ dan?
Was idd a maffen. Maar het antwoord is goed.

Hawaii_Tim +1

Nembrionic 5
Soempie 2
Gatalin 4
Schorpioen 1
Jayhawk 1
Doeka 1
RoofingBurner 1
Its-Jojo-4you 1
Hawaii _Tim 2
S-Two 3
Erkel 2
Terreros 1
pi_44381956
mogguh
pi_44382025
Yo.
pi_44382066
Er is geen vraag. Wie?
pi_44382076
Jij. Heb ik nu een punt?
pi_44382305
lol

Welk bedrijf is de grootste producent van levensmiddelen in de wereld?
pi_44382425
Unilever?
pi_44382513
  woensdag 13 december 2006 @ 09:55:15 #216
41006 Flitspaal
De achtervolger
pi_44383735
Sara Lee?
  woensdag 13 december 2006 @ 10:16:55 #217
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_44384269
Nestle?
  woensdag 13 december 2006 @ 10:22:34 #218
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_44384431
ga weer even wat doen.
  Redactie Frontpage woensdag 13 december 2006 @ 10:49:34 #219
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_44385110
Coca Cola
With four other people
And aliens
pi_44385623
Is dat zo'n bedrijf uit Tjsechië?
  Redactie Frontpage woensdag 13 december 2006 @ 11:14:34 #221
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_44385746
mister jojo is al dik een half uur offline nieuwe vraag of wachten?
With four other people
And aliens
pi_44385856
quote:
Op woensdag 13 december 2006 10:16 schreef doeka het volgende:
Nestle?
Jawel

Doeka +1

Nembrionic 5
Soempie 2
Gatalin 4
Schorpioen 1
Jayhawk 1
Doeka 2
RoofingBurner 1
Its-Jojo-4you 1
Hawaii _Tim 2
S-Two 3
Erkel 2
Terreros 1
pi_44386146
pi_44386268

Iemand een nieuwe vraag? Doeka lijkt niet meer aanwezig te zijn...
Carpe Noctem
Favoriete uitgaansplekken: Kokorico (Zomergem, B) www.kokorico.be & INDEX (Schuttorf, D) www.I-N-D-E-X.de
Trance Energy (03-03-2007)
Hattrick - Manager crashtestdummies (148007)
pi_44386926
Nou vooruit, een makkelijke:

Wat betekent dit teken?
pi_44387031
Dat betekent Anarchy
pi_44387073
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:00 schreef RoofingBurner het volgende:
Dat betekent Anarchy
RoofingBurner +1 én een nieuwe vraag
pi_44387161
Nog een makkelijke,

welk gebouw is dit?
pi_44387271
pantheon van athene?
  Trouwste user 2022 woensdag 13 december 2006 @ 12:08:22 #230
7889 tong80
Spleenheup
pi_44387273
Acropolis ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_44388446
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:08 schreef WooZ het volgende:
pantheon van athene?
Het Pantheon staat in Rome.

pi_44388595
Het Parthenon dan dus op de Akropolis in Athene.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_44388667
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:51 schreef SaskiaR het volgende:
Het Parthenon dan dus op de Akropolis in Athene.
dat is hem wel. MIsschien bedoelde Wooz dit wel. zou ook kunnen natuurlijk.

SaskiaR +1

Punten behaald topic 501
Nembrionic 5
Soempie 2
Gatalin 4
Schorpioen 1
Jayhawk 1
Doeka 2
RoofingBurner 2
Its-Jojo-4you 1
Hawaii _Tim 2
S-Two 3
Erkel 2
Terreros 1
SaskiaR 1
  woensdag 13 december 2006 @ 12:53:48 #234
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_44388711
Goedemiddag samen
pi_44388748
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:53 schreef QCC het volgende:
Goedemiddag samen
Ook hoi.
pi_44388827
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:46 schreef RoofingBurner het volgende:

[..]

Het Pantheon staat in Rome.

[afbeelding]
ik weet 't, ik wist dat er iets niet klopte maar kwam niet op de goede naam
pi_44388855
Welke 3 staten liggen er aan de westkust van de VS?
  woensdag 13 december 2006 @ 12:57:43 #238
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_44388879
Californie, Oregon, Washington
pi_44388956
QCC +1

Punten behaald topic 501
Nembrionic 5
Soempie 2
Gatalin 4
Schorpioen 1
Jayhawk 1
Doeka 2
RoofingBurner 2
Its-Jojo-4you 1
Hawaii _Tim 2
S-Two 3
Erkel 2
Terreros 1
SaskiaR 1
QCC 1
  woensdag 13 december 2006 @ 13:00:16 #240
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_44388983
Wie schreef American Psycho?
pi_44388992
Bret easton ellis
  woensdag 13 december 2006 @ 13:01:00 #242
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_44389013
SaskiaR +1

Punten behaald topic 501
Nembrionic 5
Soempie 2
Gatalin 4
Schorpioen 1
Jayhawk 1
Doeka 2
RoofingBurner 2
Its-Jojo-4you 1
Hawaii _Tim 2
S-Two 3
Erkel 2
Terreros 1
SaskiaR 2
QCC 1
pi_44389056
zijn grote komvormige kraters, gevormd door vulkanische activiteit. In het verleden dacht men dat alleen ontstonden als de top van de vulkaan eraf geblazen werd, maar slechts enkele zijn zo ontstaan.
  woensdag 13 december 2006 @ 13:04:36 #244
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_44389125
Caldera's toch?

Zo heet nl. ook een stadje in Morrowind, dus bij aardrijkskunde had ik altijd een ezelsbruggetje
pi_44389200
Atol

Is het meervoud nou Atols of Atollen??? geen idee eigenlijk
Carpe Noctem
Favoriete uitgaansplekken: Kokorico (Zomergem, B) www.kokorico.be & INDEX (Schuttorf, D) www.I-N-D-E-X.de
Trance Energy (03-03-2007)
Hattrick - Manager crashtestdummies (148007)
  woensdag 13 december 2006 @ 13:07:20 #246
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_44389218
een atol is een kom in de zee toch?
pi_44389243
QCC +1

Dat ging een stuk sneller dan toen ik dezelfde vraag 3 dagen terug stelde...

Punten behaald topic 501
Nembrionic 5
Soempie 2
Gatalin 4
Schorpioen 1
Jayhawk 1
Doeka 2
RoofingBurner 2
Its-Jojo-4you 1
Hawaii _Tim 2
S-Two 3
Erkel 2
Terreros 1
SaskiaR 2
QCC 2
  woensdag 13 december 2006 @ 13:08:37 #248
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_44389260
edit: anders formuleren, even geduld

Welke auteur wordt in het boek 'Lunar Park' door Bret Easton Ellis beschreven als zijn 'toxic twin'?
  Trouwste user 2022 woensdag 13 december 2006 @ 13:14:53 #249
7889 tong80
Spleenheup
pi_44389464
Gainsbourg misschien ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 13 december 2006 @ 13:15:06 #250
7889 tong80
Spleenheup
pi_44389474
Buroughs ?

Trouwste user 2022 woensdag 13 december 2006 @ 13:15:21 #251
7889 tong80
Spleenheup
pi_44389477
McInterry ?

woensdag 13 december 2006 @ 13:16:19 #252
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_44389510
Nope, en je mag toch maar 1x antwoord geven totdat ik zeg dat het fout is wanneer je opnieuw mag raden?
  Trouwste user 2022 woensdag 13 december 2006 @ 13:17:35 #253
7889 tong80
Spleenheup
pi_44389545
Ok

woensdag 13 december 2006 @ 13:17:53 #254
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_44389551
Dus, roept u maar
  Trouwste user 2022 woensdag 13 december 2006 @ 13:25:40 #255
7889 tong80
Spleenheup
pi_44389820
Een mede schrijver of een andere Toxicoloog zoals Keith Richard ?

woensdag 13 december 2006 @ 13:27:40 #256
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_44389893
neen

Hint: De auteur schreef boeken in dezelfde Zeitgeist als Ellis, hoofdpersonen zijn jonge mensen die hun weg proberen te vinden in de grote stad
  Trouwste user 2022 woensdag 13 december 2006 @ 13:32:45 #257
7889 tong80
Spleenheup
pi_44390054
Dat vermoeden had ik al. Ik kom verdomme niet op z'n naam. Werden toch ook The Bratt pack genoemd ?

pi_44390157
Tim dingest??
  woensdag 13 december 2006 @ 13:36:30 #259
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_44390191
Ja, bratt pack ook
  woensdag 13 december 2006 @ 13:37:24 #260
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_44390223
En geen Tim Dingest
  woensdag 13 december 2006 @ 13:37:50 #261
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_44390239
2e hint: The Jayster
pi_44390280
Jay McInnery?
  woensdag 13 december 2006 @ 13:41:29 #263
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_44390346
nu nog goed spellen
pi_44390371
MacInnery?
  woensdag 13 december 2006 @ 13:42:42 #265
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_44390380
ach wat, ik reken heb goed:
Jay McInerney

+1 voor SaskiaR

Punten behaald topic 501
Nembrionic 5
Soempie 2
Gatalin 4
Schorpioen 1
Jayhawk 1
Doeka 2
RoofingBurner 2
Its-Jojo-4you 1
Hawaii _Tim 2
S-Two 3
Erkel 2
Terreros 1
SaskiaR 3
QCC 2
pi_44390460
Wat een naam

We zagen net het Pantheon in Rome; in wiens opdracht werd dit gebouwd?
  Trouwste user 2022 woensdag 13 december 2006 @ 13:45:51 #267
7889 tong80
Spleenheup
pi_44390469
quote:
Op woensdag 13 december 2006 13:15 schreef tong80 het volgende:
McInterry ?

Die bedoelde ik.Kijk maar

woensdag 13 december 2006 @ 13:47:36 #268
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_44390518
Je had al 2 andere foute namen gegeven en Mcinterry zonder voornaam is te vaag.. Volgende keer iets duidelijker graag

pi_44390522
Alleen jij gaf 3 antwoorden achter elkaar
  woensdag 13 december 2006 @ 13:48:40 #270
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_44390542
Lastige vraag Saskia, ik ben bang dat er niet veel geluidstechnici aanwezig zijn hier
pi_44390549
Hm oei, er zijn sowieso niet veel mensen...
pi_44390554
ik weet alleen dat een mp3tje ongeveer gebaseerd is op het weghalen van de voor ons slechts hoorbare frequenties

verder kan jeeen muziekje nog als .wav .wma .cda en .ogg opslaan
pi_44390573
Laat maar, andere vraag gesteld.
  woensdag 13 december 2006 @ 13:50:12 #274
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44390578
Ook nog een keer de vraag editten
  Trouwste user 2022 woensdag 13 december 2006 @ 13:50:22 #275
7889 tong80
Spleenheup
pi_44390584
quote:
Op woensdag 13 december 2006 13:47 schreef QCC het volgende:
Je had al 2 andere foute namen gegeven en Mcinterry zonder voornaam is te vaag.. Volgende keer iets duidelijker graag

Ben je leraar of dominee ?

woensdag 13 december 2006 @ 13:50:46 #276
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_44390592
Hadrianus
  woensdag 13 december 2006 @ 13:52:13 #277
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_44390633
quote:
Op woensdag 13 december 2006 13:50 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ben je leraar of dominee ?

Mierenneuker
pi_44390644
Z'n naam staat er heel groot op.
  woensdag 13 december 2006 @ 13:54:55 #279
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_44390727
Ik heb het nooit gezien.. mm, ik dacht dat Hadrianus altijd van de bouwwerken was, blijkbaar niet
pi_44390819
Hij niet alleen... zoek 't anderhalve eeuw eerder.
  woensdag 13 december 2006 @ 14:00:33 #281
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_44390921
Mijn geheugen is gebasseerd op losse feiten, ik kan niet even 150 jaar eerder in de geschiedenis kijken..
pi_44390960
quote:
Op woensdag 13 december 2006 13:45 schreef SaskiaR het volgende:
Wat een naam

We zagen net het Pantheon in Rome; in wiens opdracht werd dit gebouwd?
quote:
Op woensdag 13 december 2006 13:48 schreef QCC het volgende:
Lastige vraag Saskia, ik ben bang dat er niet veel geluidstechnici aanwezig zijn hier

Julius Caesar ?
pi_44391012
Ik had de vraag veranderd
Het gaat om de beste vriend en generaal van keizer Augustus, en die heette ....
  woensdag 13 december 2006 @ 14:03:49 #284
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_44391019
Marcus Nogietsus... met een A... toch?
pi_44391084
Ja

de beste man in kwestie.
  woensdag 13 december 2006 @ 14:06:27 #286
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_44391094
Antonius
pi_44391124
nee die dan weer niet.
  woensdag 13 december 2006 @ 14:09:40 #288
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44391199
aurelius?
  woensdag 13 december 2006 @ 14:09:55 #289
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_44391212
Aurelius?

Volgens mij fout maar dat schiet me het eerste binnen
  woensdag 13 december 2006 @ 14:10:35 #290
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44391225
quote:
Op woensdag 13 december 2006 14:09 schreef QCC het volgende:
Aurelius?

Volgens mij fout maar dat schiet me het eerste binnen
Bij mij ook. Maar allemaal puur vanwege Gladiator
pi_44391240
Kwaliteit van de vragen gaan echt wel omhoog...
Noot noot.
  woensdag 13 december 2006 @ 14:11:32 #292
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44391255
quote:
Op woensdag 13 december 2006 14:11 schreef Jojoortje het volgende:
Niets mis mee

Er worden minder punten behaald maar ik vind het wel interessanter
pi_44391285
quote:
Op woensdag 13 december 2006 14:11 schreef Jojoortje het volgende:
sarcasme of niet?
pi_44391311
quote:
Op woensdag 13 december 2006 14:12 schreef Nesle het volgende:

[..]

sarcasme of niet?
Nee ik meen het serieus!
Noot noot.
  woensdag 13 december 2006 @ 14:12:55 #295
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_44391314
Agrippa
pi_44391352
Wat voor vragen wil je dan Jojoortje?

QCC + 1

Punten behaald topic 501
Nembrionic 5
Soempie 2
Gatalin 4
Schorpioen 1
Jayhawk 1
Doeka 2
RoofingBurner 2
Its-Jojo-4you 1
Hawaii _Tim 2
S-Two 3
Erkel 2
Terreros 1
SaskiaR 3
QCC 3
pi_44391376
Hoe kom je erop...
  woensdag 13 december 2006 @ 14:15:41 #298
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_44391409
Vanuit de klassieke wereld naar het muzikale:

Vertaal dit deel tekst uit Holiday in Spain van Blof terug naar het origineel van de Counting Crows

Ik kan nergens heen
Maar in het zuiden wacht een vrouw nog steeds op mij alleen
Ze heeft flessen vol tequila en flessen vol gin
En dan neem ik m'n gitaar mee en m'n gouden ring
  woensdag 13 december 2006 @ 14:17:57 #299
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44391470
got no place to go
there's a woman waiting down in mexico
she's got bottles full tequila and bottles of gin
shit...
  woensdag 13 december 2006 @ 14:18:29 #300
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_44391484
quote:
Op woensdag 13 december 2006 14:17 schreef Nembrionic het volgende:
got no place to go
there's a woman waiting down in mexico
she's got bottles full tequila and bottles of gin
shit...
jaja, die laatste regel nog

of doen we ook met kwartpunten? want je hebt 3/4e goed
(niet letterlijk de tekst goed overigens, maar ongeveer wel)
  woensdag 13 december 2006 @ 14:19:34 #301
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44391529
volgens mij eindigt het op "step right in" ofso
Maar de zin is te complex

Nee alleen hele punten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: