Laten ze dan eerst eens normale parkeervakken maken waar normale auto's genoeg ruimte hebben.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:18 schreef HansU het volgende:
Persoonlijk zou ik het liefs ook die grote dingen verbieden omdat ze gewoon lelijk zijn en ik er liever niet frontaal op bots met me bejaarde Ford Fiesta. Maar dan kan je ook wel vrachtwagens gaan verbieden.
Waar ik me wel mateloos aan irriteer zijn SUV's die 2 parkeervakken in gebruik nemen, dit mag dan ook best bestraft worden met een leuk bonnetje van een eurotje of 200 á 300.
wegenbelasting is al per kilo. De regering was een hele tijd terug hierin al voortvarend bezig.quote:Pak de SUV rijders maar met een lekker hoge wegenbelasting (per kilo dus). Dat is de enige manier om zonder een onrealistisch facistisch beleid te hoeven voeren.
Een standaard parkeervak is 2,5 bij 5 meter.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:11 schreef Shinadul het volgende:
Laten ze dan eerst eens normale parkeervakken maken waar normale auto's genoeg ruimte hebben.
een normale stationcar past er gewoon in. Ruim zat dus.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Een standaard parkeervak is 2,5 bij 5 meter.
Moet voldoende zijn.
Dat was idd. mijn bron.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Staat in de gratis uitgedeelde nrc-next van vandaag:
Dacht ook al aan dit topic toen ik het vanmorgen las.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:21 schreef DS4 het volgende:
Dat was idd. mijn bron.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |