dat ze gemaakt worden door een intelligent iets ben ik met je eens. Het zou idd van buitenaardse afkomst kunnen zijn. Of van een andere dimensie.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:51 schreef huupia het volgende:
[..]
mijn redenatie is simpel
- het is gecreeerd ddor een intelligentie
-een aantal aanwijzingen zoals de afwijkingen en snelle creatie en ufo waarnemingen zegt mij dat een aantal van deze formaties niet door mensen is gemaakt
blijft over: een niet menselijke intelligentie oftewel een alien
Nee, want er is zo´n verhaal over een graancirkel die binnen een kwartier gemaakt is, en er zijn mensen die het gemaakt zien hebben. Ik vind dat het lezen van die circularsite genoeg bewijs levert dat door iets gemaakt is dat niet op Aarde leeft..quote:Op maandag 18 december 2006 10:41 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat ze gemaakt worden door een intelligent iets ben ik met je eens. Het zou idd van buitenaardse afkomst kunnen zijn. Of van een andere dimensie.
Of het zijn wel mensen die dit met een ons nog onbekende technologie maken om 'ons' te doen laten denken dat het niet menselijk is?!
Mirri,quote:Op maandag 18 december 2006 15:17 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee, want er is zo´n verhaal over een graancirkel die binnen een kwartier gemaakt is, en er zijn mensen die het gemaakt zien hebben. Ik vind dat het lezen van die circularsite genoeg bewijs levert dat door iets gemaakt is dat niet op Aarde leeft..![]()
Haha, ok danquote:Op maandag 18 december 2006 15:25 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Mirri,
je hoeft mij niet te overtuigen hoorik heb genoeg gelezen om er vrij zeker van te zijn dat er iets heel vreemds aan de hand is. Maar omdat ik mezelf niet wil vastpinnen op 1bepaalde verklaring probeer ik alle mogelijkheden open te houden, om zo objectief mogelijk te blijven, vandaar
![]()
en dat iets , moeten wij zeker dankbaar zijn dat die met zijn grote yeti-poten door onze voedingstoffen loopt te trappelen.quote:Op maandag 18 december 2006 15:17 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee, want er is zo´n verhaal over een graancirkel die binnen een kwartier gemaakt is, en er zijn mensen die het gemaakt zien hebben. Ik vind dat het lezen van die circularsite genoeg bewijs levert dat door iets gemaakt is dat niet op Aarde leeft..![]()
Als je eens wat informatie over graancirkels leest, dat weet je dat het allang bekend is waarom ze het maken, er zit heilige geometrie in.quote:Op maandag 18 december 2006 15:44 schreef ronald-online het volgende:
[..]
en dat iets , moeten wij zeker dankbaar zijn dat die met zijn grote yeti-poten door onze voedingstoffen loopt te trappelen.
als ze dan toch zo stiekem zijn om graancirkels te maken buiten onze aanwezigheid om , dan mogen ze wat mij betreft wel eens duidelijkheid geven WAAROM ze hun buitenaardse graffiti op ons los laten.
die mensen die het hebben zien gebeuren zijn uiteraard mensen die contact hebben met aliens , of er stellig in geloven?
Zo heet dat nu eenmaal, heilige geometrie...ik heb dat "heilige" ervoor ook niet bedacht..quote:Op maandag 18 december 2006 17:07 schreef ronald-online het volgende:
lees de post van 12 december tot 15 december nog eens goed door.
heilige geometrie noem jij het.
er is niets heiligs aan cirkels en lijntjes. vraag maar aan de paus.
12 december tot 15 december bracht genoeg informatie los om nu alweer in de lach te schieten.
en dan nog als het al geen wezens zijn in materiele vorm , wat is dan het nut van hun graffiti die gemaakt is in materiele vorm.
willen ze ons alleen maar verblijden met hun kunstwerkjes ?
doe dat dan alsjeblieft op de maan , dan vind ik het pas echt wonderbaarlijk.
dat is dan nog altijd beter dan een akker ongevraagd gaan vernielen .
Ze denkt er gewoon anders over dan jij. Vind je dat een reden 'om aan haar te gaan twijfelen'?quote:Op maandag 18 december 2006 17:18 schreef ronald-online het volgende:
als ik zo naar het tijdsbestek tussen deze posts kijk dan betwijfel ik of je de voorgaande gelezen hebt.
en als ik dan lees hoe letterlijk je alles neemt,
dan ga ik heel erg aan je twijfelen.
laat mij dan maar terug gaan in de tijd en ergens blijven hangen tussen 12 en 15 december.
Ik reageer gewoon op wat jij zegt. Jij neemt alles letterlijk...weet je nog dat je "heilige geometrie" een beetje te letterlijk nam? Natuurlijk is daar niets heiligs aan..maarja...waarom zijn bananen krom?quote:Op maandag 18 december 2006 17:18 schreef ronald-online het volgende:
als ik zo naar het tijdsbestek tussen deze posts kijk dan betwijfel ik of je de voorgaande gelezen hebt.
en als ik dan lees hoe letterlijk je alles neemt,
dan ga ik heel erg aan je twijfelen.
laat mij dan maar terug gaan in de tijd en ergens blijven hangen tussen 12 en 15 december.
jij snapt het helemaalquote:Op maandag 18 december 2006 17:21 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ze denkt er gewoon anders over dan jij. Vind je dat een reden 'om aan haar te gaan twijfelen'?
begin eens met geschiedenis.quote:Op maandag 18 december 2006 17:45 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon op wat jij zegt. Jij neemt alles letterlijk...weet je nog dat je "heilige geometrie" een beetje te letterlijk nam? Natuurlijk is daar niets heiligs aan..maarja...waarom zijn bananen krom?
Nogmaals: ik geef gewoon mijn reactie op wat jij zegt, want ik merk dat jij niet echt goed geinformeerd bent als je denkt dat het graan naar de klote gaat door graancirkels. Maar als jij daar niet tegen kan, laat maar, de groeten.![]()
Huh...quote:Op maandag 18 december 2006 19:23 schreef ronald-online het volgende:
[..]
begin eens met geschiedenis.
en daarna ga je geen onzin meer uitkramen.
ik begrijp dat jouw ideaal beeld daarmee teniet word gedaan , maar toch , doe het maar eens. Dan weet je tenminste dat er vroeger geen modieuze getinte graancirkels waren . ( val ik toch alweer terug op 12 t/m 15 december).
Tuurlijk..quote:Op maandag 18 december 2006 19:51 schreef ronald-online het volgende:
spreek me niet tegen , dat is wat je eigenlijk bedoelt.
Groot gelijk Mirri, en gisteren was ie vrij arrogant in het grote Robbert van den Broeke topic .quote:Op maandag 18 december 2006 19:58 schreef Mirri het volgende:
[..]
Tuurlijk..![]()
Ik kan er wel tegen als mensen mij tegen spreken. Maar wat heb ik nu helemaal gedaan joh? Jij zegt iets, en ik weet dat het niet klopt wat je zegt...dus ik corrigeer je, door fatsoenlijk te zeggen dat je niet bij het rechte eind hebt. Dat graancirkels alleen worden gevormd buiten onze aanwezigheid is namelijk niet zo en dat graancirkels platgestampt zouden worden en dat de velden kapot gaan is namelijk ook niet zo! Jij bent hier volgens mij degene die niet tegengesproken wil worden.
Hoe kan ik nu een discussie voeren met iemand die blijkbaar niet op de hoogte is van de feiten? Dus ik probeer je iets te leren, maar daar sta jij niet voor open. Dan houdt het voor mij op.
Het gaat mij erom hoe je praat, terwijl ik niets verkeerds heb gedaan..
Jouw posts zijn respectloos, leer eerst maar eens hoe je op een forum met elkaar moet omgaan.
mirri.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:07 schreef ronald-online het volgende:
waarom wel graancirkels maar nooit cirkels in maisvelden?
of zijn die maisstengels niet zo makkelijk plat te trappen?
wanneer kunnen we in de papaver velden in afghanistan de eerste cirkels verwachten ?
waarom zijn onze Nederlandse tulpen velden niet goed genoeg?
graancirkels werden in de middeleeuwen al door boeren gemaakt.
doelstelling was om een open plek te maken waar voer werd gelegd en muizen en korenwolfjes op af konden komen.
de havik,buizerd of valk loste het probleem dan voor de boer op. Omdat die roofvogel op de open plek wel kon landen en tussen de hoogstaande stengels niet.
bij gebrek aan roofvogel zat ergens in een hoekje van de cirkel (kan dat wel?) een kat te wachten op het ongedierte.
uiteraard klinkt dit allemaal onlogisch en kunnen we ons maar beter bezig houden met het idee dat er aliens zijn die een kunstenaarscollectief hebben opgericht en het nodig vinden om ons mensen te mogen verblijden met allerlei figuurtjes.![]()
Maar geef eens een reactie op de andere graancircels, die in ijs e.d. bv, waarvan je zo stellig zei dat ze niet bestonden?quote:Op maandag 18 december 2006 20:25 schreef ronald-online het volgende:
[..]
mirri.
wat ik hier schreef is wel bewezen .
dit is geschiedenis.
jij wilde mij wat leren . graag ... sta ik zeker open voor . Maar dan wel graag feiten. En geen verhalen die in zichzelf hun eigen waarheid creeren. (daarop geef ik commentaar)
Totsy .
het is niet fair wat je nu doet . en als je het Robbert topic doorleest dan spreekt dat voor zich.
dat weet jij heel goed. En dat behoeft hier geen voortzetting te krijgen.
laat me even weten waar ik gezegd heb dat ze niet bestonden.quote:Op maandag 18 december 2006 20:31 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar geef eens een reactie op de andere graancircels, die in ijs e.d. bv, waarvan je zo stellig zei dat ze niet bestonden?
Want daar draaf je snel aan voorbij...
Feiten feiten??quote:Op maandag 18 december 2006 20:25 schreef ronald-online het volgende:
[..]
mirri.
dit is geschiedenis.
jij wilde mij wat leren . graag ... sta ik zeker open voor . Maar dan wel graag feiten. En geen verhalen die in zichzelf hun eigen waarheid creeren. (daarop geef ik commentaar)
- Graancirkels worden niet platgestamptquote:Op maandag 18 december 2006 21:26 schreef ronald-online het volgende:
ik kan er bijna geen touw meer aan vast knopen.
wat klopt er dan niet ?
dat is helemaal niet bewezen. je lult uit je nek. en je posts zijn behoorlijk respectloos naar mirre.quote:Op maandag 18 december 2006 20:25 schreef ronald-online het volgende:
[..]
mirri.
dit is geschiedenis.
Totsy .
het is niet fair wat je nu doet . en als je het Robbert topic doorleest dan spreekt dat voor zich.
dat weet jij heel goed. En dat behoeft hier geen voortzetting te krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |