Doe niet flauw, joch .quote:wat valt er dan niet te zien aan graancirkels ?
oww ik weet et al
microwaves
zwevende bollen was een mooi filmpje over ( hoax natuurlijk )
geknakte halmpjes waarvan de believers niet weten waarom ze doorgroeien ( echte wetenschappers weten dat wel )
aardstralen alleen believers voelen die )
nog ff over die microwaves
de bouwers van die cirkels willen het natuurlijk zo echt mogelijk maken, dus waarom pleuren ze niet een zooi vliegen in de magnetron en gooien die ( nadat ze geploft zijn ) in die graancirkel ???
het is dus gewoon aangetoont dat dat filmpje nep is ( 2 filmpjes over elkaar heen )quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:43 schreef totsy het volgende:
[..]
Doe niet flauw, joch .![]()
Je weet nog geeneens waar ik aan denk ,.
En dat videootje is wel echt .
en al de rest is ook echt , net zoals ik hier echt ben .![]()
Ik denk dat jij teveel naar Nat Geo kijkt , een programma, gemaakt door debunkers .quote:het is dus gewoon aangetoont dat dat filmpje nep is ( 2 filmpjes over elkaar heen )
dat jij dan nog steeds gelooft dat het echt is zegt meer over jezelf dan over mij
discoveryquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:48 schreef totsy het volgende:
Ik denk dat jij teveel naar Nat Geo kijkt , een programma, gemaakt door debunkers .![]()
Ja, hoorquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:51 schreef bonke het volgende:
[..]
die site`s waar je komt zijn natuurlijk vele malen beter![]()
Hoe ontstaan graancirkels ?quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:51 schreef bonke het volgende:
[..]
die site`s waar je komt zijn natuurlijk vele malen beter![]()
hij komt daar ook met dat specifieke filmpje op de proppenquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:20 schreef totsy het volgende:
[..]
Hoe ontstaan graancirkels ?
http://www.aquariusage.com/index.cfm?newsid=1611&read=1
Als dat het geval is, hoe kunnen dan zulke complexe figuren ontstaan? Mandala's, en zelfs menselijke figuren zoals een hartje of een kandelaar? Hierop is in mijn opinie maar één antwoord mogelijk: de plasmavortex wordt geleid/gebruikt door een intelligentie.
en ze hebben Jag gezien en gedacht van "oww mooi vormpje die gaan we ook ff makenquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:59 schreef totsy het volgende:
die driehoeken worden toch ook vaak gezien door mensen . overal .
ufo's zijn echte shapeshifters, weet je , ze kunnen in allerlei vormen en gedaanten voorkolmen .![]()
hardstikke mooi tochquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:02 schreef totsy het volgende:
In Belgie zijn er toen zovele van gezien, in 1992 enzo voorts .iedereen zag ze !![]()
En die intelligentie heet 'mens'.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:20 schreef totsy het volgende:
Hoe ontstaan graancirkels ?
http://www.aquariusage.com/index.cfm?newsid=1611&read=1
Als dat het geval is, hoe kunnen dan zulke complexe figuren ontstaan? Mandala's, en zelfs menselijke figuren zoals een hartje of een kandelaar? Hierop is in mijn opinie maar één antwoord mogelijk: de plasmavortex plank wordt geleid/gebruikt door een intelligentie.
beter is :quote:Op woensdag 13 december 2006 17:14 schreef Rasing het volgende:
[..]
En die intelligentie heet 'mens'.
ze komen in alle soorten gewassen voor, zelfs in sneeuw en 1 nachts ijsquote:Op donderdag 14 december 2006 00:07 schreef ronald-online het volgende:
waarom wel graancirkels maar nooit cirkels in maisvelden?
of zijn die maisstengels niet zo makkelijk plat te trappen?
wanneer kunnen we in de papaver velden in afghanistan de eerste cirkels verwachten ?
waarom zijn onze Nederlandse tulpen velden niet goed genoeg?
graancirkels werden in de middeleeuwen al door boeren gemaakt.
doelstelling was om een open plek te maken waar voer werd gelegd en muizen en korenwolfjes op af konden komen.
de havik,buizerd of valk loste het probleem dan voor de boer op. Omdat die roofvogel op de open plek wel kon landen en tussen de hoogstaande stengels niet.
bij gebrek aan roofvogel zat ergens in een hoekje van de cirkel (kan dat wel?) een kat te wachten op het ongedierte.
uiteraard klinkt dit allemaal onlogisch en kunnen we ons maar beter bezig houden met het idee dat er aliens zijn die een kunstenaarscollectief hebben opgericht en het nodig vinden om ons mensen te mogen verblijden met allerlei figuurtjes.![]()
Preciesquote:Op donderdag 14 december 2006 09:23 schreef huupia het volgende:
[..]
ze komen in alle soorten gewassen voor, zelfs in sneeuw en 1 nachts ijs![]()
en wat is er dan zo raar aan ronald zijn theorie ?quote:Op donderdag 14 december 2006 11:28 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Precies![]()
Maarja, het is natuurlijk erg makkelijk een Mening te hebben, ook al heb je je niet echt in het onderwerp verdiept.
ten eerste klopt het niet, wat hij zegt, graancirkels komen niet alleen in graan voor, zoals Huupia ook al zegt.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:34 schreef bonke het volgende:
[..]
en wat is er dan zo raar aan ronald zijn theorie ?
dusssss... omdat die theorie niet overal te plaatsen is zoals op ijsbergen ed, klopt et niet ??quote:Op donderdag 14 december 2006 11:40 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ten eerste klopt het niet, wat hij zegt, graancirkels komen niet alleen in graan voor, zoals Huupia ook al zegt.
Daarbij zijn er zat mensen die van mening zijn dat een aantal graancirkels niet door mensen gemaakt kan zijn zonder er al te zweverig over te doen, laat staan dat ze beweren dat er groene mannetjes in ruimteschepen figuurtjes op akkers beamen.![]()
klopt het niet altijd iig.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:43 schreef bonke het volgende:
[..]
dusssss... omdat die theorie niet overal te plaatsen is zoals op ijsbergen ed, klopt et niet ??
ik vind et namelijk wel een hele goede theorie, maarja dat valt jou toch niet wijs te maken
ps: elke graancirkel hoe ingewikkeld ook is door mensen te maken
Maar niet altijd in 1 nacht...quote:Op donderdag 14 december 2006 11:43 schreef bonke het volgende:
[..]
dusssss... omdat die theorie niet overal te plaatsen is zoals op ijsbergen ed, klopt et niet ??
ik vind et namelijk wel een hele goede theorie, maarja dat valt jou toch niet wijs te maken
ps: elke graancirkel hoe ingewikkeld ook is door mensen te maken
Er zijn vele lijnen en dingen uit de oudheid, de oude tekeningen van de inca's bv die je alleen vanuit de lucht kan zien.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:47 schreef ronald-online het volgende:
is het niet frappant dat de graancirkels niet in de oudheid beschreven zijn.
hoe kan het dat wiskundig onderbouwde figuren pas de laatste 20 jaar voorkomen.
een boer is niet zo slim en wil alleen maar oogsten.
en een energie wolk of alien of wat voor een rare deeltjes die een prachtig nutteloos figuur maken , komen niet uit de lucht vallen.
is het niet frappant dat magnetisme altijd een structuur laat zien.
kijk maar naar ijzervijlsel bij een magneetischveld .
ik heb daar nog nooit een ander figuur ingezien dan een halve maan.
zo`n mooie cirkel begint natuurlijk niet in een keer op een graanveldquote:Op donderdag 14 december 2006 11:49 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar niet altijd in 1 nacht...
Sommige zijn extreem ingewikkeld en je hebt heel veel mensen nodig om dat voor elkaar te krijgen en meerdere dagen.
Ze staan lang niet altijd op een mooi effen veld, toch zijn ze prachtig van vorm van boven, ik weet het, dat kan uitgerekend worden, maar alles kost tijd en apparatuur en tijd is niet echt iets wat je veelvuldig hebt als je stiekum een graancircel wil maken zonder dat het iemand opvalt dat je met 20 man of meer door een veld heen host en iemands gewas verklooit....
Precies, en daarbij doen zich meer vreemde verschijnselen voor, zoals afwijkingen aan de gewassen bv.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:47 schreef erodome het volgende:
De meeste graancircels zijn gemaakt door mensen, maar er zitten er tussen die niet verklaart kunnen worden, zeer ingewikkelde structuren die je nog niet eens met 20 mensen in 1 nacht neer kan zetten.
Dit hadden mijn woorden kunnen zijnquote:Hoe die daar komen, geen idee, maar ze zijn er wel, de graancircels waar wetenschappers zich bij op hun hoofd krabben en metingen doen die niet echt normaal zijn(meer straling in het veld enzo).
Die worden opzij geschoven omdat de meeste wel te verklaren zijn, maar toch, maar toch...
Hoe kom je aan die wijsheid? Dat zijn ze dus wel.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:47 schreef ronald-online het volgende:
is het niet frappant dat de graancirkels niet in de oudheid beschreven zijn.
Ik begrijp hoe je ze kan maken, toch zijn er die zo groot en ingewikkeld zijn dat je met meer dan 20 man over een veld moet denderen en dat niet in 1 nacht gaat redden.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:58 schreef bonke het volgende:
[..]
zo`n mooie cirkel begint natuurlijk niet in een keer op een graanveld
daar hebben de mannen of vrouiwen eerst een aantal dagen voor aan een tekentafel gezeten en toen de tekening klaar was met alle maten, hebben ze die maten met touw overgenomen
je kan namelijk een cirkel maken met 1 touwtje
je kan ook een vierkant maken met 3 touwtjes
enzz
als de touwen maar correct van lengte zijn kan je alles maken
Ja, wel degelijk, in rijstvelden, zelfs op sneeuw(zonder verdere sporen eromheen!), in allerlei gewassen, zelfs aardappelvelden en alles, het is niet zo dat dit alleen in de westerse landen gebeurt, in zuid amerika gebeurt het ook, soms op zeer afgelegen plekken, maar het gebeurt overal ter wereld alhoewel er een aantal hotspots zijn.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:14 schreef ronald-online het volgende:
eigenlijk begin ik me af te vragen of die graancirkels niet selectief zijn uitgedacht.
wat nu als Nederland volledig dichtgeasfalteerd is. krijgen we dan asfaltcirkels?
hoe zit het eigenlijk met die rijstvelden in ontwikkelingslanden?
ik heb daar nog nooit iets over gehoord. iemand anders misschien wel?
quote:Op donderdag 14 december 2006 12:03 schreef ronald-online het volgende:
eerst was er een lijntje.
toen ging iemand denken en er ontstond een cirkel.
rekenen en wiskunde brachten ons bij stellingen en leerde ons driehoeken en vierkanten.
waarom is het allemaal met domme cirkels begonnen.
en niet direct met prachtige wiskundige figuren die een toonladder aantonen.
als dit een reden is om aan te nemen dat ze niet door mensen gemaakt zijn dan wil ik er even op attenderen dat in de bouw stukadoors en plafondmonteurs soms op korte stelten lopen . dus ....quote:Op donderdag 14 december 2006 12:35 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik begrijp hoe je ze kan maken, toch zijn er die zo groot en ingewikkeld zijn dat je met meer dan 20 man over een veld moet denderen en dat niet in 1 nacht gaat redden.
Toch ontstaan ze binnen een nacht, soms zelfs een aantal uren, zonder enige schade aan het verdere gewas(wat snerterig lastig wordt als je met meer dan 20 man door een veld heen gaat), wat dus niet kan met mankracht.
quote:Graancirkels verschijnen al vele jaren in de gewassen op de velden. Graancirkels ontstaan niet alleen in graan, maar ook in maïs en aardappelvelden. Ook komen graancirkels voor in andere vegetatie dan alleen graan en gewassen op de velden. Zo bestaan er ook ijscirkels, heidecirkels, boomcirkels en enzovoorts. In iedere vegetatie of gewas kunnen dus graancirkels voorkomen. Een betere naam voor "graancirkels" zou dus "vegetatiecirkels" zijn. In 1995 werd er een formatie gevonden bij Usselo (Enschede, prov. Overijssel). Het waren twee ijscirkels in ijs dat te dun was om op te staan.
Ik ben opzoek naar bewijzen dat er bij grotschilderingen al graancircels voorkomen, dit wordt namelijk keer op keer beweert, zie het alleen op believer site's staan, zou het graag van een andere bron vernemen.quote:Dat graancirkels niet alleen door mensen worden gemaakt blijkt ook uit de vondsten die worden gedaan in graancirkels. In verschillende graancirkels werd er een wit poeder gevonden. Na onderzoek door een laboratorium blijkt het 99,9 % zuivere silicium te zijn. Om silicium zo zuiver te maken zou het verschrikkelijk duur zijn. Ook zijn er graancirkels ontstaan tijdens regenstormen, waarbij er geen modderige voetafdrukken gevonden zijn. Ook het platgelegde gewas van graancirkels blijkt verandert. Laboratorium analyses tonen aan dat er biologische en chemische veranderingen waren in het gewas. Ook blijken de knopen van de stengels uitgezet of geëxplodeerd te zijn. (Een knoop is een verbindingspunt tussen twee delen van de stengel, een verdikking in de steel.) Bij proeven bleek dat hetzelfde effect bereikt te worden door stengels in een magnetron te stoppen. Microgolfstraling zou volgens wetenschappelijk onderzoek de oorzaak zijn van de uitgezette en geëxplodeerde stengelknopen. In de laatste decenia is er meer aandacht gekomen voor de lichtbollen die worden waargenomen bij (de creatie van) graancirkels. Deze bollen zouden de microgolfstraling veroorzaken.
Ja ze liggen in de bodem, maar niemand kan verklaren hoe ze dat hebben gedaan, het is als stonehenge, niemand weet hoe het voor elkaar gekregen is....de kennis was er niet om dat te kunnen doen eigenlijk....quote:Op donderdag 14 december 2006 12:46 schreef ronald-online het volgende:
mooie foto's van die inca tekeningen.
maar zijn dit geen gravure's
uitgewerkt met hamer en beitel?
en dan ook nog in hun symboliek.(condor)
Ow heel zeker ja? Was je erbij dan? Jij praat Erich von Däniken na. Er zijn ook figuren met nogal scherpe hoeken. Lijkt me lastig landen, om tijdens het glijden over de grond ineens een hoek van 90 graden of meer te maken, uberhaupt een hoek maken lijkt me al moeilijk.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:18 schreef totsy het volgende:
Het zijn heel zeker landingsplaatsn voor de Goden van eertijds .
Dat zijn de Goden-kosmonauten van weleer : niet minder en niet meer dan onze voorouders![]()
Juuist Ero. Waaorm zouden ze dat doen? Ze zijn technisch ontzettend geavanceerd, hebben blijkbaar voertuigen die voor ons onmogelijke manoeuvres kunnen uithalen, ze bezoeken ons al jaaaren als je veel 'bewijs' etc mag geloven, maar het enige 'tastbare' wat we van ze hebben zijn wat tekeningen in een gewas. Lijkt me een gekke manier om je kenbaar te maken.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:22 schreef erodome het volgende:
Ik heb zo het idee dat ze misschien toen gewoon meer wisten als wij nu denken, vooral als je ook geschriften vanuit het oude india meeneemt waarin vliegende voertuigen beschreven staan en alles, of teruggaat naar de sumeriers die ook heel wat van dat spul hebben beschreven.
De grote vraag is, waarom is die kennis totaal verloren gegaan?
zo denk ik ook dat graancircels misschien weleens logischer te verklaren zijn als we denken, degene dan die we niet kunnen verklaren, wat zo'n 20% is van het geheel.
Buitenaardse wezentjes, ik weet het niet hoor, dan moet ik denken aan een tekenfilmpje van een tijd geleden, and then the alieeeeeeeeeeeens invaded
Waarom zouden buitenaardse wezen die zover ontwikkeld zijn dat ze hier dus al weet ik veel hoelang kunnen komen wat graancircels neerzetten die niemand begrijpt en verder zich totaal niet kenbaar maken, door niemand opgemerkt worden?
Maar het is wel buitenaards denk jij... ? Ongeacht of ze landen of niet, wie heeft ze gemaakt volgens jou dan?quote:Op donderdag 14 december 2006 16:40 schreef Marietje_34 het volgende:
Nogmaals, er zijn maar weinig mensen die de 'alien-landen-in-graan' theorie serieus nemen hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |