abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 december 2006 @ 17:11:46 #51
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44430474
quote:
Op donderdag 14 december 2006 17:04 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Maar het is wel buitenaards denk jij... ? Ongeacht of ze landen of niet, wie heeft ze gemaakt volgens jou dan?
Geloof me, ik weet het niet. En daarom sluit ik eigenlijk niets uit, hoe idioot sommige dingen ook mogen klinken.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  donderdag 14 december 2006 @ 17:48:05 #52
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_44431558
quote:
Op donderdag 14 december 2006 16:39 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Juuist Ero. Waaorm zouden ze dat doen? Ze zijn technisch ontzettend geavanceerd, hebben blijkbaar voertuigen die voor ons onmogelijke manoeuvres kunnen uithalen, ze bezoeken ons al jaaaren als je veel 'bewijs' etc mag geloven, maar het enige 'tastbare' wat we van ze hebben zijn wat tekeningen in een gewas. Lijkt me een gekke manier om je kenbaar te maken.

Tenzij het tiener-aliens zijn die hier wat komen spelen met die gekke planten
altijd grappig om te lezen hoe aliens zich zouden moeten vootrdoen volgens aardse denkbeelden.

maw omdat ze technisch zo ver vooruit zijn zullen ze zeker geen tekeningen in het gewas maken
  donderdag 14 december 2006 @ 17:51:11 #53
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_44431642
quote:
Op donderdag 14 december 2006 17:11 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Geloof me, ik weet het niet. En daarom sluit ik eigenlijk niets uit, hoe idioot sommige dingen ook mogen klinken.
mijn redenatie is simpel

- het is gecreeerd ddor een intelligentie
-een aantal aanwijzingen zoals de afwijkingen en snelle creatie en ufo waarnemingen zegt mij dat een aantal van deze formaties niet door mensen is gemaakt

blijft over: een niet menselijke intelligentie oftewel een alien
pi_44432075
quote:
Op donderdag 14 december 2006 17:51 schreef huupia het volgende:

[..]

mijn redenatie is simpel

- het is gecreeerd ddor een intelligentie
-een aantal aanwijzingen zoals de afwijkingen en snelle creatie en ufo waarnemingen zegt mij dat een aantal van deze formaties niet door mensen is gemaakt

blijft over: een niet menselijke intelligentie oftewel een alien
ik heb af en toe echt het idee dat jij en totsy nog in kabouters geloven
pies on joe toe
pi_44432335
quote:
Op donderdag 14 december 2006 12:53 schreef erodome het volgende:

[..]

Ja ze liggen in de bodem, maar niemand kan verklaren hoe ze dat hebben gedaan, het is als stonehenge, niemand weet hoe het voor elkaar gekregen is....de kennis was er niet om dat te kunnen doen eigenlijk....
bekijk dit filmpje eens en en je zal en dat iets als stonehenge op een mooie uitgedokterde manier gemaakt kan worden
filmpje
als het op die manier kan, dan zijn er vroeger ook wel mensen geweest die de lijnen uit jou posts kunnen maken
ps: ik heb daar ook een docu over gezien en et was allemaal best wel interresant
pies on joe toe
  Moderator donderdag 14 december 2006 @ 20:26:14 #56
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_44436536
quote:
Op donderdag 14 december 2006 17:48 schreef huupia het volgende:

[..]

altijd grappig om te lezen hoe aliens zich zouden moeten vootrdoen volgens aardse denkbeelden.

maw omdat ze technisch zo ver vooruit zijn zullen ze zeker geen tekeningen in het gewas maken
Nog grappiger is het om te lezen hoe elk dingetje wat maar enigzins niet alledaags is door een niet-aardse intelligentie gemaakt/veroorzaakt/gedaan is geworden

Maw terwijl ze technisch verder vooruit zijn en daar waarschijnlijk dus ook gebruik van maken kiezen ze ervoor om in graan wat formaties te gaan maken, dat is inderdaad veel en veel logischer joh
Breitling - Instruments for Professionals
pi_44439884
quote:
Op donderdag 14 december 2006 18:15 schreef bonke het volgende:

[..]

bekijk dit filmpje eens en en je zal en dat iets als stonehenge op een mooie uitgedokterde manier gemaakt kan worden
filmpje
als het op die manier kan, dan zijn er vroeger ook wel mensen geweest die de lijnen uit jou posts kunnen maken
ps: ik heb daar ook een docu over gezien en et was allemaal best wel interresant
Ik ben onder de indruk van wat hij doet(kon het alleen zien, heb geen geluid hier), maar het zegt me verder vrij weinig, de stenen van stonehenge moeten ook ergens vandaan komen en ik weet zeker dat ze geen vrachtwagens hadden om ze te komen brengen

Ook wil ik wel zien hoe hij die dwarsbalken legt, die hele grote dan, hij laat wel een kleine versie zien, maar dat is een stuk minder zwaar allemaal.

De lijnen zijn moeilijker, omdat als je ze vanaf de grond wil doen het extreem lastig wordt zonder ingewikkelde meetapperatuur die rekening houdt met glooiingen in het landschap, we mogen ervan uitgaan dat ze toen geen apperatuur hadden zoals wij nu
Maar wie weet hoe je dat met een beetje denkwerk kan oplossen...durf niet te zeggen dat het wat heel erg aparts is, alhoewel, dat is het wel natuurlijk, maar bovennatuurlijks, of buitenaards, ik denk van niet, verering, dus geloof in bovennatuurlijks of buitenaards dan wel weer als reden om die dingen te maken.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_44440759
quote:
Op donderdag 14 december 2006 18:07 schreef bonke het volgende:

[..]

ik heb af en toe echt het idee dat jij en totsy nog in kabouters geloven
Jazeker, en die bestaan ook wel echt .
heb er zelfs eenjtje in mijn tuin staan . maar de verf is er af
pi_44440944
quote:
Op donderdag 14 december 2006 22:02 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik ben onder de indruk van wat hij doet(kon het alleen zien, heb geen geluid hier), maar het zegt me verder vrij weinig, de stenen van stonehenge moeten ook ergens vandaan komen en ik weet zeker dat ze geen vrachtwagens hadden om ze te komen brengen

Ook wil ik wel zien hoe hij die dwarsbalken legt, die hele grote dan, hij laat wel een kleine versie zien, maar dat is een stuk minder zwaar allemaal.

De lijnen zijn moeilijker, omdat als je ze vanaf de grond wil doen het extreem lastig wordt zonder ingewikkelde meetapperatuur die rekening houdt met glooiingen in het landschap, we mogen ervan uitgaan dat ze toen geen apperatuur hadden zoals wij nu
Maar wie weet hoe je dat met een beetje denkwerk kan oplossen...durf niet te zeggen dat het wat heel erg aparts is, alhoewel, dat is het wel natuurlijk, maar bovennatuurlijks, of buitenaards, ik denk van niet, verering, dus geloof in bovennatuurlijks of buitenaards dan wel weer als reden om die dingen te maken.
in het begin van het filmpje zie je dat de man al 1 balk bovenop 2 staanders heeft gezet, dus dat zal met grote balken op dezelfde manier gaan
en tuurlijk zijn die balken met een vrachtwagen gebracht
maar vroeger hadden ze ook al paarden en touw, dus een stel van die zware jongens door paarden laten trekken is dan niet zo heel moeilijk
pies on joe toe
pi_44441218
maar vroeger hadden ze ook al paarden en touw, dus een stel van die zware jongens door paarden laten trekken is dan niet zo heel moeilijk

laatst was er een film op tv , en ze zeiden dat de binnenste stenen (zijn blauwe stenen ) van stonehenge uit zuid-wales, van overzee kwamen .
met bootjes deden ze het na, maar de stenen waren duidelijk veel kleiner en het lukte nauwelijks : dus dit is wel een beetje valsspelen
pi_44441272
quote:
Op donderdag 14 december 2006 22:30 schreef bonke het volgende:

[..]

in het begin van het filmpje zie je dat de man al 1 balk bovenop 2 staanders heeft gezet, dus dat zal met grote balken op dezelfde manier gaan
en tuurlijk zijn die balken met een vrachtwagen gebracht
Dat schijnt dus niet helemaal zo te zijn, daarbij zijn de stonehengeblokken niet zo mooi egaal, langwerpig, er zitten hutsen en butsen, bochtjes en friemeltjes in waaraan je kan blijven hangen als je wilt schuiven.
Ze kennen wel weer uitstulpingen en hollingen waardoor ze perfect in elkaar passen(maar minder goed over elkaar heen glijden)

Met paarden en touw krijg je zulke krengen als op stonehenge niet weg, niet over een grotere afstand iig, wat het heeft moeten zijn.
Dat is nou juist het hele mysterie van stonehenge
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_44446289
quote:
Op donderdag 14 december 2006 22:38 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat schijnt dus niet helemaal zo te zijn, daarbij zijn de stonehengeblokken niet zo mooi egaal, langwerpig, er zitten hutsen en butsen, bochtjes en friemeltjes in waaraan je kan blijven hangen als je wilt schuiven.
Ze kennen wel weer uitstulpingen en hollingen waardoor ze perfect in elkaar passen(maar minder goed over elkaar heen glijden)

Met paarden en touw krijg je zulke krengen als op stonehenge niet weg, niet over een grotere afstand iig, wat het heeft moeten zijn.
Dat is nou juist het hele mysterie van stonehenge
hoe ze het gedaan hebben weet ik niet, maar et is voor mij wel zeker dat ze het gedaan hebben
met een paard of 20 trek je zo`n blok een heel eind
en misschien komen die stenen helemaal niet uit wales
btw, je hoeft niet met een bootje vanuit wales naar stonehenge
pies on joe toe
pi_44447112
quote:
Op donderdag 14 december 2006 12:37 schreef erodome het volgende:

[..]

Ja, wel degelijk, in rijstvelden, zelfs op sneeuw
Plaatjes?
pi_44447126
quote:
Op donderdag 14 december 2006 20:26 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nog grappiger is het om te lezen hoe elk dingetje wat maar enigzins niet alledaags is door een niet-aardse intelligentie gemaakt/veroorzaakt/gedaan is geworden

Maw terwijl ze technisch verder vooruit zijn en daar waarschijnlijk dus ook gebruik van maken kiezen ze ervoor om in graan wat formaties te gaan maken, dat is inderdaad veel en veel logischer joh
Het is ook wel enigszins toevallig te noemen dat op het moment dat fractals in de mode zijn, er fractal-patronen in de graancirkels verschijnen. Op het moment dat de digitalisering verder gaat, verschijnen er digitale patronen in graancirkels.
pi_44447143
quote:
Op donderdag 14 december 2006 22:36 schreef totsy het volgende:
laatst was er een film op tv , en ze zeiden dat de binnenste stenen (zijn blauwe stenen ) van stonehenge uit zuid-wales, van overzee kwamen .
met bootjes deden ze het na, maar de stenen waren duidelijk veel kleiner en het lukte nauwelijks : dus dit is wel een beetje valsspelen
Heb ik gezien, maar ze deden het ook wel een beetje amateuristisch. Ze maakten één boot, en gebruikten een andere die er al was. Maar die waren niet even groot, wat al tot problemen leidde (ze moesten namelijk twee boten aan elkaar knopen op een grote steen te vervoeren). Bovendien bleek de boot die er was lek te zijn, dus die zonk vrijwel meteen toen ze er een steen op legden.
Ik vond het niet zo'n indrukwekkend experiment eerlijk gezegd.
  vrijdag 15 december 2006 @ 11:19:42 #66
161569 ronald-online
ik word wild van dora en diego
pi_44451009
wat een flauwekul.
weten jullie dan niet dat stonehenge op een berg ligt.
dat die berg bestond uit een gigantisch rotsblok en dat er oermannetjes zijn geweest die dat blok hebben uitgegraven.
en dat er toen andere mannetjes met hamer en beitel die blokken hebben uitgekapt.

of mogen we er dan toch maar van uitgaan dat een niet geletterde cultuur , totaal niet wiskundig onderlegt , wel met stenen kan slepen maar niets voor het nageslacht van documentatie achterlaat , en dan ook nog slimmer is dan wij met onze hoogstaande technologie.

misschien moeten wij ook maar weer eens terug gaan in de tijd waar de levensverwachting gemiddeld 45 jaar was . Dan weet ik zeker dat ik niet met stenen ga slepen maar bomen ga kappen met mijn stenen bijl om een vuurtje te stoken.
iedere dag een lach is een dag om niet te vergeten.
  vrijdag 15 december 2006 @ 11:52:05 #67
161569 ronald-online
ik word wild van dora en diego
pi_44451969
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 07:37 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Plaatjes?
krijg je uiteraard niet.
omdat rijstvelden in het water staan en de sneeuw al gesmolten is.
iedere dag een lach is een dag om niet te vergeten.
  vrijdag 15 december 2006 @ 13:21:29 #68
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_44454860
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 07:42 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Het is ook wel enigszins toevallig te noemen dat op het moment dat fractals in de mode zijn, er fractal-patronen in de graancirkels verschijnen. Op het moment dat de digitalisering verder gaat, verschijnen er digitale patronen in graancirkels.
ik snap wat je bedoelt. het lijkt nu dus net of mensen dat maken omdat het toevallig in de "mode" is.

dat hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn. het kan ook juist precies andersom zijn.

dus het wordt gemaakt door die intelligentie omdat het bij ons in de mode is.

een maria verschijning gebeurt ook alleen in gebieden waar zij "in de mode is" , in andere delen van de wereld waar ze andere helden hebben verscijnen die.

en dat brengt me bij de vergelijking met het ufo fenomeen. volgens de schrijver john keel, waar ik 2 boeken van heb

- ufo's- operatie paard van troje
- onze belaagde planeet

gebeuren dit soort dingen in de ufo historie ook geregeld. het lijkt wel of ze een "mind game" met ons aan het spelen zijn.

mysterieuze vliegtuigen die capriolen uithalen die technisch onmogelijk zijn met . dus maw onze huidige staat van techniek wordt ge-copicat door hun. maar dan alleen hoe het eruit ziet. het blijven ufo's

gebeurde ook in de jaren rond 1900 toen mysterieuze airships overal ter wereld werden waargenomen, die waren sigaar vormig.

zeer interessante boeken ( overigens gelooft de schrijver niet in buitenaardsen, maar een intelligentie die hij ultra aardsen noemt, en die hier altijd al zijn geweest.

deze zouden verantwoordelijk zijn voor ufo's e.d.

wil je wat meer weten over die vermeende relatie tussen ufo's-religie en paranormale gebeuitenissen dan moet je deze boeken zeker lezen.
pi_44456375
[/quote]
quote:
gebeuren dit soort dingen in de ufo historie ook geregeld. het lijkt wel of ze een "mind game" met ons aan het spelen zijn.

mysterieuze vliegtuigen die capriolen uithalen die technisch onmogelijk zijn met . dus maw onze huidige staat van techniek wordt ge-copicat door hun. maar dan alleen hoe het eruit ziet. het blijven ufo's

gebeurde ook in de jaren rond 1900 toen mysterieuze airships overal ter wereld werden waargenomen, die waren sigaar vormig.
Over die" mind game ": zij copieren ons niet , maar leggen het nieuwe speelgoed juist klaar voor ons.

Die zweedse vliegtuigen bestonden toen nog niet bij ons , eind 19 de eeuw.

De black "flying triangles" , die wij zagen bestonden nog niet ( er was al wel in maaksel de Aurora en ' black mantra' enz maar die had toen nog niet gevlogen .Zij "programmeren" ons, en wij trappen erin . zoals zij in de oudheid, ook met wapengekletter gekletterd hebben , zo zouden sommigen onder hen dat nu ook graag hebben , en daar slagen zij maar al te goed in .

al gehoord van de gevallen engelen of gevallen elementwezens ?

[ Bericht 2% gewijzigd door totsy op 16-12-2006 18:24:49 ]
pi_44458184
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:52 schreef ronald-online het volgende:

[..]

krijg je uiteraard niet.
omdat rijstvelden in het water staan en de sneeuw al gesmolten is.
Mais:

Sneeuw:

Zand:

Ijs:

Sneeuw:

Alhoewel ik me niet aan het idee kan onttrekken dat dit om kleine cirkeltjes gaat...

Ijs/sneeuw:

Ijs:

Zand
pi_44459027
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 15:07 schreef erodome het volgende:

[..]

Mais:
[afbeelding]

Sneeuw:
[afbeelding]

Zand:
[afbeelding]

Ijs:
[afbeelding]

Sneeuw:
[afbeelding]
Alhoewel ik me niet aan het idee kan onttrekken dat dit om kleine cirkeltjes gaat...

Ijs/sneeuw:
[afbeelding]

Ijs:
[afbeelding]

Zand
[afbeelding]

De zandvirkels zijn wel door mensen gemaakt : artdizign.nl
  vrijdag 15 december 2006 @ 17:30:26 #72
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_44462763
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 15:07 schreef erodome het volgende:

[..]

Mais:
[afbeelding]

Sneeuw:
[afbeelding]

Zand:
[afbeelding]

Ijs:
[afbeelding]

Sneeuw:
[afbeelding]

Ijs/sneeuw:
[afbeelding]

Ijs:
[afbeelding]

Zand
[afbeelding]
Lauwe shit
  vrijdag 15 december 2006 @ 17:32:19 #73
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_44462812
Wie is hier naar die presentatie van Janosh geweest:

De kunst van graancirkelscodes beleven?

Dat was een mooie presentatie, hij was 23 september dacht ik...kennen jullie zijn werk ook?

http://www.the-arcturians.com

Verder is die circularsite ook wel redelijk goed, ik zie dat die afbeeldingen daar vandaag komen...ik ben al een tijdje niet meer bezig geweest met graancirkels. Ik zou niet weten wat de nieuwste zijn, leuk om het op Fok weer eens te zien
  vrijdag 15 december 2006 @ 17:56:02 #74
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_44463449
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 17:32 schreef Mirri het volgende:
Wie is hier naar die presentatie van Janosh geweest:

De kunst van graancirkelscodes beleven?

Dat was een mooie presentatie, hij was 23 september dacht ik...kennen jullie zijn werk ook?

http://www.the-arcturians.com

Verder is die circularsite ook wel redelijk goed, ik zie dat die afbeeldingen daar vandaag komen...ik ben al een tijdje niet meer bezig geweest met graancirkels. Ik zou niet weten wat de nieuwste zijn, leuk om het op Fok weer eens te zien
ik ken zijn werk en dat is prachtig.

ben jij naar zo'n meeting geweest?

wat zijn je ervaringen daarvan?
  vrijdag 15 december 2006 @ 18:08:36 #75
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_44463764
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 17:56 schreef huupia het volgende:

[..]

ik ken zijn werk en dat is prachtig.

ben jij naar zo'n meeting geweest?

wat zijn je ervaringen daarvan?
Het was zo'n presentatie, het was een soort reis langs al zijn hologrammen. Er werden telkens activaties gedaan. De activatie tijdsverschuiving was 1 van de eerste en die was echt heel vet..ik ging toen telkens wieeeee terug naar mijn leven bij de maya's, nog nooit zo helder en duidelijk. Het is eigenlijk een actieve meditatie, visualisatie en alles over je heen laten komen..

Ergens in deel 3 kwamen 7 kleine activaties achter elkaar...die had een heel bekrachtigend effect en het wordt ook wel de rollercoaster genoemd.

Bij een activatie kijk je naar het midden van het hologram en dat wordt steeds meer opgebouwd. Je kijkt naar het midden en je ziet nog een blauw vlak en 1 minuut later is bijv. het hele hologram "healing" te zien..die veranderingen worden opgenomen door je onderbewustzijn, jij blijft gewoon ademhalen en je laat de activatie zijn werk doen.

Het heeft de eerste 4 maanden (bij mij) een heel duidelijk effect gehad, na de presentatie voelde ik me heel fris en helder, telkens kwam bij mij het gevoel naar boven dat mijn onderbewuste schoongemaakt was..ik voelde me echt tot alles in staat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')