abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 december 2006 @ 19:25:44 #226
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_44834897
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 19:10 schreef totsy het volgende:

[..]

wat 'n sukkels zeg
Wat is het verschil tussen jouw link en de unicorn?
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  vrijdag 29 december 2006 @ 20:18:39 #227
64781 bonke
pipo koeie
pi_44836627
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 19:10 schreef totsy het volgende:

[..]

wat 'n sukkels zeg
duhh, als atlantis bestaat mogen unicorns van mij ook bestaan
pies on joe toe
pi_44895743
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 19:22 schreef Rasing het volgende:

[..]

Waarom? Een niet-aantoonbaar wezen dat bovennatuurlijke dingen doet. Dat ligt wel lekker in jouw straatje dacht ik zo.
In Atlantis leefden de Goden naast de mensen , en die Goden waren nou net niet gebionden aan enigerlei uiterlijke vorm.
Zij konden een vorm/personificatie aannemen die zij wilden, bijv een mens met en dierenhoofd (neters in Egypte) of een pegasus vliegend paard
Dit was de werkelijke wereld van toen .
En nu zijn al die wezens er nog, doch je ziet ze niet meerzo onmiddelijk , en toen zag de mens ze wel .
Capsico ?of is het je nog steeds niet duidelijk ?
Gaat je petje te boven zeker
Enne ...die Goden vliegen nu met die ufo's en maken wel eens graag een graancirkel

[ Bericht 1% gewijzigd door totsy op 31-12-2006 19:03:03 ]
  zondag 31 december 2006 @ 18:36:48 #229
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_44898511
quote:
Op zondag 31 december 2006 17:12 schreef totsy het volgende:

[..]

In Atlantis leefden de Goden naast de mensen , en die Goden waren nou net niet gebionden aan enigerlei uiterlijke vorm.
Zij konden een vorm/personificatie aannemen die zij wilden, bijv een mens met en dierenhoofd (neters in Egypte) of een pegasus vlIgend paard
Dit was de werkelijke wereld van toen .
En nu zijn al die wezens er nog, doch je ziet ze niet meerzo onmiddelijk , en toen zag de mens ze wel .
Capsico ?of is het je nog steeds niet duidelijk ?
Gaat je petje te boven zeker
Enne ...die Goden vliegen nu met die ufo's en maken wel eens graag een graancirkel
Nou als je er zo over denkt... Die onzichtbare eenhoorn moet daar toch perfect tussen passen? Waarom vind je het dan toch stom? Past niet in je straatje ofzo?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_44899200
Jawoell
  zondag 31 december 2006 @ 21:28:47 #231
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_44902339
quote:
Op zondag 31 december 2006 19:03 schreef totsy het volgende:
Jawoell
Hmmmmmkay...

Zullen we je dan maar helemaal niet meer serieus nemen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 1 januari 2007 @ 16:39:01 #232
64781 bonke
pipo koeie
pi_44916724
quote:
Op zondag 31 december 2006 21:28 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hmmmmmkay...

Zullen we je dan maar helemaal niet meer serieus nemen?
als je maar niet zegt dat je vind dat ie dom is
levert je een ban op namelijk
ps beste wensen allemaal
pies on joe toe
  maandag 1 januari 2007 @ 18:28:30 #233
161569 ronald-online
ik word wild van dora en diego
pi_44919495
ja . klopt hij is schijnbaar beste vriendjes met sommige moderators.
en dat noemen zich dan spiritueel ingestelde mensen met een forum waarop een discussie gevoerd kan worden.
en als je die loser tegenspreekt dan gaat die als een klein kind te werk. Met picture's en verwijzingen naar allerlei site's.
geeft wel een duidelijke indruk van het niveau hier.

gun iedereen datgene wat ze mij ook toewensen . En voor sommige is dat niet veel goeds.
iedere dag een lach is een dag om niet te vergeten.
pi_44928657
quote:
Op maandag 1 januari 2007 18:28 schreef ronald-online het volgende:
ja . klopt hij is schijnbaar beste vriendjes met sommige moderators.
en dat noemen zich dan spiritueel ingestelde mensen met een forum waarop een discussie gevoerd kan worden.
en als je die loser tegenspreekt dan gaat die als een klein kind te werk. Met picture's en verwijzingen naar allerlei site's.
geeft wel een duidelijke indruk van het niveau hier.

gun iedereen datgene wat ze mij ook toewensen . En voor sommige is dat niet veel goeds.
eeuh....?

pi_44987544
Voor de liefhebbers:

http://www.dcca.nl/nieuw.htm
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_44995586
quote:
Op zondag 24 december 2006 11:44 schreef totsy het volgende:
Er zullen ook mensen zijn die het zonder het stokje kunnen , maar het stokje moet je zien als een technisch verlengstuk, of hulpmiddel, is een richtingswijzer/ maatstaf om af te lezen , zo ook de pendel, die naar links, naar rechts , in't rond en op en schaalverdeling kan uitslaan.
De pendel is inderdaad een ander voorbeeld van een voorwerp wat makkelijk onbewust bewogen kan worden. Dat bewijst de echte werking van wichelroedes niet, het geeft alleen aan dat ze onder dezelfde categorie vallen. Je kan het ene onbewezene niet met het andere onbewezene bewijzen. Nu gebruiken we de onbewezen werking van pendels om de onbewezen werking van wichelroedes te bewijzen die de onbewezen echte graancirkels kunnen bewijzen?
quote:
De onbewuste (spier)trillingen bij de wichelroede en pendel gebeuren via het autonome zenuwstelsel , dat zelve beinvloed wordt door een 'subtieler zenuwstelsel', dat weer op zichzelve kan waarnemen naargelang je bewustzijnswaarneming of gewaarwording kan doordringen via de sferen van het onder- of bovenbewuste of ook het quantumveld.De communicerende mens bij het experiment fungeert als 'observator' oftewel gevolg zoekt oorzaak.
Als we even accepteren dat niemand zijn spieren stil kan houden op zo'n manier dat die stokjes niet bewegen -al probeert die persoon geen water te vinden- dan is het toch wel zinvol om ons af te vragen of het dan niet allemaal ongecontroleerde bewegingen zijn? Quantumvelden hebben al helemaal niks te maken met ongecontroleerde spierbewegingen. Er zal toch eerst bewezen moeten worden dat wichelroede lopen echt werkt, voordat het gebruikt kan worden om het bestaan van graancirkels aan te tonen? Het is nog nooit gelukt om water te vinden met wichelroedes in herhaalde objectieve experimenten, en daar zijn er vele van uitgevoerd.
De mensen hebben God niet bedacht, dat heeft God zelf gedaan.
pi_44995659
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 13:55 schreef totsy het volgende:
Licht word nooit gezien, wat je ziet is een object wat licht weerkaast , maar nooit licht zelf.
Slim gevonden ,gé ?
En als ik met een zaklantaarn in je oog schijn? Ok, dan is het de weerkaatsing van de lichtcellen in je oog die het licht zien. Maar ja, wat is de definitie van zien? Niemand ziet ooit iets, je ogen vangen licht op en je hersens vertalen het.
De mensen hebben God niet bedacht, dat heeft God zelf gedaan.
  Admin woensdag 14 maart 2007 @ 14:43:40 #238
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_47265716
Ik kon Robbert van den Broeken niet meer vinden,
dan maar hierbij:
De provincie Brabant heeft (alweer) bezoek van aliens gehad. Genverbrander en medium Robbert van den Broeke ontdekte in Hoeven grascirkels in een weiland. Van den Broeke maakt ontdekt wel vaker vreemde cirkels in het Brabantse land.

Hij zweert op zijn leven dat hij de cirkels niet zelf heeft gemaakt maar dat ze het resultaat zijn van een prachtige liefdevolle energie die naar de aarde komt. Volgens de Brabander is het overigens goed toeven in zo'n cirkel, vanwege de aanwezige energie.

Grascirkel gevonden in Hoeven met videofilmpje
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:46:52 #239
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_47265830
Zag 't ook al staan op FP.

'Daar is ie weer ' is het eerste wat ik dacht.
(Un)masking for the greater good.
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:47:17 #240
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_47265851
Hou er toch mee op, Robbert, je hebt de schijn tegen. Al maak je ze niet zelf, dan nog duw je jezelf zo alleen nog maar verder de stront in.
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_47268094
Hij was gisteravond ook op het tv Journaal

http://www.omroepbrabant.nl/

Even op TV Journaal klikken.
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:51:51 #242
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_47268106
er waren toch users hier die antwoorden van hem kreeg die hij niet zo moeten weten, was jij dat niet yvonne?
  Admin woensdag 14 maart 2007 @ 15:52:59 #243
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_47268144
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:51 schreef DarkY.NL het volgende:
er waren toch users hier die antwoorden van hem kreeg die hij niet zo moeten weten, was jij dat niet yvonne?
?
Nee, ik heb me niet bezig gehouden met de graancirkel/Robbert affaire.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:58:51 #244
102952 Silentium
Gegarandeerd.
pi_47268341
Tvp'tje. 'k Ga het vanavond eens allemaal lekker gezellig doorlezen.

als ik niet aan het bier zit.
Slokkie bier
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:56:03 #245
64781 bonke
pipo koeie
pi_47270183
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:58 schreef Silentium het volgende:
Tvp'tje. 'k Ga het vanavond eens allemaal lekker gezellig doorlezen.

als ik niet aan het bier zit.
gewoon eerst je mik vol met bier stampen

dan is et net alsof sommigen serieus zijn
pies on joe toe
  woensdag 14 maart 2007 @ 17:43:24 #246
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_47271597
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:43 schreef yvonne het volgende:
Ik kon Robbert van den Broeken niet meer vinden,
dan maar hierbij:
De provincie Brabant heeft (alweer) bezoek van aliens gehad. Genverbrander en medium Robbert van den Broeke ontdekte in Hoeven grascirkels in een weiland. Van den Broeke maakt ontdekt wel vaker vreemde cirkels in het Brabantse land.

Hij zweert op zijn leven dat hij de cirkels niet zelf heeft gemaakt maar dat ze het resultaat zijn van een prachtige liefdevolle energie die naar de aarde komt. Volgens de Brabander is het overigens goed toeven in zo'n cirkel, vanwege de aanwezige energie.

Grascirkel gevonden in Hoeven met videofilmpje
A... was daar de gangbang meet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')