Er zijn expres extra veel jodenliedjes ingezet om bestuur beetje te sarren.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:29 schreef -Wolf- het volgende:
Van het jodenimago af... bijna het hele stadion zong zondag mee met 'JODUUUUUUUH, JODUUUUUH!'..
quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Op 29 november stond hij op 3 asists.
Op 6 december ook nog.
ik vind het echt onzin van het bestuur en tevens een onmogelijke opgave. hoe komen ze er echt op? hebben ze niets beters te doen?quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:31 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Er zijn expres extra veel jodenliedjes ingezet om bestuur beetje te sarren.
[afbeelding]
Daar is de TS vrij in, die bepaalt.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:29 schreef SoA-Holic het volgende:
We gooien weer teksten in de TT?
Jaap Stam is beter als centrale verdeiger, doe mij Edgar Davids maar als type Cocu.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:36 schreef Jordi16 het volgende:
ik vind het raar dat HTC nog een 'type Cocu' zoekt. Heeft hij daarvoor niet genoeg aan Stam ?
Zou hij bedoelen dat er gemiddeld gezien wat overgewicht is in de selectie?quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ten Cate zegt eerst dat de selectie rond is en nu moet er ineens weer wel een speler bij
Media beetje misleiden is nooit verkeerdquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ten Cate zegt eerst dat de selectie rond is en nu moet er ineens weer wel een speler bij
quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:37 schreef Robar het volgende:
[..]
Zou hij bedoelen dat er gemiddeld gezien wat overgewicht is in de selectie?
Maar inderdaad:
- Rood witte stoeltjes
- Grachten en hoeken dicht
Das het belangrijkste
Niets onzin, het is een kwestie van geven en nemen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:38 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Wat een onzin om een foute geuzennaam te vergelijken met de oude logo kwestie.![]()
Je moet iets als je al weer 8 punten achterstaat toch?quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Prachtig idd, maar op die site is hij niet meer te koop? http://www.subsidesports.com/uk/store/product_list.jsp?id=1184quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:40 schreef jna het volgende:
[..]
Doe dan meteen deze terug:
[afbeelding]
![]()
Och, of je nu tweede wordt of vijfde, maakt allemaal niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je moet iets als je al weer 8 punten achterstaat toch?
Volgens gasten op het ajaxnetwerk gaat R. Koeman met Davids praten over de eventuele opvolging van Cocu volgend jaar als die toch besluit te gaan stoppenquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jaap Stam is beter als centrale verdeiger, doe mij Edgar Davids maar als type Cocu.
Het gaat denk ik ook om wat echt belangrijk is.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Niets onzin, het is een kwestie van geven en nemen.
Waarom zouden de supporters wel meteen naar Ajax moeten luisteren, terwijl het andersom niet gebeurt?
jawel: http://www.subsidesports.com/uk/store/product_details.jsp?pid=72057594037945121&cid=503&brc=&red=product_list.jsp?id=503,mid=-1,quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:42 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Prachtig idd, maar op die site is hij niet meer te koop? http://www.subsidesports.com/uk/store/product_list.jsp?id=1184
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |