OT: vrij vanmiddag dus rustigquote:
Goed gedaanquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:46 schreef Bar_en_Mar het volgende:![]()
![]()
Toch maar weer gedaan, toch maar weer gelukt
![]()
![]()
Ja hee, daar gaat m'n crea-bea titel!quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:51 schreef scrub_nurse het volgende:
oja en kan de titel verandert worden? ik heb me rot gezocht..
(kan ook aan mij liggen natuurlijk)
ik had al een nieuwe geopendquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:51 schreef scrub_nurse het volgende:
oja en kan de titel verandert worden? ik heb me rot gezocht..
(kan ook aan mij liggen natuurlijk)
Oplossing: JUMPquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:51 schreef RealZeus het volgende:
Net zo kut,eenzaam en verdrietig als gisteren en ik mag lijen dat dat binnen een paar weken anders is,anders kunnen ze me zo een gesticht indrukken.En doordat ik zo verdrietig ben vreet ik me maar weer suf aangevulde kerstkransjes.
Mooi was ik toch niet en dat word ik ook niet.En een vriendin zit er helemaal niet in.
![]()
Morgen een lange rit,dat wel,maar ik moet wel om 5 uur beginnen.![]()
Mijn leven.
![]()
Ik wil weer naar eind juli 1999,mooie zomer,veel vrienden en zulks.En als ik toen wist wat ik nu weet had ik een aantal zaken drastisch anders gedaan.![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:40 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik merk dat ik allemaal dingen aan het plannen ben om met mijn gedachten heel ergens anders te zijn, en dingen waar ik me nu al vrolijk voor door voel...
Let 's op, ik gaf déze link: Hoe voel je je nu uitgedrukt in (song)teksten (deel 34)quote:Op woensdag 13 december 2006 02:57 schreef BrandX het volgende:
Omdat het blijkbaar hier moet,, een gedicht over hoe wij ons voelen, hoewel we niet over een wij mogen spreken:
geen dank aan clumsy_clown![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 03:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Let 's op, ik gaf déze link: Hoe voel je je nu uitgedrukt in (song)teksten (deel 34)
Ontopic:
Ik weet niet wat ik voel, het is een zooitje in m'n hoofd. Ik denk dat de boel weer gesust is, maar ik weet het niet zeker. Ik voel me onzeker, i guess.
zoquote:Op woensdag 13 december 2006 07:02 schreef Q. het volgende:
Kapot, enorm slecht geslapen. Oh, en ik mag vandaag ook nog een belangrijke presentatie houden..
Helemaal perfectemento.quote:
quote:Op woensdag 13 december 2006 13:03 schreef Christine het volgende:
Moe, boos, teleurgesteld, in de steek gelaten... ik wil het liefst huilen. En slapen. En dan niet meer wakker hoeven worden.
Niet doen, er is genoeg om voor te levenquote:Op woensdag 13 december 2006 13:03 schreef Christine het volgende:
Moe, boos, teleurgesteld, in de steek gelaten... ik wil het liefst huilen. En slapen. En dan niet meer wakker hoeven worden.
gefelicteerd!quote:Op woensdag 13 december 2006 16:04 schreef gekke_sandra het volgende:
Toch bestwel een beetje jarig nu..
Presentatie ging erg lekker maar ik begin nu toch wel te voelen dat ik geen oog heb dicht gedaan vannacht.quote:Op woensdag 13 december 2006 07:02 schreef Q. het volgende:
Kapot, enorm slecht geslapen. Oh, en ik mag vandaag ook nog een belangrijke presentatie houden..
De tijd dat ik me wel te gek voelde gebeurde dat ook niet,dus dat maakt niet uit.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:47 schreef Mystic_Girl het volgende:
[..]
Oplossing: JUMP![]()
Met zo'n onstelling kom je nergens he, dit straal je ook uit, en zo zullen mensen echt niet denken, jezus wat een leuke vent daar ga ik eens een praatje mee maken![]()
Dat ja, ik ga hier zo alles kort en klein slaan.. Godverkutzooiquote:Op woensdag 13 december 2006 18:07 schreef DarkElf het volgende:
ontzettend gefrustreerd
Had je niet beter heel hard kunnen gaan rennen ofzo? Of schreeuwen.. of tegen een boom trappen?quote:Op woensdag 13 december 2006 21:16 schreef Eric_Cantona het volgende:
Niet dus, nu is er echt iets kapot..
De deuren hebben 't hier al zwaar te verduren gehad, maar blijkbaar moet ik iets kapot maken om genoegdoening te hebben. 't Was m'n draadloze muis maar, die spatte (pas na 3x!) tegen de muur kapot.. Toch degelijke kwaliteit om mijn energiegolf te weerstaanquote:Op woensdag 13 december 2006 21:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Had je niet beter heel hard kunnen gaan rennen ofzo? Of schreeuwen.. of tegen een boom trappen?
Vanwaar die frustratie man?quote:Op woensdag 13 december 2006 21:55 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
De deuren hebben 't hier al zwaar te verduren gehad, maar blijkbaar moet ik iets kapot maken om genoegdoening te hebben. 't Was m'n draadloze muis maar, die spatte (pas na 3x!) tegen de muur kapot.. Toch degelijke kwaliteit om mijn energiegolf te weerstaan
OT: gedoucht en even mezelf "afgesloten", maar ik heb niet 't idee dat 't gewerkt heeft
Ik zou 't niet weten, ineens was 't er en 't falen van missies in computerspellen erbovenop is bij mij dan helemaal funest. Gewoon 'n te drukke rotdag gehad en al weer zo'n 2 wkn wisselvallig en slecht slapen. Dan begin ik prikkelbaar te worden.. M'n nieuwe muis is gelukkig bedraad en laat ik nou net te zuinig zijn op m'n laptop, dus ik haal 't niet in m'n hoofd die bedrade muis weg te gooienquote:Op woensdag 13 december 2006 22:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vanwaar die frustratie man?
Ik ben net lekker in bad gaan zitten met een glas whiskey en depressieve muziek.
Voel me al een stuk beter nu.
Ik ben niet zo goed in squashen, en m'n knie is niet zo geweldig in staat om dat snelle gedraai in zo'n ruimte toe te laten. Maarruh, ik sla 'n squash-les niet af hoorquote:Op woensdag 13 december 2006 22:22 schreef Christine het volgende:
Volgens mij is squash een betere manier van uitleven.
Ik heb in elk geval menige woedeaanval professioneel op dat balletje geprojecteerd en zo helemaal doodgemept.
jij krijgt tenminste 937363 smsjes en 2863 telefoontjesquote:Op donderdag 14 december 2006 00:01 schreef webspider het volgende:
Ja, mooi klote ... mn gsm heeft heel de dag uitgestaan ofzo en nu heb ik 937363 smsjes en 2863 telefoontjes gemist
Tandarts of............?quote:Op donderdag 14 december 2006 09:40 schreef Twisted_fok het volgende:
Alsof m'n kaak net is mishandeld.. oh wacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |