Dat ken ik nog uit me vorige stages ja.quote:
En voor een groot gedeelte is dat ook zoquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:41 schreef kreischer2000 het volgende:
Ik hoef gelukkig niet te werken, maar dan nog. Ik heb echt het gevoel dat mijn leven klaar is 3 maanden lang
Ik hou niets over aan stage, ga er eerder op achteruit. m.a.w. stagevergoedingquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:39 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dan kan je uiteindelijk van de bak geld die je overhoudt aan je stage met pensioen
Jup dat zuigt, alleen werk ik van 17:30 t/m 21:00/21:30 , gelukkig maar 3 avonden in de week maar das nog te veel. En in het weekend werk ik gelukkig niet meer op de aankomende 2 weken na.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:40 schreef HansU het volgende:
[..]
Dat ken ik nog uit me vorige stages ja.
8.00 tot 17.00 stage maandag tot vrijdag + minimaal 2 avonden 18.30 tot 23.00 werken + in het weekend ook 2 maal een uur of 6 werken.
Toen was ik hééél erg blij toen dat halve jaar klaar was.
Ja, dat had ik namelijk ook. Ik begin nu een beetje dat luie studentenleventje om te zetten in een harde werker.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:37 schreef HansU het volgende:
[..]
Dat kennen we ja, die 1e stageweek heb je het idee dat je leven klaar is. Vooral als je in het weekend er ook nog is bij moet werken.
Haagse HogeSchoolquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:32 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik denk het niet, want ik heb geen flauw idee waar dat voor staat
Ik volg een Bioinformatica opleiding aan de Hogeschool Arnhem & Nijmegen.
Is al weer bijna vol!quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:34 schreef Zosk het volgende:
gaat te langzaam voor mijn gevoel dit topic![]()
Goover, zit jij op de Haagse?quote:
precies!quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Liever nu wat meer uren maken dan later zomervakantie hebben dan de rest![]()
Dat is ook een reden dat ik het in jan, feb en maart ga doen. Vanaf april tm september heb ik dan amper meer dingen te doen en kan ik mijn luie leventje weer oppakken. Ach ik heb iig iets om naar uit te kijkenquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Liever nu wat meer uren maken dan later zomervakantie hebben dan de rest![]()
jupquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:55 schreef NrSiX het volgende:
[..]
gaat snel he als je de halve dag in je nest doorbrengt![]()
Vandaag gaat bij mij ook super snel, komt ook omdat ik flink bezig ben voor me verslag.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:55 schreef NrSiX het volgende:
[..]
gaat snel he als je de halve dag in je nest doorbrengt![]()
In januari, februari en maart is het toch meestal kut weer..quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:54 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Dat is ook een reden dat ik het in jan, feb en maart ga doen. Vanaf april tm september heb ik dan amper meer dingen te doen en kan ik mijn luie leventje weer oppakken. Ach ik heb iig iets om naar uit te kijken
FOTO!quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:08 schreef Rianne84 het volgende:
zo, kerstboom is versierd
zal ik er bij komen staan? misschien helpt datquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:22 schreef Rianne84 het volgende:
ik haat voor groepen mensen staan... ik word rood en sta te shaken...
denk je nou echt na al mijn verhalen dat ze hier een digicam hebbenquote:
Presenteren ben ik juist wel goed in, wel zenuwen enzo, maar verder gaat het altijd wel goed. Complimentje(s) gehad van de bedrijfskunde docent etc.. (okok genoeg opgescheptquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:22 schreef Rianne84 het volgende:
ik haat voor groepen mensen staan... ik word rood en sta te shaken...
Hoiquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:23 schreef Norro-tje het volgende:
he mensen ik loop ook stage, als medewerker op een uitzendbureau,
welkomquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:23 schreef Norro-tje het volgende:
Halloquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:23 schreef Norro-tje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |