think againquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:11 schreef Stranger het volgende:
En ik maar denken dat hier mensen zaten die mentaal wel ouder waren dan 3.
Hier in Rotterdam Noord schijnt het zonnetje ook lekker fel..quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:12 schreef T1andonly het volgende:
Zo hier is het wel lekker weerGa dalijk eens vrolijk met m'n brieven naar het postkantoor denk ik.
Hier in Nijmegen ook zon, heb de luxaflex al dichtgedaan.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hier in Rotterdam Noord schijnt het zonnetje ook lekker fel..
Ik zit lekker in de kelderquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:16 schreef Stranger het volgende:
[..]
Hier in Nijmegen ook zon, heb de luxaflex al dichtgedaan.
In Rotterdam-West ook.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hier in Rotterdam Noord schijnt het zonnetje ook lekker fel..
Boeiendquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:11 schreef SvenM het volgende:
[..]
Nee jij bent altijd grappig! Jij hebt je antwoord al!
Op de een of andere manier heb ik vanuit het raam alleen uitzicht op een muur, maar de zon weet toch altijd weer precies op mijn beeldscherm te schijnen.quote:
De zon heeft magische krachtenquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:19 schreef Stranger het volgende:
[..]
Op de een of andere manier heb ik vanuit het raam alleen uitzicht op een muur, maar de zon weet toch altijd weer precies op mijn beeldscherm te schijnen.
Ik wil het niet eens meer wetenquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Boeiend. Zo boeiend zijn de aantallen van notes niet?
Het maakt je werk meteen een stuk leuker zo'n lekker zonnetjequote:
Lekker Arbo.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:27 schreef Rianne84 het volgende:
Op mijn raam zit een grote sticker met het logo van de stichting...niks daglicht...
quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:33 schreef HansU het volgende:
haha, loop ik langs zo'n kantoortje richting koffie automaat, licht er zo'n gast te slapen op zijn toetsenbord.
Lekker zo'n middagdutjequote:Op dinsdag 12 december 2006 12:33 schreef HansU het volgende:
haha, loop ik langs zo'n kantoortje richting koffie automaat, licht er zo'n gast te slapen op zijn toetsenbord.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:33 schreef HansU het volgende:
Ja he?quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:48 schreef Rianne84 het volgende:
valt een beetje dood hier...
Ik heb geen vaste pauze-tijden, normaal komt er altijd wel iemand langs om te vragen of we komen lunchen, maar vandaag niet.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:56 schreef PieterBas het volgende:
Ja, een beetje wel ja... en het is voor de meeste toch gewoon pauze.. of heeft iedereen opeens werk te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |