think againquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:11 schreef Stranger het volgende:
En ik maar denken dat hier mensen zaten die mentaal wel ouder waren dan 3.
Hier in Rotterdam Noord schijnt het zonnetje ook lekker fel..quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:12 schreef T1andonly het volgende:
Zo hier is het wel lekker weerGa dalijk eens vrolijk met m'n brieven naar het postkantoor denk ik.
Hier in Nijmegen ook zon, heb de luxaflex al dichtgedaan.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hier in Rotterdam Noord schijnt het zonnetje ook lekker fel..
Ik zit lekker in de kelderquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:16 schreef Stranger het volgende:
[..]
Hier in Nijmegen ook zon, heb de luxaflex al dichtgedaan.
In Rotterdam-West ook.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hier in Rotterdam Noord schijnt het zonnetje ook lekker fel..
Boeiendquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:11 schreef SvenM het volgende:
[..]
Nee jij bent altijd grappig! Jij hebt je antwoord al!
Op de een of andere manier heb ik vanuit het raam alleen uitzicht op een muur, maar de zon weet toch altijd weer precies op mijn beeldscherm te schijnen.quote:
De zon heeft magische krachtenquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:19 schreef Stranger het volgende:
[..]
Op de een of andere manier heb ik vanuit het raam alleen uitzicht op een muur, maar de zon weet toch altijd weer precies op mijn beeldscherm te schijnen.
Ik wil het niet eens meer wetenquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Boeiend. Zo boeiend zijn de aantallen van notes niet?
Het maakt je werk meteen een stuk leuker zo'n lekker zonnetjequote:
Lekker Arbo.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:27 schreef Rianne84 het volgende:
Op mijn raam zit een grote sticker met het logo van de stichting...niks daglicht...
quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:33 schreef HansU het volgende:
haha, loop ik langs zo'n kantoortje richting koffie automaat, licht er zo'n gast te slapen op zijn toetsenbord.
Lekker zo'n middagdutjequote:Op dinsdag 12 december 2006 12:33 schreef HansU het volgende:
haha, loop ik langs zo'n kantoortje richting koffie automaat, licht er zo'n gast te slapen op zijn toetsenbord.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:33 schreef HansU het volgende:
Ja he?quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:48 schreef Rianne84 het volgende:
valt een beetje dood hier...
Ik heb geen vaste pauze-tijden, normaal komt er altijd wel iemand langs om te vragen of we komen lunchen, maar vandaag niet.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:56 schreef PieterBas het volgende:
Ja, een beetje wel ja... en het is voor de meeste toch gewoon pauze.. of heeft iedereen opeens werk te doen
of je reageert in het WoW topicquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:02 schreef Stranger het volgende:
Hey thrilled ik vind 14 dagen wel erg veel vanaf 11 oktober.. dat is 7 volle dagen per maand
Ik heb ook rond de 14 dagen played, maar wel vanaf 25 augustus (speciaal 1 dag na de stufi geactiveerd)
Ja, dat is toch best wat?quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:06 schreef Thrilled het volgende:
[..]
of je reageert in het WoW topic
edit/ 5,6 uur gemiddeld per dag
Op een Miss en Mister FOK! En een Miss crew en Mister crew FOK!quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:10 schreef NrSiX het volgende:
waarop
De vorige keer dat ik daarop stemde heeft het me een weekban opgeleverd, laat dus maar.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Op een Miss en Mister FOK! En een Miss crew en Mister crew FOK!
[Userverkiezingen] Mister & Miss Fok 2006!!
en
[Crewverkiezingen] Mister en Miss Crew 2006!
Hoezo dat danquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:13 schreef Stranger het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik daarop stemde heeft het me een weekban opgeleverd, laat dus maar.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:13 schreef Stranger het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik daarop stemde heeft het me een weekban opgeleverd, laat dus maar.
Ah nee, ik zie al in je notes waarom. Niks daarmee te makenquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:13 schreef Stranger het volgende:
[..]
Hmm ik had 23 dagen played in 2 maandenquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:02 schreef Stranger het volgende:
Hey thrilled ik vind 14 dagen wel erg veel vanaf 11 oktober.. dat is 7 volle dagen per maand
Ik heb ook rond de 14 dagen played, maar wel vanaf 25 augustus (speciaal 1 dag na de stufi geactiveerd)
Omdat Miss_Bleu heel veel moeite had gedaan dat gedrocht van een Bass-Miss naar de laatste 3 (die toen ineens uit vier bestond) door te laten gaan.quote:
Wie ik?quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:15 schreef T1andonly het volgende:
Sta jij er nergens tussen?
Als ik die punten krijg te zien, ga ik stemmen okequote:Op dinsdag 12 december 2006 13:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Op een Miss en Mister FOK! En een Miss crew en Mister crew FOK!
[Userverkiezingen] Mister & Miss Fok 2006!!
en
[Crewverkiezingen] Mister en Miss Crew 2006!
Welke puntenquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:16 schreef SvenM het volgende:
[..]
Als ik die punten krijg te zien, ga ik stemmen oke?
LOL dat vind ik wel veelquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:15 schreef tonks het volgende:
[..]
Hmm ik had 23 dagen played in 2 maanden
Je notes?quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:20 schreef SvenM het volgende:
Je weet wel..
Gisteren had ik boerenkool met een unox worst en vanavond hachee.. maar dat eet ik wel na de trainingquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:15 schreef Rianne84 het volgende:
wat gaan jullie eten vanavond? en anders: wat heb je gisteren gegeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |