quote:
het is dan ook op een kinderkamer.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:17 schreef maedel het volgende:
[..]Nou, ik vind het prima als jij het legt hoor, en ik ben heel blij voor je uiteraard.
![]()
Maar voor mij is het een beetje te, euh, ja, feestelijk?
ja je hebt ze in allerlei vormen, van koekoeksklot tot bloem etc. etc...quote:Op woensdag 25 april 2007 16:33 schreef Cyan het volgende:
Dat zeil is gaaf!![]()
Dat blauwe lampje op je slaapkamer (geloof ik), is dat zo'n lampje dat een schaduweffect op de muur/plafond maakt?
Ik bedoel het zeker niet verkeerd hoorquote:Op woensdag 25 april 2007 17:49 schreef truttebosje het volgende:
[..]
het is dan ook op een kinderkamer.
mn huiskamer komt het echt niet in.
ik vatte het ook niet verkeerd op hoor.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:53 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik bedoel het zeker niet verkeerd hoor
Anders had ik er wel een kotssmiley achter gezet
quote:Op woensdag 25 april 2007 20:31 schreef truttebosje het volgende:
[..]
en...we kunnen weer poepen![]()
de boel is weer ontstopt.
hier ben ik het volledig mee eens!quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:42 schreef Marsepein het volgende:
truttebosje, met elke kamer die je laat zien overtref jejezelf weer. Prachtig. Je hebt er echt gevoel en oog voor. Kleuren, stijl en inrichting, maar ook het totaalplaatje is telkens weer mooi.
Het is een mooi huis, maar jij maakt het echt een paleis!
Ga zo door!
ik ga er nog van blozenquote:Op vrijdag 27 april 2007 07:42 schreef Marsepein het volgende:
truttebosje, met elke kamer die je laat zien overtref jejezelf weer. Prachtig. Je hebt er echt gevoel en oog voor. Kleuren, stijl en inrichting, maar ook het totaalplaatje is telkens weer mooi.
Het is een mooi huis, maar jij maakt het echt een paleis!
Ga zo door!
Wow, echt goed bezig truttebosje!!quote:Op woensdag 25 april 2007 13:30 schreef truttebosje het volgende:
joehoe
![]()
het zeil ligt erin, nu snel alles in dr kamer zetten en in elkaar zetten.
WAARSCHUWING: het zou mss pijn kunnen doen aan je ogen.
[afbeelding]
tja...je let niet op he.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:16 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Wow, echt goed bezig truttebosje!!![]()
Ik vind ook die oude radiator erg mooi..., als je er toevallig nog 1 over hebt..![]()
Heb ik dat echt gemist??!quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:22 schreef truttebosje het volgende:
[..]
tja...je let niet op he.
ik had ergens in een ander topic al aangeboden dat je die uit de keuken mss wel over kon nemen.
hahaha die is wel wat groter.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:26 schreef truttebosje het volgende:
ja weet niet meer waar dat het stond, maar in een of ander topic zei jij dat je ook zo`n gietijzeren radiator wilde, toen zei ik dat ik er nog wel 1 over had.![]()
misschien moet ik ook maareens een plaatje nemen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
![]()
* Automatic_Rock slaat zichzelf voor het hoofd
hij staat nog in de garage.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:34 schreef Automatic_Rock het volgende:
naar boven scrollen en op 'profiel' klikken. Dan vind je het wel
Maaruh, als je nog iemand weet die nog zo'n oude radiator over heeft..
de verkoop van het bloemetjeszeil bij de leen bakker gaat straks nog uit de hand lopen hihi.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:41 schreef Yoni het volgende:
Wat wordt het onzettend gaaf allemaal zeg! Super! En ik ben bijna 28, maar wil die kamer met bloemenzeil ook best
Ik ga zeker even kijkenquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:12 schreef truttebosje het volgende:
[..]
de verkoop van het bloemetjeszeil bij de leen bakker gaat straks nog uit de hand lopen hihi.
hij is trouwens spotgoedkoop he, mss wat voor in je nieuwe huisje.
Bestaat er de mogelijkheid om onder de wastafel naast de afvoer een splitsing te maken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:01 schreef truttebosje het volgende:
vraagje:
nu de boel weer ontstopt is komt er net als in het begin weer een gigantische putlucht uit de badkamer.
waarschijnlijk omdat de afvoer van het bad vrij recht op de afvoer beneden staat.
hoe kunnen we dit oplossen?
want ik heb geen idee waar we nu nog een zwanehals oid tussen moeten proppen, is er een andere manier?
Zitten er scharnieren aan de raampjes? Probeer om te beginnen met een lang breekmes tussen het raam en de sponning/kozijn open te krijgen. Probeer ook met afbeitmiddel er tussen te krijgen.quote:badkamervraagje nummer 2:
de ramen in de badkamer zijn dichtgemaakt door de vorige bewoner.
de kit is er allang tussenuit, maar volgens mij zitten ze ook gelijmd of zo.
hoe zou ik ze toch open kunnen krijgen?
de putlucht edquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:58 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Bestaat er de mogelijkheid om onder de wastafel naast de afvoer een splitsing te maken.
Afvoer moet nl een ontluchting hebben. Deze kan buiten zitten maar ook binnen.
Ga naar een sanitairshop en vraag voor een ontluchter.
Deze koppel je naast je afvoer onder de syphon met een bochte van de wastafel. de bovenkant van de ontluchter steekt boven de syphon van je wastafel uit.
Probleem opgelost.
[..]
Zitten er scharnieren aan de raampjes? Probeer om te beginnen met een lang breekmes tussen het raam en de sponning/kozijn open te krijgen. Probeer ook met afbeitmiddel er tussen te krijgen.
Als de ramen geschilderd zijn en toen gelijk dicht gedaan zijn bestaat de kans dat de verf de boel vast houdt. Is dus een kwestie van open snijden met een lang breekmes en afbeitmiddel.
Dat het raamje beschadigd is niet zo erg dit kun je herstellen met plamuur of eventueel hout vuller.
Is toch prettiger dat raam open kan op de badkamer.
Is ook vaak een kwestie van eens flink duwen.
Probeer ook eens een balkje tegen het raampje te zetten over de lengte en er dan een flinke tik met een vuiste of hamer tegen te geven.
Je moet toch een ontluchter/ stankafsluiter hebben Deze zit ophet hoogste punt van alle afvoeren in huisquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:55 schreef truttebosje het volgende:
[..]
de putlucht ed
daar mag vriendlief vanaaf even naar kijken.
maar volgens mij komt de ergste lucht uit het bad zelf.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:19 schreef Fenix2311 het volgende:
Hey Truttebosje!!![]()
Ziet er koosjer uit die toko van jullie.
Tijd om de keuken in te wijden zou ik zeggen.
Misschien onder het genot van een rosadootje of een lekker koel glas Mort Subite framboise!!
![]()
ze zijn hier wel meer dingen vergeten, lol.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:52 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Je moet toch een ontluchter/ stankafsluiter hebben Deze zit ophet hoogste punt van alle afvoeren in huis
Informeer er naar bij een sanitairshop/ bouwmarkt.
Doet deze site het alleen bij mij niet?quote:Op maandag 12 maart 2007 13:41 schreef truttebosje het volgende:
http://www.mozaiektegels.com/nl/index.htm
![]()
Ja, heel graag!quote:Op zondag 29 april 2007 20:33 schreef truttebosje het volgende:
bij mij doet ie het nu ook niet
misschien tijdelijk.
anders heb ik het adres en telnr wel vooor je bij interesse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |