quote:
het is dan ook op een kinderkamer.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:17 schreef maedel het volgende:
[..]Nou, ik vind het prima als jij het legt hoor, en ik ben heel blij voor je uiteraard.
![]()
Maar voor mij is het een beetje te, euh, ja, feestelijk?
ja je hebt ze in allerlei vormen, van koekoeksklot tot bloem etc. etc...quote:Op woensdag 25 april 2007 16:33 schreef Cyan het volgende:
Dat zeil is gaaf!![]()
Dat blauwe lampje op je slaapkamer (geloof ik), is dat zo'n lampje dat een schaduweffect op de muur/plafond maakt?
Ik bedoel het zeker niet verkeerd hoorquote:Op woensdag 25 april 2007 17:49 schreef truttebosje het volgende:
[..]
het is dan ook op een kinderkamer.
mn huiskamer komt het echt niet in.
ik vatte het ook niet verkeerd op hoor.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:53 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik bedoel het zeker niet verkeerd hoor
Anders had ik er wel een kotssmiley achter gezet
quote:Op woensdag 25 april 2007 20:31 schreef truttebosje het volgende:
[..]
en...we kunnen weer poepen![]()
de boel is weer ontstopt.
hier ben ik het volledig mee eens!quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:42 schreef Marsepein het volgende:
truttebosje, met elke kamer die je laat zien overtref jejezelf weer. Prachtig. Je hebt er echt gevoel en oog voor. Kleuren, stijl en inrichting, maar ook het totaalplaatje is telkens weer mooi.
Het is een mooi huis, maar jij maakt het echt een paleis!
Ga zo door!
ik ga er nog van blozenquote:Op vrijdag 27 april 2007 07:42 schreef Marsepein het volgende:
truttebosje, met elke kamer die je laat zien overtref jejezelf weer. Prachtig. Je hebt er echt gevoel en oog voor. Kleuren, stijl en inrichting, maar ook het totaalplaatje is telkens weer mooi.
Het is een mooi huis, maar jij maakt het echt een paleis!
Ga zo door!
Wow, echt goed bezig truttebosje!!quote:Op woensdag 25 april 2007 13:30 schreef truttebosje het volgende:
joehoe
![]()
het zeil ligt erin, nu snel alles in dr kamer zetten en in elkaar zetten.
WAARSCHUWING: het zou mss pijn kunnen doen aan je ogen.
[afbeelding]
tja...je let niet op he.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:16 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Wow, echt goed bezig truttebosje!!![]()
Ik vind ook die oude radiator erg mooi..., als je er toevallig nog 1 over hebt..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |