de tegels zijn uitgezocht.
wel grappig zeg we waren in die "winkel" nou ja winkel, het was meer een huiskamer met erg veel tegels.
en toen hadden we het motief uitgezocht, en de kleuren uitgezocht en daarmee ging ze de tegel inkleuren.
we hebben met dezelfde kleuren en hetzelfde motief 3 totaal verschillende tegels gemaakt,
dat is zo grappig om te zien, door de kleuren ergens anders te gebruiken leek het echt een compleet andere tegel.
vandaag via mail het plan gekregen hoe het eruit komt te zien met de maten van onze keuken.
zometeen maar even doorsturen dat we het ermee eens zijn, 30% aanbetalen en dan kunnen ze besteld worden.
ik wist niet hoe ik hier een pdf bestand moest neergooien, dus ik heb m effe uitgeprint (inkt bijna op helaas) en weer ingescand, zodat jullie toch een beetje een beeld hebben.
als iemand wel weet hoe ik het originele bestand hier neer moet zetten, dan hoor ik het graag, want dat ziet er toch een stuk gelikter uit.
![]()
het mooie is trouwens dat je niet perse een m2 af hoeft te nemen, je betaalt per tegel die je nodig hebt, en daar nog 10% bovenop voor versnijden enz.
verder is het schakelmateriaal uitgezocht en op bestelling.
we hebben alles uit de serie antraciet van jung genomen.
zie hier:
http://www.elektroshop.nl/index.html?lang=nl&target=d2101.htmlverder is er niet zo heel veel meer gebeurd, vriendje heeft voor het idee, en om even weer wat meer plek te creeeren de bovenkastjes aan de ene kant alvast tijdelijk opgehangen (en even gekeken of zn bekers erin pasten haha
![]()
)
en de deur van de koelkast andersom sluitend gemaakt en de nieuwe deur er dus opgezet.
helaas hebben we de verkeerde deur gekregen...want nu zit het handvat zo laag....we twijfelen nog of we het zo wel of niet laten.(we hadden de deur besteld om aan deze kant te openen ja)
zelf vinden we het namelijk niet echt storend voor het gezicht, wel een beetje irritant om de deur te openen, maar dat kan ook gewenning zijn.
![]()
![]()
ziet er wel een beetje blij uit in zo`n keuken die half af is.
zo dat was het weer even.
[ Bericht 0% gewijzigd door truttebosje op 23-03-2007 20:19:23 ]