abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45707645
huh? lees ik nu net over je laatste 2 zinnen heen of heb je die nog even stiekem toegevoegd?
de buitenkant vind ik lelijk van binnen dat ziet toch niemand, en het zal straks ook niet echt meer opvallen, maar als er een onzichtbare manier is is het altijd beter, en ook al moet het wel zo....wat doe ik dan met die planken.
maak ik die zelf?(kan ik dat) of kun je die kopen?
etc etc....
pi_45707763
Dan zou ik de legplanken laten zitten zoals ze nu zitten met die boutjes.

Neem de kast mee naar een smid/lasser in Neerpelt.

Haakse beugeltjes van hooguit een cm er onder tegenaan duwen. Las pspspspsps vast
Hoeft maar heel even gelast te worden.
Plakken zou ik niet doen. Dat houdt niet.
pi_45707799
Die plankjes heb je tch al. Die stalen.
pi_45708175
nee het probleem is juist.....dat ik geen plankjes heb.
want ik wil extra plankjes, de ene kast is voorzien van plankjes, en de andere moet er nu ook aan gaan geloven.
probleem 2 voor jouw oplossing....we hebben een hele grooote auto, met een irritant klein @$#@@%$ kofferbakje, zonder trekhaak.
om nou een bus oid te huren lijkt me een beetje veel van het goede, dus een simpele en goedkopere manier zou ik wel op prijs stellen.
mag dus eventueel ook net zoals bij die andere kast zijn...maar dan hebben we nog steeds het probleem van de plankjes....hoe kom ik daar aan?

jaja ik weet het ik ben een zeikerd..
pi_45708543
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 21:12 schreef truttebosje het volgende:
nee het probleem is juist.....dat ik geen plankjes heb.
want ik wil extra plankjes, de ene kast is voorzien van plankjes, en de andere moet er nu ook aan gaan geloven.
probleem 2 voor jouw oplossing....we hebben een hele grooote auto, met een irritant klein @$#@@%$ kofferbakje, zonder trekhaak.
om nou een bus oid te huren lijkt me een beetje veel van het goede, dus een simpele en goedkopere manier zou ik wel op prijs stellen.
mag dus eventueel ook net zoals bij die andere kast zijn...maar dan hebben we nog steeds het probleem van de plankjes....hoe kom ik daar aan?

jaja ik weet het ik ben een zeikerd..
Ik wou al net zeggen wat begint die opeens weer te z.....
Bij de bouwmarkt hebben ze van die witte geplastificeerde legplanken 25 30 35 40 45 50 60cm breed
lengtes tot wel drie meter.
Neem een stalen legplank mee en laat er uit een plaat een rits op maat zagen.
Mss hebben ze daar ook lijm voor staal op staal of hout op staal
pi_45710075
jaja dat zeg je nu om van het gezeur af te zijn hihi, net zei je nog dat plakken niet zou houden.
maar dan nog moet ik denk ik iets onder de plankjes doen waar ze op rusten.
bedoel je dat ik deze latjes dan moet plakken, of zal ik het zo doen dat ik ze erdoor schroef vanaf de buitenkant en dan de plankjes erop leg....
duh...ja ik weet het ben soms ook een beetje simpel.
nou ja conclusie is dus....dat het houten plankjes gaan worden, of nog een idee voor metaal om zelf te maken?
pi_46329316
nou het is alweer even stil aan deze kant.
we hebben het helaas zo druk met werk/cursus en andere verplichtingen dat er erg weinig aan het huis is gebeurd de laatste tijd, maar we hebben ook niet helemaal stil gezeten.
dus hier even wat fotootjes:

de 3e kinderkamer, het plafond is geverfd...we hadden nog een hele berg blauw over en aangezien ze een vrolijke kleurige kamer wilde dachten we dan smeren we het hier wel op het plafond.
de rest van de muren wilde ze rood, oranje en geel.
2 wanden zijn inmiddels al rood en 1 is oranje, de gele hopen we vanavond aan toe te komen.
en ja de bovenkant wordt nog netjes bijgewerkt hoor.

en ik heb de schatkist verder afgemaakt, ik heb er een klep ingemaakt zodat hij nu een opbergplek onder het skelet en de schat heeft.
nog wat prulletjes opgehangen en de deur geverfd....en nu is het dus echt alleen maar wachten op het bed.
als het goed is kan ik deze volgende week zaterdag halen eindelijk, en dan is het echt af!!.

verder hebben we dit weekend natuurlijk carnaval.
en we kunnen er echt niet omheen, want het plein voor onze deur is het middelpunt voor de gemeente neerpelt.
het plein is nu 1 grote tent geworden.
vrijdag begint het feest, smiddags hebben de kinderen van school uit een optocht en allerlei optredens.
en `s avonds komen hier een stel rockbands de buurt onveilig maken.
voor zaterdag verwachten ze 71 praalwagens hier en ruim 2100 man die hier allemaal bij ons voor de deur gaan feestvieren.
dus dat wordt gezellie, gewoon maar meedoen hebben we bedacht...dan heb je er het minste last van.

de tenten op het plein vanuit mn zolderraam genomen:

pi_46330802
zo en dan vast een snelle blik op de tekeningen van de keuken...die als het goed is binnen nu en 2 weken geleverd wordt.

aan deze kant:

wordt het zo:

en aan deze kant...

komt dit:

en dan....niet lachen want ik had met mijn geweldige computerkennis geen idee hoe ik dit moest vergroten of in 1 geheel op mn computer moest krijgen.
maar voor het idee....deze kleuren worden het.
het blad wordt dus rood alle kastjes lichtgrijs met antraciet randen
en alle zijkanten en plinten worden ook antracietkleurig.

vandaag al even iemand langsgeweest die de cv gaat regelen, en we hebben besloten om toch maar vloerverwarming te nemen.
want de tegels die er nu liggen moeten er toch uit want het ligt schots en scheef.
vriendlief wil proberen ze nog te redden (die tegels dus) want hij mag het een en ander verspillen...maar als het niet lukt...krijg ik toch nog die mooie portugese tegeltjes

pi_46332515
Dat zal er zeker niet mistaan! En lukt het kun je de oude tegels mischien gewoon verkopen.
pi_46887699
zo, we hebben weer wat kunnen doen vandaag

we zijn van de week al bezig geweest om de vloertegels eruit te krijgen,
maar dat lukt niet
de ondergrond is een "broodjesvloer" en daaroverheen beton, waar dat de tegels gelijk in vastzitten.
we hebben nu maar besloten om de hele vloer te gaan verhogen.
dat scheelt een hoop ellende.
vandaag heeft het vriendje de tegels die tegen de wand aan geplakt zaten eraf gehaald, en de hoek achter de afzuigkap weggehakt.

de tegeltjes:

daar gaat ie...de eerste steen:

en toen was het eruit:

en dan krijg je dit resultaat in de rest van het huis

ik ben zelf ook nog enigzins nuttig bezig geweest.....ik ben begonnen met dozen uitpakken en weer inruimen haha.
we hadden in ons vorige huis allemaal inbouwkasten.
hier hebben we nergens kasten.
dus overal heb ik tijdelijk mijn verhuisdozen als kledingkast gebruikt.
maar ik was al mn spullen kwijt, en elke keer eerst 10 dozen van elkaar af stapelen, en uitpakken voor je hebt gevonden wat je zocht begon me nu wel te irriteren.
dus ik heb onze zolder ook opgeleukt met een heuse designkast

kledingkast

de zolder:

oh enneh solingjan...mocht je dit lezen:
ook morgen hebben we even geen verplichtingen en we gaan naar the queen of the south...ik ben reuze benieuwd.
pi_46888700
oh oh wat slim van je kast !- planken.
pi_46890923
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 20:52 schreef truttebosje het volgende:
oh enneh solingjan...mocht je dit lezen:
ook morgen hebben we even geen verplichtingen en we gaan naar the queen of the south...ik ben reuze benieuwd.
Jou kennende. NEEM ALLEEN GELD MEE VOOR KOFFIE
Veel plezier.
Ben benieuwd

Schuin tegenover, als je met je rug naar tqots staat, rechts is nog een meubelzaak. Hebben ze aardige spullen.
pi_46902678
Truttebosje, Goed idee van d e kast gemaakt van verhuisdozen Verder komt het zeker en vast ook wel goed met je keuken, ben erg benieuwd naar hoe het in het "echie"staat.
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
pi_46904150
nou we komen net bij the queen vandaan.....het leek wel een sprookjeshuis toen we aan kwamen rijden.
en wat een gave spulletjes....enneh...veel meer dan koffie kon ik ook niet betalen hoor.
nou ja een deurklink misschien nog net...maar wat een prijzen.
doe mij dan maar deze winkel.

http://www.antiek.net/empire/

daar hebben dezelfde soort spullen maar dan een tikkeltje goedkoper.
ook nieuwe spullen trouwens.

en cybersijp...de keuken komt vast en zeker goed.
alleen van de vloer vond ik het toch wel een tegenvaller, nu moet het toch wel flink verhoogd worden.
nog steeds geen definitieve datum gehoord dat de keuken binnen is, maar dat kan dus elk moment zo zijn...
dan eerst de oude keuken slopen, vloerverwarming leggen, en de electra.
ik twijfel alleen nog n beetje wat we op de vloer gaan doen....denken jullie even mee?

of deze (of een ander motief, maar iig zo`n soort tegel)

:

is wel lekker klassiek en ben al jaren verliefd op zulke vloeren.

of toch deze:

daar ben ik ineens ook wel vliefd op staat lekker fris, is een beetje modern en past mss ook beter bij de ietwat modernere keuken.

wat vinden jullie ervan?
pi_46908181
Het onderste voorbeeld is (straks als in later) net zo gedateerd als de volgens jou foeilelijke tegels in de hal.

Een strakke moderne keuken lijkt mij wel te combineren met de portugese tegeltjes.

Hebben jullie al eens gekeken bij Formido marmoleum : heel veel mogelijk in kleuren combi's.
Wij hebben er veel plezier van gehad in gebruik en onderhoud.
Het is dat er gestript werd en het eruit moest.
  zondag 4 maart 2007 @ 17:07:26 #166
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_46910228
Alles is straks gedateerd Trends zijn moment opnames

Even een andere vraag, wat heb jij met die afzuigkap gedaan? Toch niet weggesmeten hé?
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_46912439
@zwahiel:
mn vriendin wil hem misschien hebben in het huis waar ze over 2 maanden de sleutel van krijgt.
maar anders mag je m zo komen halen hoor.

@annex: ik zal zo eens even kijken voor dat marmoleum...ik vind t op zich wel mooi ja.
dat laminaat dat is ook niet voor erg lang natuurlijk...dat is voor tot wanneer we het weer zat zijn, is ook niet zo duur. en ja ik denk ook dat je dat groen redelijk snel weer zat bent...maar ja afwisseling is ook wel leuk....ik twijfel nog.
pi_46912615

Zo een groene wc zoek ik nog!
Zeker dat je hem er niet uit gaat gooien?
pi_46916032
ja hoor als mn groene badkamer aan de beurt is mag je ze op komen halen (wc, bad en wastafel)....maar mn budget laat t nog niet toe, dus effe geduld.
tenzij je hem bij mij om komt ruilen voor een witte.
pi_46918898
Mja, we gaan er binnenkort aan beginnen. En een bad en wastafel hebben we al gevonden.
pi_46923055
quote:
Op zondag 4 maart 2007 14:17 schreef truttebosje het volgende:
nou we komen net bij the queen vandaan.....het leek wel een sprookjeshuis toen we aan kwamen rijden.
en wat een gave spulletjes....enneh...veel meer dan koffie kon ik ook niet betalen hoor.
nou ja een deurklink misschien nog net...maar wat een prijzen.
doe mij dan maar deze winkel.

http://www.antiek.net/empire/

daar hebben dezelfde soort spullen maar dan een tikkeltje goedkoper.
ook nieuwe spullen trouwens.
Maar je hebt er toch weer een hoop ideeeeen opgedaan, toch.
En ja die prijzen.....

Die vloertegeltjes..... Kijk eens op een Spaanse site. Ik kan mij herinneren een paar jaar terug waren we in Vera prov. Andalusie . Die bouwmarkten daar hebben dat soort. Vloertegels maar ook giga mooie keukens met porceleinen/keramische tegels met allerlei morieven.
En waarom niet van daar halen. Tegenwoordig is alles mogelijk.

Empire heb ik genoteerd dank je.
pi_46926316
quote:
Op zondag 4 maart 2007 22:29 schreef Solingjan het volgende:

[..]

Maar je hebt er toch weer een hoop ideeeeen opgedaan, toch.
En ja die prijzen.....

Die vloertegeltjes..... Kijk eens op een Spaanse site. Ik kan mij herinneren een paar jaar terug waren we in Vera prov. Andalusie . Die bouwmarkten daar hebben dat soort. Vloertegels maar ook giga mooie keukens met porceleinen/keramische tegels met allerlei morieven.
En waarom niet van daar halen. Tegenwoordig is alles mogelijk.

Empire heb ik genoteerd dank je.
oh ik ga zo spaanse sites kijken...maar in nl is er ook zat van die tegeltjes te krijgen, lijkt me vrij prijzig om t zelf over te laten komen.
hier hebben ze er ook genoeg: http://www.portupalace.nl/info/portugese_tegels.php

en hier natuurlijk: http://www.castelo.com/

maar ik...nee we vonden the queen of the south echt de moeite waard.....ook n indrukwekkende entree.
en genoeg ideeen opgedaan hoor.
meer tips zijn altijd welkom.

[ Bericht 3% gewijzigd door truttebosje op 05-03-2007 00:00:46 ]
pi_46933194
ik heb spaanse sites geprobeerd te zoeken solinjan, maar niks kunnen vinden.
ik kwam nog wel een paar keer op het net tegen dat portugese tegels in portugal net zo duur zijn als in nederland, dus dat is ook niet echt een optie.

en die Empire is echt een supertoffe winkel.
met een hele lieve eigenaar, die heeft ons zelfs zn eigen huis laten zien en de kids wilde hij limonade geven etc etc, ze mochten overal aanzitten ook aan de opgezette beesten.
bij het zien van the queen of the south hadden mn kiddo`s het ook gelijk over Empire, dat die zo leuk was. laat je het weten als je daar een x geweest bent?
pi_47090538
nou eindelijk komt de keuken dan...zou eerst ergens halverwege februari zijn.
dinsdag komt ie binnen en een vrijdag wordt de keuken hier gebracht (door paps)
dus eindelijk kunnen we weer verder.
hak, hak, breek breek.
dit weekend en begin van de week dus al het hak en breekwerk regelen, en dan volgend weekend (vrijdag, zaterdag en zondag) de keuken in elkaar zetten.

nog even een vraagje over dat laminaat....houdt dat de warmte van je vloerverwarming tegen?
want anders is de beslissing helemaal simpel.....
pi_47091763
Welk laminaat?
Je wilt vloerverwarming en daar op laminaat. Zou ik toch even vragen bij de laminaat leverancier.
Massief houten vloeren is geen probleem.

Dus geen tegelvloer?
pi_47095265
jaja, ik denk wel dat het de tegels worden, alhoewel ik ook erg blij word van het groene laminaat een paar posts hierboven.
ik heb trouwens voor de liefhebbers nog wel een goedkoper adresje gevonden voor die motieftegels.
50euro per m2

http://www.designtegels.nl/paginas/btd.html
pi_47095412
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 16:00 schreef truttebosje het volgende:
jaja, ik denk wel dat het de tegels worden, alhoewel ik ook erg blij word van het groene laminaat een paar posts hierboven.
ik heb trouwens voor de liefhebbers nog wel een goedkoper adresje gevonden voor die motieftegels.
50euro per m2

http://www.designtegels.nl/paginas/btd.html
Dank je
Nou nee dan ga ik toch voor die mooie tegeltjes met dat motief.
Past ook veel beter bij jullie huis.
pi_47188465
nou solingjan...ik heb nog iets veel beters gevonden.
een paar kilometer bij mijn stulpje vandaan.
op de site kun je zelf je tegelvloer samenstellen (alhoewel ik heb gemerkt dat dit niet altijd werkt)
maar als het lukt is het wel erg leuk om te doen.
ik heb gebeld en de prijzen voor de effen tegels zijn 49euro m2
voor motieftegels is het 59,90euro per m2 (als het tweekleurige tegels zijn, voor elke kleur die erbij komt, komt er 3 euro bij). voor de borders geldt dezelfde prijs als voor de gewone motieftegels.
hier komt nog wel 16% btw op.
maar je kunt dus elk motief in elke kleur laten bakken die jij wilt.
dus je kunt echt helemaal je eigen vloer samenstellen.
dussss hier ga ik ze kopen. ik ga voor volgende week eens een afspraak maken.
dan ga ik ze uitzoeken en bestellen, want er zit 8 a 10 weken levertijd op.
er staat op de site ook leuk beschreven hoe ze gemaakt worden en hoe je ze het beste kunt leggen.
nou hier komt ie rapapapaaaaaa......
http://www.mozaiektegels.com/nl/index.htm

oh ja en als je dus naar de winkel komt kunnen ze een voorbeeld maken van hoe het eruit komt te zien met de kleuren die jij wilt, ik ben benieuwd.
pi_47190461
Dat ziet er heel mooi uit. Daqar kunnen we wel wat mee. Zoek nl nog nieuwe voor de badkamervloer.
Daar gaan we zeker een keer langs. Dank je wel
pi_47190579
ja doe dat...en open dan gelijk ook eens een topic, want je tips zijn geweldig, maar meegluren nog veel leuker hihi.
pi_47243002
sow.....we zijn druk bezig met het slopen van de keuken.
morgen wordt de vloerverwarming gelegd en gaat het vriendje met de electra stoeien en sleuven maken.

onder de kastjes heeft het vriendje dit ontdekt.

zo zat het electrische fornuis aangesloten.
hij zegt dat hij niks snapt van belgische electra.....
het zegt mij niks maar hij stond heel opgewonden te springen om het aan me te laten zien, en me te vertellen dat zelfs ik als leek dit prutswerk zou vinden.
ik heb maar ja gezegd, maar ondertussen plaats ik het fotootje maar hier , in de hoop dat meer mensen even hun ongenoegen over dit prutswerk willen uiten.

oh ondertussen heeft hij de keuken helemaal leeg.....let ik even niet op...

zo morgen de vorderingen.....
  dinsdag 13 maart 2007 @ 21:29:15 #182
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_47243598
Lekker slopen

Maar wat een stof overal inderdaad hè? Dat zal morgen met het sleuven maken niet anders zijn.

Veel succes! Ik ben erg benieuwd hoe het wordt.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_47243898
anders ik wel, maar opknappen zal het zeker.
en slopen is leuk ja...vooral als het met veel geweld kan/mag.
pi_47385005
zo we zijn weer een beetje opgeschoten.
afgelopen woensdag is de vloerverwarming gelegd.
op de foto ligt het even provesorisch vast, omdat we nog even niet alles konden halen.
maar later hebben we hier vlechtwerk overheen gedaan om het aan vast te maken, en toen de vloer eroverheen.
ergens tussen het vastzetten van de vloerverwarming, het sleuven frezen, dozen boren en de vloer storten ben ik mijn camera kwijtgeraakt.
maar ik heb hem inmiddels weer gevonden.

electra, water enz gedaan, en vandaag begonnen met het zetten van de keuken.
oh ja en de deur een stuk korter gemaakt, was toch wel errug koud zo zonder deur.

en ik kan nu eindelijk weer warm water in de keuken halen, wat een luxe.
en mn nieuwe vaatwasser, eindellijk niet meer met de hand.

en eindelijk is het bed van mn jongste zoontje binnen.
ik heb er eerst een bodem voor gemaakt, toen vreselijk gecleand en opgepoetst.
en nu staat ie te glimmen
(let niet op de stoffige vloer, die komt morgen aan de beurt haha)

verder hebben we op de 3e slaapkamer de muren nu allemaal geverfd.
de rood voor de laatste x, en de gele muur na 4x maar besloten om het met gewone lak te doen.
het leek wel of er vetkrijt op de muur zat, de gele latex wilde echt niet dekken, op sommige stukken kwamen er donkere vlekken door.en het eerste raampje geverfd daar.
even geen foto van, dat komt morgen wel.
pi_47416844
vandaag ook best productief geweest.
op de slaapkamer heb ik alle ramen en plinten nu geverfd.
de verwarmingsbuis geschilderd en de blauwe rand aan de bovenkant netjes geverfd.
hier moet alleen de radiator en de deur en de deurpost nu nog geverfd worden..
dan een zeiltje ofzo erin, bed weer schilderen en een nieuwe zijplank maken omdat ik die bij de verhuizing stuk heb gemaakt , en verder inrichten en klaar.

de keuken is ook weer een beetje opgeschoten.
het frontje van de vaatwasser zit er nu op, mn gasfornuis zit erin , en de andere kant staat ook.
aangezien ik de apparaten uit mn oude(nieuwe) keuken (uit het oude huis) gebruik zit de koelkast er nu even tijdelijk in met het deurtje van de oude keuken.
dit wordt morgen natuurlijk veranderd.
de magnetron zit erin.
nu overal nog tegelen en de bovenkastjes en afzuigkap, een nieuw plafond, nog wat schilderwerk, een deur inkorten, de vloer leggen en dan is het klaar. (oftewel nog genoeg te doen).
woensdag gaan we de vloertegels uitzoeken oh en misschien ook even het schakelmateriaal dat in het zicht komt uitzoeken....ik heb al mooie gezien.

trouwens best lastig fotograferen in dat hokkie,
pi_47417207
Goed gelukt hoor, we hebben een goed beeld zo
Wat een werk weer verzet, dat bed van je zoontje, echt prachtig, past er ook zo goed bij qua sfeer!!
pi_47418102
ja ik ben ook helemaal blij met dat bed.
het heeft even geduurd voor we hem konden halen, en de matras moest ook op maat gemaakt worden 1,07m bij 1,80m .
jammer genoeg hebben ze hem toch te breed gemaakt, maar met een beetje proppen past het matras er toch tussen, en krijgen we zn dekbed er ook nog tussen gepropt.
  maandag 19 maart 2007 @ 18:39:10 #188
215 misterDre
Paint it black!
pi_47444277
Dat gaat helemaal goedkomen met de keuken

En dat bed is inderdaad fantastisch
pi_47459718
En een extra keukenblok, weet je wel hoe handig dat eruit ziet als je het niet hebt

Proppuh dat dekbed dus
pi_47462797
Het wordt alleen maar mooier bij je!
pi_47463576
Die slaapkamer van je zoontje, echt geweldig gedaan!!!
pi_47469808
thnx allemaal.

nou ik ben ook wel blij met zoveel werkblad bluezz.
op de foto lijkt het erg propperig.
maar gek genoeg ziet het er in het echt veel ruimer uit als dat het eerst was, terwijl het nu veel voller staat.
het zal misschien wel weer wat minder worden met de bovenkastjes erbij.
maar ik ben bijna bang dat ik gewoon plek over ga houden in de kastjes haha.

morgen hebben we een afspraak bij de tegelhandel, dan zullen we eens wat moois uitzoeken voor op de vloer.
ik heb er nu al zin in, ik hoop dat ze het uitprinten, dan kan ik nhet hier laten zien.
pi_47580637
de tegels zijn uitgezocht.
wel grappig zeg we waren in die "winkel" nou ja winkel, het was meer een huiskamer met erg veel tegels.
en toen hadden we het motief uitgezocht, en de kleuren uitgezocht en daarmee ging ze de tegel inkleuren.
we hebben met dezelfde kleuren en hetzelfde motief 3 totaal verschillende tegels gemaakt,
dat is zo grappig om te zien, door de kleuren ergens anders te gebruiken leek het echt een compleet andere tegel.
vandaag via mail het plan gekregen hoe het eruit komt te zien met de maten van onze keuken.
zometeen maar even doorsturen dat we het ermee eens zijn, 30% aanbetalen en dan kunnen ze besteld worden.
ik wist niet hoe ik hier een pdf bestand moest neergooien, dus ik heb m effe uitgeprint (inkt bijna op helaas) en weer ingescand, zodat jullie toch een beetje een beeld hebben.
als iemand wel weet hoe ik het originele bestand hier neer moet zetten, dan hoor ik het graag, want dat ziet er toch een stuk gelikter uit.

het mooie is trouwens dat je niet perse een m2 af hoeft te nemen, je betaalt per tegel die je nodig hebt, en daar nog 10% bovenop voor versnijden enz.

verder is het schakelmateriaal uitgezocht en op bestelling.
we hebben alles uit de serie antraciet van jung genomen.
zie hier:

http://www.elektroshop.nl/index.html?lang=nl&target=d2101.html

verder is er niet zo heel veel meer gebeurd, vriendje heeft voor het idee, en om even weer wat meer plek te creeeren de bovenkastjes aan de ene kant alvast tijdelijk opgehangen (en even gekeken of zn bekers erin pasten haha )
en de deur van de koelkast andersom sluitend gemaakt en de nieuwe deur er dus opgezet.
helaas hebben we de verkeerde deur gekregen...want nu zit het handvat zo laag....we twijfelen nog of we het zo wel of niet laten.(we hadden de deur besteld om aan deze kant te openen ja)
zelf vinden we het namelijk niet echt storend voor het gezicht, wel een beetje irritant om de deur te openen, maar dat kan ook gewenning zijn.

ziet er wel een beetje blij uit in zo`n keuken die half af is.
zo dat was het weer even.

[ Bericht 0% gewijzigd door truttebosje op 23-03-2007 20:19:23 ]
pi_47588143
Haha die bekers
Beetje vrolijk in de puinhoop idd.

Mooie vloer
  maandag 26 maart 2007 @ 19:57:56 #195
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_47684359
Ziet er mooi uit allemaal! Het huis zelf is al vet, met die trap inderdaad; en dan die themakamers, echt supercool ; en alles zo mooi geschilderd en afgewerkt...
En de oude keuken vond ik al heel prima, k zou daar hooguit wat kleine dingetjes aan veranderd/toegevoegd hebben, maar die nieuwe ziet er ook wel heel mooi uit! (Tja, als je geld hebt..)
Ben nu benieuwd hoe de badkamer gaat worden..! Want ook die vind ik op zich wel mooi (genoeg luxe al voor mij), maar dat groen, daar zou ik me ook na een week wel aan gaan ergeren
*Think outside the box*
pi_47685006
quote:
Op maandag 26 maart 2007 19:57 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Ziet er mooi uit allemaal! Het huis zelf is al vet, met die trap inderdaad; en dan die themakamers, echt supercool ; en alles zo mooi geschilderd en afgewerkt...
En de oude keuken vond ik al heel prima, k zou daar hooguit wat kleine dingetjes aan veranderd/toegevoegd hebben, maar die nieuwe ziet er ook wel heel mooi uit! (Tja, als je geld hebt..)
Ben nu benieuwd hoe de badkamer gaat worden..! Want ook die vind ik op zich wel mooi (genoeg luxe al voor mij), maar dat groen, daar zou ik me ook na een week wel aan gaan ergeren
thnx voor de complimentjes.
de keuken was ook niet mijn grootste doorn in het oog.
alhoewel ik me er niet echt prettig in voelde.
maarwe hadden in ons andere huis recent een nieuwe keuken gezet,
en alle apperatuur meegenomen (was een huurhuis, en er zijn nu nog steeds geen nieuwe bewoners dus we wilden niet afwachten of diegene het wilden overkopen of dat we nog een keer een aanhanger busje of whatever moesten huren om de zooi weer op te halen)
maar het komt er dus op neer dat we de apperatuur al hadden ,afgezien van de vaatwasser.
en mn vader heeft het voor een spotprijsje kunnen kopen (al zeg ik het zelf)
waarvan wij de helft maar hoefden te betalen, en we de rest van mijn ouders kregen.
dusssss dan is de keus snel gemaakt.

de badkamer daarentegen erger ik me kapot aan.
het is veels te klein. ik hou meer van douchen, maar dat kan hier echt niet. alles wordt zeiknat als je in bad zit, de raampjes kunnen niet open want die zijn dichtgekit.
de kit is er ondertussen wel vanaf gestoken, maar ook nu nog is het met geen mogelijkheid open te krijgen.
de wastafel is een crime.. er zijn 2 aparte kranen 1 voor warm en 1 voor koud.
dus het is of te warm of te koud.
de wc trekt niet echt door etc etc..
hahaha
maar verder ben ik echt superblij met mn huisje.
ook al moet er echt nog wel heel veel aan gebeuren.
de electra moet toch ook wel een beetje haast achter gezet worden...ik stond van de week te knetteren toen ik ging stofzuigen aaaargh
pi_47685805
Erg leuk ontwerp die tegeltjes. Zijn dat tegeltjes die bedrukt worden of echte ingebakken tegels?
  maandag 26 maart 2007 @ 22:17:21 #199
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_47691183
Prachtig die tegels truttsebosje!

Het wordt echt zooooo mooi! Ben je ook al helemaal gesettled in de buurt enzo?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_47692981
ja het klinkt misschien gek dude,
we zijn weg bij alles en iedereen en toch voelen we ons hier allemaal thuis.
de kids vertellen ook nog elke dag dat ze het hier zo leuk vinden.
dus het is goed uitgepakt.
er wordt veel georganiseerd hier , er is altijd wat te doen.
vriendelijke mensen, en een geweldige school.
kortom we zijn nog steeds over alles positief.
binnenkort komen er zelfs vrienden van ons in de buurt wonen...
die hebben de smaak ook te pakken gekregen, nadat ze hier zijn geweest.
en hebben een huis gekocht.
ook zo`n mooi exemplaar voor een nog mooiere prijs.
ik zal ze weleens opstoken dat ze hier te zijner tijd ook n leuk topic openen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')