abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45076272
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 15:36 schreef truttebosje het volgende:
hihihi, mooie kast heb je oblivion.
die ranken dat zit hem misschien in de versiering aan de zijkant?
Oblivion en truttebosje zijn mijn favo K&W inrichters
pi_45078540
Goed gelukt dat behang zo te zien
pi_45093665
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:41 schreef truttebosje het volgende:
trouwens wel grappig al die reacties dat het al hard gaat, naar ons idee schiet het namelijk voor geen meter op, morgen weer een hele dag weg, dan moeten we de sleutel van het oude huis inleveren en op verjaardag, maar morgenochtend mag ik dan wel eindelijk mn behangetje weer afhalen.
dus een zaterdag kan ik eindelijk weer een nieuwe poging doen, goede tips zijn nog steeds welkom.
Wanneer zijn jullie nu eindelijk eens klaar. Duurt wel eeeeeeeeeeeeeerrg lang.
pi_45093702
De deur heeft toch echt wel iets aparts!
Care For Each Other
pi_45123703
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:58 schreef maedel het volgende:
wat een gave bank is dat!
Waar komt die vandaan?
ik zie nu net eenzelfde set op marktplaats te staan, ik dacht ik meld het even voor de liefhebbers, heeft natuurlijk nog wel een likje verf en een nieuw stofje nodig.

Advertentienr.:6747441913

hoe kan het trouwens dat ik hier soms mensen een link door zie geven van marktplaats?
dat lukt me namelijk niet.
tenminste niet van de desbetreffende advertentie.
pi_45123824
@solingjan, over een paar jaar hopen we klaar te zijn, dan beginnen we weer overnieuw.
nou ja ik vind het natuurlijk helemaal niet erg die reacties dat het al snel gaat en dat er veel gedaan is, maar we hebben zelf echt het idee dat het niet opschiet, we wilden vandaag eigenlijk 3 kinderkamers afhebben en dat is bij lange na niet gelukt, maar ja komt vanzelf goed.
we kunnen gewoon slapen, en leven dus heeft ook geen overdreven haast en is ook niet echt een ramp dat het niet gelukt is.
pi_45123899
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 12:06 schreef truttebosje het volgende:
we hebben 215.000euro betaald (kosten koper komen er dan nog wel bij)
en het staat dus in neerpelt belgie.

bedankt voor de leuke reacties...
Fucking hell wat een prachtige prijs voor een prachtig huis.
Wij hebben net een huis gekocht voor Euro 465.000 + kosten koper!!
Vloeroppervlakte is 190m2 zonder de garage.. Dit hebben jullie erg goed gedaan. Mijn complimenten.
Ik ga nu even verder kijken of jullie al opknap foto's hebben
pi_45124770
quote:
Op zondag 7 januari 2007 21:37 schreef truttebosje het volgende:

[..]

ik zie nu net eenzelfde set op marktplaats te staan, ik dacht ik meld het even voor de liefhebbers, heeft natuurlijk nog wel een likje verf en een nieuw stofje nodig.

Advertentienr.:6747441913

hoe kan het trouwens dat ik hier soms mensen een link door zie geven van marktplaats?
dat lukt me namelijk niet.
tenminste niet van de desbetreffende advertentie.
Heb je een advertentie ga dan naar boven bij Adres daar staat de URL
Klik deze aan zodat deze blauw wordt, ga er dan met de aanwijzer opstaan en klik met de rechtermuisknop
Kies dan kopieren. Gaa naar Bericht invoeren klik met de linkermuis knop. Dan rechtermuisknop en kies plakken

http://www.marktplaats.nl/index.php?sref=http%3A//www.google.nl/search%3Fhl%3Dnl%26q%3Dbrandhout+marktplaats%26btnG%3DZoeken%26meta%3D&url=http%3A//kopen.marktplaats.nl/bouw-en-tuin/openhaardhout/c1351.html
pi_45124874
quote:
Op zondag 7 januari 2007 21:40 schreef truttebosje het volgende:
@solingjan, over een paar jaar hopen we klaar te zijn, dan beginnen we weer overnieuw.
nou ja ik vind het natuurlijk helemaal niet erg die reacties dat het al snel gaat en dat er veel gedaan is, maar we hebben zelf echt het idee dat het niet opschiet, we wilden vandaag eigenlijk 3 kinderkamers afhebben en dat is bij lange na niet gelukt, maar ja komt vanzelf goed.
we kunnen gewoon slapen, en leven dus heeft ook geen overdreven haast en is ook niet echt een ramp dat het niet gelukt is.
Hoofdzaak is datjullie er zitten en rustig door kunnen werken. Niks hoeft en je kunt je alles rustig bekijken voor dat je definitief iets gaat doen.
pi_45125572
quote:
Op zondag 7 januari 2007 21:57 schreef Solingjan het volgende:

[..]

Klik deze aan zodat deze blauw wordt, ga er dan met de aanwijzer opstaan en klik met de rechtermuisknop
Kies dan kopieren. Gaa naar Bericht invoeren klik met de linkermuis knop. Dan rechtermuisknop en kies plakken

http://www.marktplaats.nl/index.php?sref=http%3A//www.google.nl/search%3Fhl%3Dnl%26q%3Dbrandhout+marktplaats%26btnG%3DZoeken%26meta%3D&url=http%3A//kopen.marktplaats.nl/bouw-en-tuin/openhaardhout/c1351.html
ja ehm...heb ik zo ook geprobeerd, maar er stond verder niks bij toen ik dat deed.
en toen ik hem testte kwam ik uit bij marktplaats algemeen.
nou jamaakt niet uit de echte liefhebbert komt er zo ook wel uit denk ik.
pi_45125718
quote:
Op zondag 7 januari 2007 21:41 schreef draaijer het volgende:

[..]

Fucking hell wat een prachtige prijs voor een prachtig huis.
Wij hebben net een huis gekocht voor Euro 465.000 + kosten koper!!
Vloeroppervlakte is 190m2 zonder de garage.. Dit hebben jullie erg goed gedaan. Mijn complimenten.
Ik ga nu even verder kijken of jullie al opknap foto's hebben
wij hebben 260m2, 465000 zouden we niet eens kunnen betalen.
maar zelfs al kon het wel dan zou ik er toch wel heel erg over na moeten denken hoor.
zeker nu ik weet wat je hier voor dat geld kan kopen.
ik ben nog steeds vreselijk blij dat we het gedaan hebben.

gefeliciteerd trouwens.
maareh...kunnen we dus binnenkort nog een klustopic hier verwachten?
pi_45125870
quote:
Op zondag 7 januari 2007 22:15 schreef truttebosje het volgende:

[..]

wij hebben 260m2, 465000 zouden we niet eens kunnen betalen.
maar zelfs al kon het wel dan zou ik er toch wel heel erg over na moeten denken hoor.
zeker nu ik weet wat je hier voor dat geld kan kopen.
ik ben nog steeds vreselijk blij dat we het gedaan hebben.

gefeliciteerd trouwens.
maareh...kunnen we dus binnenkort nog een klustopic hier verwachten?
Wij krijgen pas op 01-juli de sleutel en rammen een aannemer erin. Dat komt omdat ik alleen kan slopen. Ik heb echt 2 linker handen en ik ben niet creatief
Echt een heel gaaf huis wat jullie hebben gekocht
pi_45126489
thnx.
maar ook al doet een aannemer het werk, zien we hier natuurlijk toch graag foto`s.
ben sowieso wel benieuwd naar een huis voor dat geld.
is het oud of nieuwbouw?
pi_45126871
quote:
Op zondag 7 januari 2007 21:57 schreef Solingjan het volgende:

[..]

Jij bent een lekkere Jan, lukt het TB niet om een link op te nemen naar een prachtige bank, ga jij het even voordoen met een link om naar brandhout te zoeken
pi_45127301
quote:
Op zondag 7 januari 2007 22:39 schreef tnimble het volgende:

[..]

Jij bent een lekkere Jan, lukt het TB niet om een link op te nemen naar een prachtige bank, ga jij het even voordoen met een link om naar brandhout te zoeken
Sorry Wist niet dat het om een bank ging. Het eerste wat me te binnen schoot was brandhout.
  maandag 8 januari 2007 @ 00:17:01 #116
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_45130457
quote:
Op zondag 7 januari 2007 22:39 schreef tnimble het volgende:

[..]

Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_45131041
Hoi Truttebosje, ik ben al een tijd niet in je topic geweest. Er over heen gekeken, zeg maar

Na een behoorlijke tegenslag in de laatste week van vorig jaar ziet het er nu erg voortvarend uit!

Heel veel succes de komende tijd. Leuk dat je zoveel foto's post!
pi_45134115
quote:
Op zondag 7 januari 2007 22:30 schreef truttebosje het volgende:
thnx.
maar ook al doet een aannemer het werk, zien we hier natuurlijk toch graag foto`s.
ben sowieso wel benieuwd naar een huis voor dat geld.
is het oud of nieuwbouw?
Het is van eind 70. Bijna 1980.
Perceel is 400m2 dus wel ruim, maar niet ultra groot. Ik zal tzt wel wat foto's posten. De locatie is gewoon erg duur. Wij vinden dat ons huis echt gezellig en warm is, maar dat haalt het niet bij die van jullie..
pi_45137702
quote:
Op maandag 8 januari 2007 00:34 schreef Marsepein het volgende:
Hoi Truttebosje, ik ben al een tijd niet in je topic geweest. Er over heen gekeken, zeg maar

Na een behoorlijke tegenslag in de laatste week van vorig jaar ziet het er nu erg voortvarend uit!

Heel veel succes de komende tijd. Leuk dat je zoveel foto's post!
ga je schamen marsepein...een beetje over mn topic heenlezen tssss
en ik ga jullie lekker nog veel meer lastig vallen met foto`s.
de kids zijn weer naar school vandaag de rust weer een beetje wedergekeerd, dus ik hoop wat meer tijd te hebben om het een en ander te gaan doen.
  † In Memoriam † maandag 15 januari 2007 @ 21:35:03 #120
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_45387557
Die bank en die Barok-achtige stoel
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_45389136
hihihi nou ik hoor het al..als ik over een tijdje toch een andere bank ga kopen kan ik deze gewoon op fok te koop aanbieden, genoeg liefhebbers.
pi_45482126
weer even een update.
we hebben heel veel kleine klusjes gedaan, die niet echt een update waard waren.
we hebben alletwee de kamers afgeverfd, afgezien van de deuren.
en de ikea vreselijk gesponsord.
aan de eerste kamer moeten nog wat kleine dingen gebeuren, zoals het een en ander ophangen 2 lockerkasten in camouflagestijl verven (we zijn al begonnen met verven)

en nog een muurschildering maken en de vouwgordijnen op maat maken en dan is het eindelijk AF

de tweede kamer hoeft ook niet zoveel meer aan te gebeuren, helaas kunnen we het bed dat we op het oog hebben half februari pas halen.
ook hier moeten nog wat kleine dingetjes opgehangen worden, en ik ben nog bezig met het maken van een schatkist waar het skeletje in komt te liggen met schat.
vandaag de kist op wieltjes gezet en geverfd.

zo was hij:

en zo is hij geworden:

en de kamer zelf:

en omdat de bekleding van de trap losliet en ik het zonde vond om te nieten heb ik deze er ook maar helemaal afgehaald.
en dat is maar goed ook, het bleek dat alleen de onderste en de bovenste tree goed vastzaten de rest ging er vanzelf af.

en geloof het of niet.....het vriendje zei zelf dat we de trap misschien toch maar moesten verven
dus als de laatste kinderkamer klaar is, de keuken gedaan is en de badkamer...hoop ik hier tijd voor te hebben van de week eerst maar eens de plakresten verwijderen.
pi_45485104
Zoals bij Becky27 ook al aangegeven. Neem de tijd voor die trap.
Je zou beter eerst een of twee treden schoon kunnen maken en in de grond kunnen zetten . Dan dat je in een keer alles eraf gaat halen . Dan heb je dadelijk de fut en de handen niet meer om te schuren en te schilderen. Dit is iets voor de lange termijn. Lukt niet in een dag of twee.

Ik zie dat de treden in het midden meer gesleten zijn dan op zij. Is logisch.
Ik zou ze dan wel aan de zijkanten even rond schuren als in het midden. Ziet veel mooier en strakker uit.

En gebruik een goede lak voor af te lakken.
pi_45487246
.......en geloof het of niet.....het vriendje zei zelf dat we de trap misschien toch maar moesten verven ...

Je / jullie menen het niet !
OK de plavuizen : verzin iets of dat weet je al wat je wilt.
De trap zou ik helemaal weer mooi lakken / in de olie oid.
Afhankelijk van wat er nu opzit.
De hal is toch ruim en licht , dan zou ik de trap niet gaan verven. Bah hoor.
Het is een prachtig ornament.
pi_45487378
ja de trap met de gang erbij wordt een project op zich.
en laat ook nog even op zich wachten.
het schoonmaken ga ik aankomende week al wel mee beginnen, elke keer een stukje, tenzij het er makkelijk afgaat.
en als de trap geverfd is komt er wss toch een loper op al is het maar een goeiekope van de kwantum, vind dat toch wel leuk staan.
pi_45487498
haha annex, nog niet gezien.
nou ik vind licht wel mooi, en gooi denk ik een kleurtje tegen de muur.
maar doordat we nu elke keer het stof heen en weer lopen ziet de trap er elke keer zo stoffig uit.
omdat het donker is zie je het nog erger, dus vandaar dat het vriendje toch wilde verven(wat ik persoonlijk heulemaal niet erg vind, sorry)
pi_45487806
Ach TB het is jouw/jullie trap.
Het stof ligt er toch wel, zeker nu je nog aan het klussen bent.

Als je nou eens heul veul centjes vind - in die prachtige schatkist ! - dan zou een Tuschinski tapijt helemaal prachtig staan.
pi_45490789
hmmmmm, ik heb elk hoekje van de schatkist bekeken vandaag maar niks gevonden snif snif.
nou ja misschien dat ik tegen de tijd dat de trap aan de beurt is alsnog een leuke meevallert heb,
dan komt er natuurlijk geen kwantum op mn trap.
heb je trouwens ergens een plaatje van je Tuschinski tapijt?
ik heb even snel gegoogled en kwam een afschuwelijk tapijt tegen waarvan ik niet denk dat je die bedoelt.
pi_45490987
dat is een prachtig - vind ik - tapijt, dat ligt in de bioscoop Tuschinsky in Amsterdam.
In Art Déco stijl / Jugendstil en niet zo lang geleden gerestaureerd.
Ik zal ook eens zoeken en plaats dit alvast, anders moet het nog een keer.
pi_45491904
Ja, ws heb je deze gezien dan ?
Kan mij voorstellen dat het afschrikt op een plaatje.
Irl vind ik het prachtig, al is het even geleden dat ik erbinnen was.
Als provinciaaltje een dagje op stap in A'dam, wil ik altijd even kijken.

Vorige buren hebben onlangs in ons dorp ook een villa met een trap van de Amstrdamse school en ze weten niet wat een juweel zij in huis hebben. Grrr.
Gelukkig wel een binnenhuismens in de hand genomen. Hopelijk maakt zij er wat van.

pi_45498432
ja dat is zo te zien hetzelfde tapijt, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik het zo in z`n geheel wel mooi vind met de rest van de aankleding erbij.
ik had deze foto`s gezien:

...en toen moest ik toch wel even slikken.
ook al stond erbij dat het gerestaureerd werd.
pi_45498455
trouwens ook een gave lamp zeg, ik moet toch ook maar eens binnenlopen bij Tuschinsky ik ben er nog nooit geweest.
pi_45498485
Een kleurtje in het trappenhuis is ook mooi....

Hoe dan ook, de trap en zijn ligging zijn al bloedmooi, kan alleen maar mooier worden, wat je er ook besluit mee te doen.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_45498532
ja ik moet alleen nog eens verzinnen hoe ik mijn mooie raam in het trapgat goed schoon kan maken.
al die kleine ruitjes waar ik niet bijkan.
pi_45498555
Erg gaaf zo die thema kamers!
pi_45498731
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 09:14 schreef Gurb het volgende:
Erg gaaf zo die thema kamers!
thnx, mn kiddo`s zijn er ook blij mee, ze verzinnen zelf ook vanalles, maar niet alles kan natuurlijk.

haha had zo`n bed ook wel gaaf gevonden op de piratenkamer, ik ben er helemaal verliefd op.
maareh....kamer is te klein en zo knap ben ik denk ik niet dat ik dat gemaakt krijg. (toch wel jammer)
en waarschijnlijk ook niet zo rijk dat ik hem kan betalen.

gelukkig hebben we een ander mooi bed gevonden, alleen wel jammer dat we er nog even op moeten wachten.
ik kan helaas nog geen plaatje toveren.
pi_45498736
Bij de blokker kan je een ding kopen.
Hij is lang! Zit een trekker op en een afneembaar bontje...
Ik weet de naam niet meer, maar damn dat ding deed het goed!
pi_45507602
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 09:28 schreef Oblivion het volgende:
Bij de blokker kan je een ding kopen.
Hij is lang! Zit een trekker op en een afneembaar bontje...
Ik weet de naam niet meer, maar damn dat ding deed het goed!
jaren geleden alweer heb ik - volgens mij bij Blokker - een uitschuifbare steel gekocht met bontje haha .
Van kort naar langer en heel handig om ver boven mijn hoofd ( 7 meter) de achterpui - binnen en buiten - en de dakramen zelfs te kunnen bereiken.
Voor gladde vloeren: Die van Liefheit zijn prijzig - en kort en die van de Aldi goedkoper en prettiger in gebruik.
De laatste verwacht ik binnenkort weer in de aanbieding vanwege de "voorjaarsschoonmaak".
pi_45552303
ik vind de piratenkamer wel erg mooi geworden !!
de andere kamer i sniet zo mijn smaak, de bos vind ik niet zo passen bij de kleur van de muren maar wel erg apart het plafont met dat netje te verzieren , leuke ideen allemaal
pi_45552312
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:45 schreef AnneX het volgende:

jaren geleden alweer heb ik - volgens mij bij Blokker - een uitschuifbare steel gekocht met bontje haha .
Ja, ze zijn er al heel lang, maar dit is een nieuwe versie...
Althans, buuf en ik hadden 'm nog niet eerder gezien.
  maandag 22 januari 2007 @ 03:30:37 #142
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_45569830
Truttebosje: voor de bellen in je behang:

Je prikt het door met een spelt, een paar prikjes zijn voldoende (niet met een stanley mes want die snee is te groot en blijf je vaak zien!) daarn strijk je met een pinpas of cc of een gelijksoortige pasje de bubbel een beetje eruit. Daarna smeer je er wat behanglijm op (lichtelijk verdunt) en probeer 't in de gaatjes te krijgen. Daarna in een spiralende beweging met het pasje de lucht langzaam eruit wringen naar de gaatjes. (evt. kun je met de punt van een stanleymes ook een gaatje maken, maar zorg ervoor dat 't klein is, maar groot genoeg om de lijm in te laten, vooral bij grotere bellen)

Dat doe je een keer, is de bel er nog niet uit daarna? Geen probleem, dan wacht je een dag of twee en doe het geheel nog eens. Met lijm op een groter rondje om de bel heen en met een groter gaatje.

Zo heb ik al een aantal muren ontzettend strak gekregen

't ziet er trouwens erg goed uit hoor! Petje af voor zoveel werk in zo'n korte tijd!!!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_45600282
quote:
Op zondag 21 januari 2007 08:52 schreef Charisma het volgende:
ik vind de piratenkamer wel erg mooi geworden !!
de andere kamer i sniet zo mijn smaak, de bos vind ik niet zo passen bij de kleur van de muren maar wel erg apart het plafont met dat netje te verzieren , leuke ideen allemaal
thnx, nu moet ik zeggen dat ik de kleuren op die andere kamer zelf ook niet geweldig vind, die 2 bruintinten wel, maar dat groen vind ik dus echt afschuwelijk en ik heb ook al een paar keer bij de bouwmarkt een andere kleur in mn handen gehad en gedacht ik ga het overschilderen.
maar ik heb ze dan ook niet uitgezocht...
ik had wat hardere kleuren uitgekozen, maar ach ik vind t toch wel leuk geworden in zn geheel, dus laat het lekker zo zitten., en van dat net knapt het heel erg op ja
pi_45600417
enneh..zwahiel, ik was het zo zat en het behang was gewoon zo uitgerekt dat ik het er gelijk afgehaald heb.
en nieuw behang besteld heb en erop geplakt heb.
en nu zit het wel goed.
(afgezien van wat kreukels die in het behang zitten omdat mn kinderen er heel lomp langsgelopen waren, het behang op de grond viel en ze er toen overheen gelopen zijn grrrrrrr)
maar ja deze krijg ik er niet uit.
maar mocht het nog een keer gebeuren...dan zal ik aan je tip en de tips van oblivion denken.
en niet gelijk gaan stressen.
pi_45696364
even een vraagje.
we hebben 2 lockerkasten.
1 met legplankjes

en 1 zonder.
nu willen we in de andere kast ook graag plankjes maken maar hoe doen we dat.
deze planken hebben omgebogen zijkanten waar weer speciale schroeven doorheen zitten
kun je zulke planken van metaal los kopen of moeten we zelf iets fabriceren?
en zo ja, hoe zouden jullie dat doen.
van metaal of van hout en hoe het makkelijkste te bevestigen?
alvast bedankt voor het meedenken.
pi_45697545
Zitten er nu tegen de zijkanten al beugeltjes /oogjes oid??
Zo ja maak daar dan even een photo van
pi_45700137
de originele planken zitten netjes aan de binnenkant middels deze constructie

en die leunt dan weer op de zijkanten van de middelste kast

dit lijkt me vrij lastig om zelf te maken
de vorige eigenaar van de kast heeft de planken eronder op deze (lelijke) wijze bevestigd.

schroeven aan de buitenkant

en zo ziet het er van binnen uit.

ziet er dus niet uit, dus als het kan graag een onzichtbare oplossing.
het liefst met dezelfde soort plankjes als die ergens te verkrijgen zijn en anders een andere oplossing.
misschien kun je zoiets wel lijmen ofzo?

de andere kast heeft alleen bovenin een plankje en is verder glad aan de zijkant.
pi_45707444
Ja, in die kasten heb je dus alleen maar boven een legplankje.
Daar onder zit dan het beugeltje waar de stang voor de kleding aan op te hangen inkomt.

Heb je een lasapparaat?

Wat vind je lelijk die lange bouten? Kun je kortere nemen.
Of die boutkoppen aan de buitenkant? Hier komt toch een camouflage op, toch?
pi_45707567
oh ja en klopt van die stang, maar ik heb meer aan legplanken die kleine kinderkleertjes komen als je ze ophangt toch niet zo ver.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')