Oblivion en truttebosje zijn mijn favo K&W inrichtersquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:36 schreef truttebosje het volgende:
hihihi, mooie kast heb je oblivion.
die ranken dat zit hem misschien in de versiering aan de zijkant?
Wanneer zijn jullie nu eindelijk eens klaar. Duurt wel eeeeeeeeeeeeeerrg lang.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:41 schreef truttebosje het volgende:
trouwens wel grappig al die reacties dat het al hard gaat, naar ons idee schiet het namelijk voor geen meter op, morgen weer een hele dag weg, dan moeten we de sleutel van het oude huis inleveren en op verjaardag, maar morgenochtend mag ik dan wel eindelijk mn behangetje weer afhalen.
dus een zaterdag kan ik eindelijk weer een nieuwe poging doen, goede tips zijn nog steeds welkom.
ik zie nu net eenzelfde set op marktplaats te staan, ik dacht ik meld het even voor de liefhebbers, heeft natuurlijk nog wel een likje verf en een nieuw stofje nodig.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:58 schreef maedel het volgende:
wat een gave bank is dat!![]()
Waar komt die vandaan?
Fucking hell wat een prachtige prijs voor een prachtig huis.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:06 schreef truttebosje het volgende:
we hebben 215.000euro betaald(kosten koper komen er dan nog wel bij)
en het staat dus in neerpelt belgie.
bedankt voor de leuke reacties...
Heb je een advertentie ga dan naar boven bij Adres daar staat de URLquote:Op zondag 7 januari 2007 21:37 schreef truttebosje het volgende:
[..]
ik zie nu net eenzelfde set op marktplaats te staan, ik dacht ik meld het even voor de liefhebbers, heeft natuurlijk nog wel een likje verf en een nieuw stofje nodig.
Advertentienr.:6747441913
hoe kan het trouwens dat ik hier soms mensen een link door zie geven van marktplaats?
dat lukt me namelijk niet.
tenminste niet van de desbetreffende advertentie.
Hoofdzaak is datjullie er zitten en rustig door kunnen werken. Niks hoeft en je kunt je alles rustig bekijken voor dat je definitief iets gaat doen.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:40 schreef truttebosje het volgende:
@solingjan, over een paar jaar hopen we klaar te zijn, dan beginnen we weer overnieuw.
nou ja ik vind het natuurlijk helemaal niet erg die reacties dat het al snel gaat en dat er veel gedaan is, maar we hebben zelf echt het idee dat het niet opschiet, we wilden vandaag eigenlijk 3 kinderkamers afhebben en dat is bij lange na niet gelukt, maar ja komt vanzelf goed.
we kunnen gewoon slapen, en leven dus heeft ook geen overdreven haast en is ook niet echt een ramp dat het niet gelukt is.
ja ehm...heb ik zo ook geprobeerd, maar er stond verder niks bij toen ik dat deed.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:57 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Heb je een advertentie ga dan naar boven bij Adres daar staat de URL
Klik deze aan zodat deze blauw wordt, ga er dan met de aanwijzer opstaan en klik met de rechtermuisknop
Kies dan kopieren. Gaa naar Bericht invoeren klik met de linkermuis knop. Dan rechtermuisknop en kies plakken
http://www.marktplaats.nl/index.php?sref=http%3A//www.google.nl/search%3Fhl%3Dnl%26q%3Dbrandhout+marktplaats%26btnG%3DZoeken%26meta%3D&url=http%3A//kopen.marktplaats.nl/bouw-en-tuin/openhaardhout/c1351.html
wij hebben 260m2, 465000 zouden we niet eens kunnen betalen.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:41 schreef draaijer het volgende:
[..]
Fucking hell wat een prachtige prijs voor een prachtig huis.
Wij hebben net een huis gekocht voor Euro 465.000 + kosten koper!!![]()
Vloeroppervlakte is 190m2 zonder de garage.. Dit hebben jullie erg goed gedaan. Mijn complimenten.
Ik ga nu even verder kijken of jullie al opknap foto's hebben
Wij krijgen pas op 01-juli de sleutel en rammen een aannemer erin. Dat komt omdat ik alleen kan slopen. Ik heb echt 2 linker handen en ik ben niet creatiefquote:Op zondag 7 januari 2007 22:15 schreef truttebosje het volgende:
[..]
wij hebben 260m2, 465000 zouden we niet eens kunnen betalen.
maar zelfs al kon het wel dan zou ik er toch wel heel erg over na moeten denken hoor.
zeker nu ik weet wat je hier voor dat geld kan kopen.
ik ben nog steeds vreselijk blij dat we het gedaan hebben.
gefeliciteerd trouwens.
maareh...kunnen we dus binnenkort nog een klustopic hier verwachten?
Jij bent een lekkere Jan, lukt het TB niet om een link op te nemen naar een prachtige bank, ga jij het even voordoen met een link om naar brandhout te zoekenquote:Op zondag 7 januari 2007 21:57 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Heb je een advertentie ga dan naar boven bij Adres daar staat de URL
Klik deze aan zodat deze blauw wordt, ga er dan met de aanwijzer opstaan en klik met de rechtermuisknop
Kies dan kopieren. Gaa naar Bericht invoeren klik met de linkermuis knop. Dan rechtermuisknop en kies plakken
http://www.marktplaats.nl/index.php?sref=http%3A//www.google.nl/search%3Fhl%3Dnl%26q%3Dbrandhout+marktplaats%26btnG%3DZoeken%26meta%3D&url=http%3A//kopen.marktplaats.nl/bouw-en-tuin/openhaardhout/c1351.html
Sorryquote:Op zondag 7 januari 2007 22:39 schreef tnimble het volgende:
[..]
Jij bent een lekkere Jan, lukt het TB niet om een link op te nemen naar een prachtige bank, ga jij het even voordoen met een link om naar brandhout te zoeken
quote:Op zondag 7 januari 2007 22:39 schreef tnimble het volgende:
[..]
Jij bent een lekkere Jan, lukt het TB niet om een link op te nemen naar een prachtige bank, ga jij het even voordoen met een link om naar brandhout te zoeken
Het is van eind 70. Bijna 1980.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:30 schreef truttebosje het volgende:
thnx.
maar ook al doet een aannemer het werk, zien we hier natuurlijk toch graag foto`s.
ben sowieso wel benieuwd naar een huis voor dat geld.
is het oud of nieuwbouw?
quote:Op maandag 8 januari 2007 00:34 schreef Marsepein het volgende:
Hoi Truttebosje, ik ben al een tijd niet in je topic geweest. Er over heen gekeken, zeg maar
Na een behoorlijke tegenslag in de laatste week van vorig jaar ziet het er nu erg voortvarend uit!
Heel veel succes de komende tijd. Leuk dat je zoveel foto's post!
thnx, mn kiddo`s zijn er ook blij mee, ze verzinnen zelf ook vanalles, maar niet alles kan natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:14 schreef Gurb het volgende:
Erg gaaf zo die thema kamers!
jaren geleden alweer heb ik - volgens mij bij Blokker - een uitschuifbare steel gekocht met bontje haha .quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:28 schreef Oblivion het volgende:
Bij de blokker kan je een ding kopen.
Hij is lang! Zit een trekker op en een afneembaar bontje...
Ik weet de naam niet meer, maar damn dat ding deed het goed!
Ja, ze zijn er al heel lang, maar dit is een nieuwe versie...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:45 schreef AnneX het volgende:
jaren geleden alweer heb ik - volgens mij bij Blokker - een uitschuifbare steel gekocht met bontje haha .
thnx, nu moet ik zeggen dat ik de kleuren op die andere kamer zelf ook niet geweldig vind, die 2 bruintinten wel, maar dat groenquote:Op zondag 21 januari 2007 08:52 schreef Charisma het volgende:
ik vind de piratenkamer wel erg mooi geworden !!![]()
de andere kamer i sniet zo mijn smaak, de bos vind ik niet zo passen bij de kleur van de muren maar wel erg apart het plafont met dat netje te verzieren , leuke ideen allemaal![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |